Jednostki Airmobile z cechą U(Dismount after movement)-współczesne

Zaczęty przez Mario, Listopad 15, 2015, 12:49:21 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

Cytat: Jaro w Listopad 15, 2015, 09:03:07 PM
Gustlik, mamy jakąś wolną literkę, aby dodać do nazwy jednostki? Może "[R]" znaczy, że używa helikopterów z ruchem fazowym albo U w nawiasach [] znaczy, że może się wypakować z helikoptera po ruchu...
Zbytnia kombinacja, która niewiele da, zamiast odpowiadać dlaczego jednostka ma helikopter z ruchem fazowym, będziesz tłumaczył dlaczego ma daną literkę...
Już lepiej byłoby dać ruch fazowym wszelkiej maści oddziałom specjalnym, dysponującym helikopterami..., przynajmniej byłaby jakaś konsekwencja...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatRozważyłbym nawet całkowite zabranie im transportu naziemnego...

Ale oni właśnie mieli mieć zabrany transport (przynajmniej w pierwszym "wcieleniu"). Ja myślałem, że ostatnia kratka to jest waga blokująca, a tam są jakieś Jeepy... Zaraz to poprzekładam.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Cytat: Waldzios w Listopad 15, 2015, 09:11:54 PM
Cytat: Jaro w Listopad 15, 2015, 09:03:07 PM
Gustlik, mamy jakąś wolną literkę, aby dodać do nazwy jednostki? Może "[R]" znaczy, że używa helikopterów z ruchem fazowym albo U w nawiasach [] znaczy, że może się wypakować z helikoptera po ruchu...
Zbytnia kombinacja, która niewiele da, zamiast odpowiadać dlaczego jednostka ma helikopter z ruchem fazowym, będziesz tłumaczył dlaczego ma daną literkę...
Już lepiej byłoby dać ruch fazowym wszelkiej maści oddziałom specjalnym, dysponującym helikopterami..., przynajmniej byłaby jakaś konsekwencja...
A może prościej (tylko to pewnie jest zależne od Luisa) dodać cechę UAir? (wypakowanie po dolocie- skoro jest możliwe wypakowanie po dojeździe) albo żeby jednostki, które posiadają U oraz mogą używać helikopterów mogły się wypakowywać po dolocie (niezależnie czy helikopter miał by R)?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Listopad 15, 2015, 10:04:45 PM
A może prościej (tylko to pewnie jest zależne od Luisa) dodać cechę UAir? (wypakowanie po dolocie- skoro jest możliwe wypakowanie po dojeździe) albo żeby jednostki, które posiadają U oraz mogą używać helikopterów mogły się wypakowywać po dolocie (niezależnie czy helikopter miał by R)?
Nie wiem czy prościej, musiałbyś spytać Luisa... Na pewno problematyczne, bo helikopter to transport nieorganiczny...

Przede wszystkim, bardzo dziwacznie by to wyglądało, nie miałbyś wyboru czy chcesz lecieć dalej czy wysadzić desant...

Połączenie z ruchem fazowym tez byłoby problematyczne, skąd silnik gry miałby wiedzieć czy to koniec trasy, czy tylko kolejny krok ruchu fazowego..., a wyładowywanie desantu po każdym kroku wyglądało by komicznie..., desant z helikoptera to jednak nie to samo co wysiadka z jeepa...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Źle mnie zrozumiałeś-nie chciałem żeby to było połączone z ruchem fazowym.
Moim zdaniem dziwaczne też jest, że  jeśli jednostka posiada cechę U nie ma wyboru czy pozostawić ją w transporcie czy jednak wypakować :) (przeważnie lepiej jest mieć ją wypakowaną)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Listopad 15, 2015, 10:45:37 PM
Źle mnie zrozumiałeś-nie chciałem żeby to było połączone z ruchem fazowym.
Tak czy inaczej wyglądało by dziwacznie.
Istotną cechą desantu śmigłowcowego, jest według mnie możliwość jego przerwania w trakcie....
Z tego powodu jednostki nie wyładowują się po ruchu, czy w wyniku ostrzału, to wspólna cecha transportów nie organicznych, dla mnie to oczywista, oczywistość  ;)
Cytat: Mario w Listopad 15, 2015, 10:45:37 PM
Moim zdaniem dziwaczne też jest, że  jeśli jednostka posiada cechę U nie ma wyboru czy pozostawić ją w transporcie czy jednak wypakować :) (przeważnie lepiej jest mieć ją wypakowaną)
Dla mnie to część mechaniki, w przypadku transporty organicznego jednostka na początku kolejnej tury opuściłaby transport tak czy inaczej. "Dismount after move" mieści się w tej mechanice, bo tylko ten proces przyspiesza...

Jednostka w transporcie nieorganicznym (NTP,ATP, HTP, RTP) na początku kolejnej tury z założenia pozostaje w transporcie. Opuszczenie transportu jest możliwe tylko w sposób manualny.
Więc wszelki proces powodujący automatyczne wysiadanie byłby nienaturalny i niezgodny z mechaniką...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons