Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Jaro

Cytat: Gustlik w Listopad 07, 2014, 05:54:59 PM
CytatJednostki FLAK CKM wz.39 i CKM wz.30  mają takie same parametry. Różnica jest tylko w cenie.

Przyjrzyj się dobrze.......................CKM wz 39 można zrzucać na spadochronie. To jest jego podstawowa róznica.

O ja ślepy  :argh.

Cytat
Cytatwz 14/17 kal 75 jest  droższy ale ma gorsze parametry:

Cena musi (przynajmniej w jakimś stopniu) oddawać nie tylko jakość ale i dostepność sprzętu. nie jest to jedyny
przypadek, w którym sprzęt bardziej masowy jest tańszy choć lepszy. Zobacz niemieckie ckm'y MG34 i MG 42.

Tych ciężkich pelotek samochodowych mieliśmy bardzo niewiele, a 40tka Boforsa, zakłada produkcję w kraju,
który wygrywa i rozwija swój przemysł. oczywiste jest, że bedzie tańsza i na pewno lepsza.

Rozumiem. Dzięki za wyjaśnienia. Swoją drogą to musisz się sporo natłumaczyć każdemu nowemu  :drink (jakbyś niańczył niemowlaki).
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

W efilu w wersji 5.1. w scenariuszu Ciechanów (Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.0.) a więc 1 września 1939, kraj Germany, jednostka artylerii 15 sFH18 występuje podwójnie. Oglądałem ze wszystkich stron i nie widzę różnicy.
Mam nadzieję, że tym razem nie straciłem wzroku ...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

Nie, z oczami masz wszystko w porządku - to wynika z tego, że w tym scenariuszu nie zostały wyznaczone fronty (mój błąd) i jedną armatę widzisz z puli Wehrmachtu, a drugą z puli dywizji polowych Kriegsmarine, które właśnie wtedy zaczęły być tworzone.

Dla ułatwienia dodam, że jeszcze gdzieś mogą się podobne babole zdarzyć - jeśli tak - daj znać.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Z ciekawości, jak jest oficjalne podejście do mobilności ciężarówek z napędem 6x4, w efilu są pewne rozbieżności, na przykład YaG10/76mm ma typ ruchu 'all terrain', a Su-12 (na podwoziu ciężarówki GAZ-AAA) ruch 'wheeled'?

Druga kwestia, czy późniejsze katiusze montowane głównie na podwoziu Studebaker US6  (o ile dobrze pamiętam w wersji U3, czyli 6x6) nie powinny mieć ruchu 'all terrain'?
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

Cytat: Waldzios w Styczeń 13, 2015, 06:11:29 PM
Druga kwestia, czy późniejsze katiusze montowane głównie na podwoziu Studebaker US6  (o ile dobrze pamiętam w wersji U3, czyli 6x6) nie powinny mieć ruchu 'all terrain'?
Dodge też miały wysoką dzielność terenową.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Drobny problem.
Japońskie jednostki: 'Paratroopers'(E:1260) i 'NLF 43'(E:2649) nie mają ustawionych wag transportu, w efekcie mogą ożywać dowolnej jednostki transportowej.
Przy normalnych zakupach to specjalnie nie przeszkadza, ale w przypadku prototypów zaczyna wyglądać dziwnie (ciągnik artyleryjski jako transport dla 'NLF 43').
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

OK - przyjąłem.

W ogóle, to właśnie przeprowadzam generalny remont i naprawę rewizyjną Armii Japońskiej, bo zapuszczona była
strasznie, nawet sobie w tym celu specjalną kampanię napisałem, bo jednak w walce najlepiej bugi widać.

Tak, że jak coś a propos Japończyków jeszcze, to dawać - jak najszybciej.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Waldzios pisał o motocyklistach z ruchem 'all terrain'
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Rudel

#969
Myślę że można rewizję zrobić i w wojskach pancernych i jakieś cudo mają japsy do transportu ale tylko w jednostkach NLF 43 Taka Toyota  to ciężarówka skrzyżowana z amfibią jest u Golothina sprawdzę specyfikację i pełną nazwę tego ustrojstwa. Podobnie z czołgami poza tymi bardzo popularnymi mieli też i pływające. Ciężko ustalić co je miało przez to, że zarówno Armia jak i Marynarka miały wojska lądowe i jednostki morskie ( Armia miała nawet lotniskowce :o) Postaram się zrobić listę tych cudów techniki ;D jak zwalczę ten problem z Avastem :'(

Lista nie wiem czy pełna

Tankietki
Typ Ka
Typ 94 Te-Ke
Typ 97 Te-Ke

Czołgi lekkie
Typ 92 Juo Sokosha
Typ_95_Ha-Go
Typ 98 Ke-Ni
Typ 2 Ka-Mi
Typ 2 Ke-To
Typ 3 Ke-Ri
Typ 4 Ke-Nu
Typ 5 Ke-Ho

Czołgi średnie
Typ 89 Chi-Ro
Typ 97 Chi-Ha
Typ 97 Shinhoto Chi-Ha
Typ 1 Chi-He
Typ 2 Ho-I
Typ 3 Chi-Nu
Typ 3 Ka-Chi
Typ 4 Chi-To

Działa samobieżne
Ho-Ni
Ho-Ni II
Ho-Ni III
Ho-Ro
Ha-To

Samochody pancerne
Typ 93
Typ 2592 Osaka
Typ 2592
Sumida Typ 2593

Transportery opancerzone   
Ka-Tsu
Typ 98 So-Da
Typ 1 Ho-Ha
Typ 1 Ho-Ki
Typ 2595 So-Ki

Inne cuda
Typ 95 Kurogane to w zasadzie samochód rozpoznawczy używany głównie w Mandzurii i Chinach
O-I czołg ciężki przynajmniej 1 został wysłany do Mandzurii
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#970
Tak na szybko to zauważyłem trochę bałaganu w działach przeciwpancernych.

Działo 75mm Type 90 ma przesadzone statystyki (HA:12,SA:9,R:2), wyposażony w identyczne działo Ho-Ni I 75mm ma bardziej realistyczne parametry (HA:8,SA:8,R:1), działo było przestarzałe więc skłaniałbym się ku drugiemu zestawowi wartości.

Działo samobieżne Ho-Ni III 75mm (HA:10,SA:8,R:1) i czołg Type 3 Chi-Nu (HA:8,SA:12,R:1), oba uzbrojone w działo Type 3 75mm (rozwojowa wersja Type 90 75mm, max penetracja 90mm), maja rożne wartość HA, proponowałbym bym ujednolicić wartość (np. HA:9 dla obu).

Brakuje trochę konsekwencji w nazewnictwie np:
Ho-Ni I 75 => Type 1 Ho-Ni I
Ho-Ni III 75 => Type 3 Ho-Ni III
Ho Ri - => Type 5 Ho Ri

Ho-Ni II 105 =>  Type 1 Ho-Ni II
Ho-Ro 150 => Type 4 Ho-Ro

BTW. G4M2 Betty (w wersji bombowej pozostało 10 punktów Naval attack)
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatDziało 75mm Type 90 ma przesadzone statystyki (HA:12,SA:9,R:2), wyposażony w identyczne działo Ho-Ni I 75mm ma bardziej realistyczne parametry (HA:8,SA:8,R:1), działo było przestarzałe więc skłaniałbym się ku drugiemu zestawowi wartości.

To działo już zostało skorygowane i przeniesione do artylerii, bo wychodziło na to, że Japońce mieliby już w 1936 działo ppanc strzelające na 2 heksy...
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

#972
Cytat: Gustlik w Styczeń 26, 2015, 03:22:59 PM

To działo już zostało skorygowane i przeniesione do artylerii, bo wychodziło na to, że Japońce mieliby już w 1936 działo ppanc strzelające na 2 heksy...
Może by jednak zrobić dwa warianty, bo działo jednak było używane dość skutecznie jako AT (amunicja przeciwpancerna, hamulec wylotowy itd)..., oczywiście z znacznie skromniejszymi parametrami i zasięgiem jednego hexa.

Poza tym jeśli 'Type 90 75 mm' będzie wyłącznie w artylerii, to samobieżną wersje 'Type 1 Ho-Ni I' tym bardziej należało by tam przenieść (12km zasięgu).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Co do ikon sprzętu to są chyba wszystkie dostępne poza nielicznymi wyjątkami jak O-I, ale tu można posiłkować się ikonami jakiegoś czołgu wielowieżowego ze zmienionym kamuflażem. Co najmniej 2 typy czołgów z końca wojny ,mogą mieć 2 heksowy zasięg ognia.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

CytatMoże by jednak zrobić dwa warianty, bo działo jednak było używane dość skutecznie jako AT (amunicja przeciwpancerna, hamulec wylotowy itd)..., oczywiście z znacznie skromniejszymi parametrami i zasięgiem jednego hexa.

No można, tylko powiedz mi czy to nie jest sztuka dla sztuki - bo kto będzie kupował działo ppanc strzelające na 1 heks, skoro w klasie artylerii będzie miał to samo działo radzące sobie dużo lepiej z piechotą a i z czołgami nieźle - za to strzelające na 5 ?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/