LG Suite 4.28

Zaczęty przez Gustlik, Styczeń 14, 2011, 04:19:12 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Pamiętam Gustlik, oby tylko to ukrycie nie wymuszało opcji load / save, bo za cholerę się go nie znajdzie...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatPierwsze dwie opcje są chyba możliwe do zrealizowania ale z tym ukrytym? Jak zrobić że by zajęcie go warunkowało TV?

Dokładnie - trzeci warunek jest nie do zrealizowania.

Dwa pierwsze realizujemy - patrz niżej

Czerwoni - Alianci
Czarni - Niemcy.

Warunek "Allow Victory by VH to hold" musi być włączony w scenariuszu!

I teraz



Na mapie mamy trzy heksy, wszystkie są VHeksami WYŁĄCZNIE dla Niemców. Ale początkowo na wszystkich stoją alianckie jednostki i oczywiście flaga właściciela jest aliancka. Alianci nie mają swojego VHeksa, bo mają wygrać przez utrzymanie, a nie zdobywanie - ale:

Ustawiamy warunek ilości heksów 3=BV, 2=V, 1=TV

Heks numer 1 jest słabo broniony, uderzenie niemieckie zmiata obronę na "dzień dobry" i posuwa się na południe.
Oczywiście gracz może się rozstawić tylko na południu. Zatem najpierw musi myśleć o obronie heksów 2 i 3. Jesli
zechce zagrać zachowawczo i utrzymać tylko te dwa - otrzyma V.

Jeśli uda mu się przetrzymać atak i wyprowadzić własną ofensywę, która odbije heks nr 1 - a następnie utrzyma go do końca scenariusza, na koniec będzie miał trzy, a zatem wypełni warunek BV.

O to - zdaje się - Ci chodziło.

Niestety nie da się dołożyć jakiegoś innego heksa na TV, bo liczy się liczba heksów w posiadaniu na koniec scenariusza, a nie to, KTÓRE to mają być heksy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

#77
już wiem jak zrobić ten trzeci (niewykonalny) punkt.
opiszę trochę scenariusz żeby było jaśniej o co mi chodzi:
gracz 1 - Niemcy
gracz 2 - UK (komp)
Niemcy się bronią, ale gracz o tym nie wie (scenariusz historyczny) szykuje się do ataku,
brytole mają dużą przewagę więc zajęcie VH w ich rękach przez niemców jest praktycznie niewykonalne (ale to zadanie wykonują jednostki aux ;D) stąd było moje pytanie o VH którego nie trzeba zdobyć, a jego zdobycie warunkuje BV. Nie wiem czy to jest do zrobienia

mara

Dobra chyba już wiem jak to zrobić: 3 HV jeden brytyjski dwa niemieckie. Na koniec 3HV w rękach niemieckich BV, 2 - V, 1- TV

Gustlik

Cytatjeden brytyjski dwa niemieckie.

Scenariusz na liczbę heksów, może mieć heksy tylko dla JEDNEJ STRONY!
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

tzn. trzy niemieckie, ale jeden w rękach brytyjskich

mara

dałoby radę objaśnić okienko OpenGen w oknie głównym scenariusz (jest tam sporo opcji, a niektórych nie rozumiem)

kowdar

Poczytaj ten wątek - wiele opcji jest wyjaśnionych (co prawda w grze, ale to to samo).

http://www.forum.gildiageneralow.pl/opengen/ustawienia-openpg/0/
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

mara

Czy jest możliwość umieścić pomiędzy turami większy tekst, bo turn messages ma trochę mało znaków?

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

Czy w suicie można edytować nazwy pól (dodawać nazwy miast itp.)?

CrissRS

Cytat: mara w Luty 22, 2011, 10:31:03 AM
Czy w suicie można edytować nazwy pól (dodawać nazwy miast itp.)?

Raczej tak, pewnie to jest tylko kwestia zmodyfikowania pliku map* .

http://www.forum.gildiageneralow.pl/opengen/jak-zrobic-mape-do-gry-poradnik/msg15112/#new

czata

Cytat: mara w Luty 22, 2011, 10:31:03 AM
Czy w suicie można edytować nazwy pól (dodawać nazwy miast itp.)?
Można, a czasami wręcz trzeba to robić.

Uwaga o Suite:
Ostrzega o braku mapy, mimo że ona jest, tyle że w formacie jpg.

mara

Mam taki problem: jak zmieniam nazwę jednej jednostki to automatycznie zmienia mi nazwę innej (jakby były powiązane) ???

Gustlik

CytatUwaga o Suite:
Ostrzega o braku mapy, mimo że ona jest, tyle że w formacie jpg.

Już kiedyś o tym pisalem. Suite pracuje TYLKO z formatem shp - mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni, ale
do tego musi powstać w edytor dedykowany Open Gen.

Póki co Suite, jest tylko "zopenizowanym" edytorem do PG2

CytatMam taki problem: jak zmieniam nazwę jednej jednostki to automatycznie zmienia mi nazwę innej (jakby były powiązane)

Zwróć uwagę na numery nazw - są w nawiasach kwadratowych. Jesli jednostki były robione metodą klonowania - to tak będzie.
Dlatego najpierw zrób "Clear name" aby wyczyścic pole nazwy, a potem rób - "Add" zamiast - "Edit"

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/