Realność a grywalność kampanii

Zaczęty przez Zsamot, Listopad 02, 2010, 08:27:43 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Hansen

Ja tez wolę lepszą ochronę i jeszcze SPW dobre do dobijania wroga.

Zsamot

Zwłaszcza gdy użyjesz wersji z miotaczem płomieni. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Przyglądałem się trochę kwestii tych ciężarówek i dochodzę do wniosku, że to po części jest też wina twórców
map, którzy często zbyt ochoczo szafują terenem typu "clear", choć można tu i ówdzie dać kilka innych rodzajów
i wtedy "All Terrain" wszystkiego nie załatwi.

Rzadko też spotyka się, w scenariuszach zimowych, warunki terenowe typu "frozen", a tam tez widać byłoby
przewagę napędu gąsienicowego i Opel nie byłby już taką "Wunderwaffe".

Zaczekajmy jeszcze chwilę, co będzie dalej z grą. Żeby nie trzeba było robić tych samych zmian dwa razy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ja mam pomysł, by - jeśli dana kampania ma być rankingowa, czyli de facto "ograniczona" w opcji load/ save, to pojawienie się posiłków wroga było anonsowane, wtedy nie będzie pretensji, że trzeba grać od nowa... Wiem, że zawsze można przed rankingiem pograć, poznać dogłębnie daną kampanię, ale nie oto chodzi, by po 4 turach na mocno nadszarpnięte siły własne spadały świeże elitarne i je zdejmowały do zera... Co innego, gdy ma to oparcie w briefingu, wtedy trzeba pewne uderzenie uprzedzić, asekurować się...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

#19
Niestety, z bólem serca, ale nie mogę się z Tobą zgodzić aby o wszystkim gracz był informowany.
Tak jak czasami limit rozstawienia ma zaskoczyć (chociaż co to za zaskoczenie skoro będąc w HQ można
wywołać widok mapy strategicznej z pkt. rozstawienia i jak się ma ochotę, można je przeliczyć), tak też uważam
że nie powinno być informowania obowiązkowego o posiłkach (jest to element zaskoczenia ... zapewne na wojnie nie
raz wrogowie się wzajemnie zaskakiwali). Niestety, ale trzeba być przygotowanym na takie zdarzenia i także na straty jednostek.
W każdym bądź razie, ja nie będę poprawiał pod tym katem kampanii.
O ile staram się poprawiać efekt "wyskakiwania" posiłków na tyłach (co wynika ze zbyt szybkiego tempa natarcia graczy w stosunku do przewidywań kampanii), to jednak informowanie o tych posiłkach powinno być stosowane tylko w wyjątkowych wypadkach.

PS.
Mam nadzieję, że się nie obrazisz, bo ostatnio aż strach coś napisać ...
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Zsamot

Niestety, ale nie umiem się długo obrażać, więc uznajmy, ze już mi minęło. :D
Może jak przejdę tę kampanie na teście, to wtedy ją ponownie rozegram. Tymczasem obserwuję sobie Twą wersję 3.0 i zamierzam coś rozegrać. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369