Test "Greater America"

Zaczęty przez Waldzios, Marzec 04, 2014, 08:00:54 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Nie, bo ta nowa wersja wymaga nowego efila, a efil nowych ikon, które ostatnio narysowałem, ale jeszcze nie opublikowałem.

Graj na razie na starej. Tylko nie wiem co Ci da granie od nowa, bo jeśli jest błąd w ściągniętej paczce, to i tak po 9 Ci się zatrzyma.
Może spróbuj mniej radykalnie? Wejdź na nowo z jeden-dwa sceny wcześniej...?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

Wersja nr 1 kampanii

[załącznik usunięty przez administratora]

connor71

Na wyspie Navarona spotkałem cudowną jednostkę, która chodzi po wodzie. Co tura posuwają się zgodnie ze strzałką. Podejrzewam błąd w efile'u.

[załącznik usunięty przez administratora]

Zsamot

Świadkowie Jehowy? ;)
Cytat: Gustlik w Marzec 25, 2014, 01:53:51 AM
Nie, bo ta nowa wersja wymaga nowego efila, a efil nowych ikon, które ostatnio narysowałem, ale jeszcze nie opublikowałem.

Graj na razie na starej. Tylko nie wiem co Ci da granie od nowa, bo jeśli jest błąd w ściągniętej paczce, to i tak po 9 Ci się zatrzyma.
Może spróbuj mniej radykalnie? Wejdź na nowo z jeden-dwa sceny wcześniej...?
No to poczekam chyba na wersję finalną, ew. ściągnę tą od connor71  (dziękuję!!!) i rozegram tę bitwę ponownie...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

To jest jednostka budowlana, jednostki budowlane mogą wejść na "wodne" heksy, żeby zbudować tam most. Heksy typu "ocean" często są używane na niektórych mapach, zamiast "impassable river" - na szerokich rzekach. Więc taka jednostka musi móc na nie wejść. To jest skutek niekonsekwencji w tworzeniu map. Póki co, trzeba z tym żyć.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

Cytat: Gustlik w Marzec 25, 2014, 11:30:52 AM
To jest jednostka budowlana, jednostki budowlane mogą wejść na "wodne" heksy, żeby zbudować tam most. Heksy typu "ocean" często są używane na niektórych mapach, zamiast "impassable river" - na szerokich rzekach. Więc taka jednostka musi móc na nie wejść. To jest skutek niekonsekwencji w tworzeniu map. Póki co, trzeba z tym żyć.
Teraz rozumiem ten "cud". "Cud" poszedł na dno, dobrze, że był niemrawy ;-) więc łatwo poszło.

Rudel

Mi tez tak łazili ale, że to saperzy nie podnosiłem larum bo to wina mapy ;D. Dobrze że mostu nie budowali bo bym się lekko załamał >:D. Jakby nim czołgi zaczeły jeździć ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Nagroda- Sherman. ;)
Cytat: Zsamot w Marzec 24, 2014, 05:41:47 PM
Nie lubię tracić bez sensu jednostek, a tak traktuję zdjęcie mi przez okręty pelotki... No i niemal zdjęcie artylerii... W ogóle przeinwestowałem chyba armię lądową...
Na morzu bez problemów... Specjalnie dałem powalczyć z desantem memu podwodniakowi... A i niszczyciele też sobie trochę powalczyły.
W powietrzu głupio pozostawiony torpedowa eskadra i niemal też zdjęty...
Na razie tyle.

Mocno mnie tylko zdziwiło, ze pozostałe 2 VH w ogóle nie były niepokojone. a sporo tam sił dałem. ;)
Wykończyłem wszystko prócz Zera 2/10.

Czekam na dalszą część...

OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) *  Efile folder:C:\Open General\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.3.
Campaign: Greater America ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F2A-1 Buffalo
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: 37mm M1
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M3A1 Scout Car
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:53
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M3A3 Lee
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:54
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 444  *  Average: 55

Current scenario: Wake,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 22663 , Current prestige is 231
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +2200, The Island , cap disabled, 10 turns prestige: 140
if V : +1250, The Island , cap disabled, 10 turns prestige: 140
if TV: +600, The Island , cap disabled, 10 turns prestige: 140
Ls: Loss , turn prestige: 140

Piechota
*  Sappers , 4x2 Truck ,  , 3 bars , 360 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:001
*  Assault Eng. 38 , 6x6 Truck , 1/1 , 3 bars , 364 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:002
*  Cavalry , 1/1 c.s. , 4 bars , 414 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , 8 kill , 0 pp - U:005  [+73 exp]
*  Assault Eng. 38 , GMC CCKW , 1/2 , 2 bars , 280 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:006
*  Paramarines ,  , 0 bars , 95 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:035

Czołg
*  M2A4 , 1/1 , 5 bars , 655 exp , USA , 9/10 , 34 kill , 0 pp - U:008  [+17 exp]
M2A4 , 1/2 fire d. , 5 bars , 637 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 37 kill , 156 pp - U:010
M3 Stuart , 1/3 , 1 bars , 124 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 168 pp - U:018
M2A4 , 1/4 , 4 bars , 408 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , 12 kill , 156 pp - U:024  [+90 exp]
+  M3A3 Lee , 1/1/1 , 1 bars , 193 exp , USA , 8/10 , 10 kill , 0 pp - U:031  [+53 exp]

Rozpoznanie
*  M3A1 Scout Car , 1/1 shock t , 5 bars , 672 exp , USA , 9/10 , Shock Tactics  , 13 kill , 0 pp - U:007  [+76 exp]
M3 Scout Car , 1/2 , 3 bars , 388 exp , USA , 8/10 , 5 kill , 120 pp - U:009  [+51 exp]
+  M3A1 Scout Car , 1/3 , 1 bars , 146 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:023
M3 Scout Car , 1/4 , 2 bars , 204 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 120 pp - U:025

FlaK
*  40mm Bofors , Jeep [TW] , 1/1 OA , 5 bars , 699 exp , US Marines , 11/10 , Overwhelming Attack  , 11 kill , 0 pp - U:003  [+122 exp]
MG .50 cal. , GMC CCKW , 1/1 , 0 bars , 88 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:026

Artyleria
*  155mm Gun M1918 , 6x6 Truck , 1/1 , 4 bars , 412 exp , USA , 14/10 , 3 kill , 0 pp - U:004
155mm Gun M1918 , 6x6 Truck , 1/2 , 2 bars , 209 exp , USA , 11/10 , 5 kill , 567 pp - U:016
155mm Gun M1918 , Mack , 1/3 , 0 bars , 65 exp , USA , 1/10 , 1 kill , 504 pp - U:017  [+18 exp]

Obrona plot.
40mm Bofors , GMC CCKW , 1/1 , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:020
40mm Bofors , GMC CCKW , 1/2 , 0 bars , 6 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:027
90mm M1 , Mule , 1/1/1 , 0 bars , 13 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 360 pp - U:037  [+9 exp]

Myśliwiec
*  F4F-3 Wildcat , 1/1 , 5 bars , 664 exp , USA , 15/10 , 15 kill , 0 pp - U:011  [+70 exp]
+  F4F-3 Wildcat , 1/2 Batlefield int. , 5 bars , 570 exp , USA , 11/10 , Battlefield Intelligence  , 5 kill , 0 pp - U:012  [+57 exp]
F4F-3 Wildcat , 1/3 , 2 bars , 259 exp , USA , 11/10 , 7 kill , 448 pp - U:022  [+8 exp]
F4F-3 Wildcat , 2/1 , 0 bars , 23 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 408 pp - U:086  [+23 exp]

Bomb. taktyczny
PBY-5 Catalina ,  , 1 bars , 195 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 504 pp - U:013  [+21 exp]
OS2U Kingfisher (CV), R1 , 1 bars , 179 exp , USA , 9/10 , 4 kill , 264 pp - U:015  [+22 exp]
TBD Devastator (t) , 1/1 , 2 bars , 205 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 420 pp - U:029  [+24 exp]
TBD Devastator (t) , 1/2 , 3 bars , 331 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 420 pp - U:030  [+32 exp]
TBD Devastator (t) (CV), 1/3 , 1 bars , 121 exp , US Marines , 1/10 , 0 kill , 420 pp - U:034  [+30 exp]

Okręt podwodny
Tambor Class , SB1 , 0 bars , 45 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1188 pp - U:033  [+20 exp]

Niszczyciel
Benson , D1 , 0 bars , 92 exp , USA , 8/10 , 6 kill , 1356 pp - U:028  [+36 exp]
Benson , D2 , 1 bars , 132 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1356 pp - U:032  [+87 exp]

Pancernik
Colorado (Planes:0/1), P1 , 2 bars , 257 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 2544 pp - U:021  [+25 exp]
South Dakota (Planes:1/1), P2 , 0 bars , 34 exp , US Marines , 9/10 , 2 kill , 2676 pp - U:036  [+20 exp]
South Dakota (Planes:0/1), P3 , 0 bars , 32 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 2676 pp - U:085  [+32 exp]

Lotniskowiec
Yorktown (Planes:1/6), L1 , 1 bars , 104 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 2784 pp - U:019

Krążownik
New Orleans CA (Planes:0/1), K1 , 3 bars , 374 exp , USA , 10/10 , 18 kill , 2364 pp - U:014  [+12 exp]

Player 1 : US Marines
Killed: INF:142  TNK:7    RCN:8    AT:1    FLAK:13   FORT:12   ATY:23   AD:1    FTR:18   TB:8    SUB:3    DD:20   BS:3    CV:4    CRs:7      Total: 270
Lost  : INF:1    TNK:1    AD:1      Total: 3

BV  8
V   0
TV  0
L   0
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Mario

Cytat: Zsamot w Marzec 24, 2014, 12:59:14 PM
8. Pearl Harbor
Teraz będę narzekał...
Tak naprawdę mam wrażenie, że AI odpoczywa sobie:
- pływa w tę i wewte tymi statkami... okręty są niewykorzystane, a lotniskowcem atakuje resztkę niszczyciela...
- nie ma pomysłu, gdzie wylądować, te statki powinny mieć szansę się wyładować, proponuję by może je dać o 1 ruch od brzegu, niech tam trochę na lądzie pomieszają???
- dodać minimum 2 okręty podwodne,
- DODAĆ 3-4 myśliwskie samoloty- mogą być falami, trochę uderzeniowe lotnictwa, rozpoznawczy?
Witam,
Podobne wnioski oraz proponuję podnieść stany jednostek wrogich tak żeby miały przynajmniej 10/10 ( obecne np. 8/4 to stanowczo za słabe)można też dołożyć morskie pole minowe wokół japońskiego VH.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Mario mamy już 2 wersję czekamy tylko na zakończenie testu. :iwin
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Mario

To super.
Jeśli Gustliku nie zakończyłeś jeszcze wprowadzać zmian w nowej wersji to proponuję w którymś scenariuszu dołożyć w warunkach zwycięstwa  przetrwanie jednostek konwojowanych (jako MSU) lub /i zniszczenie jakiegoś OP jako dodatkowy warunek zwycięstwa (to oczywiście w innym scenariuszu). Jeśli już zakończyłeś prace nad wersję2-to można  by wprowadzić te propozycje w następnej wersji ;D.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Roberto_tr

16   Navarone

Tak sobie myślę, że czy nie lepiej gdyby tą mapę obrócić o 90stopni ?
Tak aby działa były wycelowane w kierunku DH gracza. W obecnym ustawieniu w zasadzie one nie biorą udziału w grze.
U mnie Działa Na Wrony nie wystrzeliły ani razu ...
Poza tym, dodałbym jakąś ATY z dobrym zasięgiem tak aby lądowanie w porcie na PD lekko skomplikować.
I jeszcze coś - na PN-w jest SH WaffenSS, gdzie z uporem maniaka AI stawia coraz to nowe AT (chyba z 5 było) :)

OpenGen 0.90.32.1 * (14 Feb 2014) *  Efile folder:I:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.3. I.4.09
Campaign: Greater America ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: F2A-1 Buffalo
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:57
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F4F-3 Wildcat
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:54
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:59
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:59
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Fletcher
9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:59
10   The Island , #9 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: F6F-3 Hellcat
11   Into The Fire , #10 , Brilliant Victory , score:59
12   Help! , #11 , Brilliant Victory , score:59
13   Gibraltar , #12 , Brilliant Victory , score:59
14   Toulon , #13 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Buckley Class Frigate
15   Dire Strait , #14 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Marine Eng 44
16   Navarone , #15 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 925  *  Average: 57

Current scenario: Navarone,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 640
Army cost: 34362 , Current prestige is 1178
Prestige available on map yet is 160 pp ( 160 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +3300, Polar Night , cap disabled, 13 turns prestige: 425
if V : +2550, Polar Night , cap disabled, 16 turns prestige: 425
if TV: +1100, Polar Night , cap disabled, 19 turns prestige: 425
Ls: Loss , turn prestige: 425

Piechota
*  Airborne Eng ,  , 2 bars , 253 exp , USA , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:001
*  Airborne Eng ,  , 3 bars , 391 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:002
*  Airborne Eng ,  , 3 bars , 373 exp , USA , 10/10 , Liberator  , 10 kill , 0 pp - U:005
*  Airborne Eng , Dodge WC51 ,  , 3 bars , 396 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 7 kill , 0 pp - U:006
*  Airborne Eng , Dodge WC51 ,  , 1 bars , 122 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:031
*  Marine Raiders ,  , 1 bars , 165 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:036

Czołg
*  M4A2 ,  , 5 bars , 751 exp , USA , 10/10 , Extended Front  , 61 kill , 0 pp - U:008
M4A2 ,  , 5 bars , 594 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 28 kill , 288 pp - U:020
M4A2 ,  , 1 bars , 136 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 288 pp - U:042

Rozpoznanie
*  M8 Greyhound ,  , 4 bars , 420 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 7 kill , 0 pp - U:007

FlaK
*  M2A1 .50 cal. , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 366 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 13 kill , 0 pp - U:003
MG .50 cal. , 4x2 Truck ,  , 3 bars , 320 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 7 kill , 240 pp - U:015

Artyleria
*  M12 ,  , 5 bars , 553 exp , USA , 14/10 , Skilled Reconnaissance  , 20 kill , 0 pp - U:004
M12 ,  , 3 bars , 306 exp , USA , 12/10 , 14 kill , 576 pp - U:013
M12 ,  , 1 bars , 107 exp , USA , 11/10 , 5 kill , 528 pp - U:019
M12 ,  , 2 bars , 267 exp , USA , 11/10 , 12 kill , 528 pp - U:025
155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 12/10 , 10 kill , 648 pp - U:026
155mm M1 Long Tom , Mack ,  , 2 bars , 204 exp , USA , 11/10 , 8 kill , 594 pp - U:027

Myśliwiec
F6F-3 Hellcat ,  , 5 bars , 1065 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 27 kill , 468 pp - U:009
*  F6F-3 Hellcat (CV),  , 5 bars , 1182 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 25 kill , 0 pp - U:010
+  F6F-3 Hellcat ,  , 5 bars , 715 exp , USA , 8/10 , Determined Defense  , 18 kill , 0 pp - U:011
+  F6F-3 Hellcat ,  , 5 bars , 507 exp , USA , 9/10 , 23 kill , 0 pp - U:018
+  F6F-3 Hellcat ,  , 2 bars , 260 exp , US Marines , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:035
+  F6F-3 Hellcat ,  , 1 bars , 131 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:043

Bomb. taktyczny
OS2U Kingfisher ,  , 1 bars , 152 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 264 pp - U:021
OS2U Kingfisher ,  , 1 bars , 157 exp , USA , 3/10 , 0 kill , 264 pp - U:022
TBF Avenger ,  , 5 bars , 804 exp , USA , 10/10 , 16 kill , 456 pp - U:023
TBF Avenger (CV),  , 5 bars , 1233 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  , 19 kill , 456 pp - U:024
TBF Avenger (CV),  , 5 bars , 654 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 16 kill , 456 pp - U:028
TBF Avenger (CV),  , 5 bars , 587 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 456 pp - U:029
SBD Dauntless ,  , 3 bars , 342 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 432 pp - U:040
SBD Dauntless ,  , 2 bars , 248 exp , US Marines , 9/10 , 5 kill , 432 pp - U:041

Niszczyciel
Fletcher ,  , 5 bars , 630 exp , USA , 10/10 , Influence  , 26 kill , 1392 pp - U:016
Fletcher ,  , 5 bars , 589 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 1392 pp - U:030
+  Fletcher ,  , 3 bars , 391 exp , US Marines , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:033
Fletcher ,  , 2 bars , 275 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 1392 pp - U:038

Pancernik
Iowa (Planes:0/1),  , 5 bars , 616 exp , USA , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 26 kill , 3744 pp - U:012
Iowa (Planes:0/1),  , 2 bars , 255 exp , US Marines , 10/10 , 17 kill , 2880 pp - U:032
Iowa (Planes:0/1),  , 1 bars , 197 exp , US Marines , 10/10 , 12 kill , 2880 pp - U:034
Iowa (Planes:0/1),  , 2 bars , 210 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 2880 pp - U:039

Lotniskowiec
Lexington (Planes:3/5),  , 0 bars , 28 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 2892 pp - U:017
Yorktown (Planes:1/6),  , 1 bars , 140 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:044

Krążownik
Pensacola CA (Planes:0/1),  , 4 bars , 481 exp , USA , 10/10 , 24 kill , 2280 pp - U:014
New Orleans CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 187 exp , US Marines , 10/10 , 10 kill , 2364 pp - U:037

Player 1 : US Marines, USA
Killed: INF:255  TNK:16   RCN:17   AT:10   FLAK:26   FORT:46   ATY:60   AD:7    FTR:43   TB:21   LB:2    SUB:10   DD:54   BS:9    CV:4    CRs:20     Total: 600
Lost  : FORT:1      Total: 1

BV 16
V   0
TV  0
L   0

Zsamot

10. The Island
Rzeczywiście ciężko nie było.
- flota na zespoły podzielona, niemniej to lotnictwo miało zielone światło, by atakować każdy cel, muszę je mocno doświadczyć!
- na lądzie bez problemu, sił mam aż nadmiar,
- w powietrzu ok, do tego pelotki pomogły.
Nagrody brak.

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F2A-1 Buffalo
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: 37mm M1
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M3A1 Scout Car
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:53
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M3A3 Lee
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:54
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:59
9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M4A3
10   The Island , #9 , Brilliant Victory , score:59
--

Piechota
*  Sappers , 4x2 Truck ,  , 3 bars , 360 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:001
*  Marine Eng , LVT2 , 1/1 , 3 bars , 372 exp , US Marines , 9/10 , 11 kill , 0 pp - U:002  [+8 exp]
*  Cavalry , 1/1 c.s. , 4 bars , 414 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 8 kill , 0 pp - U:005
*  Marine Eng , LVT2 , 1/2 , 2 bars , 280 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:006
*  Paramarines ,  , 0 bars , 95 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:035

Czołg
*  M2A4 , 1/1 , 5 bars , 670 exp , USA , 10/10 , 35 kill , 0 pp - U:008  [+15 exp]
M2A4 , 1/2 fire d. , 5 bars , 637 exp , USA , 7/10 , Fire Discipline  , 37 kill , 156 pp - U:010
M3 Stuart , 1/3 , 1 bars , 175 exp , US Marines , 9/10 , 0 kill , 168 pp - U:018  [+51 exp]
M2A4 , 1/4 C. S.  , 4 bars , 471 exp , USA , 14/10 , Combat Support  , 15 kill , 218 pp - U:024  [+63 exp]
+  M3A3 Lee , 1/1/1 , 2 bars , 210 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:031  [+17 exp]
+  M4A3 , 1/1/2 , 0 bars , 44 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:040  [+44 exp]

Rozpoznanie
*  M3A1 Scout Car , 1/1 shock t , 5 bars , 762 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 13 kill , 0 pp - U:007  [+90 exp]
M3 Scout Car , 1/2 , 3 bars , 390 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 120 pp - U:009  [+2 exp]
+  M3A1 Scout Car , 1/3 , 1 bars , 148 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:023  [+2 exp]
M3 Scout Car , 1/4 , 2 bars , 216 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 120 pp - U:025  [+12 exp]

FlaK
*  40mm Bofors , Jeep [TW] , 1/1 OA , 5 bars , 709 exp , US Marines , 15/10 , Overwhelming Attack  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+10 exp]
MG .50 cal. , GMC CCKW , 1/1 , 0 bars , 88 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:026

Artyleria
*  155mm Gun M1918 , 6x6 Truck , 1/1 , 4 bars , 433 exp , USA , 14/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+21 exp]
155mm Gun M1918 , 6x6 Truck , 1/2 , 2 bars , 242 exp , USA , 11/10 , 6 kill , 567 pp - U:016  [+33 exp]
155mm Gun M1918 , Mack , 1/3 , 0 bars , 68 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 504 pp - U:017  [+3 exp]

Obrona plot.
40mm Bofors , GMC CCKW , 1/1 , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:020
40mm Bofors , GMC CCKW , 1/2 , 0 bars , 6 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:027
90mm M1 , Mule , 1/1/1 , 0 bars , 21 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 360 pp - U:037  [+8 exp]

Myśliwiec
*  F4F-3 Wildcat , 1/1 , 5 bars , 738 exp , USA , 15/10 , 16 kill , 0 pp - U:011  [+74 exp]
+  F4F-3 Wildcat , 1/2 Batlefield int. , 5 bars , 679 exp , USA , 15/10 , Battlefield Intelligence  , 7 kill , 0 pp - U:012  [+109 exp]
F4F-3 Wildcat , 1/3 , 2 bars , 275 exp , USA , 11/10 , 8 kill , 448 pp - U:022  [+16 exp]
F4F-3 Wildcat , 2/1 , 0 bars , 35 exp , US Marines , 9/10 , 3 kill , 408 pp - U:039  [+12 exp]
F2A-3 Buffalo ,  , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 348 pp - U:047

Bomb. taktyczny
PBY-5 Catalina ,  , 1 bars , 199 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 504 pp - U:013  [+4 exp]
OS2U Kingfisher , R1 , 1 bars , 187 exp , USA , 6/10 , 4 kill , 264 pp - U:015  [+8 exp]
TBF Avenger (t) , 1/1 , 2 bars , 245 exp , US Marines , 12/10 , 6 kill , 547 pp - U:029  [+40 exp]
TBF Avenger (t) , 1/2 , 4 bars , 416 exp , US Marines , 12/10 , Skilled Reconnaissance  , 5 kill , 547 pp - U:030  [+85 exp]
TBF Avenger (t) , 1/3 , 1 bars , 170 exp , US Marines , 11/10 , 1 kill , 501 pp - U:034  [+49 exp]
OS2U Kingfisher , R2 , 0 bars , 34 exp , US Marines , 8/10 , 0 kill , 252 pp - U:077  [+34 exp]

Okręt podwodny
Tambor Class , SB1 , 0 bars , 45 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1188 pp - U:033

Niszczyciel
Benson , D1 , 1 bars , 119 exp , USA , 9/10 , 10 kill , 1356 pp - U:028  [+27 exp]
Benson , D2 , 1 bars , 142 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1356 pp - U:032  [+10 exp]

Pancernik
Colorado (Planes:0/1), P1 , 2 bars , 291 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 2544 pp - U:021  [+34 exp]
South Dakota (Planes:0/1), P2 , 0 bars , 47 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 2676 pp - U:036  [+13 exp]
South Dakota (Planes:0/1), P3 , 0 bars , 68 exp , US Marines , 9/10 , 1 kill , 2676 pp - U:038  [+36 exp]

Lotniskowiec
Yorktown (Planes:0/6), L1 , 1 bars , 104 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 2784 pp - U:019

Krążownik
New Orleans CA (Planes:0/1), K1 , 3 bars , 397 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 2364 pp - U:014  [+23 exp]

BV 10
V   0
TV  0
L   0
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Cytat: Mario w Marzec 25, 2014, 02:41:11 PM
To super.
Jeśli Gustliku nie zakończyłeś jeszcze wprowadzać zmian w nowej wersji to proponuję w którymś scenariuszu dołożyć w warunkach zwycięstwa  przetrwanie jednostek konwojowanych (jako MSU) lub /i zniszczenie jakiegoś OP jako dodatkowy warunek zwycięstwa (to oczywiście w innym scenariuszu). Jeśli już zakończyłeś prace nad wersję2-to można  by wprowadzić te propozycje w następnej wersji ;D.
O, nigdy tylko zniszczenie OP. Już to kiedyś przerabialiśmy. Była denna pogoda i gra ze strategii zmieniała się na idiotyczna zręcznościówkę...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369