Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Ludzie, przecież właśnie napisał, że myśliwce "nie osłaniały".

"NIE OSŁANIAŁY" - to nie znaczy "nie osłaniają".

Po prostu gdzieś między wersją "d" a "e" powstał błąd, który powodował, że myśliwce nie osłaniały. To własnie zostało naprawione.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Wiesz, po prostu forma "was"- zmyliła- może lepiej has been? ;) ??? Tylko żartuje, po prostu nigdy mi mnie nie spotkało takie wydarzenie, stąd zdziwienie.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen


Gustlik

Duuża poprawka (20.02.2011). Z tego co wiem, to chyba ostatnia przed dłuższą przerwą. Luis napisał, że czeka tydzień na ewentualne zgłoszenia błędów, a potem wersja zostanie uznana za "oficjalną-obowiązującą"


Update 0.66 (20-Feb-2011)

    * AI use of recon units tweaked, also AI time improved a bit, and some other minor adjustments.
    * Expert camouflage leader was misunderstanding when already revealed., so sometimes it over-watched when it shouldn't
    * When upgrading an unit, the country kept unchanged, instead of taking the new equipment country.
    * Ground units with movement naval highlighted deployment hexes at ocean even when they could not deploy.
    * Fuel/ammo shown in unit window has been reworked, as it could be easily misunderstood.
    * Now playing OG-Mode, paratroopers can only deploy air embarked if there are enough Air transport available in the pool
    * When deleting save game fro Save As window, list was not redrawn, and if clicking the trash icon again it crashed
    * Long leaders descriptions are wrapped to keep the tooltip window smaller
    * Existing map pictures in shp format were not found when checking campaigns maps
    * When player controlled all VH defined for its side, the "win-by-taking-any-flag" was not reset when a VH was taken by enemy
    * Now any unit can capture hexes owned by not active player (regardless that hex's player's side)
    * Over-strength option was not working properly.
    * AAR was reading map positions out ot picture boundaries, so some times prestige was incorrectly shown.
    * One glitch on INS key fixed (to cycle through stacked units)
    * Planes onairfield-units (having carrier ability) could not resupply automatically, only manually
    * Turn messages were not reset when loading any other not having turn messages defined
    * PBEM: Cancel button is hide now when turn finish, to avoid you can cancel by mistake, discarding your turn
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

#49
Spoko, gustlik pytał więc odpowiadam ;D. Aktualna wersja gry chyba coś prostuje w tym temacie.

mara

#50
Cytat: Zsamot w Luty 21, 2011, 12:05:48 PM
Tak  lekko nie na temat- ale co prostuje???

"Now playing OG-Mode, paratroopers can only deploy air embarked if there are enough Air transport available in the pool"

jeśli dobrze skumałem to jednostki nie będą mogły być transportowane samolotami jeżeli nie będzie dostępny dla nich taki transport .

Zsamot

#51
Ale ja to rozumiem, że  jeżeli będą dostępne na mapie...  ???
ps. tak w ogóle to czasem mam pewne wątpliwości w tych tekstach po angielsku...
CytatAI use of recon units tweaked, also AI time improved a bit, and some other minor adjustments.
???
ps. 2. ten tryb gry przez maila jest już aktywny? Chyba jeszcze nikt nie gra w żadne mistrzostwa?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

mara

chyba masz rację, z angielskim u mnie tak se ;D

Zsamot

Może ktoś by to tłumaczył?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatAI use of recon units tweaked, also AI time improved a bit, and some other minor adjustments.

"Użycie reconów przez AI (komputer) zostało poprawione, czas reakcji komputera poprawiony i kilka pomniejszych korekt"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Dziękuję, czyli dobrze to rozumiałem... Czasem mam mega wątpliwości.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

#56
Cytat: Zsamot w Luty 21, 2011, 12:22:50 PM
...  ten tryb gry przez maila jest już aktywny? .....

Z tego co można wywnioskować z wątku
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=46673&sid=541cb8fb907b1d78d988793f8c4ae65a
to chyba działa ....

Jak byłoby takie zapotrzebowanie, mogę zrobić instalkę do gry PBEM.
Do uzgodnienia byłoby tylko co ma zawierać ...

Jak koledzy od PBEM nie wypróbują OpenGen pod tym kątem, to nikt nie będzie wiedział
jak i czy OG się do tego nadaje ..... i czy jest lepszy od PG2.
Może zrobicie sobie jakiś turniej na Open General  ;D
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

Jedziemy w offtopic, ale.....

Myślę, że trzeba by przeprowadzić badanie rynku wśród graczy ligowych - to raz.
Nie wiem ilu z nich w ogóle tknęło OG. W końcu żeby zacząć grać z żywym
przeciwnikiem trzeba najpierw poznać zmiany i nowości samemu.

A dwa, to tak czy inaczej, trzeba się za to zabrać, bo aspekt grania on-line, jest dla
dzisiejszych użytkowników bardzo ważny. Zatem w trosce o nowych powinniśmy
być na to gotowi.

I tu pojawia się paradoks - ilu z graczy mających doświadczenie w Lidze ma pojęcie o
Open Gen. a ilu z nas, znających Open Gen zna specyfikę grania ligowego...?
To problem, bo kto miałby być mentorem wprowadzającym nowych graczy
w świat OG w wersji człowiek vs, człowiek?

Wreszcie trzecia sprawa - trzeba się zastanowić, czy dział OpenGen on-line podłączyć
do działu ligowego PG2, czy zrobić z niego osobne subforum....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

Myślę że z w/w powodów, osobne subforum 8)

Zsamot

1. Gustlik- ja wziąłem instalkę OG na zlot. Z racji, a żem laik, mało mogłem pokazać, ale kto chciał, ten wziął. Myślę, że przy wersji Kowdara lepiej już być nie może. No chyba ze będzie po chatach jeździł i im instalował. ;)
2,. Instalka OG do PMEM- TAK. Chocby z racji na nowych graczy. Takie czasy.
3. Osobne podforum- TAK!
4. Opór graczy PG2- nie do przecenienia...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369