Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%

Zaczęty przez Ponury, Marzec 14, 2016, 04:44:01 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ponury

Dawno temu w to grałem i pamiętam, że było trudno. Dlatego 200% :)

Pierwszy scenariusz: Pierwsza akcja

Mam do dyspozycji tylko 3 słabe jednostki, którymi muszę uratować więźniów przed wywiezieniem do obozu. Nie jest łatwo, po drodze omijam oddziały wroga i pędzę do VHeksa. Na szczęście pojawiają się partyzanci, którzy pomagają utrzymać VH. Po ciężkich bojach z bunkrem a następnie stanowiskiem obserwacyjnym zdobywam brylantowe zwycięstwo.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 47  *  Average: 47

..
Current scenario: Pierwsza akcja,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +20, Za bronia , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Za bronia , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Za bronia , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 0 bars , 86 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+30 exp]
*  Kawaleria ,  , 1 bars , 158 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:002  [+37 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 113 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+58 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:1    FORT:2      Total: 3
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    244 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    122 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    113 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    113 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    357 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    119 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  1
Recon :  1
Fortification :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz drugi: Za bronią

Trzeba zdobyć niemieckie magazyny :) Jedziemy pomału, omijając flagi, gdyż tam najczęściej stoją niemieckie posterunki. Postęp jest powolny, ale konieczny, żeby nie rozciągnąć zbytnio własnych sił. Pomału wchodzimy do lasu i tam pole po polu zbliżamy się do VHeksa. Dwa ataki i magazyny są moje :)


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 98  *  Average: 49

..
Current scenario: Za bronia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +30, Oblawa , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, Oblawa , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, Oblawa , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 0 bars , 92 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+6 exp]
*  Kawaleria ,  , 1 bars , 185 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+27 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 113 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:1    FORT:4      Total: 5
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    277 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    139 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    113 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    113 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    390 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    130 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  2
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  2
FlaK :  1
Fortification :  9


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz trzeci: Obława

Trzeba utrzymać leśny bunkier i jednocześnie wycofać się i zdobyć VH wroga. Jest ciężko. Wysyłam od razu piechotę i kawalerię do VH Niemców, a cekaem zostaje przy bunkrze, co się opłaca, bo podlatuje samolot i dostaje baty. Niestety, na drodze staje bunkier, działko plot i posterunek, które długo się opierają. W końcu nie wytrzymuję i podsyłam też cekaem. Niszczę bunkier i posterunek, a fartownie niemiecka piechota ginie, atakując moją piechotę. Bunkier jest tymczasem otoczony przez wroga, ale trzyma się. W ostatniej turze BV rzutem na taśmę wykurzam szkopów z VH.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 140  *  Average: 46

..
Current scenario: Oblawa,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 210
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Terror , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, Terror , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, Terror , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 158 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+66 exp]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 228 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+43 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 138 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+25 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:4    RCN:1    FORT:6    AD:1      Total: 12
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    386 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    193 exp,      4 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    138 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    138 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    524 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    175 exp,      3 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz czwarty: Terror

Tym razem trzeba bronić ludności cywilnej. Moje wojska są dość daleko, ale udaje się im dotrzeć na czas. Ludność cywilna zadaje straty napastnikom (rugged defense). Odrzucam SiPo i żandarmerię, po czym pomału idę do przodu w stronę VHeksa. Niemcy zadają zadziwiająco duże straty mojemu cekaemowi, ale wychodzi z tego cało. Partyzanci walczą z Niemcami, a kawaleria dociera do VHeksa i łatwo go zdobywa.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 190  *  Average: 47

..
Current scenario: Terror,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +25, Dlugi marsz , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Dlugi marsz , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, Dlugi marsz , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 188 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+30 exp]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 292 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:002  [+64 exp]
Partyzanci ,  , 0 bars , 12 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 2 kill , 72 pp - U:019  [+12 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 187 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+49 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:11   TNK:1    RCN:1    FORT:7    AD:1      Total: 21
Lost  :   Total: 0

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    492 exp,     12 kill,     72 pp    Average:    164 exp,      4 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    187 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    187 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  1 Leaders      Total :    679 exp,     14 kill,     72 pp    Average:    170 exp,      4 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  7
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 2 units total (core+aux):
Infantry :  1
Recon :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz piąty: Długi marsz

Szkoda, że takich scenariuszy jest tak mało w OG. Wyjście przez Escape Heks to miła odmiana od wiecznego zdobywania Victory Heksów. Tutaj niby bez historii, ale ledwo udało się zdążyć w BV. Dwie najwolniejsze jednostki na sam koniec przynajmniej nabiły sobie doświadczenia, niszcząc wieżę obserwacyjną :)


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 235  *  Average: 47

..
Current scenario: Dlugi marsz,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +20, Wywiad , cap 210, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Wywiad , cap 210, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Wywiad , cap 210, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 226 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 310 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+18 exp]
Partyzanci ,  , 0 bars , 29 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 72 pp - U:004  [+17 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 200 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+13 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:11   TNK:1    RCN:1    FORT:8    AD:1      Total: 22
Lost  :   Total: 0

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    565 exp,     13 kill,     72 pp    Average:    188 exp,      4 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    200 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    200 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    765 exp,     15 kill,     72 pp    Average:    191 exp,      4 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  2
Fortification :  4
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz szósty: Wywiad

Teraz musimy zdobyć tajne dokumenty :) Ciśniemy do przodu, starając się uderzyć z zaskoczenia, przez las. Niestety, nie do końca się to udaje. Nadciągają posiłki wroga, ale mój cekaem dzielnie udziela wsparcia ogniowego i zadaje straty. Po chwili niszczę budynek w Vheksie i uzyskuję pożądane dokumenty.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 283  *  Average: 47

..
Current scenario: Wywiad,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +35, Oblawa II , cap 210, 8 turns prestige: 0
if V : +20, Oblawa II , cap 210, 10 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa II , cap 210, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 243 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+17 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 354 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:002  [+44 exp]
Partyzanci ,  , 1 bars , 102 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 5 kill , 72 pp - U:004  [+73 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 249 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+49 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:12   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:10   AD:1      Total: 27
Lost  :   Total: 0

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    699 exp,     17 kill,     72 pp    Average:    233 exp,      6 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    249 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    249 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    948 exp,     20 kill,     72 pp    Average:    237 exp,      5 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Fortification :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz siódmy: Obława 2

Chyba jednak niepotrzebnie gram na 200% - prestiżu i tak nie dostaję w ogóle, a tylko mam słaby wynik punktowy  ;D Ale to nic. Tutaj znów trzeba uciekać z mapy. Jest ciężko. Jednostki poruszają się powoli, a muszę uważać na cekaemy, które są bezbronne w ciężarówkach. Kawaleria trafia na rugged defense, co nieco krzyżuje plany. Ale jedziemy na przełaj przez las i docieramy do EH. Tam czekają esesmani. Po krótkiej walce pozbywam się ich i opuszczam mapę.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 331  *  Average: 47

..
Current scenario: Oblawa II,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +15, Konwoj , cap 220, 7 turns prestige: 0
if V : +10, Konwoj , cap 220, 9 turns prestige: 0
if TV: +5, Konwoj , cap 220, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 261 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+18 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 388 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 9 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+34 exp]
Partyzanci ,  , 1 bars , 110 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 6 kill , 72 pp - U:004  [+8 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 269 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+20 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:15   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:10   AD:1      Total: 30
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    759 exp,     20 kill,     72 pp    Average:    253 exp,      7 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    269 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    269 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1028 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    257 exp,      6 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  1
Recon :  2
Fortification :  5


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz ósmy: Konwój

Ten scenariusz jest chyba najtrudniejszy ze wszystkich, bo trzeba mieć masę szczęścia, żeby ciężarówki przeznaczone do zniszczenia natknęły się na nasze wojska. Jednocześnie trzeba bronić VHeksa. Niestety, jedna z ciężarówek na sam koniec dostała lidera "Resilience" i tak oto niefartownie nie zdobyłem BV...

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
--
Campaign score: 353  *  Average: 44

..
Current scenario: Konwoj,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 72 , Current prestige is 48
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +15, Przez most , cap 230, 6 turns prestige: 0
if V : +10, Przez most , cap 230, 8 turns prestige: 0
if TV: +5, Przez most , cap 230, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 293 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:001  [+32 exp]
*  Kawaleria ,  , 4 bars , 455 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:002  [+67 exp]
Partyzanci ,  , 1 bars , 152 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 6 kill , 72 pp - U:004  [+42 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 3 bars , 337 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+68 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:19   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:10   AD:1      Total: 34
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    900 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    300 exp,      8 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    337 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    337 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1237 exp,     26 kill,     72 pp    Average:    309 exp,      7 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Recon :  2
FlaK :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz dziewiąty: Przez most

Trzeba się ewakuować przez Wisłę. Przeprawy bronią słabe jednostki, ale dalej jest bunkier. Omijam go i niestety trafiam na SS. Szczęśliwie obywam się bez dużych strat, docieram do VHeksa i po ataku z trzech stron zdobywam go. Wyższy prestiż wciąż się nie przydaje...


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 404  *  Average: 44

..
Current scenario: Przez most,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 58
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +25, W gory , cap 245, 8 turns prestige: 0
if V : +15, W gory , cap 245, 10 turns prestige: 0
if TV: +10, W gory , cap 245, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 307 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 530 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:002  [+75 exp]
Partyzanci ,  , 1 bars , 195 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 7 kill , 72 pp - U:004  [+43 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 4 bars , 411 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+74 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:22   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:11   AD:1      Total: 38
Lost  :   Total: 0

BV  8
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1032 exp,     27 kill,     72 pp    Average:    344 exp,      9 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    411 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    411 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1443 exp,     30 kill,     72 pp    Average:    361 exp,      8 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 14 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  4
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz dziesiąty: W góry

Znów trzeba wyprowadzać jednostki z planszy  ;D To co lubię najbardziej. Najpierw walka z bunkrem, a potem natykam się na lekkie wozy pancerne wroga i piechotę, którzy demolują mi partyzantów. Pomału docieram do rzeki, którą chcę forsować, omijając miasto z mostem. Jednak tam nie ma wroga - jest za to ukryty prestiż! Tego się nie spodziewałem - opisu kampanii nie ma i nie wiedziałem, że mogą się trafić prezenty. Po minięciu rzeki już jest z górki - niszczę posterunek i opuszczam planszę w ostatniej turze BV.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 446  *  Average: 44

..
Current scenario: W gory,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 128
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +110, Wycieczka , cap 255, 13 turns prestige: 0
if V : +80, Wycieczka , cap 255, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Wycieczka , cap 255, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 335 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+28 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 568 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 16 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+38 exp]
Partyzanci ,  , 2 bars , 218 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 72 pp - U:004  [+23 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 4 bars , 467 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+56 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:23   TNK:2    RCN:3    FLAK:1    FORT:13   AD:1      Total: 43
Lost  :   Total: 0

BV  9
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1121 exp,     31 kill,     72 pp    Average:    374 exp,     10 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    467 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    467 exp,      4 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1588 exp,     35 kill,     72 pp    Average:    397 exp,      9 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  2
Fortification :  6
Artillery :  1
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz jedenasty: Wycieczka

Tym razem celem są żołnierze wroga na urlopie. Można było dokupić jednostkę, więc biorę moździerze. Forsuję rzekę i podkradam się pod VH, ale natrafiam na jednostki wroga, w dodatku z artylerią. Dzielę wojska na dwie części: prawa flanka atakuje artylerię, a kawaleria i partyzanci po lewej odciągają parę jednostek wroga od VHeksa. Pojawiają się wrogie samoloty, ale nie robią krzywdy moim oddziałom. Spuszczam łomot urlopowiczom i zdobywam brylantowe zwycięstwo.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 501  *  Average: 45

..
Current scenario: Wycieczka,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 15
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +45, Oblawa III , cap 285, 15 turns prestige: 0
if V : +25, Oblawa III , cap 285, 18 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa III , cap 285, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 368 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+33 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 637 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 18 kill , 0 pp - U:002  [+69 exp]
Partyzanci ,  , 2 bars , 224 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 72 pp - U:004  [+6 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 532 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+65 exp]

Artillery
Mozdzierz 81 mm ,  , 0 bars , 28 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:027  [+28 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:30   TNK:2    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:14   ATY:1    AD:1      Total: 53
Lost  :   Total: 0

BV 10
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1229 exp,     33 kill,     72 pp    Average:    410 exp,     11 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    532 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    532 exp,      7 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     28 exp,      1 kill,    168 pp    Average:     28 exp,      1 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   1789 exp,     41 kill,    240 pp    Average:    358 exp,      8 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  2
Fortification :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points



Ponury

Scenariusz dwunasty: Obława 3

Scenariusz obronny w górach, więc sam teren jest już sprzyjający. Przydają się też partyzanci z dowódcą "Overwatch". Problemem jest wiecznie kończąca się amunicja, ale udaje się utrzymać wszystkie VH bez strat jednostek.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 543  *  Average: 45

..
Current scenario: Oblawa III,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 45
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +80, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if V : +60, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 4 bars , 453 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+85 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 643 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 19 kill , 0 pp - U:002  [+6 exp]
Partyzanci ,  , 2 bars , 262 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 8 kill , 72 pp - U:004  [+38 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 635 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+103 exp]

Artillery
Mozdzierz 81 mm ,  , 0 bars , 79 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 1 kill , 168 pp - U:005  [+51 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:38   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:14   ATY:4    AD:1    TB:1      Total: 66
Lost  :   Total: 0

BV 11
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1358 exp,     35 kill,     72 pp    Average:    453 exp,     12 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    635 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    635 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     79 exp,      1 kill,    168 pp    Average:     79 exp,      1 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2072 exp,     46 kill,    240 pp    Average:    414 exp,      9 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  2
Fortification :  2
Artillery :  2

Player 2  Germany   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz trzynasty: Bieszczady

Trzeba zdobyć zapasy na zimę na Niemcach. Dzielę siły na dwie części i atakuję oba VHeksy. Prawy pada bardzo szybko, ale do lewego docierają posiłki i partyzanci tracą amunicję. Muszę się chwilowo wycofać i podprowadzić jednostki, które zdobyły prawy VH. Po uzupełnieniu amunicji puszczam partyzantów przez las na tyły wroga i to jest strzał w dziesiątkę. Ostatni VH od razu pada.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 597  *  Average: 45

..
Current scenario: Bieszczady,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 80
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +150, Transporty , cap 450, 12 turns prestige: 0
if V : +90, Transporty , cap 450, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Transporty , cap 450, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 501 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Bridging  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+48 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 713 exp , Armia Krajowa , 3/10 , Aggressive Maneuver  , 22 kill , 0 pp - U:002  [+70 exp]
Partyzanci ,  , 3 bars , 318 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Superior Maneuver  , 9 kill , 72 pp - U:004  [+56 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 680 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+45 exp]

Artillery
Mozdzierz 81 mm ,  , 1 bars , 117 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:005  [+38 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:40   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:20   ATY:4    AD:2    TB:1      Total: 75
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 12
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1532 exp,     42 kill,     72 pp    Average:    511 exp,     14 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    680 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    680 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    117 exp,      1 kill,    168 pp    Average:    117 exp,      1 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  4 Leaders      Total :   2329 exp,     53 kill,    240 pp    Average:    466 exp,     11 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1
Fortification :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz czternasty: Transporty

Do zdobycia są 2 VHeksy. Nie dzielę wojsk, ale rzucam wszystko na prawy VH. Część sił idzie centralnie, parę oddziałów omija wroga bokiem, forsuje rzekę (dzięki liderowi "Bridging") i pierwszy VH jest zdobyty. W miarę szybko niszczę artylerię wroga i nacieram na lewy VH. Tutaj opór jest większy, kończy się amunicja i teren zmienia się w błoto. Straty robią się ciężkie. Ale powoli od północy omijam jednostki wroga i w ostatniej turze BV niszczę bunkier i zdobywam VH.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 644  *  Average: 46

..
Current scenario: Transporty,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 90
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +60, Barbarossa , cap 480, 10 turns prestige: 0
if V : +45, Barbarossa , cap 480, 13 turns prestige: 0
if TV: +30, Barbarossa , cap 480, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 528 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Bridging  , 12 kill , 0 pp - U:001  [+27 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 798 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 24 kill , 0 pp - U:002  [+85 exp]
Partyzanci ,  , 4 bars , 450 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 13 kill , 72 pp - U:004  [+132 exp]
Partyzanci ,  , 2 bars , 267 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 3 kill , 72 pp - U:034  [+78 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 783 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+103 exp]

Artillery
Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 2 bars , 256 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 216 pp - U:005  [+67 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:46   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:26   ATY:5    AD:3    TB:1      Total: 89
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 13
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2043 exp,     52 kill,    144 pp    Average:    511 exp,     13 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    783 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    783 exp,     12 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    256 exp,      0 kill,    216 pp    Average:    256 exp,      0 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   3082 exp,     64 kill,    360 pp    Average:    514 exp,     11 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  2
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
Fortification :  3
Air Defense :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

#14
Scenariusz szesnasty: Zrzut

Trzeba bronić lotniska i 3 Vheksów. Rozstawiam wojska po lasach i w ukryciu czekam na wroga. Najpierw rozbijam kolarzy, potem artylerię i już jest łatwiej. Szkopy pchają się środkiem prosto na lotnisko, co ułatwia mi zadawanie ciosów z flanki. Wprawdzie tracę coraz więcej punktów siły, ale ostatecznie udaje się utrzymać wszystko, co trzeba.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 734  *  Average: 45

..
Current scenario: Zrzut,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 140
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +125, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
if V : +100, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
if TV: +70, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 645 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Bridging  , 17 kill , 0 pp - U:001  [+73 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 853 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 30 kill , 0 pp - U:002  [+38 exp]
Partyzanci ,  , 5 bars , 537 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 18 kill , 72 pp - U:004  [+70 exp]
Partyzanci ,  , 3 bars , 332 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 7 kill , 72 pp - U:006  [+45 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 896 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+95 exp]

Artillery
Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 325 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 1 kill , 216 pp - U:005  [+35 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:59   TNK:5    RCN:5    AT:2    FLAK:4    FORT:30   ATY:8    AD:3    TB:2      Total: 118
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 15
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2367 exp,     72 kill,    144 pp    Average:    592 exp,     18 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    896 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    896 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    325 exp,      1 kill,    216 pp    Average:    325 exp,      1 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   3588 exp,     87 kill,    360 pp    Average:    598 exp,     15 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  2
Artillery :  1
Level Bomber :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Fortification :  3
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points