Test - Blitzkrieg made by Rozprza

Zaczęty przez Zsamot, Październik 06, 2010, 07:47:30 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rozprza

Cytat: Zsamot w Styczeń 31, 2011, 12:39:00 AM
Grecję przetestuję porządnie, na razie rzec mogę: lepiej, mniej miejsc, mniej ułatwień, nadal tylko nie rozumiem po co i dlaczego mogę wystawiać oddział w VH greckim???

Nowogród- brakuje Rosjanom i to cholernie pepancy przy przeprawach. No i parę pelotek 37mm...

Poprawione te VH.
Co do ppanc, muszę poczytać, chyba, że zaproponujesz jakiś konkretny sprzęt...
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

czata

Zakończyłem grę po pierwszej turze. W rękach komputera znajdują się wszystkie punkty zwycięstwa.

Podobają mi się nazwy jednostek niemieckich. Sztab nazwałbym "Reinhardt".

Pozdrawiam, Czata

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rozprza

Cytat: czata w Luty 01, 2011, 09:43:55 AM
Zakończyłem grę po pierwszej turze. W rękach komputera znajdują się wszystkie punkty zwycięstwa.

Podobają mi się nazwy jednostek niemieckich. Sztab nazwałbym "Reinhardt".

Pozdrawiam, Czata
U mnie działa! Zsamot i Criss, też nie zgłaszali błędu...
Gustlik! Help! :bow
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

CrissRS

#94
Faktycznie jest taki błąd w najnowszej wersji kampanii. Chyba wiem co to tylko muszę sprawdzić.
W warunkach zwycięstwa jest zaznaczona opcja allow Victory coś tam ... trzeba ją odznaczyć.

Rozprza

Cytat: CrissRS w Luty 01, 2011, 08:03:11 PM
Faktycznie jest taki błąd w najnowszej wersji kampanii. Chyba wiem co to tylko muszę sprawdzić.
W warunkach zwycięstwa jest zaznaczona opcja allow Victory coś tam ... trzeba ją odznaczyć.
Czekam na sugestie, bo u mnie bez problemów.
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

CrissRS

Ale którą wersję sprawdzałeś? Ten problem jest w tej z 28 stycznia.

Rozprza

Cytat: CrissRS w Luty 01, 2011, 08:23:17 PM
Ale którą wersję sprawdzałeś? Ten problem jest w tej z 28 stycznia.
Mam tylko aktualną wersję, ale w 2 pierwszych scenach nic nie zmieniałem od dłuższego czasu. Czata ma wersję wczorajszą. Podejrzewam, że to ustawienia w Open, a nie w kampanii. Ale może coś w ustawieniu kampanii wpływa na Open, że są takie rzeczy? Zerknij pod Suit, może coś skiepściłem?
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Rozprza

Cytat: Rozprza w Luty 01, 2011, 08:28:41 PM
Cytat: CrissRS w Luty 01, 2011, 08:23:17 PM
Ale którą wersję sprawdzałeś? Ten problem jest w tej z 28 stycznia.
Mam tylko aktualną wersję, ale w 2 pierwszych scenach nic nie zmieniałem od dłuższego czasu. Czata ma wersję wczorajszą. Podejrzewam, że to ustawienia w Open, a nie w kampanii. Ale może coś w ustawieniu kampanii wpływa na Open, że są takie rzeczy? Zerknij pod Suit, może coś skiepściłem?
Zsamot pisał, że pojawił Mu się plik Blitz Front. Ja się na tym nie znam, ale może to jest problem?
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

CrissRS

To nowa wersja open to powoduje ale jak pisałem wcześniej wystarczy odznaczyć to allow victory coś tam i jest git.

Rozprza

Cytat: czata w Luty 01, 2011, 09:43:55 AM
Podobają mi się nazwy jednostek niemieckich. Sztab nazwałbym "Reinhardt".
Zawsze mnie denerwowało w oryginalnym Blitzu, że musiałem zmieniać nazwy jednostek. Jak gram kampanię, to każdą nową jednostkę nazywam indywidualnie w ramach związku taktycznego. Tu w Blitzu przyjąłem, że zaczynam 4 PzDiv. Szkoda, że jej szlak bojowy nie był bardziej "intensywny"  ;D, bo można by zrobić kampanię dla niej... A tak "by the way" bardziej podoba mi się struktura dywizji amerykańskiej niż niemieckiej (po 1943).
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Rozprza

Cytat: CrissRS w Luty 01, 2011, 08:41:36 PM
To nowa wersja open to powoduje ale jak pisałem wcześniej wystarczy odznaczyć to allow victory coś tam i jest git.
I very good! Jak to było w "Rozmowach kontrolowanych"  ;D
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Zsamot

#102
Nowogród- dla mnie do kompleksowej przebudowy. Tam właściwie nie ma Żadnej obrony!!! VH- 3! są bez dział,pelotek- słowem: wsparcia, na domiar złego obsadzone jakimś szkieletowym garnizonem. W efekcie jadę po prostu jak po autostradzie ... >6 tur przed limitem mógłbym zakonczyć...
Nie ma uzupełnień dla komputera, a jakieś siły dobrze by zrobiły- choćby z dwie fale bombowców.

OpenGen 0.63j * (16 Jan 2011) *  Efile folder:D:\Nowy OG\  * Efile version:GusOpen Ver:0.92
Campaign: BLITZKRIEG,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Mokra , #0 , Brilliant Victory
2   Borowa Góra , #1 , Brilliant Victory
3   Bzura , #2 , Brilliant Victory
4   Lillehamer , #3 , Brilliant Victory
5   Sedan , #4 , Brilliant Victory
6   Race to Dunkirk , #5 , Victory
7   Pursuit To Tobruk , #7 , Brilliant Victory
8   Tobruk , #8 , Brilliant Victory
9   Linia Metaksasa , #6 , Brilliant Victory
10   Malta , #9 , Brilliant Victory
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory

Current scenario: Volokolamsk, VH prestige is 720 ,  All hex prestige is: 1760
Total army value: 9004 , Current prestige is 1105
Prestige available on map yet is 1760 pp ( 720 pp in VH to capture)
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Klin , cap 8500, 9 turns prestige: 270
if V : +800, Klin , cap 8500, 13 turns prestige: 390
if TV: +500, Klin , cap 8500, 15 turns prestige: 450
Ls: Loss , turn prestige: 450

Infantry
*  Sniper , 251/1 , Snipers , 3 bars , 380 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:001)
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , Inf.1/1 C.S. , 3 bars , 384 exp , Germany , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 4 kill , 0 pp (U:006)
*  Kradschutzen ,  Inf. tactics , 4 bars , 406 exp , Germany , 10/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 10 kill , 0 pp (U:009)
*  Hauptquartier , Opel Blitz , Hauptquartier , 3 bars , 300 exp , Germany , 10/1 , 0 kill , 0 pp (U:011)
Kradschutzen ,  , 4 bars , 413 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 120 pp (U:024)
Pioniere , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 216 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp (U:036)
*  Panzergrenadiere , Sdkfz 11 ,  , 2 bars , 241 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:039)

Tank 
Pz IVD , Pz.Div.1/1 , 4 bars , 478 exp , Germany , 10/10 , 37 kill , 240 pp (U:002)
Pz IVD , Pz.Div.1/2 Overwatch , 5 bars , 852 exp , Germany , 10/10 , Overwatch : First unit that moves within range is surprised , 66 kill , 240 pp (U:003)
*  Pz IVD , Pz.Div.2/1 fire disc. , 5 bars , 968 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 90 kill , 0 pp (U:004)
*  Pz IVD , Pz.Div.2/2 First strike , 5 bars , 702 exp , Germany , 15/10 , First Strike : Unit fires first if initiative is won , 82 kill , 0 pp (U:005)
Pz IVD , Pz.Div.3/1 , 5 bars , 642 exp , Germany , 10/10 , 29 kill , 240 pp (U:025)

Recon
*  PSW 231 , Aufkl Abt.1 , 3 bars , 310 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp (U:008)
PSW 231 , Aufkl Abt.2 , 1 bars , 149 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 180 pp (U:015)
PSW 231 , Aufkl.Abt.3 , 3 bars , 388 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 234 pp (U:026)
PSW 231 , Aufkl.Abt.4 , 2 bars , 280 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 180 pp (U:028)

Anti-Tank
*  Sd Kfz 8/Flak 18 , PzAbt.1/1 dev.fire , 5 bars , 795 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire : Unit can fire twice per turn , 15 kill , 0 pp (U:010)
Sd Kfz 8/Flak 18 , Pz.Abt. 2/1 , 5 bars , 601 exp , Germany , 13/10 , 4 kill , 468 pp (U:027)
*  7.5cm PaK41 , 251/4 , Pz.Abt.1/2 , 2 bars , 254 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:035)
8.8 FlaK36/40 ATG ,  , 2 bars , 255 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 216 pp (U:037)

FlaK
*  88mm FlaK 36/40 , 251/16 [W] , Flak 1/1 , 1 bars , 188 exp , Germany , 11/10 , 4 kill , 0 pp (U:019)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art Reg 1/1 , 4 bars , 423 exp , Germany , 13/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 9 kill , 0 pp (U:007)
sIG IB , Art.Reg.St.1/1 , 1 bars , 176 exp , Germany , 11/10 , 0 kill , 303 pp (U:014)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Reg.1/2 , 3 bars , 331 exp , Germany , 12/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 7 kill , 619 pp (U:016)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Art.Reg.2/1 fire disc. , 3 bars , 360 exp , Germany , 13/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 4 kill , 670 pp (U:017)
15 K18 , SdKfz 7 , Art.Reg.HQ , 4 bars , 408 exp , Germany , 13/10 , 2 kill , 764 pp (U:020)
sIG IB , Art.Reg.St.2/1 , 1 bars , 181 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 276 pp (U:021)

Air Defense
SdKfz 6/2 , AD.1 fire disc. , 1 bars , 162 exp , Germany , 11/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 2 kill , 250 pp (U:018)
SdKfz 6/2 , AD2 , 2 bars , 259 exp , Germany , 12/10 , 2 kill , 273 pp (U:023)
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , AD.1/2 , 1 bars , 171 exp , Germany , 11/10 , 1 kill , 0 pp (U:029)
SdKfz 6/2 , AD3 , 2 bars , 218 exp , Germany , 12/10 , 2 kill , 273 pp (U:030)
10.5 FlaK38 , AEC Dorchester , AD.2/1 4zas , 2 bars , 233 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 684 pp (U:034)
*  SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 222 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:038)

Fighter
*  Bf-109E-3 , JG1 , 5 bars , 547 exp , Germany , 10/10 , 12 kill , 0 pp (U:012)
Bf-109E-3 , JG2 , 3 bars , 386 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 432 pp (U:022)
Bf-109E-3 , JG3 , 3 bars , 325 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 432 pp (U:032)

Tactical Bomber
Ju-87B , Szt.G.1 , 5 bars , 602 exp , Germany , 15/10 , 5 kill , 630 pp (U:013)
Ju-88A-4 , KG1 fire disc. , 3 bars , 395 exp , Germany , 13/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 5 kill , 920 pp (U:031)
*  Ju-88A-4 , KG2 , 4 bars , 406 exp , Germany , 13/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 4 kill , 0 pp (U:033)

Killed: AD 43 ,  AT 18 ,  ATY 88 ,  INF 268 ,  REC 16 ,  TK 25 ,  FTR 19 ,  TB  6 ,  Total: 483
Lost  : AD  2 ,  AT  2 ,  ATY  0 ,  INF 11 ,  REC  2 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  2 ,  Total:  19
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

czata

Pomogło odznaczenie opcji Allow Victory by #VH to hold.

Campaign: BLITZKRIEG,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
OpenGen 0.64 * (25 Jan 2011) * Efile version:GusOpen Ver:0.92

Minus za stary briefing początkowy. Ale nie jest to najważniejsze.

Mokra.
Na początku szok. Ponieważ słyszałem już trochę na temat tej kampanii, ilość jednostek wydała mi się ciut mała. Ale szybko pojawiły się następne.

Polska obrona ustawiona bardzo sprytnie, ciężko się w nią wgryźć. Gra w takim tłoku wymaga dobrego planowania poszczególnych ruchów.
Osobiście, grałem tu powoli, próbując utrzymać dyscyplinę. Komputer próbował kontratakować. Jednak w tym scenariuszu, takie zagrania są na rękę dla gracza.

Dużo prestiżu do zdobycia i to dla obu stron. Jeszcze podczas scenariusza zdecydowałem się na zakup myśliwca, a komputer do obrony kupił min. PMW.

Wygrałem przez zniszczenie wszystkich jednostek, przez co nie zająłem punktu o wartości 160.

Borowa Góra.

Grałem to kiedyś jako pojedynczy scenariusz, więc wiem, że nie jest łatwo.

Scenariusz dość podobny do poprzedniego: dużo wojska na małym obszarze, dość umiejętnie ustawionego. Komputer gra agresywnie; bez tego nie da się wygrać.

Jak na razie, dla mnie, ok. Aczkolwiek, scenariusze tego typu są wymęczające.

Pozdrawiam, Czata

Zsamot

Volokomsk- dla mnie brak dział broniących pierwszej linii to wręcz poligon... Moja, przydzielona 88-mka nie ma paliwa... oprócz 85mm pelotek dawałbym też i 37mm... To już było w poprzednim. Jakiś monopol czy co? ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369