Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.

Zaczęty przez Gustlik, Październik 14, 2010, 04:42:47 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Seta


Gustlik

Poproszę o sprawdzenie rzeczy następujęcej:

W kampanii G32_FOW "FORTUNES OF WAR", w scenariuszu 09 CASSINO - tuż przy amerykańskiej
fladze - 35.37, pojawia się jakaś tajemnicza jednostka z komunikatem: "OUT OF MAP BOUNDARIES".

Właściwie taka "pół jednostka" widoczna tylko na mapie w grze. Próbowalem ją zlokalizować w Suite
ale tam jej nie widać.

Czy może mi ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć, że nie mam omamów?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

#632
Podeślesz save z gry?
W 35,37 siedzi brytyjska armata. W prawo i w lewo od niej są puste hexy, które w grze dają komunikat: "OUT OF MAP BOUNDARIES" bo kursor myszy jest poza obszarem zdefiniowanym do gry. Tyle, że nie widze tam żadnej ikony jednostki. W Suite też nic nie ma.
Widzisz ikonę tej jednostki? Podeślij print screeana.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

Gustlik
Wszystko z Tobą w porządku - masz sokoli wzrok
Twoja zaginiona jednostka to P1: 006
obrazek w załączniku--> a wszystko to przez zmiany dla kafelków --> pamiętasz jak wszystkie nasze mapy ucinaliśmy?
Jakiej wielkości jest obrazek  mapowy u Ciebie? - 1919x1919, czy 1920x1920?


Jaro

Ciekawe, bo mój suite z mojego pliku scenariusza pokazuje hex 33,36 dla tej jednostki...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Luty 02, 2020, 02:26:39 PM
Ciekawe, bo mój suite z mojego pliku scenariusza pokazuje hex 33,36 dla tej jednostki...
U mnie jest tak samo.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

A jaką masz datę modernizacji tego pliku (scenariusza)?
Ja mam z lipca 2017 .. a problem z mapami pojawił się w listopadzie

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

Data scenariusza - 2016, obrazek 1920 na 1920.

Dowódz rzeczowy zamieszczam poniżej.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

sympatyk

Takich "kwiatków" może być jeszcze więcej ..
A ja mam pytanie - do czego służy plik  hex_grids i hex_outlines Mają różne wielkości ... w kontekście
http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=6&t=113&p=2998#p2986

Waldzios

#642
Cytat: sympatyk w Luty 02, 2020, 10:04:08 PM
A ja mam pytanie - do czego służy plik  hex_grids i hex_outlines Mają różne wielkości ... w kontekście
http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=6&t=113&p=2998#p2986
W wersji OpenGen Version 0.91.0.0  (1-Jan-2018) był taki dodatek:
Cytat: http://luis-guzman.com/New hex_marks and hex_outlines as alternatives for hex_grids.
Both allow 3 columns for the different ground condition.
Hex_outlines.png can include several grids that can be cycled by using Alt+8 / Ctrl+Shift+8
Z tego co rozumiem hex_grids został rozdzielony na hex_marks i hex_outline.
Teoretycznie można w nich umieścić 3 kolumny reprezentujące różne warunki pogodowe.
Dodatkowo zastosowanie hex_outlines pozwala korzystać z funkcji  <Alt 8> (zmiana typu siatki).
Wciśnij  <Alt 8> w grze, szybko zorientujesz się o co chodzi.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

Dzięki za odpowiedz
Poprawiłem( zmieniłem dwa znaczki) dla weryfikacji terenu ( ocean i płytka woda) w pliku hex_text.png
Tak wydaje się być lepiej ...
https://drive.google.com/file/d/1Vz_cA8xMVNhsiwdK3U0GQQaocPnD7k_J/view?usp=sharing

Jaro

Cytat: sympatyk w Luty 03, 2020, 07:02:27 PM
Dzięki za odpowiedz
Poprawiłem( zmieniłem dwa znaczki) dla weryfikacji terenu ( ocean i płytka woda) w pliku hex_text.png
Tak wydaje się być lepiej ...
https://drive.google.com/file/d/1Vz_cA8xMVNhsiwdK3U0GQQaocPnD7k_J/view?usp=sharing
Podoba mi się kształt. Płyciznę dał bym jasnoniebieską / błękitną... Tak jak rzeka i strumień.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI