G36 GREATER AMERICA v.4.1 Jaro na 200% - Morskie szkolenie

Zaczęty przez Jaro, Czerwiec 26, 2016, 09:47:05 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

Cytat: Jaro w Styczeń 10, 2017, 11:32:57 AM
Kilka razy mnie poniosło i moje myśliwce nadziały się na pelotki. Dobrze, że pod koniec już nic nie przyleciało.
Dobrym trickiem na uniknięcie pelotek, zwłaszcza gdy nie znamy jeszcze mapy, jest przezbrojenie (trwałe lub czasowe) bombowca z leaderem (w zasadzie dowolnym) na samolot zwiadowczy z ruchem fazowym.
Bombowiec z bazowym leaderem jest odporny na zaskoczenie i przechwytywanie, więc można dość skutecznie rozbroić pasywną obronę plot przeciwnika, praktycznie zerowym kosztem...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Cytat: Waldzios w Styczeń 10, 2017, 06:05:25 PM
Cytat: Jaro w Styczeń 10, 2017, 11:32:57 AM
Kilka razy mnie poniosło i moje myśliwce nadziały się na pelotki. Dobrze, że pod koniec już nic nie przyleciało.
Dobrym trickiem na uniknięcie pelotek, zwłaszcza gdy nie znamy jeszcze mapy, jest przezbrojenie (trwałe lub czasowe) bombowca z leaderem (w zasadzie dowolnym) na samolot zwiadowczy z ruchem fazowym.
Bombowiec z bazowym leaderem jest odporny na zaskoczenie i przechwytywanie, więc można dość skutecznie rozbroić pasywną obronę plot przeciwnika, praktycznie zerowym kosztem...;

Dzięki za wskazówki. Podsunąłeś mi pomysł aby bardziej agresywnie grać lotniczym rozpoznaniem o ile ma lidera.
Rozumiem, że godzisz się na poniesienie kosztów takiego przezbrojenia, bo rzadko jest bezpłatne.


Pearl Harbor - 100%


Dokupiony drugi pancernik. Scenariusz wcale nie taki trudny, choć miejscami nieszczęśliwy. Za bardzo podsunąłem armatkę i się z nią pożegnałem.  Szczęściem udała się pułapka na japońca i jedno Zero poszło do wody. Drugie zero zostało zestrzelone. Obrona plot też zrobiła swoje. Tym razem moja flota trochę utknęła walcząc z OP. Właściwie to samoloty walczyły a reszta czekała. Niszczycielami nie dobijałem OP bo w razie niepowodzenia były by widoczne a japońskie pancerniki by się do nich dobrały.

I tu można by napisać zdanie odpowiadające na pytanie po co wsparcie w walce morskiej. Gdyby taki niszczyciel nie dokończył ataku na OP i został zaatakowany przez wroga, to własne pancerniki mogły by go chronić. Ale nie będę tu o tym pisał. Nie ma to nie i już.

Dalej już było spokojnie. Samoloty torpedowe nadgryzły pancerniki a moja flota za bardzo nie miała do czego strzelać. Wydaje mi się koniecznym, aby niszczyciele miały ustawione podążanie za okrętami ciężkimi. Skutecznie ograniczyło by to bezkarne ataki samolotów.


OpenGen 0.90.56.5 * (11 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: G36 GREATER AMERICA v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: TBD Devastator (b)
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm M2A1
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: SBD-2 Dauntless
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 439  *  Average: 54

..
Current scenario: Pearl Harbor,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 18060 , Current prestige is 1038
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, Wake , cap disabled, 15 turns prestige: 775
if V : +1250, Wake , cap disabled, 15 turns prestige: 775
if TV: +800, Wake , cap disabled, 15 turns prestige: 775
Ls: Loss , turn prestige: 775

Infantry
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 347 exp , USA , 8/10 , Mountain Training  , 14 kill , 0 pp - U:001  [+19 exp]
*  Engineers 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 406 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 0 pp - U:002
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 462 exp , USA , 6/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 0 pp - U:006  [+32 exp]
*  Paramarines ,  , 0 bars , 73 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:086

Tank 
*  M2A4 ,  , 5 bars , 570 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 39 kill , 0 pp - U:008  [+43 exp]

Recon
*  Cavalry Scouts ,  , 3 bars , 336 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:005
*  M3 Scout Car ,  , 2 bars , 212 exp , USA , 10/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:007  [+10 exp]

Anti-tank
*  MG .50 cal. , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 383 exp , USA , 10/10 , Camouflage Expert , 7 kill , 0 pp - U:003

Artillery
*  155mm Gun M1918 , Mack ,  , 3 bars , 357 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:004  [+29 exp]

Fighter
F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 655 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 11 kill , 408 pp - U:010  [+100 exp]
*  F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 803 exp , USA , 9/10 , First Strike  , Special Munition, Support, 23 kill , 0 pp - U:011  [+84 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 3 bars , 392 exp , USA , 8/10 , Special Munition, Support, 15 kill , 408 pp - U:017  [+47 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 3 bars , 375 exp , USA , 8/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 15 kill , 408 pp - U:021  [+59 exp]

Tactical Bomber
+  TBD Devastator (b) ,  , 5 bars , 735 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:012  [+72 exp]
TBD Devastator (b) ,  , 5 bars , 808 exp , USA , 8/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 420 pp - U:013  [+130 exp]
TBD Devastator (b) ,  , 4 bars , 490 exp , USA , 8/10 , Aggressive Attack  , Support, Special Munition, 15 kill , 420 pp - U:014  [+45 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 2 bars , 213 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 9 kill , 264 pp - U:015  [+24 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 1 bars , 161 exp , USA , 8/10 , Recon, Support, 4 kill , 264 pp - U:020  [+24 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 0 bars , 85 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 1 kill , 264 pp - U:023  [+27 exp]
+  SBD-2 Dauntless ,  , 2 bars , 206 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 6 kill , 0 pp - U:025  [+35 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 0 bars , 71 exp , USA , 10/10 , Recon, 0 kill , 504 pp - U:026  [+10 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 0 bars , 61 exp , USA , 10/10 , Recon, 2 kill , 504 pp - U:027  [+22 exp]
SBD-2 Dauntless ,  , 0 bars , 59 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 432 pp - U:107  [+59 exp]

Destroyer
Bagley ,  , 2 bars , 244 exp , USA , 9/10 , 8 kill , 1128 pp - U:022  [+20 exp]

Battleship
Colorado (Planes:0/1),  , 3 bars , 390 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 17 kill , 3036 pp - U:009  [+29 exp]
South Dakota (Planes:0/1),  , 0 bars , 23 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 3168 pp - U:106  [+23 exp]

Carrier
Ranger (Planes:0/5),  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2376 pp - U:024

Cruiser
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 251 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 3 kill , 2028 pp - U:016  [+11 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 1 bars , 129 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 2028 pp - U:019  [+4 exp]

Player 1 : US Marines
Killed: INF:111  TNK:8    RCN:26   AT:13   FLAK:2    FORT:18   ATY:26   AD:3    FTR:20   TB:18   LB:1    SUB:5    DD:22   BS:3    CV:2    CRs:9      Total: 287
Lost  : INF:4    AT:2    FORT:3    ATY:3    AD:1    FTR:1      Total: 14
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Styczeń 11, 2017, 07:35:57 PM
Dzięki za wskazówki. Podsunąłeś mi pomysł aby bardziej agresywnie grać lotniczym rozpoznaniem o ile ma lidera.
Rozumiem, że godzisz się na poniesienie kosztów takiego przezbrojenia, bo rzadko jest bezpłatne.
Rozwiązanie nie jest zbyt optymalne pod względem kosztów, a dodatkowo tracimy bombowiec z leaderem (tez bardzo użyteczny).
Osobiście stosuje ten sposób bardzo rzadko, praktycznie tylko wtedy gdy trafi się specjalistyczny leader.

Z drugiej strony, samolot rozpoznawczy (ruch fazowy) z leaderem, to praktycznie idealne rozwiązanie zwiadowcze, szczególnie na morzu (samolot może wylądować na okręcie na koniec tury ).
Nie trzeba kombinować, kalkulować dystansu, uwzględniać wpływu terenu na widoczność itd.
Bezkarnie wlatujesz samolotem w sam środek pozycji przeciwnika, robisz rozpoznanie i wracasz.
Rozwiązanie kosztowne, ale niezawodne.

Wszystko zależy od tego jak bardzo doskwierają ci nieprzyjacielskie pelotki.
Pisałeś że twoje myśliwce "nadziały się na pelotki", czyli klasyczne rozpoznanie nie spełniło swojej roli.
Być może warto sobie pomóc...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Cytat: Waldzios w Styczeń 11, 2017, 08:24:00 PM
Pisałeś że twoje myśliwce "nadziały się na pelotki", czyli klasyczne rozpoznanie nie spełniło swojej roli.
To raczej dowódca nie spełnił roli. Miałem dość jednostek rozpoznawczych oraz mogłem wyznaczyć hexy ruchu po rozpoznanych obszarach. Poniosły mnie emocje bo czasu wydawało się mało.

Na lądzie starłem się zawsze poświęcić lidera dla samoloty rozpoznawczego. W tej kampanii jakoś mi szkoda, bo okręt z liderem to ważna rzecz a myśliwce bez lidera mają słabe szanse. Bombowców też mam nie za dużo, więc każdy lider na wagę złota.

Na morzu mam następującą taktykę rozpoznania:
- samolot rozpoznawczy z dodatkiem recon (jeśli nie ma lidera) ostrożnie jeden hex od granicy pola widzenia aby nie nadziać się na niszczyciel. następnie trochę do przodu, ale tak, aby móc się cofnąć poza zakres widzenia ewentualnego wykrytego okrętu. i znów trochę w przód.
- do niego dolatuje Catlina z dodatkiem rozpoznawczym o 2 hexy w przód.
- pomiędzy nie myśliwiec z liderem

W ten sposób mam rozpoznany w bezpieczny sposób kawał oceanu.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Styczeń 11, 2017, 07:35:57 PM
Tactical Bomber
+  TBD Devastator (b) ,  , 5 bars , 735 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:012  [+72 exp]
Jeszcze jeden trick, skoro to "morskie szkolenie"...;

Wyobraź sobie, że ten samolot ma ruch fazowy,  w efekcie może w ciągu tury znajdować się w kilku rożnych miejscach i w każdym z tych miejsc wspierać inne samoloty doświadczeniem...; w efekcie każdy przyjacielski samolot w zasięgu może mieć 5 belek więcej...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Cytat: Waldzios w Styczeń 11, 2017, 09:12:29 PM
Cytat: Jaro w Styczeń 11, 2017, 07:35:57 PM
Tactical Bomber
+  TBD Devastator (b) ,  , 5 bars , 735 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:012  [+72 exp]
Jeszcze jeden trick, skoro to "morskie szkolenie"...;

Wyobraź sobie, że ten samolot ma ruch fazowy,  w efekcie może w ciągu tury znajdować się w kilku rożnych miejscach i w każdym z tych miejsc wspierać inne samoloty doświadczeniem...;

Warte przemyślenia. Obecnie jego rola to wspieranie w atakach torpedowych. Wspiera dwa sąsiednie torpedowce a następnie koło niego parkuje myśliwiec z liderem  (i jeśli trzeba to kończy nieszczęsny okręt pod nim) i dopełniam wianuszek około myśliwca.

Czy taki lider wspiera w następujących przypadkach (czy nasz myśliwiec dostanie dodatkowe belki):
a/ wrogi myśliwiec atakuje bombowiec z sąsiadującym myśliwcem a myśliwiec sąsiaduje z samolotem z takim liderem
b/ wrogi myśliwiec atakuje myśliwiec, który sąsiaduje z samolotem z takim liderem
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Styczeń 11, 2017, 09:28:09 PM
Czy taki lider wspiera w następujących przypadkach (czy nasz myśliwiec dostanie dodatkowe belki):
Bonusy (do obrony i ataku) dostają tylko jednostki bezpośrednio uczestniczące w walce, jako strony.
Jednostki udzielające wsparcia bonusów nie dostają.

Jeśli wrogi myśliwiec bezpośrednio atakuje samolot (bombowiec lub myśliwiec gracza), sąsiadujący z leaderem 'combat support', to atakowany (broniący się) samolot dostaje bonusy.
Ten sam samolot, udzielający wsparcia bonusów nie dostaje.

Czyli myśliwiec atakowany bezpośrednio bonusy dostaje, ale myśliwiec udzielający wsparcia już takich bonusów nie otrzymuje.

Cytat: Jaro w Styczeń 11, 2017, 09:28:09 PM
a/ wrogi myśliwiec atakuje bombowiec z sąsiadującym myśliwcem a myśliwiec sąsiaduje z samolotem z takim liderem
w tej sytuacji myśliwiec tylko wspiera bombowiec, więc nie dostaje bonusów;
Cytat: Jaro w Styczeń 11, 2017, 09:28:09 PM
b/ wrogi myśliwiec atakuje myśliwiec, który sąsiaduje z samolotem z takim liderem
broniący się myśliwiec uczestnicy bezpośrednio w walce, więc otrzymuje bonusy;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro


Wake   - 100%


Dokupiony kolejny lekki krążownik i kolejny samolot torpedowy. Mam już obsadę drugiego lotniskowca. pancernik. Jeszcze tylko drugi lekki krążownik, niszczyciel, lotniskowiec i samolot rozpoznawczy i będzie drugi pełny zespół.
Nowych: pancernik i krążownik posyłam południowym brzegiem mapy na zachód - nie powalczyli sobie w ogóle.  I znów kolejna bitwa rozstrzygnięta w powietrzu. Okręty strzelały tylko do celów lądowych.


OpenGen 0.90.56.5b * (11 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: G36 GREATER AMERICA v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: TBD Devastator (b)
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm M2A1
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: SBD-2 Dauntless
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:64
9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 494  *  Average: 54

..
Current scenario: Wake,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 20544 , Current prestige is 648
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +1800, Rising Sun , cap disabled, 10 turns prestige: 440
if V : +1150, Rising Sun , cap disabled, 10 turns prestige: 440
if TV: +600, Rising Sun , cap disabled, 10 turns prestige: 440
Ls: Loss , turn prestige: 440

Infantry
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 347 exp , USA , 10/10 , Mountain Training  , 14 kill , 0 pp - U:001
*  Engineers 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 406 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 0 pp - U:002
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 462 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 0 pp - U:006
*  Paramarines ,  , 1 bars , 113 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:027  [+40 exp]

Tank 
*  M2A4 ,  , 5 bars , 634 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 46 kill , 0 pp - U:008  [+64 exp]

Recon
*  Cavalry Scouts ,  , 3 bars , 351 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:005  [+15 exp]
*  M3 Scout Car ,  , 2 bars , 227 exp , USA , 10/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:007  [+15 exp]

Anti-tank
*  MG .50 cal. , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 383 exp , USA , 10/10 , Camouflage Expert , 7 kill , 0 pp - U:003

Artillery
*  155mm Gun M1918 , Mack ,  , 3 bars , 359 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:004  [+2 exp]

Fighter
F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 747 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 12 kill , 408 pp - U:010  [+92 exp]
*  F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 877 exp , USA , 9/10 , First Strike  , Special Munition, Support, 24 kill , 0 pp - U:011  [+74 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 4 bars , 476 exp , USA , 9/10 , All Weather Combat  , Special Munition, Support, 20 kill , 408 pp - U:017  [+84 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 4 bars , 409 exp , USA , 8/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 19 kill , 408 pp - U:020  [+34 exp]

Tactical Bomber
+  TBD Devastator (t) (CV),  , 5 bars , 805 exp , USA , 8/10 , Combat Support  , Support, Special Munition, 9 kill , 0 pp - U:012  [+70 exp]
TBD Devastator (t) (CV),  , 5 bars , 868 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 14 kill , 420 pp - U:013  [+60 exp]
TBD Devastator (b) (CV),  , 5 bars , 536 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, Special Munition, 17 kill , 420 pp - U:014  [+46 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 2 bars , 272 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 10 kill , 264 pp - U:015  [+59 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 2 bars , 233 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 6 kill , 264 pp - U:019  [+72 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 0 bars , 85 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 1 kill , 264 pp - U:022
+  SBD-2 Dauntless ,  , 2 bars , 270 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:024  [+64 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 1 bars , 114 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , Recon, Support, 1 kill , 504 pp - U:025  [+43 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 0 bars , 76 exp , USA , 10/10 , Recon, 2 kill , 504 pp - U:026  [+15 exp]
SBD-2 Dauntless ,  , 1 bars , 151 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 3 kill , 432 pp - U:029  [+92 exp]
TBD Devastator (t) (CV),  , 1 bars , 104 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 420 pp - U:084  [+104 exp]

Destroyer
Bagley ,  , 2 bars , 254 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 1128 pp - U:021  [+10 exp]

Battleship
Colorado (Planes:0/1),  , 4 bars , 409 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 17 kill , 3036 pp - U:009  [+19 exp]
South Dakota (Planes:0/1),  , 0 bars , 23 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 3168 pp - U:028

Carrier
Ranger (Planes:4/5),  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2376 pp - U:023

Cruiser
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 275 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 5 kill , 2028 pp - U:016  [+24 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 1 bars , 138 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 2028 pp - U:018  [+9 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 0 bars , 11 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 2064 pp - U:083  [+11 exp]

Player 1 : US Marines
Killed: INF:128  TNK:8    RCN:26   AT:15   FLAK:2    FORT:18   ATY:31   AD:3    FTR:22   TB:23   LB:1    SUB:5    DD:26   BS:3    CV:4    CRs:12     Total: 327
Lost  : INF:5    AT:3    FORT:3    ATY:3    AD:2    FTR:1      Total: 17
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro


Rising Sun - 100%


Odkupuję straconą jakiś czas temu artylerię - może się przydać na lądzie, szczególnie jeśli zacznie padać. Dokupuję kolejny lekki krążownik.
Mam ciekawego lidera na Catalinie - jak pojawi się nowa generacja bombowców, to zostanie zamieniony na nowego. Na razie będzie lokatą kapitału a w razie deszczu będę przezbrajał.
Skład mojej grupy lotniczej się ustabilizował. Dwa samoloty torpedowe i jeden bombowy oraz dwa myśliwce. Do tego dwa samoloty rozpoznawcze z ruchem fazowym i Catalina. Daje to ciekawe możliwości:
   - Okrąg obronny 6 bombowców i myśliwiec w środku i jeden wolny myśliwiec do celów pułapek albo eskorty okrętów
   - Dwie grupy uderzeniowe
Na szczęście wszystkie moje myśliwce dosłużyły się liderów. To niewątpliwie ułatwia robotę. Chcąc trzymać się ilości samolotów vs. pojemność lotniskowców liderzy na myśliwcach są kluczowi. Trochę brakuje mi myśliwców, do szybszej eliminacji npla. Może jak kupie 6 hangarowe lotniskowce, to do zespołów dołączę po kolejnym myśliwcu.

Od pewnego czasu bitwy morskie wyglądają tak:
   - Rozpoznanie lotnicze daleko z przodu, ale najlepiej tak, aby nie być widzianym
   - Dalekie rozpoznanie daje czas wyeliminować wrogie OP
   - Okręty ciężkie npla bez osłony niszczycieli są eliminowane atakami torpedowych samolotów
   - Niszczyciele chroniące okręty ciężkie npla są eliminowane przez moje okręty ciężkie z dystansu
Większość roboty robi lotnictwo. Przy dobrej pogodzie to działa a przy złej... Już ciekaw jestem kampanii Krigsmarine na Atlantyku. Tam spodziewam się gorszej pogody i kluczem pewnie będzie przewaga zasięgu dział pancerników.


OpenGen 0.90.56.5b * (11 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: G36 GREATER AMERICA v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: TBD Devastator (b)
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm M2A1
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: SBD-2 Dauntless
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:64
9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Rising Sun , #9 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 549  *  Average: 54

..
Current scenario: Rising Sun,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 23136 , Current prestige is 1012
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +1200, Midway , cap disabled, 12 turns prestige: 540
if V : +750, Midway , cap disabled, 15 turns prestige: 540
if TV: +100, Midway , cap disabled, 18 turns prestige: 540
Ls: Loss , turn prestige: 540

Infantry
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 347 exp , USA , 10/10 , Mountain Training  , 14 kill , 0 pp - U:001
*  Engineers 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 428 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 13 kill , 0 pp - U:002  [+22 exp]
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 462 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 0 pp - U:006
*  Paramarines ,  , 1 bars , 117 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:027  [+4 exp]

Tank 
*  M2A4 ,  , 5 bars , 672 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 53 kill , 0 pp - U:008  [+38 exp]

Recon
*  Cavalry Scouts ,  , 3 bars , 351 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:005
*  M3 Scout Car ,  , 2 bars , 227 exp , USA , 10/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:007

Anti-tank
*  MG .50 cal. , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 387 exp , USA , 10/10 , Camouflage Expert , 8 kill , 0 pp - U:003  [+4 exp]

Artillery
*  155mm Gun M1918 , Mack ,  , 3 bars , 380 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:004  [+21 exp]
155mm Gun M1918 , 2.5t. Truck ,  , 0 bars , 27 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 528 pp - U:154  [+27 exp]

Fighter
F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 775 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 14 kill , 408 pp - U:010  [+28 exp]
*  F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 907 exp , USA , 10/10 , First Strike  , Special Munition, Support, 26 kill , 0 pp - U:011  [+30 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 527 exp , USA , 7/10 , All Weather Combat  , Special Munition, Support, 22 kill , 408 pp - U:017  [+51 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 4 bars , 462 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 21 kill , 408 pp - U:020  [+53 exp]

Tactical Bomber
+  TBD Devastator (b) ,  , 5 bars , 881 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , Support, Special Munition, 11 kill , 0 pp - U:012  [+76 exp]
TBD Devastator (b) ,  , 5 bars , 985 exp , USA , 9/10 , Support, Special Munition, 17 kill , 420 pp - U:013  [+117 exp]
TBD Devastator (b) (CV),  , 5 bars , 620 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , Support, Special Munition, 17 kill , 420 pp - U:014  [+84 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 2 bars , 272 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 10 kill , 264 pp - U:015
OS2U Kingfisher ,  , 2 bars , 275 exp , USA , 9/10 , Recon, Support, 8 kill , 264 pp - U:019  [+42 exp]
OS2U Kingfisher (CV),  , 0 bars , 88 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 2 kill , 264 pp - U:022  [+3 exp]
+  SBD-2 Dauntless ,  , 3 bars , 380 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:024  [+110 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 1 bars , 128 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , Recon, 1 kill , 504 pp - U:025  [+14 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 0 bars , 76 exp , USA , 10/10 , Recon, 2 kill , 504 pp - U:026
SBD-2 Dauntless ,  , 2 bars , 203 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 7 kill , 432 pp - U:029  [+52 exp]
TBD Devastator (b) ,  , 2 bars , 284 exp , US Marines , 8/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 420 pp - U:031  [+180 exp]

Destroyer
Bagley ,  , 2 bars , 291 exp , USA , 10/10 , 12 kill , 1128 pp - U:021  [+37 exp]

Battleship
Colorado (Planes:1/1),  , 4 bars , 433 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 18 kill , 3036 pp - U:009  [+24 exp]
South Dakota (Planes:0/1),  , 0 bars , 39 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 3168 pp - U:028  [+16 exp]

Carrier
Ranger (Planes:2/5),  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2376 pp - U:023

Cruiser
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 297 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 7 kill , 2028 pp - U:016  [+22 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 2028 pp - U:018  [+22 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 0 bars , 44 exp , US Marines , 9/10 , 1 kill , 2064 pp - U:030  [+33 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 0 bars , 26 exp , US Marines , 8/10 , 0 kill , 2064 pp - U:153  [+26 exp]

Player 1 : US Marines
Killed: INF:155  TNK:12   RCN:28   AT:16   FLAK:3    FORT:18   ATY:37   AD:3    FTR:27   TB:30   LB:1    SUB:8    DD:32   BS:4    CV:6    CRs:15     Total: 395
Lost  : INF:7    AT:4    FORT:3    ATY:4    AD:3    FTR:1      Total: 22

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1354 exp,     44 kill,      0 pp    Average:    339 exp,     11 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    672 exp,     53 kill,      0 pp    Average:    672 exp,     53 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    578 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    289 exp,      5 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    387 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    387 exp,      8 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    407 exp,      8 kill,    528 pp    Average:    204 exp,      4 kill,    264 pp
Fighter        *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2671 exp,     83 kill,   1224 pp    Average:    668 exp,     21 kill,    306 pp
Tactical Bomber *  11 Units *  3 Leaders      Total :   4192 exp,     85 kill,   3492 pp    Average:    381 exp,      8 kill,    317 pp
Destroyer      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    291 exp,     12 kill,   1128 pp    Average:    291 exp,     12 kill,   1128 pp
Battleship     *   2 Units *  1 Leaders      Total :    472 exp,     22 kill,   6204 pp    Average:    236 exp,     11 kill,   3102 pp
Carrier        *   1 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,   2376 pp    Average:      0 exp,      0 kill,   2376 pp
Cruiser        *   4 Units *  1 Leaders      Total :    527 exp,     17 kill,   8184 pp    Average:    132 exp,      4 kill,   2046 pp
* Summary:     *  33 Units * 15 Leaders      Total :  11551 exp,    342 kill,  23136 pp    Average:    350 exp,     10 kill,    701 pp


Player 1  US Marines   has 82 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  4
Recon :  2
Anti-tank :  3
Fortification :  3
Artillery : 12
Air Defense :  7
Fighter :  9
Tactical Bomber : 14
Submarine :  3
Destroyer :  4
Battleship :  2
Carrier :  1
Cruiser :  6

Player 2  Japan   has 1 units total (core+aux):
Infantry :  1
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Styczeń 13, 2017, 10:09:47 AM
Mam ciekawego lidera na Catalinie
Z ciekawości, dlaczego nie używasz tendra wodnosamolotów?
Zastosowanie samych Catalin nie wydaje się zbyt optymalne...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Bo mi wciąż kasy brakuje. Ja ich nie planuję przezbrajać. Dla mnie to takie radary.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Styczeń 13, 2017, 08:14:19 PM
Bo mi wciąż kasy brakuje. Ja ich nie planuję przezbrajać. Dla mnie to takie radary.
Myślałem raczej o możliwości wystawiania ich na pokładzie. W scenariuszach bez początkowego lotniska, to dość istotne.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Cytat: Waldzios w Styczeń 13, 2017, 08:23:00 PM
Cytat: Jaro w Styczeń 13, 2017, 08:14:19 PM
Bo mi wciąż kasy brakuje. Ja ich nie planuję przezbrajać. Dla mnie to takie radary.
Myślałem raczej o możliwości wystawiania ich na pokładzie. W scenariuszach bez początkowego lotniska, to dość istotne.
Obiecałem sobie,  ze kupię tender jak nie będzie lotniska ale odkąd kupiłem Cataliny to zawsze było lotnisko. Gustlik był łaskawy.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro


Midway  - 100%



O ja ślepak. Przecież Dauntles może atakować samoloty!! Można używać do dobijania wroga. A teraz decyzja unowocześniająca. Wszystkie Devastatory do Avengera czy do Dauntlesa? Dauntles ma trochę słabszy atak na cele morskie ale lepszy na naziemnie i nie tracę czasu na przezbrojenie. Z drugiej strony jeden okręt może być atakowany przez kilka torpedowców a to zwykle oznacza zagładę okrętu i często zejście wrogowi z oczu. I to właśnie wygrywa - zamieniam na Avengery.
Catalinę też unowocześniam do Avengera i dokupuję w jej miejsce nową.

Albo nie mam właściwej wersji scenariusza albo we wstępniaku nie ma ani słowa o zwycięstwie na dwa sposoby w tym poprzez zatopienie lotniskowców.
Bombowiec strategiczny wciąż lata i nie ma do czego walić.

Ustawienie samolotów wroga na tak agresywny atak powoduje, że same się zabijają i obniżają trudność gry. Nawet bombowce z atakiem na cele powietrzne rzucają się na myśliwce.

W 7 turze mam pozamiatane. I teraz dylemat 9 tur to około 540 prestiżu. Poczekam do końca, w końcu nie gram rankingowo.

PS
Gdyby udało się utrzymać okręty podwodne jako eskorta floty - północna i południowa strona, tak aby odgradzały dostęp do innych okrętów...


OpenGen 0.90.56.5b * (11 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: W:\Logic\OpenGeneral-PL\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: G36 GREATER AMERICA v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: TBD Devastator (b)
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm M2A1
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: SBD-2 Dauntless
6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:64
9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Rising Sun , #9 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M5A1
11   Midway , #10 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 604  *  Average: 54

..
Current scenario: Midway,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 23712 , Current prestige is 981
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
if BV: +3000, Into The Fire , cap disabled, 16 turns prestige: 975
if V : +2000, Into The Fire , cap disabled, 16 turns prestige: 975
if TV: +1000, Into The Fire , cap disabled, 16 turns prestige: 975
Ls: Loss , turn prestige: 975

Infantry
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 347 exp , USA , 10/10 , Mountain Training  , 14 kill , 0 pp - U:001
*  Engineers 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 428 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 13 kill , 0 pp - U:002
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck ,  , 4 bars , 462 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 0 pp - U:006
*  Paramarines ,  , 1 bars , 117 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:027

Tank 
*  M2A4 ,  , 5 bars , 672 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 53 kill , 0 pp - U:008
+  M5A1 ,  , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:034

Recon
*  Cavalry Scouts ,  , 3 bars , 351 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:005
*  M3 Scout Car ,  , 2 bars , 227 exp , USA , 10/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:007

Anti-tank
*  MG .50 cal. , 6x6 Truck ,  , 3 bars , 387 exp , USA , 10/10 , Camouflage Expert , 8 kill , 0 pp - U:003

Artillery
*  155mm Gun M1918 , Mack ,  , 3 bars , 380 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:004
155mm Gun M1918 , 2.5t. Truck ,  , 0 bars , 27 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 528 pp - U:033

Fighter
F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 785 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 14 kill , 408 pp - U:010  [+10 exp]
*  F4F-3 Wildcat (CV),  , 5 bars , 991 exp , USA , 10/10 , First Strike  , Special Munition, Support, 26 kill , 0 pp - U:011  [+84 exp]
F4F-3 Wildcat ,  , 5 bars , 542 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , Special Munition, Support, 23 kill , 408 pp - U:017  [+15 exp]
F4F-3 Wildcat (CV),  , 4 bars , 481 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , Special Munition, Support, 23 kill , 408 pp - U:020  [+19 exp]

Tactical Bomber
+  TBF Avenger (t) (CV),  , 5 bars , 927 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , Support, Special Munition, 14 kill , 0 pp - U:012  [+46 exp]
TBF Avenger (t) (CV),  , 5 bars , 1013 exp , USA , 8/10 , Support, Special Munition, 17 kill , 456 pp - U:013  [+28 exp]
TBF Avenger (t) (CV),  , 5 bars , 652 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , Support, Special Munition, 18 kill , 456 pp - U:014  [+32 exp]
OS2U Kingfisher (CV),  , 3 bars , 316 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 14 kill , 264 pp - U:015  [+44 exp]
OS2U Kingfisher (CV),  , 3 bars , 319 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 9 kill , 264 pp - U:019  [+44 exp]
OS2U Kingfisher (CV),  , 1 bars , 114 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 4 kill , 264 pp - U:022  [+26 exp]
+  SBD-2 Dauntless (CV),  , 4 bars , 456 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 9 kill , 0 pp - U:024  [+76 exp]
TBF Avenger (t) ,  , 2 bars , 256 exp , USA , 9/10 , All Weather Combat  , Support, Special Munition, 5 kill , 456 pp - U:025  [+128 exp]
PBY-5 Catalina ,  , 0 bars , 76 exp , USA , 10/10 , Recon, Support, 2 kill , 504 pp - U:026
SBD-2 Dauntless (CV),  , 2 bars , 263 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 432 pp - U:029  [+60 exp]
TBF Avenger (t) (CV),  , 3 bars , 310 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 3 kill , 456 pp - U:031  [+26 exp]
PBY-5A Catalina ,  , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , Recon, Support, 0 kill , 516 pp - U:106

Destroyer
Bagley ,  , 3 bars , 328 exp , USA , 7/10 , 14 kill , 1128 pp - U:021  [+37 exp]

Battleship
Colorado (Planes:1/1),  , 4 bars , 454 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 19 kill , 3036 pp - U:009  [+21 exp]
South Dakota (Planes:0/1),  , 0 bars , 70 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 3168 pp - U:028  [+31 exp]

Carrier
Ranger (Planes:2/5),  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2376 pp - U:023

Cruiser
Brooklyn CL (Planes:1/1),  , 3 bars , 322 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 7 kill , 2028 pp - U:016  [+25 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 1 bars , 181 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 2028 pp - U:018  [+21 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 0 bars , 68 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 2064 pp - U:030  [+24 exp]
Brooklyn CL (Planes:0/1),  , 0 bars , 41 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 2064 pp - U:032  [+15 exp]

Player 1 : US Marines
Killed: INF:161  TNK:12   RCN:28   AT:16   FLAK:3    FORT:18   ATY:39   AD:3    FTR:32   TB:39   LB:1    SUB:13   DD:44   BS:6    CV:10   CRs:19     Total: 444
Lost  : INF:7    AT:4    FORT:3    ATY:4    AD:3    FTR:1      Total: 22
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI