Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

I to chyba będzie najlepsza możliwość.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

W dłuższej perspektywie fajnie byłoby, aby przyjrzeć się i wprowadzić do efile sprzęt post WW2 dla krajów bliskiego wschodu, a szczególnie Izraela. Jest kilka ciekawych kampanii, które chętnie bym przekonwertował, ale brakuje tego sprzętu dla wojen izraelsko - arabskich, no i nie wiem czy wszystko jest dla ew. późniejszych wojenek typu Irak - Iran, USA - Irak ... chociaż tutaj już pewnie dało by się coś wykorzystać.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

Zacząłem nawet Izrael, ale ciągle czekam na obiecane ikony zimnowojenne, które miały pojawić się najpierw do końca listopada, potem do końca stycznia, a teraz...

No poza tym z Izraelem problem jest taki, że niechętnie ujawniają swoje dane... :) Ale jak coś masz, to podeślij mi listę jednostek - pokombinuję.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ale podstawowe dane są jednak dostępne. Cała pancerka czy artyleria to jest w miarę jasna sytuacja.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

#1894
Cytat: Mario w Luty 15, 2017, 06:09:53 PM
Super, myślę, że te zmiany uatrakcyjnią współczesne kampanię ;D
Mam pytanie czy  Piechota  PPK "Spike" MR nie powinna mieć większego HA (obecnie 21) oraz zasięgu/donośności (obecnie 1)?
Drugie czy można dodać jednostki na lekkim pojeździe (np. HMMWV), na wozach bojowych  np. KTO Rosomak, BWP-RCWS-30 :)
Trzecie-czy w jednostkach poza armią polską można by dodać:
    Spike SR -krótkiego zasięgu (ang. short range), zasada działania- wystrzel i zapomnij, zasięg 50 m - 1 km, masa systemu 9 kg, wersja lekka, przystosowana do użycia przez piechotę na krótszych dystansach np. do walki w miastach
    Spike ER (NTD)- dalekiego zasięgu, w porównaniu do systemu LR, dodatkowy trzeci tryb naprowadzania -odpal i steruj, zasięg 400 m- 8 km, strzelanie możliwe również z trójnogu, ale pocisk przeznaczony jest głównie do montowania na pojazdach i śmigłowcach
    Spike NLOS (Non Line Of Sight) - wersja z większym pociskiem o zasięgu 25 km i masie całkowitej ok. 70 kg przeznaczona do montażu na wozach bojowych oraz śmigłowcach.
W dwóch ostatnich można by zwiększyć zasięg/donośność ;D
Dla zainteresowanych informacje:
http://www.konflikty.pl/technika-wojskowa/na-ladzie/agm-114-hellfire-spike-er-bgm-71-tow-9m133-kornet-przeciwpancerne-pociski-kierowane/


Po pierwsze, na przyszłość, pisz proszę w wątku Gustlik Efile dla Open General;
GusEfile dla OpenPG - aktualizacje/updates jest przeznaczony dla aktualizacji, a dodatkowe posty wprowadzają tam zamieszanie i trudno potem znaleźć szukane informacje/pliki.



Co do pierwszego pytania, jak łatwo zauważyć, jednostka 'PPK "Spike" MR' zupełnie się nie zmieniła.
Powód jest dość blachy, zmieniałem jednostki a klasie AT, a o tej po prostu zapomniałem, czyli kwestia do uzupełnienia.
EDIT. Wrzuciłem poprawioną wersje (link bez zmian);

Co do parametrów ataku to na pewno je zmodyfikuje. Co do zasięgu to niekoniecznie.
Jednostka 'PPK "Spike" MR' reprezentuje piechotę uzbrojona w przenośne (naramienne) wyrzutnie Spike-MR, jej zadaniem jest walka na krótki dystans, w zwarciu i trudnym terenie.
Jej zadaniem nie jest walka na dystans, zresztą była by w tym kiepska (bonusy piechoty do walki w zwarciu działają tylko na bezpośrednim dystansie), zwłaszcza sterowana przez AI.

Wersja dystansowa i stacjonarna (na trójnogu) to 'PPK "Spike" LR'. Przy czym nazwa może być lekko myląca, odnosi się do najlepszego odpalanego pocisku (opcjonalnie może odpalać "Spike" MR).
Analogicznie amerykańskie 'BGM-71F TOW 2B', nazwa i parametry odnoszą się do najskuteczniejszego pocisku, ale w domyśle odpalają również wersje TOW 2A (używane równolegle).

Co do drugiego pytania, takie pojazdy uzbrojone w ppk, to na razie czysta teoria (ostatnio termin integracji przesunięto do 2022 roku).
Nie chce dodawać futurystycznych jednostek które nie dość że nie istnieją (i nie jest pewne że w ogóle będą), to dodatkowo są niepotrzebne (nie kojarzę "polskiej" kampanii rozgrywającej się po 2017 roku).

Co do trzeciego pytania.  Nie widzę podstaw. Nie mamy pocisków Spike ER i Spike NLOS, a tym bardziej pojazdów/helikopterów które mogły by je przenosić...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

#1895
Cytat: Waldzios w Luty 15, 2017, 08:10:21 PM
Cytat: Mario w Luty 15, 2017, 06:09:53 PM

Trzecie-czy w jednostkach poza armią polską można by dodać:


Po pierwsze, na przyszłość, pisz proszę w wątku Gustlik Efile dla Open General;
GusEfile dla OpenPG - aktualizacje/updates jest przeznaczony dla aktualizacji, a dodatkowe posty wprowadzają tam zamieszanie i trudno potem znaleźć szukane informacje/pliki.



Co do pierwszego pytania, jak łatwo zauważyć, jednostka 'PPK "Spike" MR' zupełnie się nie zmieniła.
Powód jest dość blachy, zmieniałem jednostki a klasie AT, a o tej po prostu zapomniałem, czyli kwestia do uzupełnienia.
EDIT. Wrzuciłem poprawioną wersje (link bez zmian);

Co do parametrów ataku to na pewno je zmodyfikuje. Co do zasięgu to niekoniecznie.
Jednostka 'PPK "Spike" MR' reprezentuje piechotę uzbrojona w przenośne (naramienne) wyrzutnie Spike-MR, jej zadaniem jest walka na krótki dystans, w zwarciu i trudnym terenie.
Jej zadaniem nie jest walka na dystans, zresztą była by w tym kiepska (bonusy piechoty do walki w zwarciu działają tylko na bezpośrednim dystansie), zwłaszcza sterowana przez AI.

Wersja dystansowa i stacjonarna (na trójnogu) to 'PPK "Spike" LR'. Przy czym nazwa może być lekko myląca, odnosi się do najlepszego odpalanego pocisku (opcjonalnie może odpalać "Spike" MR).
Analogicznie amerykańskie 'BGM-71F TOW 2B', nazwa i parametry odnoszą się do najskuteczniejszego pocisku, ale w domyśle odpalają również wersje TOW 2A (używane równolegle).

Co do trzeciego pytania.  Nie widzę podstaw. Nie mamy pocisków Spike ER i Spike NLOS, a tym bardziej pojazdów/helikopterów które mogły by je przenosić...;
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi (napisałem w  aktualizacjach z rozpędu :))

PPK "Spike" MR zasięg 200 m- 2,5 km (może 2 hexy było by odpowiednim/zasięgiem donośnością-oczywiście bonusy będą działać w zwarciu-ale przy zasięgu 2 będzie można ostrzeliwać się z za innej jednostki ;D)
Spike SR -krótkiego zasięgu zasięg 50 m -1 km, masa systemu 9 kg, wersja lekka, przystosowana do użycia przez piechotę na krótszych dystansach np. do walki w miastach (a w tym 1 hexs zasięgu/donośności) :)

Trzecie pytanie dotyczyło "jednostek poza polską armią" :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

#1896
Cytat: Mario w Luty 15, 2017, 11:27:04 PM
PPK "Spike" MR zasięg 200 m ? 2,5 km (może 2 hexy było by odpowiednim/zasięgiem donośnością-oczywiście bonusy będą działać w zwarciu-ale przy zasięgu 2 będzie można ostrzeliwać się z za innej jednostki ;D)
Tak naprawdę to Spike-MR fizycznie nie posiadamy, mamy Spike-LR. Więc gdyby się upierać przy pełnym zasięgu, to trzeba by ustawić 3 heksy (a taką jednostkę już mamy).

Rzecz w tym, że krótszy zasięg Spike-MR wynika tylko z posiadanego jednego trybu odpalania "odpal i zapomnij".
Natomiast Spike-LR ma dodatkowy drugi tryb "odpal i koryguj" (który efektywnie wydłuża zasięg do 4km), ale nadal może korzystać z trybu "odpal i zapomnij" (2,5km).
Czyli w tym przypadku mamy wykorzystanie ppk Spike-LR, ale z funkcjonalnością Spike-MR.

Cytat: Mario w Luty 15, 2017, 11:27:04 PM
Trzecie pytanie dotyczyło "jednostek poza polską armią" :)
To już inna bajka.
Inne nacje na pewno będą rozbudowane, ale w tej chwili priorytetem są te nacje (i okresy) które są istotne dla istniejących i powstających kampanii.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Cytat: Waldzios w Luty 16, 2017, 12:19:16 AM
Cytat: Mario w Luty 15, 2017, 11:27:04 PM
PPK "Spike" MR zasięg 200 m ? 2,5 km (może 2 hexy było by odpowiednim/zasięgiem donośnością-oczywiście bonusy będą działać w zwarciu-ale przy zasięgu 2 będzie można ostrzeliwać się z za innej jednostki ;D)
Tak naprawdę to Spike-MR fizycznie nie posiadamy, mamy Spike-LR. Więc gdyby się upierać przy pełnym zasięgu, to trzeba by ustawić 3 heksy (a taką jednostkę już mamy).

Rzecz w tym, że krótszy zasięg Spike-MR wynika tylko z posiadanego jednego trybu odpalania "odpal i zapomnij".
Natomiast Spike-LR ma dodatkowy drugi tryb "odpal i koryguj" (który efektywnie wydłuża zasięg do 4km), ale nadal może korzystać z trybu "odpal i zapomnij" (2,5km).
Czyli w tym przypadku mamy wykorzystanie ppk Spike-LR, ale z funkcjonalnością Spike-MR.

Cytat: Mario w Luty 15, 2017, 11:27:04 PM
Trzecie pytanie dotyczyło "jednostek poza polską armią" :)
To już inna bajka.
Inne nacje na pewno będą rozbudowane, ale w tej chwili priorytetem są te nacje (i okresy) które są istotne dla istniejących i powstających kampanii.
Dzięki za wyjaśnienia :)
Można by dodać/zamienić jednostkę Piechota PPK Spike-LR (lecz może rzeczywiście nie ma sensu dublować jednostek)
A co sądzisz o dodaniu Piechocie PPK Spike-MR- Support fire :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Luty 16, 2017, 12:37:31 AM
Można by dodać/zamienić jednostkę Piechota PPK Spike-LR (lecz może rzeczywiście nie ma sensu dublować jednostek)
A co sądzisz o dodaniu Piechocie PPK Spike-MR- Support fire :)
Już tłumaczyłem.
Masz dwie jednostki: piechotę  'PPK "Spike" MR' i ppanca 'PPK "Spike" LR'.
Obie mają cechy i zastosowanie charakterystyczne do swoich klas. Piechota walczy w zwarciu, a ppanc udziela wsparcia i walczy na dystans. Nie ma więc sensu mieszać niepotrzebnie klas i zmieniać sprawdzonych reguł.

Jeśli chcesz wspierać oddziały i walczyć na dystans użyj 'PPK "Spike" LR', a jeśli potrzebujesz szturmowej piechoty polującej na czołgi w trudnym terenie użyj 'PPK "Spike" MR'. Obie jednostki idealnie spełnią swoje zadania.

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

BTW. Pytanie z działu podchwytliwych...; Czy ktoś obecnie gra/testuje jakaś współczesną/ zimno-wojenną kampanie?

Pytam w kontekście testowania ostatnio wprowadzonych "szybkich" zmian...; szczególnie interesuje mnie jak po poprawkach wygląda sytuacja SAM vs Jet...;

Pytanie jest o tyle istotne, że nie wiem, czy mogę dalej pracować nad efilem (w najbliższych planach mam ostateczne dokończenie i zamknięcie tematu ikon / wariantów uzbrojenia dla WW2), czy najpierw powinienem rozegrać w ramach testów jakąś kampanie (optymalnie po raz kolejny Deltę  :() i dogłębnie przetestować zmiany...;


GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Tak z czystym sumieniem, to mogę powiedzieć że w przyszłym tygodniu zagram. Może uda się wcześniej posiedzieć, ale nie obiecuję. Weekend lekko przes.....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

No więc po 22 scenariuszach "Delty" muszę powiedzieć, że nowe wartości samolotów i wyrzutni rakietowych, zmieniły
grę dość diametralnie. "Jadąc" starymi przyzwyczajeniami uniemożliwiłem sam sobie lądowanie w Chinach i na Tajwanie, bo
jak mi grzmotnął po spadochroniarzach, to przestali być zdolni do walki. Dopiero za drugim razem, się udało - łódeczkami i powolutku po wodzie...

Przy spotkaniu z Ruskimi S300 pod Kłajpedą mój Raptor gwałtownie spadł z 12 do 6 - przeżył, ale musiał iść do naprawy.

Stwierdzam  jednak, że w tej sytuacji potrzebujemy gwałtownie systemu Wild Weasel, albo czegoś, co będzie go imitowało.
Zasygnalizowałem to Luisowi - zobaczymy czy coś wymyśli.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Marzec 01, 2017, 08:46:08 PM
bo jak mi grzmotnął po spadochroniarzach, to przestali być zdolni do walki. Dopiero za drugim razem, się udało - łódeczkami i powolutku po wodzie...
No to akurat nie wynikało ze zmian, parametry wyrzutni SAM (poza zasięgiem niektórych), maszyn transportowych i helikopterów nie uległy modyfikacji. Zmiana dotyczyła tylko samolotów z GD=20 i większym.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatZmiana dotyczyła tylko samolotów z GD=20 i większym.

Jak dotąd dwa razy Raptor i raz Hornet mi oberwał z S300 - za każdym razem tak z połowa
stanu poszła w piach. Nie przepadł ale był nie do użytku do końca scenariusza.

W przypadku kampanii bez autouzupełniania byłaby to niebotyczna strata.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

Pojawiły mi się nierozpoznane jednostki. Save w załączniku. Myślałem, że już wszystko mam aktualne :huh?
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...