Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"

Zaczęty przez Rudel, Luty 08, 2015, 08:08:29 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

bobafett2

#255
A ten ruch przeciwnika czyli AI ??zapewniwszy sobie ogólna wygrana zdobywam nowe cele i wybijam fivecloków.Dużo jest tych Fiveclockow.???Bo teraz ida na te VP które zdobłem czy sie lekam no niech tylko wejda w zasieg Nagatosiów:):):) to bedą mielone.Wreszcie Victor na brylanta zabrakło 1 tury teraz gdy wiem co i jak BV do zdobycia musowo możliwe.W next sc Jest Yamato cena 3444 wiec ceny sa "OK". ;D ;DMelduje że na najnowszych plikach wykonawczych gry ceny sa ok , nadal bede czujny jakby cu dam znać.A i naprawde ładna ikona Yamato " arigato lub za słowami z serialu Shogun Genkides(starsza forma dziękuje dziś używa sie tylko arigato, dziękuje bardzo=Domo arigatogozaimashita) Gustlik-Sama"
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#256
Sprytne te rozległe mielizny na PD.:):) >:DTeraz szlak Kokody i niby floty nie ma ale kilka okretow da sie postawić beda to Yamato oczywista.Nieaktualne zmyliły mnie miejsca rozstawiania okretów iye, niet, niente, no, nain.:) >:D Lotnictwo przezbroje na bazowe bo tu sie lepiej spisze i no cóż jest ciut silniejsze od pokładowego:) Jednak jak napisano w odprawie "zadnego okrętu", to znzczy "żadnego okretu i basta!" tylko wojska naziemne i lotnictwo ale i tak do boju za cesarza.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Rudel

No to pierwsza bitwa na Salomonach za Tobą. Kokoda to dość krwawa bitwa po niej zaś Leyte >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

bobafett2

#258
Jak robić te fotki z gry chce dać raport strat:):).??Co za uzdolnienia i jak uzywać piechoty altilery obserwer ?? Wróg tu coś takiego miał. I jak na ironie altyleria ich ubiła moja/ >:D >:D
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Rudel

#259
Jakie fotki jak screena to print screen a raport to po zakończeniu scena na końcowej tablicy masz takie małe przeciski na dole i tam jest raport. Raport zaznaczyć skopiować o tu wkleić
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

bobafett2

#260
wyniki strat do momentu przed Kokoda na poczatkach pisałem stosuje daaaaleki zwiad a sam. rozpoznawcze te początkowe gina na hita i troszku ich poginęło.zginęło 17 jednostek za 1 moją >:D >:D

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#261
Kto z was zrobił szlak Kokoda scenariusz przyznać sie jeszcze w rzyciu tak wlec sie nie wlokła żadna z moich armii !!I jeszcze sam sobie niszcze droge ostrzałem armat hahahaha. Lubicie masohistyczne klimaty no to baza atakowana jest przez partizanten terroristen.Ja nie moge mieć okrętów a australijskie fiveclocki moga!! i gdzie tu sprawiedliwość. Ale co widze port tyle ze jak tam dojde i go zajmne to bedzie to end szach mat :):) Chciałem trudno no to mam 9 kolejek angielskiej pogody i nici z przewagi lotniczej. >:( >:( No to jest BV  i teraz baza morska  Rabaul.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#262
Ok zasnołem podczas misji Rabaul dłuuuugo sie płynie zanim jakaś akcja bedzie i zanim ten ogrom wojsk fiveclockow sie przez dżungle przedrze :):).Mam nadzieje że ci natives to nie kanibale z dzidami.. :):):)Napewno byli na Nowej Gwinei.5 tura a moi nadal płyną to chrzest Yamato wiec te tury się dłużą. >:( >:( >:D Graj tu  tu tu i jeszcze szef gildii w COK chce bym poprowadził badz dołaczyl sie z moimi wojskami do rajdu ze skoro jestem teraz kapitanem to mam atakować inne zamki by honor gildii powiekszać.:):):) a ja spałem jak to do mnie pisał kilka h temu u niego w stanach to dzionek u mnie ni :):).Do bitwy morskiej dojdzie około cieśniny pomiedzy tu wyspami tak czuje po jeżącym sie karku.:) >:D >:DNo to pierwsza krew przelana 5 okr fiveclocków. bez strat własnych zadnego zadrapania farby. >:D >:D >:D I teraz dylemat katrupić wojska lad0owe czy topić te łupinki wybieram katrupienie wojsk ladowych.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#263
No to fiveclocki popełnili blad wkurzyli mnie zajeli mój jeden VP. >:D >:Djeden ze sposobów by wojsko na wyspe dostarczyć błyskawicznie to wybudować port tu i działa wtedy jak punk spawnu 1 hexowy i armia gotowa w mig :):):) zdradziłem tajemnice no cóż bede potępiony ale ta misja bez zagrywek rodem z gry na chitach to b.trudne jest jak sie armi w barkach desantowych wczesniej w odpowiedniej ilości nie wystawiło to trzeba sprawdzać wszystkie ewenrualności i udało sie.Rada myślcie nieszablonowo rubcie szalone rzeczy toż to AI tylko odbicie lustrzane twórcy scenariusza i kampanii a AI juz wielokrotnie udowodniło swoją głupote i naiwność. >:D >:D 13tura i fiveclocki nadal ida i giną a flota zaatakowała jak zombi jak wymieszaja okrety z transportowcami to transporty przezyja o ni wtedy do akcji poszły moje niszczyciele 8 hex ruch transporty wybite do nogi cieżkie okręty wybiły do nogi okręty fiveclocków czy cos sie ostało watpie. ale pochód zombi na lądzie trwa zwyciestwo daleko zamazane świeci czas pokaże czy bedzie laskaw go nam użyczyć :):).14 tura pogoda się poprawiła teraz czas na lotnictwo.Boje sie raportu strat tyle tu zginęło aux jednostek  :-\ :'( :'( 15 tura  i juz moje jedn pancerne ruszyły droga ktora anglo zombi nadciagały teraz jakby zwolniły haha!!.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#264
16 tura rozpoznanie penetruje skraj mapy i floty przeciwnika nie ma nic zostały tylko jedn naziemne.a wśród nich crusadery AA zmniejszające skuteczność mojego lotnictwa.Niestety przegrana zabrakło czasu 2-3 tury i albo bym zajoł wszystkie VP albo wybił wojska fiveclocków do nogi. Teraz Leyte.po Rbaul straty wygladaja tak.

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Rudel

W Rabaulu BV jest możliwe jak dobrze się zaplanuje cały atak. Ja działałem 3 grupami bojowymi jednocześnie nie było lekko lecz BV wpadło >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

bobafett2

Leyte i więcej mamusia ich nie miała ile to trzeba tur by taka ilisc ludek pozatapiać a co dopiero jak sie zdesantuja dobrze mieć daleki zwiad flota prawie dobrze jest na swoim miejscu next razem byłoby idealnie.
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

bobafett2

#267
Sprytny manewr z tym że sam torpedowe nie moga atakowaź okr podwodnych teraz 2 śledzie rozgoniły moje Yamato stadko i nie mam jak ich ugryźć bo akurat oczywista pogoda jest angielska  >:D >:D >:DChyba mi sie poszczesciło podwodniaki wroga nie polowali na pancerniki a na desantowce moje po co panikowałem zemściły sie srogo na desancie wroga juz juz prawie koniec 16 tura :):)17 tura i niec tradycyjnie wszyscy wybici naprawde starałem sie zajać te VP byłem juz obok oststniego po sasiedzku a tu masz przeleciał samolot stracilem go i szach mat !! >:D >:D
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.

Rudel

Aichi Val jest rewelacyjnie skuteczny przeciwko OP. W naszym efilu wojna morska wygląda coraz lepiej, a Leyte to była największa bitwa morska 2 wojny światowej. >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

bobafett2

#269
Teraz ZBanzai Salomon

OpenGen 0.90.42.4 * (6 May 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.1
Campaign: G00 KWITNĄCE WIŚNIE ,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:81  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:80
3   Ruski-idzie , #2 , Victory , score:47
4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:74
5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:73  +++  Proto: Kongo
6   Sachalin , #5 , Tactical Victory , score:26
7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:84
8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:68
9   Hainan , #8 , Victory , score:46
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: Mitsubishi Ki-15-II Babs
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:82
12   Burma , #11 , Brilliant Victory , score:78
13   Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Tactical Victory , score:26
14   Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:68
15   Kuril Kimono , #14 , Victory , score:48
16   Malaysia , #15 , Victory , score:46
17   Singapore , #16 , Brilliant Victory , score:82  +++  Proto: Akizuki
18   Boungaville , #17 , Victory , score:47
19   Kokodaaa!  , #18 , Brilliant Victory , score:65
20   Rabaul , #19 , Loss , score:5
21   Leyte , #20 , Brilliant Victory , score:75
--
Campaign score: 1267  *  Average: 60

..
Current scenario: Banzai Solomon!,  VH prestige is 300 ,  All map prestige is: 380
Army cost: XXXXX , Current prestige is 1968
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 210
V : Win , turn prestige: 250
TV: Win , turn prestige: 290
Ls: Loss , turn prestige: 290

[załącznik usunięty przez administratora]
Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.