Kampania W17 "Za Honor i Japonię"

Zaczęty przez kowdar, Sierpień 16, 2011, 08:55:12 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Mario

Można zagrać tylko ten scenariusz-czy trzeba całą kampanię?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

#31
Jak masz savy to można go zagrać wchodząc z save'a poprzedniego scenariusza. Ja go dla testów wkleilem po tym oryginalnym scenariuszu do kampanii i działa z save'a. W załączniku scenariusz z  plikiem startowym kampanii

[załącznik usunięty przez administratora]
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#32
Wczesna próbka nowych wprowadzeń:


Prowokacja w Mandżurii

15 luty 1937, Mandżukuo

Sytuacja w Mandżukuo się komplikuje Generale, lokalni buntownicy zaczęli otwarcie współpracować z komunistami. Nazywają siebie Północno-Wschodnią Anty-japońską Zjednoczoną Armią i ośmielają się przeciwstawiać naszej obecności w Mandżurii.

To żałosna zbieranina, ale ich liczebność sięga 30tys ludzi. Doszło już do kilku zbrojnych incydentów w regionie Tungpientao. Istnieje poważne ryzyko że lokalne incydenty rozszerzą się na większy obszar.
Nie możemy do tego dopuścić !

Wyruszy pan do Tungpientao i zagwarantuje że więcej nie usłyszmy o tych buntownikach.

Sztab zdaje sobie sprawę że nie jest to zadanie godne japońskiego oficera, ale niestety lokalny rząd jest na tyle nieudolny, że tylko bezpośrednia interwencja może zagwarantować utrzymanie trwałego porządku w tym rejonie.


Komunistyczni partyzanci
15 marca 1937, Mandżukuo

Generale, pomimo pańskich wcześniejszych sukcesów, nie udało się całkowicie zlikwidować lokalnego oporu.
Oddziały komunistycznych partyzantów nadal ukrywają się w górach, stanowiąc potencjalne zagrożenie dla stabilności całego regionu.
Ze względu na nasze dalsze plany na kontynencie nie możemy sobie pozwolić na chaos na tyłach.

Przed opuszczeniem Mandżukuo musi pan ostatecznie rozbić siły komunistów.


GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Są dobre razem ze zdjęciami zupełnie poprawią scenografię W17. Bardzo w niej brakuje urealniającej historyjki która daje taki klimat kampanii.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

Bardzo ciekawe. Fotki rzeczywiście budują klimat.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Mario

Tak-klimat to co lubię w kampanii (nazwy miejsc, jednostek, dobre opisy) ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Jaro

Miodzio  ;D
Jak ja zazdroszczę takich zdolności...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jack 2019/2

#37
Witam wszystkich !
Jestem fanem Open Genarala, kampania japońska w17 jest super !!. Niestety wraz z ostatnim upgrade m ( 5.03 z 06.12.2018 ) wkradł się błąd, w scenariuszu W17 Jap20 " Wyspy Salomona", wygrywam brylantowo bez walki po 1 turze  >:(...i przechodzę do następnego scenariusza "Morze Australijskie". Wcześniej grałem kilka razy w tę kampanię i było Ok. Czy jest sposób na poprawę, czy trzeba czekać na łatkę?
Pozdrawiam

Waldzios

To najwyraźniej efekt zmian w silniku. Z tego co wiem kampania nie była modyfikowana.
Wypróbuj: W17_jap20.xscn. Zmieniłem warunki zwycięstwa na utrzymanie heksów.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

Cytat: Jack 2019/2 w Maj 06, 2019, 10:30:46 AM
Witam wszystkich !
Jestem fanem Open Genarala, kampania japońska w17 jest super !!. Niestety wraz z ostatnim upgrade m ( 5.03 z 06.12.2018 ) wkradł się błąd, w scenariuszu W17 Jap20 " Wyspy Salomona", wygrywam brylantowo bez walki po 1 turze  >:(...i przechodzę do następnego scenariusza "Morze Australijskie". Wcześniej grałem kilka razy w tę kampanię i było Ok. Czy jest sposób na poprawę, czy trzeba czekać na łatkę?
Pozdrawiam

Witaj
A skoro jesteś fanem, to może zechcesz na forum dzielić się z nami swoimi uwagami?
A, może zagrasz rankingowo?

Pozdrawiam

Jack 2019/2


Jack 2019/2

Sympatyk

Chętnie podzielę się uwagami..Generalnie, moją uwagę przykuwają kampanie dłuższe, ze względu na dobór jednostek i "budowanie" ich doświadczenia.

Pozdrawiam

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Cytat: Zsamot w Maj 24, 2019, 12:39:05 AM
A co było źle?
Jakiś czas temu Luis uporządkował warunki zwycięstwa, co sprawiło że w niektóre "stare" scenariusze są automatycznie wygrywane.
Chodzi o misje (zwykle defensywne) w których gracz zaczyna z kompletem VH niezbędnych do zwycięstwa.
Skoro celem misji jest zajęcie wszystkich VH, a gracz posiada komplet VH, to scenariusz jest automatycznie wygrywany.

Takie misje zawsze stwarzały problemy. Pozornie wymagały wybicia wszystkich jednostek przeciwnika, ale przy okazji pojawiały się różne dziwne efekty uboczne i exploit'y (np. wygrana przez oddanie i ponowne zajęcie heksa).

Warunki zwycięstwa w wspominanych misjach trzeba przestawić z zajęcia heksów, na utrzymanie heksów. Co w scenariuszach defensywnych wydaje się dość sensowne.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

Scenariusz W17_jap34.xscn z zmienionymi warunkami zwycięstwa (utrzymanie heksów).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons