Test - W27 - Case Red

Zaczęty przez kowdar, Wrzesień 29, 2010, 11:12:43 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Hansen

#60
COUNTERATTACK-Brillant

Wszystkie dywizje jadą do miast i zajmują pozycje przed nimi...już z mapy widać że Iwany zaatakują >:(...ale jak w ''tytule'' kontratak.
Po pierwszych dwóch turach już widzę że chwilę to potrwa....ruskich tanków jak psów :) . Sowieci zajmują miasta i atakują dalej ale już nie mają wsparcia swojej artylerii...... a tam już ''chłopaki'' na nich czekają :D...lotnictwo wroga nie stanowi problemu i mój plan powiódł się w 100%...dostaję sturmpioniere 43.


OpenGen 0.60.c * (15 Oct 2010) *  Efile folder:E:\OpenGeneral\efile_og_wx\  * Efile version:GusOpen Ver:0.8a
Campaign: W27 CASE RED v1.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Tactical Victory
2   Case Red (#2) , #1 , Tactical Victory
3   Kupyansk (#3) , #2 , Tactical Victory
4   Demjansk (#5) , #4 , Brilliant Victory
5   Volchansk (#4) , #3 , Tactical Victory
6   Millerovo (#11) , #10 , Tactical Victory
7   Mius River (#12) , #11 , Tactical Victory
8   The Red God of War (#23) , #9 , Tactical Victory
9   Rossosh (#7) , #6 , Brilliant Victory
10   Voronezh (#8) , #7 , Tactical Victory
11   Zadonsk (#9) , #8 , Brilliant Victory
12   Cauldron (#6) , #5 , Tactical Victory
13   Tambov (#14) , #13 , Brilliant Victory
14   Approach to Tula (#13) , #12 , Tactical Victory
15   Western Assault (#15) , #14 , Tactical Victory
16   Rostov (#19) , #18 , Brilliant Victory
17   Tambov Defense (#16) , #15 , Brilliant Victory
18   Ryazan (#17) , #16 , Brilliant Victory
19   Tula (#18) , #17 , Brilliant Victory
20   Counterattack (#20) , #19 , Brilliant Victory

Current scenario: Moscow , VH prestige is 960 ,  All hex prestige is: 1840
Total army value: 12748 , Current prestige is 3816
Prestige available on map yet is 1840 pp ( 960 pp in VH to capture)
BV: Win , turn prestige: 1010
V : Win , turn prestige: 1010
TV: Win , turn prestige: 1010
Ls: Win , turn prestige: 1010

Infantry
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 1 SS/LAH/1 SS Panzer Grenadier Reg. , 5 bars , 519 exp , Germany , 10/10 , 10 kill , 0 pp (U:005)
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 1 SS/LAH/2 SS Panzer Grenadier Reg. , 5 bars , 801 exp , Germany , 12/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 23 kill , 0 pp (U:006)
Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 12 SS/HJ/26 Panzer Grenadier Reg. , 2 bars , 267 exp , Germany , 12/10 , 5 kill , 403 pp (U:018)
Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 12 SS/HJ/25 Panzer Grenadier Reg. , 5 bars , 520 exp , Germany , 12/10 , 7 kill , 403 pp (U:021)
Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 11 SS/Nordland/23 Panzer Grenadier Reg. , 2 bars , 255 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 403 pp (U:028)
Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 11 SS/Nordland/24 Panzer Grenadier Reg. , 1 bars , 147 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 336 pp (U:033)
Pioniere , 251/1 [W] , I SS/Panzer Corps/Pionier , 0 bars , 45 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp (U:037)
*  FJ Sturmpioniere 43 , Opel Maultier ,  , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:041)

Tank 
*  Pz IVF2 , 1 SS/LAH/Pz.Reg./1 Abt. , 5 bars , 2062 exp , Germany , 13/10 , 117 kill , 0 pp (U:007)
Pz IVF2 , 1 SS/LAH/Pz.Reg./2 Abt. , 5 bars , 2386 exp , Germany , 12/10 , First Strike : Unit fires first if initiative is won , 159 kill , 345 pp (U:011)
Pz IVF2 , 12 SS/HJ/Panz.Reg./1 Abt. , 5 bars , 2296 exp , Germany , 13/10 , Overwhelming Attack : Some suppression becomes kills , 118 kill , 374 pp (U:014)
Pz IVF2 , 12 SS/HJ/Pz.Reg./2 Abt. , 5 bars , 1505 exp , Germany , 11/10 , Liberator : User gets more prestige for capturing cities , 88 kill , 316 pp (U:020)
Tiger , 501 SS/Pz.Schwere Abt. , 5 bars , 1191 exp , Germany , 15/10 , Liberator : User gets more prestige for capturing cities , 65 kill , 900 pp (U:026)
*  Tiger , 502 SS/Pz.Schwere Abt. , 1 bars , 185 exp , Germany , 11/10 , 9 kill , 0 pp (U:039)
*  Tiger , 503 SS/Pz.Schwere Abt. , 0 bars , 61 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:040)

Recon
250/8 , 1 SS/LAH/1 Aufkl.Abt. , 3 bars , 353 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 204 pp (U:013)
250/8 , 12 SS/HJ/Aufkl.Abt. , 2 bars , 240 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 244 pp (U:019)
251/9 , 11 SS/Nordland/Aufkl.Abt. , 1 bars , 135 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 288 pp (U:034)

Anti-Tank
StuG IIIG , 1 SS/LAH/StuG.Abt. , 5 bars , 1551 exp , Germany , 15/10 , Street Fighter : Bypass city entrenchments , 20 kill , 396 pp (U:001)
*  Nashorn , 12 SS/HJ/Jagd.Abt. , 5 bars , 1103 exp , Germany , 14/10 , Battlefield Intelligence : Cannot be surprised , 25 kill , 0 pp (U:015)
StuG IIIG , 11 SS/Nordland/Stug.Abt. , 3 bars , 360 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 264 pp (U:031)
Marder IIIH , 11 SS/Nordland/Jagd.Abt. , 3 bars , 324 exp , Germany , 12/10 , 2 kill , 288 pp (U:032)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1 SS/LAH/Pz.Art.Reg/1 Abt. , 5 bars , 1123 exp , Germany , 15/10 , 37 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 12 SS/HJ/Pz.Art.Reg./1 Abt. , 5 bars , 1217 exp , Germany , 15/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 47 kill , 0 pp (U:003)
17 K18 , SdKfz 9 , I SS/Panzer Corps , 5 bars , 896 exp , Germany , 15/10 , 23 kill , 1062 pp (U:012)
Wespe , 1 SS/LAH/Pz.Art.Reg./2 Abt. , 5 bars , 911 exp , Germany , 15/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 13 kill , 540 pp (U:016)
Wespe , 12 SS/HJ/Pz.Art.Reg./2 Abt. , 5 bars , 1225 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 10 kill , 540 pp (U:017)
*  15 sFH40 , SdKfz 7 , 11 SS/Nordland/Pz.Art.Reg./1 Abt. , 4 bars , 424 exp , Germany , 14/10 , 13 kill , 0 pp (U:027)
*  Hummel , 11 SS/Nordland/Pz.Art.Reg./2 Abt. , 3 bars , 322 exp , Germany , 12/10 , 11 kill , 0 pp (U:029)

Air Defense
*  SdKfz 7/2 , 1 SS/LAH/Flak Abt. , 5 bars , 523 exp , Germany , 15/10 , 2 kill , 0 pp (U:008)
SdKfz 7/2 , 12 SS/HJ/Flak Abt. , 1 bars , 197 exp , Germany , 11/10 , 0 kill , 277 pp (U:022)
88mm FlaK 36/40 , SdKfz 7 , I SS/Panzer Corps , 1 bars , 139 exp , Germany , 11/10 , 0 kill , 541 pp (U:023)
SdKfz 7/2 , 11 SS/Nordland/Flak Abt. , 0 bars , 33 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 252 pp (U:035)

Fighter
*  Fw-190A-3 , JG-50 , 5 bars , 1148 exp , Germany , 14/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 50 kill , 0 pp (U:009)
Bf-109G-1 , JG-52 , 5 bars , 541 exp , Germany , 13/10 , 27 kill , 655 pp (U:024)
Fw-190A-3 , JG-51 , 3 bars , 354 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 8 kill , 600 pp (U:030)
Fw-190A-4 , JG-53 , 2 bars , 225 exp , Germany , 11/10 , 7 kill , 673 pp (U:038)

Tactical Bomber
HS-129B-2 , StG-3/2 , 5 bars , 1650 exp , Germany , 14/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 31 kill , 856 pp (U:004)
*  Ju-87G , StG-2 , 5 bars , 1650 exp , Germany , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 31 kill , 0 pp (U:010)
HS-129B-2 , StG-3/1 , 5 bars , 524 exp , Germany , 14/10 , All Weather Combat : Not affected by weather conditions , 7 kill , 856 pp (U:025)
Fw-189A ,  , 0 bars , 55 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 372 pp (U:036)

Killed: AD 119 ,  AT 74 ,  ATY 302 ,  INF 568 ,  REC 15 ,  TK 190 ,  FTR 84 ,  TB 46 ,  Total: 1398
Lost  : AD 13 ,  AT 11 ,  ATY 23 ,  INF 118 ,  REC  8 ,  TK 15 ,  FTR  6 ,  TB  8 ,  Total: 202

BV  9
V   0
TV 11
L   0

Zsamot

#61
Za mną kolejny scen- (nazwę wkleję wieczorem;) )- gdzie niestety pierwsza zła wiadomość=> limit, w efekcie plotki i niemal cała piechota pozostaje w nieruszonych obwodach, dwa- rozrzucony na obrzeżach, do tego teren nie służy. Jestem - me siły- niby atakującym, wszak wróg w centrum... Co z tego , pierwsze tury, do podciąganie artylerii- super, ze węgierskie działa i ta 10,5 górska mają możliwość ruchu bez składania. Dokupuję wreszcie Bociana, bo mi reconów brakuje. Idealnie, lokalizuje działa, zatem lotnictwo- siłą rzeczy startujące z południowo- wschodniego krańca idealnie nadciąga na nie no i te siły pancerne, które mówiąc szczerze całkiem dzielnie węgierskie siły powstrzymują 1 turę, dłużej nie trzeba, nalot Henschli  plus 2 Stukasy (wersja D- w końcu nie samymi czołgami Iwan stoi- i mam wyniki - 6:0, 9:0, za 3,4 tury dociera tam czwóreczka G (15/10) i czyści resztę sił.
Na wschodnim krańcu wypakowuję Tygrysa- to uprzednia IVG- za późno ją kupiłem, słaba była- niemal odpadła w poprzednim scenariuszu.  Zatem wolałem do Tygrysa podwyższyć, co by dawał radę w starciach, dołączyłem Wespe, by od wschodu nacierali do centrum. Teren ciężki, wiec i mały zasięg nie jest problemem, jeden overrun i uzupełniam.
Bardziej doświadczeni na czwóreczkach powalczą, zwłaszcza, że mocno odczuwam brak jednego myśliwca, dwa to za mało...  :banghead
Od południa daję najlepszą artylerie, dwa oddziały pancerne, 2 recony. Pierwsze co robię- lokalizuję działa, zmiękczam je  i odpieram ataki. Mocno mi przydaje dołączona 37mm- masakruje lotnictwo, nawet 88-mka nie jest w stanie jej dorównać. Ten VH na zachodzie dobrze i sprawnie atakują oddziały przydzielone, zastanawiam się na zakupem działa 10,5, ta możliwość przetoczenia jest mocno przydatna.
Właściwie osiągam brylantowy sukces i to 6 tur przed limitem. Byłoby szybciej, ale wolałem wstrzymać dołączone siły i tylko moimi powalczyć, dokupiłem kolejnego stukasa, po prostu blisko zbudowanego lądowiska zlokalizowałem działo 152mm w trakcie przemarszu, dobiłem ją saperami na transporterze. Akurat bowiem na północnym zachodzie wysadziłem saperów, prędko budują lądowisko, by wahadłowo uzupełniać lotnictwo, drugie zbuduję w centrum koło VH, gdzie wstrzymuję oddziały przed szturmem, akurat wtedy uzupełniam siły.
Nagroda musi być- i jest.  ;) Co prawda tylko piechota, ale zawsze to jednostka,  nawet jeśli tylko do blokowania.
Reasumując, ciekawy scenariusz, mocno uzależnia się tu sukces od posiadanego lotnictwa, bądź liderów na innych jednostkach. Realne jednostki, nie zaś same czołgi. Jedynie dodałbym może czasem jakiś moździerz, czy ckm. Wieczorem wkleję nazwę scenu... :-\
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

UWAGA!.....Kowdar to pominął w pierwszym poście.
Żeby po Kontrataku zagrać Donieck też trzeba skończyć taktycznym zwycięstwem bo jak miałem brylantowe to od razu Moskwa.
Więc moje sprostowanie do mojego poprzedniego postu.....Counterattack-Tactical.

Zsamot

AAAAAAAAA.... czyli niepotrzebnie wysilam się na brylanty. Kurcze, może ktoś zrobić ścieżkę do tej kampanii, kiedy i jakie wybory dokonać, by pograć najdłużej?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

Spójrz na pierwszą stronę tam Kowdar wszystko wyszczególnił oprócz COUNTERATTACK który trzeba zakończyć taktycznie.....no właśnie,ja tam wolę kampanie jednotorowe niż jakieś zapisywania i kombinacje ;)

Zsamot

CytatZwracam uwagę na sceny oznaczone przeze mnie "!!!" - gra się je tylko w przypadku TV (może nie da się wyżej wygrać ?
No właśnie ja odebrałem, że nie da się przejść lepiej i dlatego się starałem... Czyli uściślając- grać dłużej- walczyć gorzej??? Ja bym to zmienił na odwrót.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

Hmmmm....dłużej nie znaczy gorzej ;)

Zsamot

No właśnie- więcej scenariuszy powinno być dla lepszego stratega- jako dodatkowe, niekoniecznie niezbędne scenariusze. dla gorszego- jakiś banalny, by podreperować siły i doświadczenia zdobyć. Ale nigdy NIE KARAĆ za brylant.  Zawsze w SSI Blitzkrieg wkurzało mnie, by pograć w Grecji, to musiałem mieć taktyk w Sedanie.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

#68
''NIE KARAĆ za brylan''t....no pewnie że nie.
Moim zdaniem...brylant  to szansa na prototyp i więcej kasy a V lub TV mniej kasy....zakładając że kampania jednotorowa,i wtedy jest pokusa żeby wygrywać brylantami ale musi być też szansa aby wygrywać TV.

Zobacz....u mnie tylko BV lub TV.

Zsamot

Cytatale musi być też szansa aby wygrywać TV.
Nie rozumiem??? A po co miałbym czekać, skoro cel operacyjny osiągam prędzej? Tylko jako ścieżka wyboru, nie zaś jako TV= nagroda=> w postaci większej ilości scenariuszy.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

Chodzi mi o to,że przy jednotorowej kampanii różni gracze stosują różne taktyki i kupują różny sprzęt.
I jeden będzie osiągał ''brylanty'' inny ''zwycięstwa'' a jeszcze inny ''taktyczne'' .Jeden gra ofensywnie więc ma ''brylant'' a inny powiedzmy defensywnie do pewnego momentu i później atakuje więc nie ma już szans na ''brylanta'',więc celu operacyjnego nie osiągnie prędzej. A też chce rozegrać wszystkie scenariusze ;)

Hansen

I znów mała wpadka....Doniec skończyłem ''taktycznie'' (a mogłem mieć brylant) i następuje koniec kampanii i już nie mogę zdobyć Moskwy >:D.......moim zdaniem przed każdą kampanią gracze powinni być poinformowani co i jak.
A najlepiej jak kampania jest jednotorowa i bez względu na rodzaj zwycięstwa grasz dalej i jak pisałem wyżej dostajesz więcej lub mniej kasy .

Ogólnie kampania jest OK,chociaż ja nie lubię dodatkowych wojsk,wolę dostać więcej kasy i mieć swoje ;)

Zsamot

#72
Ja jestem za wielotorową, o ile grając na brylantach mam komplet bitew. Argumentacja poniżej. Szkoda, że pominąłem pare bitew najwyraźniej, cóż poczekamy aż Kowdar odpowie, co i jak. ;)
Jestem przed Tułą. Poprzedzający scen super. Mi tylko brakuje cały czas drobiazgu pancernego- BT, jakiś T-26, wspartych pociągiem pancernym.
ps. pomysł by nowy czołg ulepszyć do Tygrysa zaowocował liderem: rec. movement. Idealnie.
W 12 turze. Scen dla ostrożnych. Predko"nagradza" głupie szarże.
OpenGen 0.60.d * (20 Oct 2010) *  Efile folder:D:\Nowy OG\  * Efile version:GusOpen Ver:0.8
Campaign: W27 CASE RED v1.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Victory
2   Case Red (#2) , #1 , Victory
3   Kupyansk (#3) , #2 , Brilliant Victory
4   Demjansk (#5) , #4 , Brilliant Victory
5   Volchansk (#4) , #3 , Brilliant Victory
6   Millerovo (#11) , #10 , Brilliant Victory
7   Mius River (#12) , #11 , Brilliant Victory
8   The Red God of War (#23) , #9 , Brilliant Victory
9   Rossosh (#7) , #6 , Brilliant Victory
10   Voronezh (#8) , #7 , Brilliant Victory
11   Cauldron (#6) , #5 , Brilliant Victory
12   Tambov (#14) , #13 , Brilliant Victory

Current scenario: Approach to Tula (#13) , VH prestige is 560 ,  All hex prestige is: 1080
Total army value: 9439 , Current prestige is 437
Prestige available on map yet is 1080 pp ( 560 pp in VH to capture)
if BV: +400, Rostov (#19) , cap 3800, 21 turn prestige: 680
if V : +500, Rostov (#19) , cap 3800, 21 turn prestige: 680
if TV: +600, Western Assault (#15) , cap 3900, 21 turn prestige: 680
Ls: Loss , turn prestige: 680

Infantry
*  Pioniere , 251/1 [W] , 1/2 Pioniere , 2 bars , 237 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:001)
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 1/3 Inf. , 4 bars , 428 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:005)
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 1/1 Inf. +1 wzr , 4 bars , 460 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 7 kill , 0 pp (U:006)
*  Kradschutzen , 1 Krad. aggr. att , 5 bars , 529 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 17 kill , 0 pp (U:007)
*  DAK Fallschirm , 251/1 ,  , 2 bars , 275 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:016)
*  FJ Sturmpioniere 43 , Opel Maultier ,  , 0 bars , 36 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:032)

Tank 
Pz IVF2 , 2 Pz. Abt. Shock T. , 5 bars , 1617 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 141 kill , 432 pp (U:003)
*  Pz IVF2 , 1 Pz.Abt. , 5 bars , 1735 exp , Germany , 15/10 , 158 kill , 0 pp (U:008)
Pz IVF2 , 3 Pz. Abt. , 5 bars , 719 exp , Germany , 15/10 , 54 kill , 432 pp (U:022)
Tiger , 4 Pz. Abt. rec. mov. , 2 bars , 224 exp , Germany , 12/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 15 kill , 720 pp (U:031)

Recon
PSW 232 , 1 Rec.Abt. C.S. , 2 bars , 275 exp , Germany , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 8 kill , 240 pp (U:013)
PSW 232 , 2 Rec. Abt. +1 , 3 bars , 355 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 5 kill , 240 pp (U:017)
250/10 , 3 rec. , 1 bars , 109 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 168 pp (U:029)

Anti-Tank
*  StuG IIIG , StuG 1 f.disc. , 2 bars , 234 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 2 kill , 0 pp (U:026)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1 Art. Abt. C.S. , 5 bars , 809 exp , Germany , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 12 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 2 Art. Abt. shock t. , 5 bars , 552 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 6 kill , 0 pp (U:004)
sIG II , 1/2 Art. Abt. , 2 bars , 298 exp , Germany , 12/10 , 4 kill , 417 pp (U:015)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3 Art. Abt. , 2 bars , 280 exp , Germany , 12/10 , 4 kill , 619 pp (U:021)
17 K18 , AEC Dorchester , 4 Art. Abt. OKW , 2 bars , 276 exp , Germany , 12/10 , 4 kill , 921 pp (U:024)
Wespe , 2/2 Art. Abt. , 3 bars , 372 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 468 pp (U:025)
Wespe , 3/2 Art. Abt.  , 2 bars , 200 exp , Germany , 12/10 , 0 kill , 432 pp (U:027)

Air Defense
*  SdKfz 7/2 , 1 Abt. AD +1 , 4 bars , 411 exp , Germany , 14/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 2 kill , 0 pp (U:009)
Nimrod , 3AD , 1 bars , 120 exp , Hungary , 11/10 , 1 kill , 198 pp (U:019)
Nimrod , 2AD , 2 bars , 236 exp , Hungary , 12/10 , 2 kill , 216 pp (U:020)

Fighter
*  Fw-190A-3 , 1JG det. def. , 5 bars , 877 exp , Germany , 10/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 24 kill , 0 pp (U:010)
*  Fw-190A-4 , 2 JG , 4 bars , 463 exp , Germany , 10/10 , 17 kill , 0 pp (U:018)
Fw-190A-4 , 2 JG , 0 bars , 47 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 612 pp (U:033)

Tactical Bomber
*  Ju-87D , 1/1 St.G. rec.man , 5 bars , 1341 exp , Germany , 15/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 12 kill , 0 pp (U:011)
Ju-87D , 1/2 St. G. fire disc. , 5 bars , 1008 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 14 kill , 720 pp (U:012)
HS-129B-2 , 1/3 St.G. fire disc. , 5 bars , 980 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 10 kill , 918 pp (U:014)
HS-129B-2 , 1/4 Szt.G.f.disc. , 5 bars , 752 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 9 kill , 918 pp (U:023)
Fi 156 ,  , 0 bars , 24 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 240 pp (U:028)
Ju-87D , 1/5 St. G. , 1 bars , 153 exp , Germany , 11/10 , 0 kill , 528 pp (U:030)

Killed: AD 73 ,  AT 49 ,  ATY 173 ,  INF 342 ,  REC 13 ,  TK 105 ,  FTR 45 ,  TB 22 ,  Total: 822
Lost  : AD  0 ,  AT  3 ,  ATY  3 ,  INF 21 ,  REC  4 ,  TK  1 ,  FTR  2 ,  TB  0 ,  Total:  34

BV 10
V   2
TV  0
L   0
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

No właśnie,a jak nie będziesz miał samych ''brylantów'' ...np. wystarczy jedno ''victory'' i co wtedy???....nie rozegrasz wszystkich bitew ;)

Zsamot

Rozegram wszystkie, dla masz wtedy dodatkowe. Choćby na odblokowanie jednostek, silnik OG pozwala wreszcie na to.
ps. co do kampanii- brakuje mi jeszcze lotnictwa rozpoznawczego.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369