Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.

Zaczęty przez Gustlik, Październik 14, 2010, 04:42:47 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Alberich

Czy można edytować plik hex_outlines w paintie by poprawić sobie widzialność odległości ataku (czerwona linia) tak aby po edycji nie wyskoczyły żadne błędy związane z poprawnym wyświetleniem grafiki?

Jaro

Można. Zachowaj tylko oryginał na wszelki wypadek.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Alberich

#677
CytatMożna.

Pytanie czy palety będą się pokrywać...? Bo nie zawsze to działa, na przykład w przypadku flag. Na razie jest ok, żadnych błędów.

Główną motywacją do zmiany było to, że na mapach Sympatyka często zlewały mi się zasięg ataku z otoczeniem (głównie barwy brązowe) szczególnie dla oddziałów z zasięgiem powyżej kilkanaście heksów. Czasem chwile mi zajmowało znalezienie tej linii. Dlatego chcę by były bardziej widoczne. Moje wstępne prace, zrobiłem na razie poziome linie. Te po skosie są trudniejsze bo trzeba pamiętać, że się składają z innymi. Co sądzicie?


Jaro

Wygląda nieźle. Warto będzie przetestować i dobrać wielkość tego "ciena". Może trochę delikatniej... Dużo będzie zależało od mapy.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

sympatyk

U mnie plik hex_outlines jest plikiem indeksowanym i składa się tylko z 12 kolorów ...
Można bawić się tym plikiem np. podmieniając kolory( to najłatwiej), można go dowolnie przerabiać
Kolor-  8 bit - powinien wystarczyć i powinno się taki stosować, ale jeśli nie wchodzi w konflikt z rastrem nieodkrytych heksów - hulaj dusza - co tylko pragniesz ...

Waldzios

Masz racje.  Mój błąd.

Spojrzałem na stary (albo zmodyfikowany) plik hex_outlines.
Aktualny plik, ten z zasięgami obrony plot, jest 8-bitowy.

Czyli zapisywanie go w paincie (i podobnych) może potencjalnie powodować problemy.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Estek

W scenariuszu 9 : Operacja "Crusader" kampanii G33 "Szczury Pustyni" mamy błędnie oznaczony teren u południowej krawędzi mapy. Mapa ma chyba numer 954 (1904 x 1776). Hexy pustynne 19,35; 20,35; 21,35; 38,35; 41,35 są lasem. Pola 28,34; 29,34; 30,34; 31,34; 32,35; 35,35; 37,35 to głęboka rzeka. Hexy 29,35 i 36,35 to miasta a 39,35 i 40,35 to mokradła. Błędnie wytyczona jest droga między Gabr Saleh (33,34) a Taib El Esem (25,30) z lekkim przesunięciem o jeden hex w kierunku pn-wschodnim. No i spora ilość hexów na całej południowej krawędzi mapy od wschodu po zachód to po prostu otwarty teren.




sympatyk

Poprawiłem
Droga tak była od początku .. ale też poprawiłem( nie ma to znaczenia)

Alberich

Zrobiłem pozostałe części skośne, choć oczywiście można i lepiej i zdecydowanie do poprawy. Ale osiągnięty wynik (widoczność) na razie mnie zadowala i nie stwierdzam żadnych błędów z paletą:


Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

connor71

Fajny efekt. Podzielił byś się ze światem plikiem? :-)

Alberich


connor71

Fajnie wygląda, ale nie wiem czy nie lepiej by było, gdyby te obramowania były trochę węższe.

Alberich

CytatFajnie wygląda, ale nie wiem czy nie lepiej by było, gdyby te obramowania były trochę węższe.

Nie widzę przeciwwskazań do samodzielnej modyfikacji tego pliku.

Ja głównie dostosowałem pod siebie i pod rozdzielność i ekran na jakim gram.

Alberich

Sowiecka jednostka Partizany weszła jako pierwsza jednostka w turze komputera pod czołg z Overwatch, ale nie zadziałał ten lider na tej jednostce tylko na kolejnej, która weszła pod mój czołg, chyba inżynierowie. Czy to błąd czy zamierzone?