Kowdar - G11 "Złoto dla zuchwałych" - 100%

Zaczęty przez kowdar, Luty 14, 2016, 08:08:10 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

kowdar

Po ciężkich bitwach na Pacyfiku, czas na coś lżejszego :)

Wykorzystując ruch fazowy Jeep'a - szybka bestia :) - staram się omijać posterunki Niemców i jak najszybciej docieram do VH. Potem atak i już mamy języka :)

Raport zdjęciowy: Końcowy atak na sztabowców ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Porwanie , #0 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 50  *  Average: 50

..
Current scenario: Porwanie,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 3
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Przesluchanie , cap 60, 3 turns prestige: 0
if V : +25, Przesluchanie , cap 60, 4 turns prestige: 0
if TV: +0, Przesluchanie , cap 60, 5 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Infantry 1943 , Jeep , Sgt. "Big Joe" , 1 bars , 150 exp , USA , 5/5 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+6 exp]
*  Infantry 1943 , Jeep , Prv. "Cowboy" , 1 bars , 160 exp , USA , 3/5 , 0 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]

Rozpoznanie
*  Willys Jeep , Prv. Kelly , 1 bars , 148 exp , USA , 3/5 , Aggressive Attack  , 0 kill , 0 pp - U:004  [+4 exp]

Artyleria
*  T19 HMC , Prv. "Little Joe" , 1 bars , 152 exp , USA , 4/5 , Skilled Reconnaissance  , 0 kill , 0 pp - U:003  [+8 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:1      Total: 1
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

W HQ wykorzystuję dodatki i wzmacniam zwiad.
Stresująca bitwa ... trzeba się obronić przed atakującymi Szkopami ... jak zobaczyłem bestię na gąsienicach, to aż serce mi zadrżało ... na szczęście udało się zwabić czołg do lasu, a tam już piechota pokazała swoją moc.
Ta bitwa wcale nie jest trywialna ... udaje mi się skutecznie niszczyć Niemców czekając na koniec przesłuchania,
kiedy następuje czas na TV, ruszam na VH i brawurowo go zdobywam, bo jednej jednostce Niemców udało się do niego dotrzeć w celu obrony ... ale nic to nie dało.

Raport zdjęciowy: Stalowy potwór ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Porwanie , #0 , Brilliant Victory , score:50
2   Przesluchanie , #1 , Tactical Victory , score:10
--
Campaign score: 60  *  Average: 30

..
Current scenario: Przesluchanie,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 14
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
BV: Loss , turn prestige: 0
V : Loss , turn prestige: 0
if TV: +50, Wyprawa , cap 65, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Infantry 1943 , Jeep , Sgt. "Big Joe" , 1 bars , 164 exp , USA , 5/5 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
*  Infantry 1943 , Jeep , Prv. "Cowboy" , 1 bars , 181 exp , USA , 3/5 , 0 kill , 0 pp - U:002  [+21 exp]

Rozpoznanie
*  Willys Jeep , Prv. Kelly , 1 bars , 197 exp , USA , 4/5 , Aggressive Attack  , Special Munition, 4 kill , 0 pp - U:004  [+49 exp]

Artyleria
*  T19 HMC , Prv. "Little Joe" , 1 bars , 166 exp , USA , 5/5 , Skilled Reconnaissance  , 1 kill , 0 pp - U:003  [+14 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:5    TNK:1      Total: 6
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  1
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Jaro

Ale czadowe. Dlaczego ja tego wcześniej nie zauważyłem i nie grałem...
Powodzenie w bojach.

Ps
Uważaj na  :tiger (coś mi mówi, że spotkasz dwa tygrysy...)
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

kowdar

Poprzednia bitwa wykazała, że największym problemem jest mały zapas amunicji mojej artylerii ... sprzedaję dodatek zwiadu i doposażam artylerię w dodatek amunicyjny ...

Ruszamy za linię frontu. Staram się omijać drogi i wojska niemieckie, czasami coś atakując. Trasa do przebycia dość długa i kilka pułapek na nas czyha.

Raport zdjęciowy: Nawet jakiś samolot myśliwski się na mnie uwziął ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Porwanie , #0 , Brilliant Victory , score:50
2   Przesluchanie , #1 , Tactical Victory , score:10
3   Wyprawa , #2 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 113  *  Average: 37

..
Current scenario: Wyprawa,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 3
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +55, Oddball , cap 65, 8 turns prestige: 0
if V : +18, Oddball , cap 65, 10 turns prestige: 0
if TV: +0, Oddball , cap 65, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Infantry 1943 , Jeep , Sgt. "Big Joe" , 1 bars , 180 exp , USA , 3/5 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+16 exp]
*  Infantry 1943 , Jeep , Prv. "Cowboy" , 1 bars , 187 exp , USA , 4/5 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+6 exp]

Rozpoznanie
*  Willys Jeep , Prv. Kelly , 2 bars , 246 exp , USA , 4/5 , Aggressive Attack  , 4 kill , 0 pp - U:004  [+49 exp]

Artyleria
*  T19 HMC , Prv. "Little Joe" , 1 bars , 176 exp , USA , 6/5 , Skilled Reconnaissance  , Support, 1 kill , 0 pp - U:003  [+10 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:5    TNK:1    FORT:2      Total: 8
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  1
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

W HQ doposażam zwiad w dodatek mający na celu jeszcze wzmóc siłę mojej artylerii,
w założeniu podjeżdżam, strzelamy ... i uciekamy.
Czołgiści z impetem przeprawiają się przez rzekę i ruszają na północ.
Pomaga mi w tym bardzo dobry lider, którego dostałem - jeden z czołgów ma dowódcę, dający mu ruch fazowy.
Pozwala to czołgistom sprawniej przełamywać opór wroga.
A moje jednostki główne, przemykają się do końcowego VH i udaje im się tam dotrzeć w dość dobrym stanie
oraz szybko zakończyć tą bitwę, a "Cowboy" dostał lidera :)

Raport zdjęciowy: Czołgi brawurowo przeszły rzekę ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Porwanie , #0 , Brilliant Victory , score:50
2   Przesluchanie , #1 , Tactical Victory , score:10
3   Wyprawa , #2 , Brilliant Victory , score:53
4   Oddball , #3 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 167  *  Average: 41

..
Current scenario: Oddball,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 12
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +58, Most , cap 70, 6 turns prestige: 0
if V : +19, Most , cap 70, 8 turns prestige: 0
if TV: +0, Most , cap 70, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Infantry 1943 , Jeep , Sgt. "Big Joe" , 2 bars , 204 exp , USA , 4/5 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+24 exp]
*  Infantry 1943 , Jeep , Prv. "Cowboy" , 2 bars , 201 exp , USA , 3/5 , Battlefield Intelligence  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+14 exp]

Rozpoznanie
*  Willys Jeep , Prv. Kelly , 2 bars , 265 exp , USA , 3/5 , Aggressive Attack  , Forward Observer, 4 kill , 0 pp - U:004  [+19 exp]

Artyleria
*  T19 HMC , Prv. "Little Joe" , 1 bars , 188 exp , USA , 6/5 , Skilled Reconnaissance  , Support, 2 kill , 0 pp - U:003  [+12 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:11   TNK:1    FORT:5    ATY:1      Total: 18
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  1
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

W HQ kasa idzie na podniesienie stanów.
Największa bitwa tej wyprawy ... i wcale nie taka łatwa, oddziałami corowymi staram się sforsować most i ruszyć na końcowe VH, a reszta "armii" broni przeprawy. Jest dość krwawo, szczególnie, gdy nacierających wspiera samobieżna artyleria, i to nie jedna ... ale jakoś daję radę obronić przeprawę. Za rzeką też nie łatwo, rzucam tam ze wsparciem jeden czołg, a po przełamaniu pierwszej linii, staram się wykorzystać las aby dotrzeć do celu. Niestety zwiad "nadziewa" się na wroga i jest praktycznie wyłączony z gry. Ale to co dociera do VH świetnie daje sobie radę, więc znowu świętujemy :)

Raport zdjęciowy: Obrona przeprawy ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Porwanie , #0 , Brilliant Victory , score:50
2   Przesluchanie , #1 , Tactical Victory , score:10
3   Wyprawa , #2 , Brilliant Victory , score:53
4   Oddball , #3 , Brilliant Victory , score:54
5   Most , #4 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 220  *  Average: 44

..
Current scenario: Most,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 7
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Clermont , cap 70, 9 turns prestige: 0
if V : +22, Clermont , cap 70, 11 turns prestige: 0
if TV: +0, Clermont , cap 70, 13 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Infantry 1943 , Jeep , Sgt. "Big Joe" , 2 bars , 217 exp , USA , 6/5 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]
*  Infantry 1943 , Jeep , Prv. "Cowboy" , 2 bars , 221 exp , USA , 3/5 , Battlefield Intelligence  , 3 kill , 0 pp - U:002  [+20 exp]

Rozpoznanie
*  Willys Jeep , Prv. Kelly , 2 bars , 274 exp , USA , 1/5 , Aggressive Attack  , Forward Observer, 4 kill , 0 pp - U:004  [+9 exp]

Artyleria
*  T19 HMC , Prv. "Little Joe" , 1 bars , 197 exp , USA , 6/5 , Skilled Reconnaissance  , Support, 3 kill , 0 pp - U:003  [+9 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:28   TNK:2    RCN:1    FORT:6    ATY:5      Total: 42
Lost  : INF:2    ATY:1      Total: 3

BV  4
V   0
TV  1
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

#6
Dalej tylko podnoszę stany.
No to finałowa rozgrywka o bank. Ostrożnie podchodzę pod miasto, trzymam się poza zasięgiem widzenia Niemców i to jest klucz do zwycięstwa, bo dwa Tygrysy dopadam w czasie postoju w mieście i obie moje piechoty świetnie się sprawdzają w takich walkach ... po chwili tych Tygrysów już nie ma. Trzeci Tygrys na jego szczęście stoi na wolnym polu i to nie jest łatwy orzech do zgryzienia ... ale atak trzech Shermanów kończy się powodzeniem (co nie było takie oczywiste) więc główny przeciwnik wyeliminowany. A teraz to już tylko skok na bank ... i już koniec.

Raport zdjęciowy: Stalowy kolos został dostrzeżony ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Porwanie , #0 , Brilliant Victory , score:50
2   Przesluchanie , #1 , Tactical Victory , score:10
3   Wyprawa , #2 , Brilliant Victory , score:53
4   Oddball , #3 , Brilliant Victory , score:54
5   Most , #4 , Brilliant Victory , score:53
6   Clermont , #5 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 274  *  Average: 45

..
Current scenario: Clermont,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Infantry 1943 , Jeep , Sgt. "Big Joe" , 2 bars , 250 exp , USA , 4/5 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+33 exp]
*  Infantry 1943 , Jeep , Prv. "Cowboy" , 2 bars , 238 exp , USA , 5/5 , Battlefield Intelligence  , 7 kill , 0 pp - U:002  [+17 exp]

Rozpoznanie
*  Willys Jeep , Prv. Kelly , 3 bars , 304 exp , USA , 4/5 , Aggressive Attack  , Forward Observer, FastEntrench, 4 kill , 0 pp - U:004  [+30 exp]

Artyleria
*  T19 HMC , Prv. "Little Joe" , 2 bars , 218 exp , USA , 6/5 , Skilled Reconnaissance  , Support, 3 kill , 0 pp - U:003  [+21 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:30   TNK:5    RCN:1    FORT:7    ATY:5      Total: 48
Lost  : INF:2    ATY:1      Total: 3

BV  5
V   0
TV  1
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

Zagranie w tą kampanię to czysta przyjemność. szybka rozrywka.
Jest i fabuła i walka ... i wcale nie są to trywialne bitwy.
Przy stanie jednostek 5 - każda strata mocno boli ...
Mam dwie uwagi, ale to w wątku prezentującym kampanię.

No i na koniec moje odznaczenia:

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/