Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

CytatNo chyba ze będzie po chatach jeździł i im instalował

Wiesz, ostatnio dostałem na JP's Panzers PM od jakiegoś gościa z Kanady, który pyta czy mogę go nauczyć robić scenariusze. Bo on będzie niedługo w Europie...... ;D

Ja wiem, że z punktu widzenia Kanadyjczyka, Europa to taki trochę większy Quebec, ale mimo wszystko - litości....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ale zważ jaki maniak- innym nawet d..y się ruszy i nie poczyta co i jak zrobić z OG, tylko pozostał z głowa w starym PG2, mimo iż OG stwarza nowe możliwości. Fascynaci- mile widziani. Taki mara- wpadł i już miesza. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Szybka poprawka ze środy

Update 0.66a (23-Feb-2011)   

    * Surprise contact was avoiding also interceptors and air defense.
    * Units lose its "anchor" role (set in scenario) when forced to retreat.
    * Scenario with more than 1000 names crashed.
    * New Equipment available was not checking if unit had expired when next scenario starts
    * New command "M" to manually reload the mapfile. If you make a save-game when a map is missing OG didn't try to reload the map again (it is also fixed)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Cytat* Surprise contact was avoiding also interceptors and air defense.
Podlatując myśliwcem, do jednego, został mój oddział zaatakowany przez myśliwiec obok- tego też się może tyczyć poprawka?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatPodlatując myśliwcem, do jednego, został mój oddział zaatakowany przez myśliwiec obok- tego też się może tyczyć poprawka?


Składnia! Szyk zdania....

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#65
Spałem 3 godziny, kolejną noc, mój syn zaprawdę chodzi chyba amfetaminie, więc wybacz. >:(
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatSpałem 3 godziny, kolejną noc, mój syn zaprawdę chodzi chyba amfetaminie, więc wybacz

Ale to nie zmienia faktu, że nic z tego nie rozumiem........
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Odrobina dobrej woli...
Podlatując myśliwcem(moim) do wrogiego samolotu myśliwskiego (jednego z dwóch, będących w bezpośrednim sąsiedztwie),  mój oddział został zaatakowany przez myśliwiec obok- jakby przelatywał obok flak, czy też AD. Czy tego typu zdarzeń też się może tyczyć poprawka?
ps. powtórzyłem turę, by to ponownie zaobserwować- nic takiego już nie wystąpiło...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

#68
Update 0.66b (10-Mar-2011)

    * When cap was disabled AAR didn't tell that.
- AAR nie informował, że JC w kampanii jest wyłączone
    * Leader Skilled Reconnaissance was increasing spot also when embarked.
- Lider rozpoznawcazy widział więcej nawet gdy był zaokrętowany
    * PBEM: There was a bug making scenario do not finish if none contenters win
- W trybie PBEM scenariusz nie kończył się jeśli żaden z graczy nie wygrał.   
    * Ground unit could not deploy if enemy air unit was flying deployment hex
- Lądowe jednostki nie mogły być rozstawiane jeśli nad heksem był wrogi samolot
    * Sometimes during AI turn units with Forest Camouglage was not shown on map
- Czasem jednostki z FC nie pokazywały sie na mapie podczas kolejki komputera
    * AI logic regarding escorting bombers improved.
- Poprawiono inteligencję komputera odnośnie eskortowania bombowców
    * When units deployed using NTP and then game was saved before disembarking, NTP pool counter was counting wrongly after releading
- Licznik transportów morskich pokazywał złe wartości po wczytaniu z save'a
    * AI prestige setting defined in campaign is also disabled when playing Pg2Mode
- Prestiż dla komputera  jest wyłączony grając w "trybie PG2"
    * Carrier were not allowing to resupply air units over them
- Lotniskowce nie uzupełniały samolotów. (to musiał być jakiś krótkotrwały błąd - nawet nie zauważyłem)
    * AAR was not showing correct prestige for each type of victory if Hold VH condition was defined
- Raport nie pokazywał poprawnego prestiżu w trybuie "Utrzymać heksy"
    * AAR didn't include units retreated from map
- Raport nie pokazywał jednostek które uciekły z mapy przez EHex
    * When upgrading units and units detail window was visible, reassign button was making troubles.
- Przy upgradzie zawieszał sie przycisk "Reassign Unit"
    * Core units entrench level was not reset when carried on.
- Okopanie jednostek core przechodziło do nastepnego scena.
    * Transport can be purchased for any non-air unit as far as movement method is 3,4 or 11 (leg,towed or mountain-leg)
- Transport może zostać kupiony dla każdej nie-powietrznej jednostki, o ile jej tryb ruchu jest: pieszy, holowany lub górski
    * PBEM: After replay, player was getting turn prestige again.
- W PBEM, po replay'u, gracz otrzymywał z powrotem prestiż kolejkowy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Greg

Gustlik jak by nie było dla Ciebie problemu umieszczaj z tłumaczeniem .
Przekładam sobie na Polski pod tłumacz google ale wychodzą często jakieś banialuki :)

Zsamot

Zwłaszcza, że tu są niuanse i pewne sformułowania niejasne.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Update 0.66d (13-Mar-2011)

    * Loading flags from external shp-file will load first flags*.shp found in folder
- Ładując flagi z zewnętrznego pliku shp - zostanie załadowany pierwszy znaleziony w folderze. 
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Update 0.66e (16-Mar-2011)

* AI weak/low ammo planes having recon movement not finding an airport/carrier to resupply, could keep trying forever.
- Samoloty z Recon Mov. wymagające uzupełnienia, jeśli nie znalazły lotniska - latały w nieskończoność   
 
* I've revert last change, avoiding class Fortification to purchase ground transport because I found out PG2 does allow that. I didn't imagine that could work that way in Pg2 !
- Przywrócony została zakaz kupowania transportu fortyfikacjom, aby zachować kompatybilność z efilami PG

* Small flags from shp-file were not loaded properly.
- małe flagi źle się wyświetlały
   
* AT and Fort classes, with fire-range >1, can also do barrage fire when having bomber size >0
- Klasy AT i Fort moga stosować "Barrage fire"

* Range fire AI's units will fire now even having only 1 ammo, if max ammo is 1.
- Artyleria z amunicją równą = 1 będzie strzelała jeśli jest to jej maksymalna liczba amunicji.

* When game was saved before reinforced arriving, they lose leaders if any.
- Po wczytaniu save's znikali liderzy jesli byli przy jednostkach posiłkowych 

* Some big icons were not shown on deploy window boxes
- niektóre duże ikony nie pokazywały się w oknie zakupów.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

CytatArtyleria z amunicją równą = 1 będzie strzelała jeśli jest to jej maksymalna liczba amunicji.
Czyli np. jeżeli będę miał SiG i będzie miał 1/4 amunicji to nie wesprze obrony?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Nie, to chodziło o jednostki AI, który w takim przypadku zostawiał sobie 1 sztukę - na wypadek gdyby został zaatakowany.
Sprawa wyszła przy działach kolejowych, które w niektórych efilach miały 1 sztukę w ogóle i wtedy WCALE nie chciały strzelać.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/