DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63

Zaczęty przez Zsamot, Marzec 17, 2014, 02:04:08 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rudel

Nio to przegięcie u nas jest o niebo lepiej. Mandzuria koszmar z 12 T-34 zniszczyłem a jeszcze pół mapy do opanowania :o
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

A to już po Mandzurii walki ciężkie dużo T-34 ;D.  Lotnictwo to duże zagrożenie dla japońskich tankietek :o. Szybko trzeba je zestrzelić jak się nie ma art plot. Jednak bardziej wymagającą bitwą jest  Obrona Mandżurii w W-17. Ta bitwa jakoś mnie nie wciągneła prosta rzeź. Mapa taka sobie. Rosjanie bezładnie jadą do przodu do obrony mamy duży teren sił mało. Generalnie bitwa mnie zniechęciła.

OpenGen 0.90.32.1 * (14 Feb 2014) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\EFILE_CC63\  * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   SJW Bandits War , #0 , Tactical Victory , score:5
2   SJW Landing at Taku , #23 , Tactical Victory , score:1
3   SJW Chenpiecheng , #1 , Victory , score:25
4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:45  +++  Proto: Ki-32
5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Tactical Victory , score:5
6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Victory , score:25
7   SJW Nanchang Counter , #5 , Victory , score:25
8   SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:46
9   SJW Attack on Nanning , #7 , Victory , score:25
10   SJW Battle of Tsaoyang , #8 , Victory , score:25
11   SJW Shouyang Railway , #9 , Victory , score:25
12   SJW Sui Hsien Front , #10 , Victory , score:25
13   SJW Yangtze River , #11 , Tactical Victory , score:3
14   SJW 2d Battle of Changsha , #12 , Tactical Victory , score:3
15   SJW Hongkong , #13 , Tactical Victory , score:5
16   SJW Changsha III , #14 , Tactical Victory , score:5
17   SJW Burma Road , #15 , Tactical Victory , score:5
18   SJW Shennong Mountains , #16 , Tactical Victory , score:5
19   SJW Taoyang , #17 , Brilliant Victory , score:45  +++  Proto: Ki-43-III Hayabusa
20   SJW Hengyang , #18 , Victory , score:25
21   SJW Road to Liuchow , #19 , Tactical Victory , score:5
22   SJW Kuanghua , #20 , Tactical Victory , score:5
23   SJW August Storm , #21 , Tactical Victory , score:5
--
Campaign score: 388  *  Average: 16

Current scenario: SJW August Storm,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 14838 , Current prestige is 1745
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 19
AI stance is Aggressive
if BV: +1500, SJW Bandar-e-Abbas , cap 15000, 10 turns prestige: 4200
if V : +1500, SJW Bandar-e-Abbas , cap 15000, 15 turns prestige: 4800
if TV: +2250, SJW Bandar-e-Abbas , cap 15000, 25 turns prestige: 5700
Ls: Loss , turn prestige: 5700

Piechota
43 Guards , Type 1 Ho-Ha ,  , 5 bars , 980 exp , Japan , 8/8 , Influence  , 59 kill , 364 pp - U:001  [+58 exp]
*  HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 5 bars , 983 exp , Japan , 8/8 , Overwhelming Attack  , 35 kill , 0 pp - U:002  [+40 exp]
Guards , Type 94 ,  , 5 bars , 1149 exp , Japan , 8/8 , Overwhelming Attack  , 77 kill , 268 pp - U:005  [+33 exp]
Guards , Type 94 ,  , 5 bars , 977 exp , Japan , 7/8 , Superior Maneuver  , 60 kill , 268 pp - U:010  [+8 exp]
Engineer , Type 94 ,  , 5 bars , 690 exp , Japan , 8/8 , 54 kill , 460 pp - U:014  [+40 exp]
Light Infantry , Motorcycle ,  , 5 bars , 882 exp , Japan , 8/8 , Combat Support  , 36 kill , 201 pp - U:018  [+39 exp]
Light Infantry , Motorcycle ,  , 5 bars , 966 exp , Japan , 6/8 , Reconnaissance Movement  , 45 kill , 201 pp - U:019  [+55 exp]
Light Infantry , Motorcycle ,  , 3 bars , 313 exp , Japan , 8/8 , 9 kill , 201 pp - U:028  [+9 exp]
Bridging , Type 97 ,  , 3 bars , 310 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 240 pp - U:030
Bridging , Type 97 ,  , 2 bars , 279 exp , Japan , 5/8 , 4 kill , 240 pp - U:033  [+35 exp]

Czołg
Type 3 Chi-Nu ,  , 5 bars , 1303 exp , Japan , 7/8 , Determined Defense  , 138 kill , 652 pp - U:003  [+12 exp]
Type 4 Chi-To ,  , 5 bars , 1471 exp , Japan , 8/8 , Overwatch  , 107 kill , 864 pp - U:016  [+115 exp]
Type 95 Ha-Go ,  , 5 bars , 1036 exp , Japan , 8/8 , 71 kill , 268 pp - U:017  [+33 exp]
Type 4 Chi-To ,  , 5 bars , 844 exp , Japan , 7/8 , Determined Defense  , 100 kill , 864 pp - U:024  [+14 exp]
Type 97A Chi-Ha ,  , 4 bars , 421 exp , Japan , 7/8 , 16 kill , 288 pp - U:027  [+81 exp]

Rozpoznanie
Type 95 CC ,  , 5 bars , 734 exp , Japan , 5/8 , 44 kill , 278 pp - U:013  [+7 exp]

Artyleria ppanc.
Type 5 Ho-Ri II ,  , 3 bars , 353 exp , Japan , 5/8 , 12 kill , 566 pp - U:032  [+58 exp]

Artyleria
Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 860 exp , Japan , 8/8 , 28 kill , 614 pp - U:006  [+76 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 629 exp , Japan , 8/8 , 26 kill , 489 pp - U:007  [+68 exp]
Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 1072 exp , Japan , 8/8 , Devastating Fire  , 46 kill , 614 pp - U:008  [+53 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 779 exp , Japan , 8/8 , Determined Defense  , 35 kill , 489 pp - U:021  [+45 exp]
Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 881 exp , Japan , 8/8 , Fire Discipline  , 29 kill , 614 pp - U:022  [+31 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 3 bars , 358 exp , Japan , 8/8 , 10 kill , 489 pp - U:026  [+46 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 2 bars , 276 exp , Japan , 8/8 , 10 kill , 489 pp - U:029  [+34 exp]

Myśliwiec
N1K2-J Shiden ,  , 5 bars , 1361 exp , Japan , 8/8 , Resilience  , 44 kill , 854 pp - U:011  [+130 exp]
Ki-84 Hayate ,  , 5 bars , 707 exp , Japan , 5/8 , 16 kill , 681 pp - U:023  [+65 exp]
Ki-84 Hayate ,  , 5 bars , 550 exp , Japan , 6/8 , 20 kill , 681 pp - U:025  [+35 exp]
Ki-84 Hayate ,  , 3 bars , 385 exp , Japan , 8/8 , 9 kill , 681 pp - U:031  [+36 exp]
+  N1K1-J Shiden ,  , 3 bars , 325 exp , Japan , 8/8 , 5 kill , 0 pp - U:035  [+81 exp]

Bomb. taktyczny
Ki-21 ,  , 5 bars , 1184 exp , Japan , 8/8 , 33 kill , 480 pp - U:009  [+34 exp]
Ki-21 ,  , 5 bars , 1057 exp , Japan , 8/8 , Aggressive Attack  , 44 kill , 480 pp - U:012  [+62 exp]
Ki-21 ,  , 5 bars , 1431 exp , Japan , 6/8 , Devastating Fire  , 65 kill , 480 pp - U:015  [+49 exp]
+  Ki-21 ,  , 5 bars , 856 exp , Japan , 7/8 , 33 kill , 0 pp - U:020  [+31 exp]
Ki-21 ,  , 5 bars , 693 exp , Japan , 8/8 , 9 kill , 480 pp - U:034  [+168 exp]

Niszczyciel
*  Patrol Boat PR , River Guards , 5 bars , 553 exp , Japan , 7/8 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+2 exp]

Player 1 : Japan, Manchukuo
Killed: INF:955  TNK:27   RCN:58   AT:46   FORT:111  ATY:148  AD:84   FTR:36   TB:19   LB:4    DD:21     Total: 1509
Lost  : INF:14   RCN:2    AT:1    FORT:5    ATY:1    AD:4    FTR:1    DD:4      Total: 32

BV  3
V   8
TV 12
L   0


Ostatnią bitwą jest  Cieśnina Ormuz zagram choć fantastyka pełna ( Godzilla na stanie >:D)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#62
8. SJW Battle of Khalkhin Gol

OpenGen 0.90.32.1 * (14 Feb 2014) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_lxf\  * Efile version:LXF 0.29 [20.03.2014]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   SJW Bandits War , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Type 97A Chi-Ha
2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Ki-30
3   SJW Chenpiecheng , #1 , Brilliant Victory , score:52
4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:53
5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Type SS Ki-Bo
6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Brilliant Victory , score:55
7   SJW Nanchang Counter , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ki-51
8   SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 434  *  Average: 54

Current scenario: SJW Battle of Khalkhin Gol,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 7164 , Current prestige is 686
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +350, SJW Attack on Nanning , cap 8000, 18 turns prestige: 640
if V : +350, SJW Attack on Nanning , cap 8000, 21 turns prestige: 740
if TV: +450, SJW Attack on Nanning , cap 8000, 27 turns prestige: 940
if Ls: +600, SJW Attack on Nanning , cap 8000, 27 turns prestige: 940

Piechota
Light Infantry , Motorcycle ,  , 3 bars , 370 exp , Japan , 5/8 , 11 kill , 192 pp - U:001  [+45 exp]
*  HQ Detail , Type 95 Kurogane ,  , 5 bars , 575 exp , Japan , 3/8 , Overwhelming Attack  , 24 kill , 0 pp - U:002  [+30 exp]
Light Infantry , Motorcycle ,  , 3 bars , 311 exp , Japan , 7/8 , Superior Maneuver  , 14 kill , 192 pp - U:003  [+36 exp]
Light Infantry , Motorcycle ,  , 3 bars , 356 exp , Japan , 6/8 , 18 kill , 192 pp - U:005  [+50 exp]
Guards , Type 97 ,  , 1 bars , 173 exp , Japan , 7/8 , 7 kill , 249 pp - U:016  [+31 exp]
Guards , Type 97 ,  , 1 bars , 192 exp , Japan , 7/8 , 5 kill , 249 pp - U:017  [+58 exp]
Construction , Type 97 ,  , 0 bars , 89 exp , Japan , 6/8 , 2 kill , 230 pp - U:023  [+49 exp]

Czołg
+  Type 97A Chi-Ha ,  , 3 bars , 348 exp , Japan , 6/8 , Infiltration Tactics  , 22 kill , 0 pp - U:007  [+48 exp]
Type 97A Chi-Ha ,  , 2 bars , 226 exp , Japan , 4/8 , 6 kill , 288 pp - U:018  [+74 exp]

Rozpoznanie
Type 92 Kokusan ,  , 2 bars , 221 exp , Japan , 6/8 , 19 kill , 240 pp - U:008  [+31 exp]
Type 92 Kokusan ,  , 2 bars , 268 exp , Japan , 6/8 , 17 kill , 240 pp - U:015  [+87 exp]
Type 92 Kokusan ,  , 1 bars , 144 exp , Japan , 6/8 , 10 kill , 240 pp - U:021  [+51 exp]
Type 92 Kokusan ,  , 1 bars , 122 exp , Japan , 6/8 , 9 kill , 240 pp - U:022  [+27 exp]

Artyleria ppanc.
+  Type SS Ki-Bo ,  , 1 bars , 118 exp , Japan , 4/8 , Combat Support  , 2 kill , 0 pp - U:020  [+32 exp]
Type 90 7.5cm AT , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 102 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 220 pp - U:153  [+62 exp]

Artyleria
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 2 bars , 200 exp , Japan , 8/8 , 11 kill , 489 pp - U:010  [+38 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 2 bars , 204 exp , Japan , 8/8 , Overwhelming Attack  , 19 kill , 489 pp - U:011  [+33 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 2 bars , 213 exp , Japan , 7/8 , Street Fighter  , 12 kill , 489 pp - U:013  [+39 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 1 bars , 177 exp , Japan , 5/8 , 8 kill , 489 pp - U:014  [+31 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 0 bars , 82 exp , Japan , 8/8 , 6 kill , 489 pp - U:024  [+27 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 0 bars , 65 exp , Japan , 8/8 , 5 kill , 489 pp - U:025  [+24 exp]

Myśliwiec
Ki-27 Setsu ,  , 5 bars , 554 exp , Japan , 7/8 , Skilled Reconnaissance  , 15 kill , 326 pp - U:006  [+75 exp]
Ki-27 Setsu ,  , 2 bars , 264 exp , Japan , 4/8 , Battlefield Intelligence  , 9 kill , 326 pp - U:019  [+74 exp]
Ki-27 Setsu ,  , 1 bars , 158 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 326 pp - U:026  [+84 exp]

Bomb. taktyczny
Ki-21 ,  , 4 bars , 446 exp , Japan , 8/8 , Aggressive Attack  , 26 kill , 480 pp - U:009  [+46 exp]
+  Ki-21 ,  , 5 bars , 509 exp , Japan , 7/8 , Devastating Fire  , 23 kill , 0 pp - U:012  [+118 exp]
+  Ki-21 ,  , 1 bars , 134 exp , Japan , 2/8 , 2 kill , 0 pp - U:027  [+94 exp]

Niszczyciel
*  PR , River Guards , 3 bars , 399 exp , Japan , 5/8 , 3 kill , 0 pp - U:004  [+41 exp]

Player 1 : Japan, Manchukuo
Killed: INF:238  TNK:6    RCN:28   AT:13   FLAK:9    FORT:26   ATY:43   AD:6    FTR:7    TB:5    LB:1    DD:6      Total: 388
Lost  : INF:7    AT:1    FLAK:1    FORT:2    FTR:1      Total: 12

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Moim zdaniem dość prosty scenariusz. Cofam wojska i organizuje obronę wokół VH.
Buduje dwa lotniska polowe, by sprawniej zaopatrywać bombowce.
Głowna linia obrony w czwartej turze:

Nic nie mogło pójść źle, nawet straty końcowe okazały się minimalne.
Miałem trochę kłopotów z sowieckim lotnictwem, ale po przybyciu posiłków odzyskałem przewagę w powietrzu.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Zrobiłeś to tak jak ja ;D. Amunicji trzeba pilnować bo ruskich masa.  >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Cytat: Rudel w Marzec 22, 2014, 05:27:08 PM
Zrobiłeś to tak jak ja ;D. Amunicji trzeba pilnować bo ruskich masa.  >:D
Przy działach 15cm (działających w parach) nie ma potrzeby, AI boi się atakować, do 9 tury musiałem tylko raz uzupełniać amunicje, i nie zeszedłem poniżej 3/6  pocisków, AI stało bezczynnie a ja eliminowałem dowódców i artylerie, w 9 turze już kontratakowałem.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

U mnie AI atakowało zacięcie głównie sztab. Jakoś scenariusze chińskie bardziej mi się podobają. Co do brylantów zgadzam się że TV dają więcej kasy. Zagram ją na 100% za jakiś czas. Teraz szukam czegoś innego może 12 SS zagram :huh?
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

marjasz

Witam po tym co tu przeczytałem zajrzałem do tej kampanii. Lubię walki na Dalekim Wschodzie. Faktycznie  trudno się gra chociaż w pierwsze dwa scenariusze zrobiłem BV w trzecim utknąłem wobec fal natarcia Chińczyków. Trudno się przyzwyczaić do lotnictwa z limitem paliwa, przy okazji jaki wpływ na lotnictwo ma wiatr? Podobnie jest w Kaiser General II. Ciekawostką jest zimowe malowanie sprzętu  w scenariuszu zimowym. 

Zsamot

Wiatr, słońce itp nie ma żadnego wpływu na paliwo. To nie symulator. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

 ;D Paliwo w tej kampanii jest bo tak ma ten efil. Generalnie wolę rozwiązanie bez paliwowe ( mapy są male ) limit amo lepiej oddaje rzeczywistość.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Tak miało to swój smaczek :yes. Ale uwzględnianie wiatru i takich tam to lekka przesada >:D.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

sewekrusek

Fajna kampania. Ja również walczę. Chodź zmieniłem nacje bo miałem ruskich. Ale teraz szerokim łukiem od ruskiego pod każdą postacią. Nawet pierogi :D

Gustlik

W tej kampanii nie da się "mieć ruskich"  :bullhorn

3........2.......1....... BAN!
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ja usunąłem kolejnego trolla- zatem- proszę bez pretensji.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369