Problemy z uzupełnianiem amunicji w ukrytych jedn. w kampanii Zielone Diabły.

Zaczęty przez Mario, Lipiec 15, 2012, 12:55:27 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

czata

Mam pomysł, jak ułatwić grę z dużą ilością jednostek stojących na jednym polu (na przyszłość).

Takie jednostki powinny mieć kolejne numery pod Suite, najlepiej w kolejności ich ustawienia na heksie.
W w/w przypadku najmniejszy numer miałby bunkier, kolejny numer jedna piechota, potem następna piechota i największy numer artyleria.

Znacznie ułatwi to wyszukiwanie ukrytych jednostek. Można by było nawet zrezygnować z nazywanie bunkrów nazwami jednostek, które się w nim znajdują.

Mario

 A jak praktycznie by wyglądała sprawa uzupełniani amunicji i ludzi?
I jak byś ustawił kolejność w której można by takie wrogie jednostki ewentualnie zniszczyć (czy było by widoczne po rozpoznaniu co jest ukryte w fortyfikacji AI na poszczególnych poziomach).
W ogóle przydała by się możliwość, żeby można było samemu wprowadzać i wyprowadzać do fortyfikacji podczas grania określone jednostki).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

czata

Mój pomysł ułatwiłby jedynie znajdowanie jednostek w oknie "Przegląd jednostki". Uzupełnianie amunicji i ludzi wygladałoby dokładnie tak samo.

Już obecnie jednostki w fortyfikacjach ustawione są w okreslonej kolejności. Niestety, rozpoznanie wykrywa jedynie jednostkę z poziomu 0.

Zgłaszałem już na tym forum pomysł wprowadzania wojska do fortyfikacji.