Narodowy test kampanii "Znak Orła" (G22 SIGN OF THE EAGLE v.4.1)

Zaczęty przez Gustlik, Kwiecień 06, 2018, 04:38:14 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ponury

Właśnie właśnie, do tego doszedłem. Teraz jest jakiś SDL2 i wszystko muli, a na DD jest jak było. Ale ta wersja ma nie być już aktualizowana...

Gustlik

CytatGdzie miały zdobyć to doświadczenie? przede wszystkim chodzi mi o Polaków. Tutaj coś by można było obniżyć.

No ale tu własnie chodziło o to, że to Niemcy maja tam po dwie belki i Polacy dostają za bardzo w skórę.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Niemieckie jednostki-te bazowane na Legionie Condor mogły by mieć ewentualnie doświadczenie (czyli trochę lotnictwa i pelot oraz jakiś pododdział czołgów).
Co do polskich-jednostki bazowane na KOP-ie (utarczki na granicy z Sowietami-ale w głownie w latach 20)mogą mieć ewentualnie belkę doświadczenia.
W zasadzie żadne jednostki polskie i niemieckie nie powinny mieć belek doświadczenia (gwoli ścisłości historycznej)dla grywalności można to zmienić.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Ponury

Cytat: Gustlik w Kwiecień 16, 2018, 05:08:28 PMNo ale tu własnie chodziło o to, że to Niemcy maja tam po dwie belki i Polacy dostają za bardzo w skórę.

Cytat: Mario w Kwiecień 16, 2018, 08:36:26 PM
Niemieckie jednostki-te bazowane na Legionie Condor mogły by mieć ewentualnie doświadczenie (czyli trochę lotnictwa i pelot oraz jakiś pododdział czołgów).
Co do polskich-jednostki bazowane na KOP-ie (utarczki na granicy z Sowietami-ale w głownie w latach 20)mogą mieć ewentualnie belkę doświadczenia.
W zasadzie żadne jednostki polskie i niemieckie nie powinny mieć belek doświadczenia (gwoli ścisłości historycznej)dla grywalności można to zmienić.

Tak właśnie bym kombinował, jak pisze Mario. To sam początek wojny, więc mało kto powinien w ogóle mieć jakieś doświadczenie. W kolejnych scenariuszach już można trochę podnieść jednym i drugim. Tak by było logiczne z punktu widzenia historyczności, a chyba grywalność by nie padła, gdyby obniżyć doświadczenie praktycznie wszystkim.

Gustlik

CytatW zasadzie żadne jednostki polskie i niemieckie nie powinny mieć belek doświadczenia

Bardzo słuszna uwaga....

Cytata chyba grywalność by nie padła, gdyby obniżyć doświadczenie praktycznie wszystkim.

Z punktu widzenia gry nie ma znaczenia czy różnica w belkach między auxami jest 2:1 czy 1:0
Natomiast istotne jest czy na Twoje niedoświadczone jednostki core czeka przeciwnik z 0, jedną czy dwoma belkami.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Ponury

No i ja bym sugerował obniżenie wszystkim jednostkom doświadczenia do zera w pierwszym scenariuszu. Bo to sam początek wojny, a chyba trudno zakładać, że właśnie tutaj na sztukasach latają weterani Hiszpanii :) W kolejnych wrześniowych scenariuszach można trochę proporcjonalnie popodnosić wszystkim, ale też bez przesady.

Waldzios

Cytat: Gustlik w Kwiecień 17, 2018, 10:18:57 AM
CytatW zasadzie żadne jednostki polskie i niemieckie nie powinny mieć belek doświadczenia

Bardzo słuszna uwaga....

Zależy o którym scenariuszu i jakiej dacie mówimy.

Zwykle przyjmujemy, że oddziały niemieckie zdobywają doświadczenie w kampanii wrześniowej, więc w kolejnych scenariuszach otrzymują dodatkową belkę lub dwie.
Rzecz w tym, że oddział nie nabywa doświadczenia po zakończeniu kampanii, lecz w jej trakcie.

Jeśli przyjmiemy że oddziały niemieckie po skończeniu kampanii wrześniowej zdobyły określoną ilość doświadczenia, to ten wzrost powinien być widoczny w kolejnych scenariuszach kampanii (nawet jeśli nie przełoży się na belki).
Podobny wzrost powinien dotyczyć oddziałów polskich.

Pierwsze dwa scenariusze to odpowiednio 1 i 4 wrzesień, czyli  sam początek kampanii, tu większość oddziałów może mieć doświadczenie bliskie zeru.
Trzeci scenariusz to już 13 wrzesień, praktycznie połowa kampanii, tu już oddziały ob stron powinny reprezentować wyraźny wzrost doświadczenia, choć niekonieczne od razu pełne belki (można wygenerować losowe wartości na pograniczu belki, na przykład 85xp-110xp) .
Czwarty scenariusz to już 2 październik, koniec kampanii wrześniowej, oddziały powinny osiągnąć końcowe doświadczenie, nawet w okolicach dwóch belek.

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Ponury

No to zacząłem od nowa na nowej instalce.
BV do ogarnięcia, ale trzeba się mocno pilnować. Zauważyłem pewne zachowanie AI, nie wiem, czy to jakaś reguła czy przypadek. Na 3 próby 2 x zostawiłem jednostkę piechoty w pierwszym miasteczku za rzeką na zachodzie, obok domku. Wtedy niemieckie jednostki po pierwszej próbie ataku przerwały i ruszyły dookoła. Część na północne VH, a część na południowe. Kiedy raz zostawiłem to miasteczko puste (tylko domek), to szkopy zaatakowały domek, zniszczyły go i ruszyły na wprost do centrum. Ciekawe, czy to przypadek, czy AI ma zakodowane, żeby omijać przeszkody i jechać tam, gdzie łatwiej...
Kluczem do BV jest północny VH. Po stracie jest właściwie nie do odbicia, więc nie wolno go tracić. Tam jest dużo artylerii i rzeka. Na południu zaś nie ma aż tyle artylerii, więc po stracie da się go odbić. Na samym początku scenariusza 2 artylerie wroga są w transporcie, więc warto je przechwycić i wykończyć - to ogromnie ułatwia grę. Zauważyłem też, że lepiej mieć oba pociągi pancerne bliżej północnego VHeksa. Wojska core to silny odwód - uderzałem tam, gdzie akurat wróg uzyskiwał lokalne przełamanie. Na koniec, kiedy już auxy powoli się kończyły, musiałem rzucić 2 kawalerie do kontrataku i obrony północnego VHeksa. Oba sztukasy zestrzelone przez pelotki. Zauważyłem, że obecność ckmów plot odstraszała je od ataku - wolały szukać niebronionych jednostek, przez co po drodze nadziewały się na pelotki pozostające poza zasięgiem wzroku wroga.

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: G22 SIGN OF THE EAGLE v.4.1f,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 50  *  Average: 50

..
Current scenario: MOKRA,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 175
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +240, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if V : +160, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if TV: +100, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Infantry
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/19 PUW , 2 bars , 229 exp , Poland , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005  [+9 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/21 PUN , 2 bars , 266 exp , Poland , 6/10 , Aggressive Attack  , 3 kill , 0 pp - U:006  [+46 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 177 exp , Poland , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:023  [+57 exp]
*  Piechota Ur , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 8 exp , Poland , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:026  [+8 exp]
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 204 exp , Poland , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:034  [+4 exp]

Anti-tank
*  CKM wz.30 , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 187 exp , Poland , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:027  [+67 exp]

Artillery
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 152 exp , Poland , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:016  [+32 exp]

Player 1 : Poland
Killed: INF:8    TNK:5    RCN:3    AT:2    ATY:2    TB:3      Total: 23
Lost  : INF:9    AT:2    FORT:1      Total: 12

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    884 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    177 exp,      1 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    187 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    187 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    152 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    152 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1223 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    175 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Poland   has 24 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
Recon :  2
Anti-tank :  4
Fortification :  2
Artillery :  5
Air Defense :  2
Tactical Bomber :  2

Player 2  Germany   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Waldzios

Rozegrałem pierwszy scenariusz i teraz już zupełnie was nie rozumiem. Dwa boforsy w scenariuszu zapewniają więcej niż wystarczającą obronę plot.
Grałem scenariusz po raz pierwszy. Dla mnie nawet bez ckm'ów Polacy (w odpowiednim szyku) byliby nietykalni dla lotnictwa. Z ckm'ami to już zupełny brak wyzwania.

Co innego Niemcy, tych można bombardować do woli. IMHO potrzebują choćby symbolicznego flaka.


4 tura, lotnictwo zestrzelone, bez strat własnych:



Raport:

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: G22 ZNAK ORŁA v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 51  *  Average: 51

..
Current scenario: MOKRA,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 175
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +240, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if V : +160, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if TV: +100, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Piechota
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/19 PUW , 2 bars , 266 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+46 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/21 PUN , 2 bars , 267 exp , Polska , 10/10 , Aggressive Attack  , 3 kill , 0 pp - U:006  [+47 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 167 exp , Polska , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:023  [+47 exp]
*  Piechota Ur , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 3 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:026  [+3 exp]
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 200 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:034

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 183 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:027  [+63 exp]

Artyleria
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 165 exp , Polska , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:016  [+45 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:10   TNK:6    RCN:3    AT:3    ATY:5    TB:3      Total: 30
Lost  : INF:8    RCN:1    AT:2    FORT:2      Total: 13

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    903 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    181 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    183 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    183 exp,      1 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    165 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    165 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1251 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    179 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  Polska   has 23 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  4
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  5
Obrona plot. :  2
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Niemcy   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  3
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

A, widzisz - przy okazji zobaczyłem, że Ty się bronisz w samym Kłobucku. Ja z reguły ustawiam obronę z wykorzystaniem lasów poniżej miasta.  Mam uraz do wpuszczania Niemców zbyt głęboko. Ale pewnie Twoja koncentracja jest lepsza, no i pociągi moga lepiej współpracować ze sobą.

CytatCytuj
W zasadzie żadne jednostki polskie i niemieckie nie powinny mieć belek doświadczenia

Bardzo słuszna uwaga....

Zależy o którym scenariuszu i jakiej dacie mówimy.

Zakładałem, że Mario pisał o samym początku kampanii, więc też miałem na myśli jeden, może dwa pierwsze scenariusze.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Zgadza się pisałem o samym początku kampanii :).
A taktyka kolegi Waldziosa bardzo efektywna ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

2.BOROWA MOUNTAIN

Spory dylemat zakupowy na początku. Tylko 415pp do dyspozycji, a potrzeby duże. Ogólnie trudny i ciekawy wybór.
Ostatecznie zdecydowałem się na zestaw:
- flaka 'wz 36/40' (+Zaprzeg);
- artylerię '75mm wz.1897' (+Zaprzeg);

Scenariusz trudniejszy niż poprzedni. Krytyczne wydaje się maksymalne wykorzystanie jednostek dowódczych.
Najdotkliwiej odczuwałem zupełny brak jednostek rozpoznawczych.



Pozycje obronne (4 tura):




Raport:

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: G22 ZNAK ORŁA v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:51
2   BOROWA MOUNTAIN , #1 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 106  *  Average: 53

..
Current scenario: BOROWA MOUNTAIN,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 384 , Current prestige is 201
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +250, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 6 turns prestige: 50
if V : +180, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 8 turns prestige: 50
if TV: +110, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 11 turns prestige: 50
Ls: Loss , turn prestige: 50

Piechota
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/19 PUW , 3 bars , 305 exp , Polska , 4/10 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+39 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/21 PUN , 3 bars , 325 exp , Polska , 5/10 , Aggressive Attack  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+58 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 178 exp , Polska , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+11 exp]
*  Piechota Ur , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 38 exp , Polska , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:005  [+35 exp]
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 200 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 2 bars , 271 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+88 exp]

Artyleria uniwersalna
wz 36/40 , Zaprzeg ,  , 1 bars , 136 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 204 pp - U:066  [+36 exp]

Artyleria
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 197 exp , Polska , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+32 exp]
75mm wz.1897 Schneider , Zaprzeg ,  , 1 bars , 147 exp , Polska , 7/10 , 0 kill , 180 pp - U:067  [+47 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:17   TNK:11   RCN:6    AT:5    FLAK:1    ATY:8    FTR:1    TB:4      Total: 53
Lost  : INF:9    RCN:1    AT:2    FORT:2      Total: 14

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1046 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    209 exp,      3 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    271 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    271 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria uniwersalna *   1 Units *  0 Leaders      Total :    136 exp,      1 kill,    204 pp    Average:    136 exp,      1 kill,    204 pp
Artyleria      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    344 exp,      3 kill,    180 pp    Average:    172 exp,      2 kill,     90 pp
* Summary:     *   9 Units *  1 Leaders      Total :   1797 exp,     21 kill,    384 pp    Average:    200 exp,      2 kill,     43 pp


Player 1  Polska   has 30 units total (core+aux):
Piechota : 14
Czołg :  2
Artyleria ppanc. :  4
Artyleria uniwersalna :  3
Artyleria :  4
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Niemcy   has 13 units total (core+aux):
Piechota :  7
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria uniwersalna :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

No właśnie tak sobie uświadomiłem, że w momencie projektowania kampanii na PG2, w puli polskiego sprzetu nie było dział Boforsa w funkcji flaków, czyli de facto ppanców strzelających na dwa heksy.

W tej sytuacji kruszenie kopii o te ckm'y wydaje mi się trochę bezprzedmiotowe.

Zobaczymy jak Ci się ten flak sprawdzi.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Ponury

Scenariusz 2

Dokupuję flaka i czołg. Kluczowe są 2 rzeczy: obrona zachodniego VHeksa i natychmiastowe uderzenie na wschodzie na południe. Jest ukryty VH w lesie, ale szybko się o tym dowiadujemy. Wprawdzie szkopy jadą na północ, ale ich pierwsze natarcie grzęźnie, a wtedy mój nowy czołg i kawalerie uderzają wściekle i wybijają szkopów z VHeksa w lesie. Teraz pozostaje uderzenie na ostatni VH, w którym tkwi piechota z krzyżem wspierana artylerią. No cóż, strat nie unikniemy, ale czołgi i flaki zmiękczają obrońców, artyleria też, a potem idą piechoty i nie ma bata, żeby to utrzymać. Natomiast obrona pozostałych VH chwieje się. Doskwiera brak artylerii na zachodzie, ale ckmy wsparte sztabem jakoś dają wsparcie.

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: G22 SIGN OF THE EAGLE v.4.1f,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:50
2   BOROWA MOUNTAIN , #1 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 110  *  Average: 55

..
Current scenario: BOROWA MOUNTAIN,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 360 , Current prestige is 175
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +250, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 6 turns prestige: 50
if V : +180, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 8 turns prestige: 50
if TV: +110, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 11 turns prestige: 50
Ls: Loss , turn prestige: 50

Infantry
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/19 PUW , 2 bars , 271 exp , Poland , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+42 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/21 PUN , 3 bars , 308 exp , Poland , 8/10 , Aggressive Attack  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+42 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 192 exp , Poland , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:004  [+15 exp]
*  Piechota Ur , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 8 exp , Poland , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 204 exp , Poland , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007

Tank 
7TP ,  , 1 bars , 165 exp , Poland , 8/10 , 3 kill , 156 pp - U:067  [+65 exp]

Anti-tank
*  CKM wz.30 , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 2 bars , 259 exp , Poland , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:006  [+72 exp]

FlaK
wz 36/40 , Zaprzeg ,  , 1 bars , 139 exp , Poland , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:066  [+39 exp]

Artillery
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 169 exp , Poland , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+17 exp]

Player 1 : Poland
Killed: INF:10   TNK:8    RCN:4    AT:4    ATY:3    TB:3      Total: 32
Lost  : INF:10   AT:2    FORT:1      Total: 13

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    983 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    197 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    165 exp,      3 kill,    156 pp    Average:    165 exp,      3 kill,    156 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    259 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    259 exp,      3 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    139 exp,      0 kill,    204 pp    Average:    139 exp,      0 kill,    204 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    169 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    169 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  1 Leaders      Total :   1715 exp,     13 kill,    360 pp    Average:    191 exp,      1 kill,     40 pp


Player 1  Poland   has 26 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  3
Anti-tank :  4
FlaK :  3
Artillery :  2
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  Germany   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  2
Artillery :  1
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points