KAMPANIA - "Delta Force" (wątek archiwalny)

Zaczęty przez Gustlik, Listopad 15, 2013, 04:16:41 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Kampania Delta Force

Kampania US ARMY - rozgrywa się w latach 2009-2014.

Zaczynamy jako dowódca elitarnej "Delta Force" a z czasem awansujemy na dowódcę potężnego zgrupowania US Army - oczywiście wyposażonej w supernowoczesny sprzęt przed którym wszyscy trzęsą portkami.

Pełniąc rolę "policjanta świata" jeździmy, to tu - to tam i - jak dobry dzielnicowy - pałujemy różnych brzydkich chłopców.

Pierwsze bitwy, to małe, manewrowe, potyczki naszej grupy bojowej, ale wszystko prowadzi do tego aby w końcu mierzyć się z największymi potęgami militarnymi świata. O budowę odpowiednie siły bojowej trzeba dbać od początku, bo jak przyjdzie co do czego, to może być za późno. Sprzęt mamy znakomity - ale drogi. Radzę zacząć od poziomu 200%

Ilość scenariuszy - 22
Najdłuższa ścieżka - 22
Kampania całkowicie liniowa - nie dopuszcza porażek.
Prestige Cap - wyłączony, można kupować ile wlezie.

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

#1
Pomoc naukowa - mały słownik współczesnej armii amerykańskiej

A - jak Artyleria - jeździ, strzela, lata helikopterem... Generalnie chodzi o to by nasza artyleia i samoloty panowały nad polem bitwy. Reszta to pikuś... Pan Pikuś. (dalej patrz hasła: Eraser, Hex)

B - jak Bojowy Wóz Piechoty (Bradley) - w sprzyjających okolicznościach walczy jak czołg. W zasadzie można całą piechotę mieć złożoną z Bradleyów, ale wtedy jest mniej zabawnie.

C - jak Czołg - może i Abrams nie jest najlepszym czołgiem świata, ale wszystkie, które mogłyby to sprawdzić są (na szczęście) po NASZEJ stronie.

D - jak Delta Force - Absolutna Elita Zabójców. Ale do długotrwałej walki pod Stalingradem by się nie nadawali.

E - jak Eraser (Hex Eraser) - "czyściciel heksów". Choć wątpię by w USArmy grali w OG, ale tak właśnie nazwali system rakietowy ATACMS. Jedna salwa tego urządzenia "czyści" do gołej ziemi obszar 1km2, co odpowiada heksowi na amerykańskich mapach. W grze zachowuje się podobnie.

F - jak F-16  - są samoloty lepsze i gorsze od Fighting Falcona, ale po paru scenariuszach każdy się przekona, że należy kupować właśnie TEN.

G - jak Gatling - pan, który dawno temu wynalazł system sześciolufowego działka rewolwerowego. Do dziś nie wymyślono nic lepszego. Cały samolot A-10 Warthog, to w zasadzie tylko latająca obudowa dla działka Gatlinga. Podobno pełna salwa powoduje, że Warthog zaczyna lecieć do tyłu. To nie jest pewne, natomiast pewne jest, że czołg trafiony przez A-10 nie pojedzie już ani do przodu, ani do tyłu. Ale, jak każda obudowa, Warthog bywa mało odporny na zadrapania.

H - jak Hex - aby nie oddać sobie niedźwiedziej przysługi należy uważać DO CZEGO i CZYM się strzela. Artyleria z możliwością bombardowania może narobić więcej szkód na heksie, niż wśród jego obrońców (bywa i tak). A jeśli ten hex jest (był) lotniskiem, z którego chcieliśmy skorzystać, no to...

I - jak Informacja - do zbierania informacji służą głównie bezzałogowe drony (uzbrojone - bądź nie). Jeśli są uzbrojone potrafią jeszcze do tego narobić szkód. Niestety przy pewnej wprawie można je zestrzelić z dubeltówki.

J - jak Jakość - na temat jakości amerykańskiego sprzętu toczy się wiele dyskusji. Bezdyskusyjne jest natomiast to, że mają najlepszy marketing.

K - jak Katiusza - wbrew pozorom nadal stosowana. Dla niepoznaki inaczej się nazywa. Po naszej stronie nazywa się ATACMS (patrz: Eraser).

L - jak Lekka Piechota (Light Infantry) - ci, którzy nie załapali się do Rangersów. W armii amerykańskiej wywodzi się z oddziałów górskich. (patrz - Rangers)

Ł - jak Łomot - generalny cel naszych działań. Podatnik nie lubi jak się traci jego kasę, więc łomot ma być szybki i totalny.

M - jak MiG - podobno dobry myśliwiec przeciwników. Podobno...

N - jak Nieprawdopodobny Łomot - Abrams z liderem Overwatch.

O - jak Obrona przeciwlotnicza. W bardziej zaawansowanych scenariuszach współczesnych, szybko dojdziemy do wniosku, że
eliminacja wrogiej opl jest nawet bardziej istotna niż eliminacja jego artylerii. Wyrzutnie S-300 panujące nad całą mapą nie są już - na szczęście - takie groźne z bliska.

P - jak Patriot - podobno wcale nie tak skuteczne jak o nich mówiono. Ale wszystko można wyćwiczyć i ulepszyć. Stawiamy dwa Patrioty i teraz to komputera samoloty mają problem, a nie my...

R - jak Rangers - ci, którzy nie załapali się do Delty. Działają podobnie choć mniej subtelnie. Tam gdzie Delta wchodzi kominem, Rangersi biorą drzwi z buta. (patrz Delta, Lekka Piechota)

S - jak Samolot - są różne, ale zawsze potrzebne. Drogie zabawki jak F-22 i tańsze "budżetówki" jak F-35. Jest też F-16 (patrz F-16).

Ś - jak Śmigłowiec - są dwa rodzaje: bojowe i transportowe. Transportowe spełniają dla Delty i Rangersów podobną rolę jak koń dla Clinta Eastwooda. A jak jeszcze wezmą ze sobą armaty... Bojowe mają być tank killerami, ale przecież wszyscy widzieli jak Rambo rozwalił helikopter z łuku - więc ostrożnie.

T - jak T-55, T-62, T-72 itd. - pełno tego na świecie. Przyda się ktoś, kto je w końcu odda na złom.

U - jak Urban Legend - "Rosjanie skonstruowali najlepszy myśliwiec/czołg na świecie".

W - jak Weather (pogoda) - w czasie drugiej wojny często psuła szyki. dziś już niekoniecznie. Deszcz nie obroni nikogo przed F-16, ale przed MiGiem też nie...

X - jak X-factor - ten czynnik losowy, przynajmniej raz na scenariusz spowoduje, że jakiś narwany cekaem uszkodzi Ci F-16, a równie ambitny moździerz narobi kłopotu Abramsom. Tego typu drobnicę należy wbijać w glebę artylerią - nie bawiąc się w szarże.

Y - jak Yankee (Jankesi) - wszyscy mają im wszystko za złe, ale każdy woli być po ICH stronie.

Z - jak Zwycięstwo - należy się nam jak psu kość.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

kowdar

Kampania także dostępna na stronie www.opengeneral.pl , w sekcji KAMPANIE V.
Efile w wersji 3.9 także.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Mario

Mam pytanie gdzie mam wypakować
najnowszą wersję plików Efile Gustlika
(wersja 3.9) :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Trochę nie ten temat - ale powiem krótko - tam gdzie masz poprzednią wersję. Tak żeby starsze zastąpić nowymi.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Pz_IV

Mała poprawka obywatelska.

Scenariusze są policzalne, wobec tego liczba scenariuszy.

Poza tym podziękowania za kolejną sposobność do alienacji przed ekranem komputera w długie zimowe wieczory ;D

pozdr.
Pz_IV

Mario

Mam problem grając w tą kampanię w scenariuszu Mogadishu 2
wystąpił  błąd:
Pojawił się komunikat:
can't use this executable to load this file, must use a newer one
a ja mam najnowszą wersję 3.9 z 15 listopada ze strony Kwdara
Nie mogę przejść do następnego scenariusza, próbowałem kończąc na BV, V i TV.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

DanielS


Gustlik

3.9 to wersja efila, a komunikat mówi o pliku wykonawczym gry, który w tej chwili ma numer: 0.90.30.6  (12-Nov-2013)
Należy go pobrać ze strony Luisa.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

#11
Natknąłem się na dziwny błąd w 19 scenariuszu, posiłki w postaci baterii S-300 pojawiły się w sektorze (16,0), w efekcie jednostka była niewidoczna i nietykalna, ale mimo to mogła bezkarnie ostrzeliwać moje lotnictwo.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Rzeczywiście jakiś czas temu był taki błąd, ale już od jakiegoś czasu mi się nie zdarzył, więc chyba został poprawiony.
Może spróbuj ściągnąć najnowsze exe ze strony Luisa.

Na wszelki wypadek poprawiłem ten scenariusz tak, żeby na końcu mapy nie było tak ciasno - niedługo będzie wydanie w wersji 2.0
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Listopad 18, 2013, 10:40:10 PM
Rzeczywiście jakiś czas temu był taki błąd, ale już od jakiegoś czasu mi się nie zdarzył, więc chyba został poprawiony.
Może spróbuj ściągnąć najnowsze exe ze strony Luisa.

Używam najnowszej wersji:
OpenGen 0.90.30.6  * (12 Nov 2013) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: Delta Force,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Aha, to znaczy, że tego samego co ja... No nic, napisałem do Luisa zobaczymy co odpisze.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/