Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

g2a_intercept_mode=2
i działa tak jak przywykliśmy...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Luis właśnie będzie coś odkręcał, bo nie tylko nam się nie spodobało... Tylko nie rozumiem po co, skoro wprowadził parametr którym można to ustawić. Poczekamy zobaczymy.

A przy okazji, to czy Flaki będą broniły na pełny zasięg jak AD? (jak to zostanie ustawione w naszym efilu). Myślę o parametrze flak_range.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Czerwiec 27, 2015, 01:13:09 PM
Luis właśnie będzie coś odkręcał, bo nie tylko nam się nie spodobało... Tylko nie rozumiem po co, skoro wprowadził parametr którym można to ustawić. Poczekamy zobaczymy.
Ponieważ opcja nie jest wstecznie kompatybilna. Niektóre kampanie i efile nie są rozwijane, albo specjalnie utrzymywane w starych wersjach (na przykład kampanie z pakietu 'Challenge Campaigns'), dodanie opcji 'g2a_intercept_mode=2' w każdym starszym efilu i kampanii (cześć kampanii ma indywidualne pliki cfg) może być problematyczne...
Cytat: Jaro w Czerwiec 27, 2015, 01:13:09 PM
A przy okazji, to czy Flaki będą broniły na pełny zasięg jak AD? (jak to zostanie ustawione w naszym efilu). Myślę o parametrze flak_range.
Nie mieszajmy tematów, mamy oddzielny: Duże zmiany w grze, Flak 8.8 i inne - pilne;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

No i bądź tu człowieku zdrowy

OpenGen Version 0.90.45.0  (28-Jun-2015)

    Units were not forced to abandon transport when moving further than transport's allowance
    When last player's msu unit was destroyed in campaign, result was incorrect
    Interception rule rolled back. Only unspotted units can intercept by default
    value = 2 for $g2a_intercept_mode is reversed now
        0 * default:
        * Hidden AD/Flaks can intercept when plane is moving or finish movement in range 1
        * AD/Flaks can also do air-defense if plane attacks any friend unit in range
        1 * disables air-defense after interception
        2 * enables spotted Flaks/ADs to intercept planes finishing movement in range 1
        3 * 1+2
        * Disables air-defense after interception
        * Enables spotted Flaks/ADs to intercept planes finishing movement in range 1

Rozumiem, że teraz parametr powinien zostać wyzerowany, żeby było tradycyjnie....? :banghead
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

Uwaga - powyższa wersja zawiera chyba poważny błąd.  :bullhorn

Dotyczy on jednostek "kontenerowych".

W sytuacji gdy piechota wsiada do transportera (kontenerowego) - jest w porządku, ale kiedy transporter NAJEDZIE
na piechotę (odpowiadającą mu wagą wejścia) obie jednostki zostają spięte na stałe. Strzałka wysiadania pozostaje
szara do końca gry - mimo, że jednostka piechoty ewidentnie znajduje się wewnątrz.

Czy ktoś może to potwierdzić i zgłosić?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Nie bardzo rozumiem tą część:
Cytat: Gustlik w Lipiec 02, 2015, 12:41:15 AM
ale kiedy transporter NAJEDZIE na piechotę (odpowiadającą mu wagą wejścia) obie jednostki zostają spięte na stałe.

Testowałem na wersji OpenGen 0.90.45.0 * (28 Jun 2015) .

Piechota może "najechać" na transporter:

Ale w drugą stronę chyba nie ma takiej możliwości:
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

No kiedy właśnie widzisz - jest. Na zdjęciu widać efekt tego "sparowania" - a jednostka piechoty, na dodatek, "wystaje"z transportera i tak jeździ. Tak mi się stało wczoraj, ale grałem jedną ręką, oglądając przy okazji film, więc nie zauważyłem dokładnie okoliczności jak "wpadły na siebie". Wiem tylko na pewno, że to transporter wjechał na piechotę - a nie odwrotnie.




[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

Potwierdzam, że taki błąd występuje. Również na okrętach. Udało mi się przypadkiem załadować jakiegoś recona na krążowniku klasy Hiper. Następnie wyładowałem go na brzegu, a w następnej turze, znów był na Hiperze i już do końca gry jeździł, wróć pływał ;-) na nim. Niestety nie mam screena obrazującego takie cudo.

Gustlik

Ale to byś musiał najechać krążownikiem na recona...

Chodzi o to, że mnie się tak sparowało kiedy jednostka z hangarem wjechała NA jednostkę bez hangaru, ale odpowiadającą jej wagą.
Czyli - sparowanie było właściwe, ale załadunek w odwrotnej kolejności.

Swoją drogą - jaki to był recon, bo trzeba wyeliminować takie sparowanie nawet w poprawnie działającej grze.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

#475
Cytat: Gustlik w Lipiec 02, 2015, 10:33:04 AM
No kiedy właśnie widzisz - jest. Na zdjęciu widać efekt tego "sparowania" - a jednostka piechoty, na dodatek, "wystaje"z transportera i tak jeździ. Tak mi się stało wczoraj, ale grałem jedną ręką, oglądając przy okazji film, więc nie zauważyłem dokładnie okoliczności jak "wpadły na siebie". Wiem tylko na pewno, że to transporter wjechał na piechotę - a nie odwrotnie.
Rozumiem, po prostu nie mam pomysłu jak ten błąd odtworzyć...

Cytat: Gustlik w Lipiec 02, 2015, 05:08:54 PM
Swoją drogą - jaki to był recon, bo trzeba wyeliminować takie sparowanie nawet w poprawnie działającej grze.
Jednostki lądowe generalnie nie mają ustawionych wag blokujących, w efekcie można je załadować na okręty z hangarami, problem dotyczy praktycznie wszystkich jednostek lądowych. W niemieckich kampaniach zwykle tego nie widać bo zazwyczaj flota jest niedostępna.

Przy aktywnej flocie ekran zakupów wygląda tak:
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

OK, rozgryzłem błąd:

Jeśli wyładujesz jednostkę z transportu i w tej samej turze zapiszesz grę:

To po wczytaniu gry, jednostka znajduje się jednocześnie na mapie i w transporcie:

Wystarczy poruszyć transporter by  pojawił się "potworek":


Dobra wiadomość jest taka ze błąd nie występuje w najnowszej wersji testowej (a wczytany save jest naprawiany) więc nie ma potrzeby go zgłaszać...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

OpenGen Version 0.90.45.3 (2-Juln-2015) available from OpenGenTest.rar

    Airports and Ports, built in game get a flag immediately after construction now
    Fixed a glitch avoiding to launch units from hangars with some versions of savegames

Wygląda na to, że poprawiał te kontenery....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Niestety - poprawił tylko trochę.

Jeśli w momencie save'owania piechota znajdowała się w kontenerze, to po wczytaniu save'u, piechota i transport pojawiają się jako
DWIE OSOBNE JEDNOSTKI NA TYM SAMYM HEKSIE. Co prawda zlikwidowane zostały kłopoty z wiecznym połączeniem i piechotę można z powrotem wsadzić do transportera, ale traci się na ten manewr całą kolejkę.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

U mnie (wersja OpenGen 0.90.45.3) transportowana jednostka po save/load zupełnie znika z kontenera...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons