Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Uściślam - Forward Observer zwiększa skuteczność artylerii na sąsiednich heksach - ale to się odnosi do CELU a nie do DZIAŁA. Słowem - ma stać przy celu, a nie przy baterii.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

#331
Cytat: Gustlik w Maj 17, 2013, 10:01:14 AM
Jeśli kogoś to jeszcze interesuje, to w ostatnim czasie pojawiły sie trzy nowe wersje silnika gry, wprowadzające szereg nowych opcji i tak:

OpenGen Version 0.90.26.2 (16-May-2013) - aktualna.

    Attachments can only be changed from initial HQ
    When playing single scenarios or PBEM, HQ will also display at start to allow using attachments

OpenGen Version 0.90.26.1 (16-May-2013)

    Fixed a glitch making $variables for default attachment not being properly read from cfg files
    Unit cost is shown in selected unit detail panel when looking HQ window>

OpenGen Version 0.90.26.0 (14-May-2013)

    Level bombers show fuel/ammo/suppresion on top banner now
    Now is possible to allow zappers to repair a blown bridge while not allowing to build
    A new EQUIP.cfg can be defined to set global efile options, then campaigns config files can override any of the options
    Dirt terrain was not written in top banner unless option "Always show terrain in top banner" was enabled
    Attachments are available if enabled in .cfg file and their parameters can be customized within config (cfg) files 
    AI tweaked a bit to make "kamikaze" units more aggressive
    PBEM was reading wrongly the player, making impossible to play

Większość z nich to kosmetyka, natomiast poważną nowością są "attachements" dla jednostek. Są to usprawnienia, które można kupić - podobnie jak miało to miejsce w People's General.


Jeszcze mnie interesuje  ;)
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Rozprza

A możesz wyjawić jak to zaimplementować do gry?

Np: plik equip.cfg należy wsadzić sobie  ;D (i tu miejsce docelowe).
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Gustlik

Z tego co zrozumiałem plik EQUIP.cfg ma być rozprowadzany razem z efilem i ma być w głównym katalogu efila (lub głównym gry - jeśli instalacja jest jednoefilowa). Wówczas definiuje te opcje GLOBALNIE dla wszystkiego, co jest grane na tym efilu.

Natomiast w katalogu SCENARIO można mieć lokalnie plik "nazwakampanii.cfg", który jest nadrzędny i odczytywany jako pierwszy - i wówczas ten plik zmieni ustawienia EQUIP.cfg, ale tylko dla kampanii, której nazwę ma w swojej nazwie.

Na pewno dotyczy to ustawień "green/elite reinforcements" - natomiast nie jestem pewny czy zmieni też ustawienia dodatkowych umiejętności.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Jak ktoś chce poeksperymentować - pobawić się, to niech sobie ściągnie nową wersję gry STĄD:

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar

Należy podmienić silnik czyli Opengen.exe i - UWAGA - dodać pliki graficzne do katalogu OPENGUI - pięć najnowszych z widokami menu dla attachements i reinforcements.

Natomiast plik konfiguracyjny - podpinam do postu. trzeba go wrzucić OBOK plików efila. Ten plik spowoduje włączenie "dodatków bojowych" ale bez "green/elite reinforcements", bo tego jeszcze nie opanowałem.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Cytat: Gustlik w Maj 17, 2013, 10:12:22 AM
Każdy dodatek zwiększa jakiś parametr ale kosztem innego
    Special Munition:
    + Increase dice used to fire according first param - zwiększa prawdopodobieństwo trafienia
    - Reduce Movement according second param - zmniejsza mobilność

Domyślny współczynnik bonusowy wynosi 2, a współczynnik "karny" wynosi 1. Może jednak być to przedmiotem zmiany.
Ciekawe o ile jest zwiększone prawdopodobieństwo trafienia i jak jest to obliczane??
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rozprza

Cytat: Gustlik w Maj 17, 2013, 10:01:09 PM
Jak ktoś chce poeksperymentować - pobawić się, to niech sobie ściągnie nową wersję gry STĄD:

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar

Należy podmienić silnik czyli Opengen.exe i - UWAGA - dodać pliki graficzne do katalogu OPENGUI - pięć najnowszych z widokami menu dla attachements i reinforcements.

Natomiast plik konfiguracyjny - podpinam do postu. trzeba go wrzucić OBOK plików efila. Ten plik spowoduje włączenie "dodatków bojowych" ale bez "green/elite reinforcements", bo tego jeszcze nie opanowałem.

Oczywiście u mnie nie działa... Może trzeba zmienić nazwę pliku jak było przy green/elite? Brakło mi już pomysłów...
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Gustlik

Na pewno masz wszystko w dobrych katalogach?

Popatrz na moje zrzuty - to ma TAK wyglądać.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

#338
Mam wszystkie te pliki w odpowiednich katalogach...
Ściągałem od Luisa jeszcze raz wszystko i bez zmian.
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Gustlik

Ale konkretnie CO nie działa?

Nie wyświetla Ci się menu dodatkowych opcji w HQ, czy może wyświetla się, ale nie da się ich kupić dla jednostek?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Patrz obrazek:
- przyciski po prawej, poniżej przycisków przewijania, to jest menu "attachements"
- złote ikony przy jednostkach, to dodatki już zakupione.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Timajos

A może masz zainstalowane również inne efile? Wtedy jeśli wrzucisz EQUIP.cfg do głównego katalogu gry  (czyli tam, gdzie jest OpenGen.exe), to w HQ faktycznie żadne opcje się nie pojawią. Wystarczy jednak przerzucić go bezpośrednio do katalogu z efilem Gustlika - u mnie E:\OpenGeneral\EFILE_OG_GUS - i wszystko działa.
Formować regimenty!

wojak

Gustlik mam pytanie odnośnie nowego silnika gry i nowych misji lotniczych w połączeniu z transportem kolejowym. Na instalce Kowdara można je znależć ?


Gustlik

Nie wiem, to się musisz Kowdara zapytać. Ale misji lotniczych, to raczej na pewno nie ma, to nie jest dobry pomysł. Natomist możliwe, że transport kolejowy udostępnił w kilku kampaniach, ale to tylko on wie... ;)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

#344
Cytat: wojak w Czerwiec 01, 2013, 10:08:36 PM
Gustlik mam pytanie odnośnie nowego silnika gry i nowych misji lotniczych w połączeniu z transportem kolejowym. Na instalce Kowdara można je znależć ?


Misje lotnicze są w tutorialu
T01 TUTORIAL v.4.0 Rosyjski Atak
Tam też jest zastosowany transport kolejowy.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.