Moje przemyślenia - dyskusja ogólna

Zaczęty przez sympatyk, Maj 24, 2013, 10:49:10 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

#300
Jeśli chcesz się pobawić czymś pożytecznym  ;), spróbuj poeksperymentować z modelami poduszkowców transportowych. W grze mamy ruch 'hovercraft' a ikon jednostek praktycznie niema ...;

Na początek przydałby się amerykański LCAC i rosyjski Zubr . Modele obu można znaleźć w necie...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

No to dla porównania wrzucę swoją fregatę - to ten sam typ Oliver Hazard Perry. Ta ikona jest w tej chwili w grze.

O ile Twoja bryła kadłuba jest nieporównywalnie lepsza, o tyle przyjrzyj się jak zrobiłem maszt główny.
Po kilkudziesięciu okrętach śmiem twierdzić, że mam doświadczenie w takich detalach.

Twój maszt główny, jest stanowczo za "ciężki" przez co nowoczesny okręt wygląda jak żaglowiec.
Z tylnych masztów zrezygnowałbym w ogóle - to są pojedyncze anteny i gdyby chcieć się trzymać
tego ściśle, to ikona musiałaby mieć takich "masztów" ze sześć.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

.. Bo tak naprawdę nie wiem jakie ikony mamy w grze .. nie chciałem wchodzić w Twoje zasoby ..  ;)

sympatyk

Cytat: Waldzios w Sierpień 12, 2017, 11:24:12 PM
Jeśli chcesz się pobawić czymś pożytecznym  ;)

Zubr-class



Po zmniejszeniu mało szczegółów - chciałem by był sporo mniejszy od fregaty ... to chyba nie moje klimaty ;)

Gustlik

CytatBo tak naprawdę nie wiem jakie ikony mamy w grze .. nie chciałem wchodzić w Twoje zasoby .. 

Ależ wchodź - jak najbardziej a nawet korzystaj - jeśli widzisz w moich ikonach inspirację, lub znajdujesz jakies elementy, które chciałbyś pożyczyć - to masz moją wieczną licencje. W końcu chodzi o to żeby sobie pomagać a nie utrudniać. Skoro ja już pewne błędy popełniłem, to  nie ma powodu żebyś z nauki nie korzystał. :)

Poduszkowiec śliczny - jednak mógłby być ciut większy. W ikonach nie trzymamy się jakoś przesadnie skali, tu nigdy nie było konsekwencji, zresztą w takim okienku trudno o konsekwencję w rozmiarach. Tak że się nie przejmuj - wystarczy żeby nie był większy od fregaty :)

Przepraszam - znowu piszę "z doskoku", ale cały sierpień krążę i wpadam do domu tylko na chwilę. Dziś (16.08) jestem, ale potem do 22-23.08 znów mnie nie będzie. Natomiast po tym terminie już powinienem siedzieć na tyłku, więc jak ktoś ma z moją osobą jakieś plany związane :) - to potem może z nimi ruszać z kopyta.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Myślę, że wprowadzenie dodatkowego "layera" działającego podobnie do pola minowego, czy może raczej heksa "zrujnowanego" (bo skażenie powstaje po ataku) to nie byłby teoretycznie wielki problem, skoro mechanizm już
istnieje. Myślałem zresztą o tym też nie raz, ale niestety wymagałoby to wprowadzenia kilku funkcji pochodnych a
tu już widzę problem....

Przede wszystkim cecha jednostki, która wykrywa ("widzi") skażenie. Zrujnowany heks widzą wszyscy - to naturalne, ale ze skażonym już nie jest tak prosto

Po drugie - nowa cecha jednostki - "sprzątanie skażenia", jak porządkowanie ruin.

Po trzecie - naturalną cechą skażenia jest to, że się przesuwa. Nie pozostaje nieruchome na obszarze dwóch kilometrów kw. Nie wydaje mi się to możliwe.

Po czwarte wreszcie - skala ataku atomowego jest znacznie większa niż jeden heks, a tu - o ile mi wiadomo - jest bariera nie do przeskoczenia w mechanice gry - pojedynczy ostrzał nie może wpłynąć (swoimi skutkami) na więcej niż jeden heks.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Ponury

Nie wiem, czy to dobry wątek :) Ale chciałem zaapelować do grających rankingowo: wrzucajcie swoje rekordy do odpowiednich wątków! Praktycznie są tylko wpisy kowdara i moje, a gra przecież jeszcze kilka innych osób. Im więcej osób, tym lepsze porównanie :)

sympatyk

 ;D
...  Nadchodzą Święta
To widać, to czuć ...

Składam Wszystkim życzenia

Pogodnych, Zdrowych, Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia
oraz
Szczęśliwego, Twórczego, z dużą ilością czasu na Wasze Hobby  :t34  :tiger
Nowego Roku 2018

:toast

Mario

Dziękuję i również składam życzenia wszystkim spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia a w Nowym Roku umiejętności łączenia pracy z pasją i hobby  :).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

sympatyk

#309
Dziwna rzecz ..
Ponieważ wpisywanie z "palca" adresów stron idzie mi opornie to często używam paska zakładek, ale w pracy   ... posługuję się stroną opengeneral.pl --> polecam ..
I tak niechcący przeniosłem się na stronę  Santiago Fuertes( stara strona - ostatni wpis 2011 rok)
http://latingenerals.gilestiel.eu/
Odkryłem, ku mojemu zaskoczeniu, że jest tam licencja ...

BY- NC-ND
Licencia de Creative Commons
The Latin Generals by Santiago Fuertes
oznacz to
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych
Teraz rozumiem dlaczego podpisywał swoje mapki ..

Ja też swego czasu  poruszyłem sprawę licencji  na JPs  ... i dostało mi się, że nie jest zgodna z licencją na jakiej Luis udostępnia grę ...

Przypomnę więc, że moje prace dostępne są na licencji, jak by co .. miej restrykcyjnej niż Santiago ..

Licencja  Creative Commons
Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach
BY - NC - SA
Obecnie (31-05-2018) zmieniam to - CC-BY-NC-SA

To tak na wszelki wypadek gdybym "znikną" ... myślę, że nie mam nie dokończonych spraw .. a jeśli są to proszę mi przypomnieć  ;)


Gustlik

Tam była trochę inna sprawa, bo Latin Generals, jeszcze za czasów PG2, miało część dodatków PŁATNĄ, więc i licencja była inna.

Z tego co pamiętam, raczej ich za to nie lubili.... :(
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

sympatyk

Michael w PEG robi grę o Insurekcji Kościuszki ...
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=52166
Napisał też, że grał  Delta force kampanię i mu się bardzo podobało ...
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=195&t=50503&p=768873#p768873

.... Majówka się skończyła, pada deszcz, a u nas sezon ogórkowy ...

Waldzios

Cytat: sympatyk w Maj 16, 2018, 07:24:41 PM
.... Majówka się skończyła, pada deszcz, a u nas sezon ogórkowy ...
Z mojej strony prace idą powoli do przodu. Nadal pracuję nad "współczesną" flotą.
Wczoraj skończyłem kompletować radzieckie/rosyjskie fregaty, dziś zabrałem się za korwety....
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

To pewnie pracy jeszcze trochę masz ...
Myślałem raczej o grających ..  ;)

sympatyk

#314
Trochę znowu namieszałem ... >:D

Odpisałem  na JPs w temacie licencji w wątku z 2009 roku
pzmaniac wszystko co zostało napisane od mojego wpisu - przeniósł z
JP's PG2 Main Forum  do -->  JP's OpenGen Forum (utworzył nowy wątek)
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=52178&start=0
Myślę, że warto tam zajrzeć  ...  ;)

Drugi topik wart zobaczenia to
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=52187&start=0