Kampania testowa dla OGNF

Zaczęty przez Gustlik, Wrzesień 16, 2012, 10:03:08 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

mara

U mnie było:
1 lecisz, bombardujesz, wracasz i uzupełniasz ???

Gustlik

A jesteś pewien, że amunicji przybyło? Czy poleciałeś na starym zapasie?

PS, czy to Ty miałeś ten bug z lokomotywa jako proto?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

czata

#17
Cytat: Gustlik w Wrzesień 17, 2012, 05:17:11 PM
CytatW wersji bez misji - oznaczał.

Nie - policz sobie dobrze:

Bez misji
kolejka 1 - lecisz i bombardujesz
kolejka 2 - wracasz na lotnisko
kolejka 3 - samolot uzupełniony i gotowy do następnej akcji

Z misjami
kolejka 1 - lecisz, bombardujesz i wracasz
kolejka 2 - uzupełniasz
kolejka 3 - samolot uzupełniony i gotowy do następnej akcji

Wniosek: i tu,  i tu samolot jest gotowy i uzupełniony w tej samej kolejce - trzeciej
Andrzeju, racja.

Ale może być jeszcze szczególna sytuacja, gdy samolot bombardował w obrębie własnego lotniska.

czata

Majerek miał tego buga w kampanii Arktyczne Burze.

Gustlik

OK -jeśli ktoś chce tą kampanię w wersji z prawidłowo działającymi prototypami, to dołączam.

Problem zaczyna się w okolicach 5 go scenariusza, więc jeśli jeszcze tam nie doszliście, to można podmienić pliki nic nie tracąc.


[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

czata

A na czym polegał błąd z prototypami w tej kampanii?

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

Cytat: Gustlik w Wrzesień 17, 2012, 05:47:33 PM
A jesteś pewien, że amunicji przybyło? Czy poleciałeś na starym zapasie?
Za jakąś godzinkę będę mógł to sprawdzić, ale ta sytuacja dotyczyła Storcha z pierwszego scena, wydaje mi się że jak wybierałem mu misję recon to nie tracił amunicji, natomiast jak wybierałem atak to ammo zużywał normalnie.

Gustlik

Spróbuj na jakimś samolocie który nie ma ruchu "recon". W przypadku Storcha, moga dziać się różne rzeczy. Misje powietrzne trochę się kłócą z ruchem fazowym.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

Sprawdziłem i działa z pierwszym i drugim. Teraz to zgłupiałem - byłem pewny bo messerem musiałem uzupełnić ammo a storchem sobie dalej hasałem ???

Gustlik

Ale wróciłeś na lotnisko z zerowym stanem amunicji? No bo jak po poprzedniej misji został choć jeden punkt, to oczywiście , że mogłeś od razu lecieć i dalej strzelać.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

mara

Pewnie nie zwróciłbym na to uwagi, gdyby nie to atakując dwoma samolotami, to messer pierwszy uzupełniał ammo. Jak dobrze pamiętam to stosunek ilości amunicji wynosi 6/2.

czata

#27
Mój bombowiec ma lidera Reconnaissance movement. Po oblocie (i zrzucie bomb) wraca na lotnisko i jest automatycznie uzupełniany w amunicję.
Poza tym, jednostce z ruchem fazowym można zmienić misję, podczas trwania ruchu, np. już po zrzucie bomb, można dokonać przebzaowania.
Cytat: Gustlik w Wrzesień 17, 2012, 07:04:37 PM
Na poprzedniej stronie.....
Na poprzedniej stronie pisałeś o błędach z posiłkami, a na tej - z prototypami.

czata

Przebazowanie (czyli również inne misje) nie działa także podczas deszczu.

Kolejna ciekawostka z polami bazy. Podczas rozstawiania samolotów na lotnisku, świadomie umieszczałem wszystkie na tym samym heksie.
I po zakończeniu misji dwa samoloty wracały na jedno pole!

W scenariuszu Ukraina komputer dostaje samoloty Reinforces. Nie wykonują one żadnych czynności. Nawet, gdy moje jednostki były pod nimi.

Cytat: Gustlik w Wrzesień 16, 2012, 10:36:49 PM
transport kolejowy
Przy obecnym rozmiarze map - nie ma sensu, chyba, że robimy kampanię na dywizję piechoty z transportem konnym. Oczywiście - przy większych mapach, albo biedniejszych kampaniach - może być pożyteczny.
Widać to szczególnie w scenariuszu Ukraina, gdzie briefing wręcz nakazuje transport ciężkiej artylerii koleją, a całkowicie się to nie opłaca: prędkość ruchu wcale nie jest dużo mniejsza, a przemieszczając się samochodami artyleria może dodatkowo walczyć.

Chyba, żeby wydłużyć zasięg ruchu pociągów transportowych.

Gustlik

CytatNa poprzedniej stronie pisałeś o błędach z posiłkami, a na tej - z prototypami.

Pomyliłem się - o posiłki chodziło.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/