Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.

Zaczęty przez Gustlik, Październik 14, 2010, 04:42:47 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

kowdar

Jest to błąd najnowszego silnika gry 0.68, zapewne w niedługim czasie zostanie usunięty.
Objawia się po obu stronach, gracza jak i AI - po walce, czasami samoloty uzyskują stan "0"
i zamiast zostać zniszczone, to sobie latają, ale są "nie do ruszenia" przez przeciwnika  :'(
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

Czyli czekać, nie instalować 0.68? Pytam, bo pobrałem nakładki od Ciebie.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

Poczekaj, bo myślę że bardzo szybko będzie kolejna poprawka.
Oprócz buga z samolotami, dotyka moją dystrybucję jeszcze źle wyświetlane
portrety dowódców ... ale to także w wersji 0.67.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

OK, może takie info wstawiać też na Twej stronie?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatCzyli czekać, nie instalować 0.68? Pytam, bo pobrałem nakładki od Ciebie.

Ale ja grałem ostatnio sporo na 0.68 i nie zdarzyło mi się - więc nie ma histerii

A co do tych dowódców, to ja nie widzę tego błędu - ale też na wersji 0.68.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

majerek

#125
A ja błąd z samolotem widmo miałem w jednym scenariuszu dwa razy, samoloty wleciały pod pelotkę i flaka i pomimo stanu zero dalej było je widać jak na zdjęciu. Z ciekawości sprawdziłem i po wczytaniu gry samoloty widma zniknęły.
Za drugim razem sytuacja była taka sama dwukrotne ostrzelanie przez pelotki podczas tury AI
Gram na wersji 0.68.

Nie bo nie :)

majerek

Wczoraj testowałem sobie jeden scenariusz (tylko samoloty) i zauważyłem ciekawą rzecz: wynik starcia jest niezmienny pomimo wczytywania gry - coś w stylu PG III. Dotyczy to wersji 0.68b. Krótko mówiąc wczytywanie gry nic nie zmienia. Czy mnie coś ominęło czy tak było zawsze w OpenGeneral?
Do tego po 2 godzinach testów wydaje mi się, że korelacje losowe przy walkach powietrznych są mocno przechylone na korzyść AI ale może to tylko takie odczucie.
Nie bo nie :)

czata

Korelacje losowe są korzystne dla komputera nie tylko w walkach powietrznych.

Zsamot

O tak- ma być 3:4=> 5: 1... Okrętami boje się najbardziej. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatWczoraj testowałem sobie jeden scenariusz (tylko samoloty) i zauważyłem ciekawą rzecz: wynik starcia jest niezmienny pomimo wczytywania gry - coś w stylu PG III. Dotyczy to wersji 0.68b. Krótko mówiąc wczytywanie gry nic nie zmienia. Czy mnie coś ominęło czy tak było zawsze w OpenGeneral?

Nie, nic Cię nie ominęło - to jest dopiero od tej wersji, tylko Luis zapomniał o tym napisać.
Natomiast działa to w ten sposób, że ma ukrócić zapędy "reloaderów", którzy przeładowują
milion razy żeby uzyskać jak najlepszy wynik. Jednak grając scenariusz od początku -
wynik tego samego starcia wcale nie będzie ten sam. Tu czynnik losowy został zachowany.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Super- ile razy coś mi się zawiesiło o i traciłem nawet lidera. ;) Bo rozumiem, że wynik starcia to i efekt => lider?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

majerek

Gustlik jak zwykle ma wiadomości z pierwszej ręki, super dzięki za wyjaśnienie  :clap
Nie bo nie :)

majerek

Jeśli jakaś jednostka ma lidera Resaliance to nie da się jej rozjechać czołgiem, na wersji 0.68b
Nie bo nie :)

Gustlik

CytatJeśli jakaś jednostka ma lidera Resaliance to nie da się jej rozjechać czołgiem, na wersji 0.68b

Tak, to zamierzone - Resilience zabezpiecza przed overrunem. Wreszcie będzie jakiś pożytek z tego lidera.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Zastanawiam się, czy takie detale, jak ten poniżej- nie zebrać na stronie w jednym miejscu w formie swego rodzaju poradnika...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369