Kampania testowa dla OGNF

Zaczęty przez Gustlik, Wrzesień 16, 2012, 10:03:08 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

derwiszx

Aha, a ja myślałem, że chodzi o posiłki przygotowane przez Autora. W sumie to posiłków kupowanych prze AI mozna nie zapowiadać, SH zawsze widać na mapie i gracz (a przynajmniej ja) zawsze powinien liczyć się z tym, ze dopóki nie opanuje tych SH to mogą  w nich pojawić się posiłki. Natomiast posiłki "autorskie" to zawsze jest zaskoczenie i abstrakcja gdyż pojawiają się znikąd i dlatego warto je zapowiadać,
Gratia gratiam parti

derwiszx

OpenGen 0.90.0.3 * (28 Sep 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneralNF\ognfgusefile\  * Efile version:GusOpen Ver:2.1
Campaign: Kampania testowa dla OGNF,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Zamosc , #0 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: Sd Kfz 8/Flak 18
2   Kock , #1 , Brilliant Victory , score:78
3   Zima , #2 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: Sd Kfz 8/Flak 18
4   Zima II , #3 , Brilliant Victory , score:79
5   Ukraina , #4 , Brilliant Victory , score:73
--
Campaign score: 382  *  Average: 76

Current scenario: Ukraina,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 5720 , Current prestige is 909
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +1400, ??? , cap disabled, 16 turns prestige: 440
if V : +1000, ??? , cap disabled, 18 turns prestige: 490
if TV: +600, ??? , cap disabled, 20 turns prestige: 540
Ls: Loss , turn prestige: 540

Piechota
*  Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz ,  , 1 bars , 196 exp , Germany , 3/10 , 3 kill , 0 pp (U:005)
*  Kavallerie ,  , 3 bars , 323 exp , Germany , 10/10 , First Strike  , 6 kill , 0 pp (U:006)
*  Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz ,  , 1 bars , 182 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:007)
*  Pioniere , 251/1 [W] ,  , 3 bars , 322 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:011)
*  Schwere Kompanie ,  , 2 bars , 278 exp , Germany , 6/5 , 1 kill , 0 pp (U:016)

Czołg
*  Pz IVD ,  , 4 bars , 455 exp , Germany , 10/10 , Resilience  , 39 kill , 0 pp (U:010)
Pz IVD ,  , 2 bars , 294 exp , Germany , 10/10 , 29 kill , 240 pp (U:012)
Pz IVD ,  , 3 bars , 302 exp , Germany , 7/10 , Street Fighter  , 22 kill , 240 pp (U:019)
Pz IVD ,  , 0 bars , 61 exp , Germany , 8/10 , 7 kill , 240 pp (U:022)

Rozpoznanie
*  PSW 231 ,  , 2 bars , 259 exp , Germany , 10/10 , Shock Tactics  , 5 kill , 0 pp (U:001)
PSW 231 ,  , 0 bars , 61 exp , Germany , 7/10 , 1 kill , 180 pp (U:074)

Artyleria ppanc.
+  Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 1 bars , 186 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:009)
+  Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 1 bars , 122 exp , Germany , 6/10 , 1 kill , 0 pp (U:020)
*  8.8 FlaK36 ATG , 251/4 ,  , 1 bars , 188 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp (U:021)

Artyleria
*  15 K18 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 153 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 222 exp , Germany , 9/10 , Overwhelming Attack  , 5 kill , 0 pp (U:003)
21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 1 bars , 186 exp , Germany , 11/10 , Influence  , 1 kill , 752 pp (U:015)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 118 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 516 pp (U:017)
15 K18 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 82 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 600 pp (U:018)
21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 0 bars , 59 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 684 pp (U:023)
15 K18 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 72 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 600 pp (U:024)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 73 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 516 pp (U:073)

Obrona plot.
SdKfz 6/2 ,  , 2 bars , 233 exp , Germany , 10/10 , Devastating Fire  , 3 kill , 228 pp (U:013)
SdKfz 6/2 ,  , 0 bars , 85 exp , Germany , 8/10 , 0 kill , 228 pp (U:014)
SdKfz 6/2 ,  , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp (U:072)
SdKfz 6/2 ,  , 0 bars , 24 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp (U:075)

Myśliwiec
*  Bf-110C ,  , 3 bars , 306 exp , Germany , 8/10 , 13 kill , 0 pp (U:008)
+  Bf-109E-4/B ,  , 0 bars , 59 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:026)

Bomb. taktyczny
Fi 156 ,  , 0 bars , 11 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:025)

Killed: AD 16 ,  AT  2 ,  ATY 25 ,  INF 115 ,  REC  8 ,  TK 12 ,  FTR 11 ,  TB  7 ,  Total: 196
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  2 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   2

Player 1  Germany   has 31 units total:
Piechota :  5
Czołg :  4
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  3
Artyleria : 10
Obrona plot. :  4
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  USSR   has 1 units total:
Piechota :  1



*SCENARIO OPTIONS*
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Planes use air missions instead
Airborne units can misdrop
Weather can change ground condition
Extended naval rules

Na kasę w tej kampanii narzekać nie można, idę na przegięcie i stawiam na artylerię. :P
Kolejny scenariusz, w którym sugerowane jest użycie transportu kolejowego tym razem do transportu ciężkiej artylerii.
Jeżeli ktoś posłucha dowództwa i załaduje armaty do pociągu to popełni duży błąd.  Po prostu wyłączy dwie jednostki ciężkiej artylerii z walki do czasu zdobycia stacji kolejowych.
Transport kolejowy dla jednostek dysponujących własnym i to całkiem niezłym transportem (6 hex) i ogromnym zasięgiem ognia (8 hex)  w sytuacji gdy te jednostki mogą nadążyć za własna armia i w trakcie drogi wspomagać ją po prostu mija się z celem.   Tym bardziej, że stacje na których można rozładować pociąg są w rękach wroga i zostaną odblokowane w takim czasie, że nasza artyleria przemieszczając się transportem własnym swobodnie może wziąć udział w walkach o te stacje, a załadowana w pociągi musiałaby spędzić ze 2 kolejki w oczekiwaniu na rozładunek.

Gratia gratiam parti