Lotniskowce - nowe funkcje.

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 02, 2013, 02:45:09 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Pz_IV


[/quote] To na szczęście można częściowo obejść ilością heksów lotniska.

Masz na myśli, że 1 hex "zwykłego" niezbudowanego przez saperów lotniska obsluży na raz 7 samolotów?

pozdr.

Pz IV

Zsamot

Nie, dołożysz sobie, jako twórca scenu, albo dobudujesz. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Upgrade samolotów na lotniskowcu już działa, tylko teraz okazało się, że w ten sposób można sobie upgrade'ować samolot pokładowy do czegoś, co nie ma prawa się na lotniskowcu znaleźć :)

Trzeba jakoś z tego wybrnąć.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

W kampaniach typowo morskich nie będzie problemu.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Już zostało to załatwione. Niedługo będzie oficjalny update.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/