Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Pioniere

No własnie to nastapiło po zmianie pliku exe, jescze na poprzednim kompie, po tym jak chcałem zamyć w nową kampanię, do której był wymagany. Teraz musiałem instalować od nowa na drugim kompie i jest to samo.  Stara wersja była ok.

sympatyk

Komplet do gry powinien zawierać --> odpowiadające sobie - silnik gry (OpenGen.exe), plik OpenIcons.dat oraz e-file.
Jeśli jeden z nich będzie niewłaściwy są kłopoty.
Jeśli podejrzewasz błąd w naszej instalce, to możesz zawsze sprawdzić to --> pobierając instalkę od Luisa i doinstalować efil Gustlika wraz z kampaniami, oraz przekopiować nasze dźwięki.

Pioniere

#377
W instalce Kowdara są chyba jekieś błedy  ::) , przynajmniej w tej bez map. Zmieniłem silnik na najnowszy od Luisa i już przynajmniej nowy scen. się normalnie wczytuje - nie trzeba robić reloadów zakończenia, a jak jest z lotnictwem dopisze później jak sprawdzę.
Edit:
Nadal jest źle, może nowy silnik to poprawi.

Pioniere

OpenGen Version 0.90.32.6  (5-May-2014)
country selector is disabled in HQ also if no support countries
country selector shows as clicked like rest of buttons.
Spot status should be preserved when reloading a save-game
Fixed a glitch while deploing units. units showing attachment icons, showed without attachment icons after righ-clicking to show unit's details.
Units flying recon or wildweasel missions and being killed was showing message and sound as if they were returning to base
Trigger option to "raise a proto", has become "raise a core", counting for cap or being free according the scenario option for added core units (Mythos's suggestion)
There were a glitch when deploying unit raised by a trigger, so if first adjacent empty hex was not allowed for new unit to enter, the raised unit was sent to HQ instead of checking rest of adjacent hexes
Engine will ask now for units deploying in ocean and having amphibious movement (either for main equipment or organic GTP) if player want to deploy embarked in NTP or not
If Air Missions are enabled and enemy captures any air-base, planes using that air-base were not withdrawn from map if those planes had not moved in its turn
Text for leaders adjusted to inspect dialogh width
$critical_hit value shown in Game Settings Window if enabled
CH formula had a glitch making lower values for attacker than it should
Only "I Cannot intercept air units" message will be shown for special "NoIntercept Air"
When enable, air units will be incercepted by spotted ADs if ending flight in adjacent hex
Deploying amphibious units in NTP required available NTP in pool. It is fixed
On big maps game crashed after deploying close to edges.
When last column in map is wide enough it is enabled for moving, same than last row.
When purchasing/upgrading planes/ships matching hangar-eights of selected main equipment are shown in transport area (New box*.png are included to show a different bacground color)
New options can be configured in .CFG files:
am_delayparadrop=0
* 0 to disable, 1 to enable (only works if Air Missions are enabled)
* when using Air Missions, set to 1 to avoid paratroopers to drop after moving.
* They will drop after rest of players end turn in the hex it ended movement
am_atpcheckweather=1
* 0 to disable, 1 to enable (only works if Air Missions are enabled)
* when using Air Missions, set to 1 to avoid units to embark in Air transport
* if weather is rain or snow
reinf_move=0
* 0 to disable, 1..100 percentage of movement in the turn reinforce arrives

Zsamot

Please find the 0.90.32.8 "coronation edition" in the repository. A new terrain type (shallow water) has been intorduced just like a couple of new $variables. All known glitches are fixed. Play more to find new ones Visit the daily build for the new exe:

http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Mamy tą wersję testowaliśmy nowy teren plus niszczyciel broniący przed atakami samolotów torpedowych ochraniane statki lub okręty ;)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

A konkretnie zmiany możecie wypisać? Jesteście na bieżąco- to proszę Was, bo w tym siedzicie- na bieżąco uzupełniajcie, ok?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Teren to najważniejsza rzecz i niszczyciel broniący na więcej niż jeden hex. Więcej zmian może dotyczyć większej ilości rodzajów terenu. na JP's jest mowa o 3 nowych rodzajach terenu. Ale Luis zaimplementował tylko na razie Shallow Sea i niszczyciel. Reszta jest dyskusyjna.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#383
Zmiany w wersji testowej dotyczą nowego terenu i flaków, są w pełni opcjonalne:
1) dodany nowy teren 'Shallow Water', domyślnie przypisany do ruchu typu Naval i Coastal (domyślnie niedostępny dla Deep Naval);
[COASTAL]
0,   99,  %100,  0         
255,255,255    *Tracked                   
255,255,255    *Half Tracked             
255,255,255    *Wheeled                   
255,255,255    *Leg                       
255,255,255    *towed                 
1,1,1          *Air                         
255,255,255    *Deep Naval                 
1,1,1          *Coastal                     
255,255,255    *All Terrain               
1,1,1          *Amphibious               
1,1,1          *Naval                       
255,255,255    *Mountain (Leg)           
255,255,255    *Rail
1,1,1          *Helo
255,255,255    *Custom


2) mobilne flaki/niszczyciele (z ruchem > 2) wspierają sąsiednie jednostki atakowane spoza zasięgu flaka (atak rakietowy/torpedowy);
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

Mobilne flaki- ale mówimy tylko o jednostkach morskich???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Cytat: Zsamot w Czerwiec 19, 2014, 10:04:45 PM
Mobilne flaki- ale mówimy tylko o jednostkach morskich???
O lądowych tez, Luis interpretuje to w ten sposób  ze mobilny flak (tylko ten z własnym ruchem) poruszy się o 1 hex  by udzielić wsparcia atakowanej jednostce. Tego samego mechanizmu używają myśliwce przy ochronie bombowców.

W praktyce mobilne flaki będą bronic przed atakami rakietowymi (oczywiście pod warunkiem aktywowania nowej opcji w kampanii).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

To dobrze i źle, na pewno zyska strona grając np. Rosjanami i Niemcami, inne nacje FlaK rzadko używają.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Pamięta,j że to można wyłączyć w danej kampanii więc zmian nie koniecznie należy się obawiać.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#388
Cytat: Zsamot w Czerwiec 19, 2014, 10:49:35 PM
To dobrze i źle, na pewno zyska strona grając np. Rosjanami i Niemcami, inne nacje FlaK rzadko używają.
Zmiana na ladzie będzie trudno zauważalna, dotyczy w zasadzie tylko samolotów rakietowych, a tych nie ma tak wielu.

Dla jasności, sytuacja w której flak zachowa się inaczej niż zwykle:

Analogicznie dla niszczyciela:

Istotne ze zasięg niszczyciela się nie zwiększa:

Zmiana jest drobna, ale samoloty torpedowe/rakietowe przestaną być bezkarne, a niszczyciele odzyskają skuteczność.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Czyli-jest to zmiana, którą chcieliśmy wprowadzić- niszczyciel nie będzie się zachowywać jak myśliwiec polujący na samoloty a skutecznie (w miarę )będzie zwalczać w ochronie samoloty "rakietowe".
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.