Test - DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - 300%

Zaczęty przez Gustlik, Marzec 08, 2015, 06:59:03 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rudel

To nie jest zła kampania, ale jeżeli byśmy ją troszkę poprawili to by była bardzo grywalna. Na naszym efilu nie mamy takiej by grać dużo przeciw chińczykom. A jest tu sporo ciekawych bitew, to surowa przeróbka. Bez żadnych ingerencji poza udrożnieniem rzek dla niszczycieli >:D.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

Nie jest zła, natomiast - o ile poznaję systematykę oznaczeń - jest to kampania z czasów PG2 i pewne zaszłości trzeba z niej wyeliminować. między innymi to, że wtedy nie było takiego zróżnicowania transportów i zaawansowanych warunków ruchu,
stąd w zasadzie każde państwo mogło prowadzić wojnę błyskawiczną.

Teraz już tak nie jest i Japonia jest znacznie mniej mobilna - trzeba wziąć to pod uwagę przy planowaniu kolejek.

Jednostki 2-3 punktowe nie maja sensu (poza rolą symbolicznie-blokującą), ponieważ ich przeżycie jest w takim
przypadku kwestią czysto losową. Nie można kazać graczowi opierać obrony, a tym bardziej ataku,  na takich
jednostkach.

3-punktowa, to może być jakaś armata dalekiego zasięgu, dobrze okopana w górach, która ma po prostu straszyć.
Ale jeśli 3-punktowy jest mój karabin maszynowy, którego atak wywołuje odpowiedź przeciwnika, to po pierwszej
potyczce mogę go mieć, albo nie mieć - losowo.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ale ja właśnie jestem gorącym zwolennikiem zmian, by nie pozostawiać takich koszmarków, a zyskać ciekawą kampanię.  Tylko właśnie by PRZED testami wprowadzić Twe pomysły, bo co to za test, gdzie już wiadomo przed grą, co jest do d...y.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Dobra - kolejne wnioski....

Raportów nie publikuję - cały czas gram na 500%

Ustawienie siły kupowanych przez komputer jednostek na 5/5 miało prawdopodobnie zapobiec zbyt silnym uzupełnieniom
oraz odzwierciedlić słabość chińskiej armii. Niestety takie ustawienie spowodowało, że komputer kupuje te jednostki za
pół ceny i wprawdzie nie przedstawiają one wielkiej wartości bojowej, ale skutecznie blokują ruchy gracza. Naraz potrafi
się pojawić ich 5 czy 6...!!!

Taka prawda przyszła mi do głowy w związku z tym:
Pięciopunktową jednostkę trzeba tak samo rozwalić jak 10-punktową.


"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

#19
Słabość armii można oddać w charakterystykach. Można też przez osłabienie jednostek ja gram tą kampanie na 100% i nie odczuwam jakiś niedostatków. BV jak najbardziej możliwe no może poza 1 scenariuszem. Nie raz pisałem o kampaniach Golothina nie jestem fanem LXF. Ale traktuję granie w nie jako swego rodzaju wyzwanie. Nie gram by zawsze mieć BV. Czasami lepiej zachować siły. Nie rozumiem o co ten szum. Przecież by coś poprawić trzeba to rozegrać w całości. A nie obrażać się jak by nam zabrano klocki (oj kolego ZSAMOT) ;). W Rajdzie na Tatung wystawiłem w sumie 2 ekipy i gdyby nie mój błąd było by BV. A tak brakło mi jednostki która by wjechała do VH. W sumie te scenariusze są tak konstruowane by BV było wynikiem jakiegoś przemyślanego manewru. To ma do siebie Golothin i jego kampanie. Inna rzecz to sposób w jaki to realizuje. Możemy na spokojnie to poprawić. Wiem, że to dziwne lecz też wolę zamiast hord czołgów i innych jednostek wyzwania w stylu kiepskiej sytuacji taktycznej. Tu popisowym scenariuszem był ostatnio grany Rabaul. Wiem też że nie zawsze da się tak ustawić scenariusz powodów jest kilka. Nasz efil umożliwił nam konwersję tej kampanii i przy tej okazji dogłębne testy wyposażenia armii japońskiej. Przy okazji przyjrzenie się armii Chińskiej właściwie dwóm armii Mao i armii Changa  ;). Bo innych nie liczę. A jak jeszcze po testach zrobi się z tego dobrą kampanię to miodzio przecież.

BTW u Golothina są jednostki Airmobilne kluczowe w paru scenariuszach po konwersji ich nie ma (lekka piechota z motocyklem) to też może mieć wpływ na warunki zwycięstwa. Pod tym względem też trzeba popatrzeć i być może na nowo przeliczyć tury.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

#20
Khalhin-Goł

Ta bitwa robi wrażenie dla mnie jest zawsze rewelacyjna szczególnie jak się gra ją w oryginale. W wersji skonwertowanej i dostosowanej do naszego efila dalej nie straciła swojego uroku
::)

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.3.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:30
2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Mitsubishi Ki-30 Ann
3   SJW Chenpiecheng , #1 , Brilliant Victory , score:52
4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Mitsubishi Ki-21-Ia Sally
5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Brilliant Victory , score:61
7   SJW Nanchang Counter , #5 , Brilliant Victory , score:55
8   SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 426  *  Average: 53

..
Current scenario: SJW Battle of Khalkhin Gol,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 10092 , Current prestige is 464
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Aggressive
if BV: +350, SJW Attack on Nanning , cap disabled, 21 turns prestige: 740
if V : +450, SJW Attack on Nanning , cap disabled, 24 turns prestige: 880
if TV: +450, SJW Attack on Nanning , cap disabled, 30 turns prestige: 940
Ls: Loss , turn prestige: 940

Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 283 exp , Japan , 7/10 , 14 kill , 600 pp - U:001  [+23 exp]
Cavalry ,  , 4 bars , 443 exp , Japan , 10/10 , 21 kill , 120 pp - U:002  [+19 exp]
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 1 bars , 173 exp , Japan , 8/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+32 exp]
Cavalry ,  , 4 bars , 452 exp , Japan , 10/10 , 17 kill , 120 pp - U:004  [+11 exp]
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 283 exp , Japan , 8/10 , Influence  , 13 kill , 264 pp - U:011  [+34 exp]
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 231 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 264 pp - U:015  [+27 exp]
Mountain ,  , 0 bars , 94 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 180 pp - U:028  [+23 exp]
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 50 exp , Japan , 5/10 , 0 kill , 264 pp - U:157  [+10 exp]

Czołg
Type 89B Otsu ,  , 2 bars , 274 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 15 kill , 240 pp - U:007  [+83 exp]
Type 97 Chi-Ha ,  , 4 bars , 464 exp , Japan , 9/10 , 36 kill , 288 pp - U:013  [+134 exp]
Type 97 Tankette ,  , 4 bars , 484 exp , Japan , 9/10 , Determined Defense  , 22 kill , 216 pp - U:016  [+158 exp]
Type 97 Tankette ,  , 4 bars , 460 exp , Japan , 5/10 , 19 kill , 216 pp - U:019  [+80 exp]
Type 97 Tankette ,  , 1 bars , 175 exp , Japan , 8/10 , 4 kill , 216 pp - U:027  [+91 exp]

Rozpoznanie
Chiyoda  ,  , 1 bars , 179 exp , Japan , 5/10 , 6 kill , 216 pp - U:022  [+41 exp]

Artyleria
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 421 exp , Japan , 10/10 , 18 kill , 420 pp - U:006  [+44 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 298 exp , Japan , 8/10 , 13 kill , 420 pp - U:010  [+32 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 286 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 612 pp - U:014  [+47 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 248 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 420 pp - U:018  [+17 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 150 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 612 pp - U:021  [+71 exp]
105mm Type 14 , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 128 exp , Japan , 9/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 480 pp - U:025  [+52 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 153 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:026  [+51 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 888 pp - U:029  [+53 exp]
105mm Type 92 , Wagon ,  , 0 bars , 79 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 384 pp - U:156  [+39 exp]

Obrona plot.
88mm Type 99 , Wagon ,  , 0 bars , 43 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 348 pp - U:155  [+3 exp]

Myśliwiec
Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 220 exp , Japan , 2/10 , 7 kill , 432 pp - U:009  [+111 exp]
Mitsubishi A5M Claude ,  , 1 bars , 109 exp , Japan , 5/10 , 7 kill , 432 pp - U:017  [+28 exp]
Nakajima Ki-27a Nate ,  , 1 bars , 155 exp , Japan , 4/10 , 2 kill , 408 pp - U:024  [+88 exp]

Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val ,  , 4 bars , 491 exp , Japan , 9/10 , Devastating Fire  , 9 kill , 432 pp - U:008  [+55 exp]
+  Mitsubishi Ki-30 Ann ,  , 4 bars , 408 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:012  [+73 exp]
+  Mitsubishi Ki-21-Ia Sally ,  , 3 bars , 349 exp , Japan , 4/10 , 5 kill , 0 pp - U:020  [+64 exp]
+  Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 62 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:023  [+11 exp]

Niszczyciel
*  Minekaze , River Guards , 3 bars , 327 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:005  [+10 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:213  TNK:15   RCN:22   AT:7    FLAK:13   FORT:23   ATY:40   AD:6    FTR:7    TB:6    SUB:1    DD:4      Total: 357
Lost  : INF:2    AT:1    FLAK:1    FORT:2    ATY:3    DD:1      Total: 10

BV  7
V   1
TV  0
L   0

Ciekawa bitwa warto powalczyc
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

#21
Druga bitwa o Changsha

Bitwa dobra jednakże po zmianie terenu rzek, chińskie dywizje (98 i 99) mające kontratakować nasze skrzydło natarcia utykają na rzece. Sugerował bym przeniesienie kontrataku w rejon Changsha albo danie tym jednostkom szansy na przekroczenie rzeki. W innym przypadku są zbędne bo AI gromadzi je w jednym miejscu i stają się idealnym celem dla szkolenia bombowców.

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.3.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:30
2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Mitsubishi Ki-30 Ann
3   SJW Chenpiecheng , #1 , Brilliant Victory , score:52
4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Mitsubishi Ki-21-Ia Sally
5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Brilliant Victory , score:61
7   SJW Nanchang Counter , #5 , Brilliant Victory , score:55
8   SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:63
9   SJW Attack on Nanning , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A6M2 Zero
10   SJW Battle of Tsaoyang , #8 , Brilliant Victory , score:58
11   SJW Shouyang Railway , #9 , Brilliant Victory , score:55
12   SJW Sui Hsien Front , #10 , Brilliant Victory , score:55
13   SJW Yangtze River , #11 , Tactical Victory , score:15
14   SJW 2d Battle of Changsha , #12 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 723  *  Average: 51

..
Current scenario: SJW 2d Battle of Changsha,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 13734 , Current prestige is 570
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +500, SJW Hongkong , cap disabled, 15 turns prestige: 80
if V : +700, SJW Hongkong , cap disabled, 19 turns prestige: 220
if TV: +700, SJW Hongkong , cap disabled, 27 turns prestige: 320
Ls: Loss , turn prestige: 320

Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 497 exp , Japan , 6/10 , Ferocious Defense  , 27 kill , 600 pp - U:001  [+55 exp]
Cavalry ,  , 5 bars , 716 exp , Japan , 9/10 , 36 kill , 120 pp - U:002  [+38 exp]
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 2 bars , 266 exp , Japan , 10/10 , Superior Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:003
Cavalry ,  , 5 bars , 821 exp , Japan , 6/10 , 39 kill , 120 pp - U:004  [+97 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 445 exp , Japan , 8/10 , Influence  , 24 kill , 600 pp - U:011  [+44 exp]
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 412 exp , Japan , 10/10 , 17 kill , 264 pp - U:015  [+13 exp]
Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 250 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 312 pp - U:028  [+67 exp]
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 218 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 264 pp - U:032  [+19 exp]
Infantry 40 , Bicycle ,  , 1 bars , 143 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 120 pp - U:061  [+53 exp]

Czołg
Type 97 Chi-Ha ,  , 5 bars , 862 exp , Japan , 6/10 , Influence  , 56 kill , 288 pp - U:007  [+87 exp]
Type 97 Chi-Ha ,  , 5 bars , 904 exp , Japan , 8/10 , 67 kill , 288 pp - U:013  [+37 exp]
Type 1 Chi-He ,  , 5 bars , 1056 exp , Japan , 10/10 , Determined Defense  , 57 kill , 372 pp - U:016  [+43 exp]
Type 1 Chi-He ,  , 5 bars , 935 exp , Japan , 9/10 , 42 kill , 372 pp - U:019  [+40 exp]
Type 1 Chi-He ,  , 5 bars , 577 exp , Japan , 9/10 , 19 kill , 372 pp - U:027  [+98 exp]

Rozpoznanie
Chiyoda  ,  , 4 bars , 416 exp , Japan , 8/10 , 14 kill , 216 pp - U:022  [+25 exp]
Motorycle Recon ,  , 1 bars , 141 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 156 pp - U:036  [+66 exp]
Motorycle Recon ,  , 1 bars , 113 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 156 pp - U:037  [+22 exp]

Artyleria
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 799 exp , Japan , 15/10 , Determined Defense  , 35 kill , 630 pp - U:006  [+41 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 728 exp , Japan , 10/10 , Determined Defense  , 28 kill , 420 pp - U:010  [+47 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 4 bars , 436 exp , Japan , 10/10 , 19 kill , 612 pp - U:014  [+25 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 434 exp , Japan , 10/10 , 13 kill , 420 pp - U:018  [+21 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 3 bars , 339 exp , Japan , 10/10 , 16 kill , 612 pp - U:021  [+51 exp]
105mm Type 14 , Type 92 I-Ke ,  , 3 bars , 351 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Attack  , 25 kill , 480 pp - U:025  [+38 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 3 bars , 350 exp , Japan , 10/10 , 19 kill , 600 pp - U:026  [+28 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 298 exp , Japan , 10/10 , 18 kill , 888 pp - U:029  [+22 exp]
105mm Type 92 , Isuzu Type 2 ,  , 2 bars , 250 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 432 pp - U:031  [+38 exp]

Obrona plot.
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 58 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:030

Myśliwiec
A6M2 Zero ,  , 4 bars , 485 exp , Japan , 9/10 , Skilled Ground Attack  , 15 kill , 516 pp - U:009  [+52 exp]
Nakajima Ki-43-I Oscar ,  , 2 bars , 280 exp , Japan , 9/10 , 9 kill , 444 pp - U:017  [+32 exp]
A6M2 Zero ,  , 3 bars , 328 exp , Japan , 8/10 , First Strike  , 9 kill , 516 pp - U:024  [+39 exp]
Nakajima Ki-43-I Oscar ,  , 2 bars , 259 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 444 pp - U:033  [+24 exp]
+  A6M2 Zero ,  , 2 bars , 237 exp , Japan , 7/10 , Aggressive Attack  , 7 kill , 0 pp - U:034  [+102 exp]

Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 942 exp , Japan , 8/10 , Devastating Fire  , 19 kill , 432 pp - U:008  [+89 exp]
+  Mitsubishi Ki-30 Ann ,  , 5 bars , 834 exp , Japan , 10/10 , 20 kill , 0 pp - U:012  [+77 exp]
+  Mitsubishi Ki-21-Ia Sally ,  , 5 bars , 852 exp , Japan , 7/10 , Combat Support  , 19 kill , 0 pp - U:020  [+69 exp]
+  Ki-46 Dinah ,  , 1 bars , 123 exp , Japan , 8/10 , Skilled Ground Attack  , Recon, 1 kill , 0 pp - U:023  [+19 exp]
G4M Betty ,  , 3 bars , 396 exp , Japan , 9/10 , 7 kill , 756 pp - U:035  [+100 exp]
Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 179 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 432 pp - U:038  [+88 exp]

Niszczyciel
*  Minekaze , River Guards , 5 bars , 590 exp , Japan , 10/10 , Superior Maneuver  , 13 kill , 0 pp - U:005  [+77 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:523  TNK:27   RCN:35   AT:9    FLAK:33   FORT:71   ATY:69   AD:10   FTR:13   TB:9    SUB:1    DD:4      Total: 804
Lost  : INF:3    AT:1    FLAK:2    FORT:5    ATY:6    DD:1      Total: 18

BV 12
V   1
TV  1
L   0
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#22
Cytat: Rudel w Marzec 15, 2015, 01:41:17 PM
Bitwa dobra jednakże po zmianie terenu rzek, chińskie dywizje (98 i 99) mające kontratakować nasze skrzydło natarcia utykają na rzece. Sugerował bym przeniesienie kontrataku w rejon Changsha albo danie tym jednostkom szansy na przekroczenie rzeki. W innym przypadku są zbędne bo AI gromadzi je w jednym miejscu i stają się idealnym celem dla szkolenia bombowców.
Dzięki, od tego właśnie są testy.

Poprawione, dodałem przeprawę i kawałek drogi.
Link: CAMP6BN3_V2.zip
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Uwaga błąd!!

Scenariusz SJW Taoyang

Przydzieleni saperzy na prawym brzegu mapy nie budują niczego - choć ich licznik pokazuje, że za dwie kolejki skończą.
Jednak jest już siódma kolejka, a mostu jak nie było - tak nie ma. Patrz zdjęcie.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Marzec 18, 2015, 01:02:19 PM
Przydzieleni saperzy na prawym brzegu mapy nie budują niczego - choć ich licznik pokazuje, że za dwie kolejki skończą.
Jednak jest już siódma kolejka, a mostu jak nie było - tak nie ma. Patrz zdjęcie.
Jakieś pomysły dlaczego?
Teoretycznie powinni budować, teren jest właściwy, saperzy chyba też OK.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Okazało się, że tylko wersji 39.0 nie budują - i nikt - nawet sam Luis nie wie dlaczego, ale w nowszych wersjach już tak.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Marzec 18, 2015, 01:40:38 PM
Okazało się, że tylko wersji 39.0 nie budują - i nikt - nawet sam Luis nie wie dlaczego, ale w nowszych wersjach już tak.
Przetestowałem, odmawiali budowy przy samej krawędzi mapy, przesunąłem hex  i zaczęli budować.

Poprawiona wersja (V.2.04)
CAMP6BN3_V2.zip

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

OK, na wersji testowej 39.2 działa niezależni od heksu. Saperzy podjęli prace z save'u. w którym poprzednio nie budowali.

Tak, że następna wersja powinna być wolna od tego buga.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Ja ich nie wykorzystałem desancik przez rzekę jest bardziej zabójczy dla obrony chińskiej ::) Ta mapa jest dość pokręcona i trzeba pomóc desantowi Aux 8).
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

To jest w ogóle jeden z lepszych scenariuszy tej kampanii... Podsumowanie - wkrótce!
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/