Cechy jednostek

Zaczęty przez Pelebudka, Styczeń 11, 2015, 09:35:40 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Pelebudka

Gdzie znajdę co oznaczają dane oznaczenia jednostek n AH, AE itd?
Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe

Jaro

We właściwościach jednostki trzeba "najechać" myszą na jej cechy i wtedy wyświetlą się znaczenia.

[załącznik usunięty przez administratora]
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

wojak

Lotnictwo szturmowe ,bądz bombowe ma wpływ na wynik walki jednostek lądowych ,jeśli zajmuje sąsiedni heks ?

Rudel

Nie ma aż takiego wpływu. Może atakować z przyległego heksa. To nie jest artyleria tylko lotnictwo. Taką sztuczkę stosuje tylko AC-130.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

wojak

Coś mi świta , kiedyś czytałem w poradniku ,że lotnictwo taktycznie wpływa na walkę ladową ,ale co jak ,to nie pamiętam.

Mario

AC-130H Spectre (wspiera z odległości dwóch hexów) i  AC-130U Spooky II(wspiera z odległości trzech hexów), drugi posiada jeszcze cechę W (pogoda bez wpływu na wartość bojową) w połączeniu z zasięgiem 20 hexów i ruchem fazowym daje spore możliwości. Niestety pierwszy ma tylko 3 "sztuki" amunicji :) (można to zwiększyć dodatkiem "Support").
Korzystanie wymaga uzyskanie całkowitego panowania w powietrzu lub zastosowania osłony myśliwskiej.
Ponadto są one podatne na ostrzał rakietowymi środkami pelot. :'(.
Wadą też jest duży koszt (1488 i 2292 pkt. prestiżu) :'(
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

wojak

To zdecydowanie za drogo żeby sobie pozwolić na takową przyjemność, ale dobrze wiedzieć ,że żadne Junkersy ani Heinkle nie mają wpływu na bezpośrednie starcie lądowe. Dzięki Panowie. A jeszcze mam ważne pytanie odnośnie artylerii ,czy jest tak, że artyleria wspomagająca obronę i jednocześnie ustawiona w polu sąsiadującym z  bronioną się jednostką, wspiera obrońcę całą swoja siłą ?? Jak do tej pory myślałem, że bez w względu na ustawienie artylerii w obronie, wspiera tylko obrońcę połową siły. Właśnie to wyczytałem w poradniku PG ,tylko nie wiem jak to się ma do OG.

Rudel

Oba są użyteczne do osłony desantów docenicie je na dużych mapach. Opl daje się trzymać w ryzach za pomocą EF-18 i E-2 Hawkeye. Nowa Delta zyskała na tym i dzięki wielki mapom daje dużo frajdy.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Jaro

Cytat: wojak w Kwiecień 10, 2015, 05:38:39 PM
A jeszcze mam ważne pytanie odnośnie artylerii ,czy jest tak, że artyleria wspomagająca obronę i jednocześnie ustawiona w polu sąsiadującym z  bronioną się jednostką, wspiera obrońcę całą swoja siłą ?? Jak do tej pory myślałem, że bez w względu na ustawienie artylerii w obronie, wspiera tylko obrońcę połową siły. Właśnie to wyczytałem w poradniku PG ,tylko nie wiem jak to się ma do OG.
Jest tak jak piszesz. Artyleria wspiera pełną siłą sąsiadujące jednostki (close support) a pozostałe są wspierane z połową siły.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

wojak

Cytat: Jaro w Kwiecień 10, 2015, 07:54:08 PM
Cytat: wojak w Kwiecień 10, 2015, 05:38:39 PM

Jest tak jak piszesz. Artyleria wspiera pełną siłą sąsiadujące jednostki (close support) a pozostałe są wspierane z połową siły.

Hoho, nie wiedziałem o tym jak do tej pory ,noo to teraz droga do Moskwy stoi otworem, albo Berlin tak szybko nie upadnie.

Mario

#10
Cytat: Rudel w Kwiecień 10, 2015, 07:49:26 PM
Oba są użyteczne do osłony desantów docenicie je na dużych mapach. Opl daje się trzymać w ryzach za pomocą EF-18 i E-2 Hawkeye. Nowa Delta zyskała na tym i dzięki wielki mapom daje dużo frajdy.
W których scenariuszach są użyte nowe duże mapy?
E-2 Hawkeye ostrzelany pociskami z S-300 ponosi duże straty (trzeba go później wycofać -ponowny atak z np. nowej wyrzutni kończy się jego zniszczeniem).
AI mając do wyboru myśliwiec lub mniej odporny cel zaatakuje samolot o mniejszym GD (chyba, że myśliwcem zaatakujemy jakiś cel-spowoduje to wykrycie wyrzutni, następnie trzeba ją ostrzelać  MGM-140 ATACMS i zniszczyć >:D).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

wojak

Może mi ktoś powiedzieć dlaczego czasami nie da się strzelać do samolotów z pelotek w swojej turze  ? Zaznaczam, że pogoda jest dobra. Mało tego bywa też tak, że działka przeciwlotnicze nie strzelają do samolotów w turze AI, choć przelatują w ich zasięgu ,też nie wiem dlaczego ?

Jaro

1. Strzelanie z pelotek do samolotów - czasami (zwłaszcza jeśli strzelamy do samolotu znajdującego się nad inną jednostką) po wybraniu pelotki należy wcisnąć klawisz A (przełączanie na tryb samolotów) i wtedy strzela

2. Przechwytywanie zależy od ustawień opcji scenariusza: "air unit can be fired when entering ad range"

Ps
Flak przechwytuje tylko 1 hex niezależnie od zasięgu strzału.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

wojak

aaa  na tryb samolotów ,dzięki ,tego mi było trzeba.

Zsamot

Ew wejdź w HQ i przejdź do danej jednostki. :-)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369