Jak w Gimie mapy robić.

Zaczęty przez sympatyk, Kwiecień 01, 2014, 07:34:22 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rudel

Prace nad Boungaville zbliżają się powoli do końca ;)

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

sympatyk

Przeczytałem odpowiedź lvjtn
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=41451&p=734738% 20 # p734693

Re: Tworzenie ikon

Postby lvjtn ?21 czerwca 2014, 10:35

    Gustlik napisał: Ale obawiam się, że myśląc w ten sposób, 80% -90% z mapy wykonane przez użytkownika należy również usunąć ...

masz absolutną rację, dlatego mapy nie są wliczone w INSTAL plików na SourceForge, i dlatego Guille, Luis, żebym myślał o mapach generowanych przez nowe grafiki. może i 1.0 zostanie wydany, kiedy ta kwestia zostanie rozwiązana

do tego czasu istnieje alternatywny sposób, aby zapewnić SSI (-like) żywnościowe: każdy może udostępniać je poza SourceForge. George oferuje oryginalne peg plików multimedialnych w jego mg bunkrze, Leonid i / lub Adler będzie zrobić to samo z oryginalnego PG2 datup (+ wszystkie nowe ikony konwertowane do SHP). nawet ja uplodad oryginalnych kampanii PG2 na mojej stronie

Zrobiłem nowe grafiki na mapie 12 - Ciechanów (SSI) -> new_12.png i new_S16. Ten plik jest dopasowana dokładnie do starego pliku ciechano.map.
Zrobiłem mapę także w palecie PG 2 - shp pliki - jest nieco inna od png (kolor)




To była jedyna mapa SSI w lokacji Polska

Nie wiem - czy nowy numer brać? - czy zamienią grafiki tylko?
Napisałem do Luisa, ale jest chyba na wakacjach.

Rudel

Tak jest zadyma z mapami i ikonami na JP's. Ale przerobić wszystkie mapy to katorga ok 900 map. A i pytanie czy robić je dla PG2 czy już tylko w wersji na OG. Trzeba śledzić tam dyskusję. Bo coś jeszcze mówią o generatorze map.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Chyba trochę przesadzacie, stare ikony i mapy nie znikną z dnia na dzień, to jest temat długie miesiące (na lata w przypadku map).
Kwestia legalności zasobów SSI to wcale nie jest nowy temat, a mówienie o zadymie to olbrzymia nadinterpretacja.

Gustlik ma prawo się denerwować bo mu solidnie namieszali w efilu.
Główny problem stanowi mocno wątpliwa decyzja by stare ikony wymieniać stopniowo (brzydka mieszanka starych i nowych ikon).
Szczególnie ze nie wiadomo jak długo potrwa pełna wymiana.

W kwestii map nie zaszły żadne zmiany, mapy w przeciwieństwie do ikon są pobierane oddzielnie, a nie używanie materiałów SSI było sugerowane od dawna. Z punktu widzenia twórców map zupełnie nic się nie zmieniło.


GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

To wiem nie ma co się spieszyć z wymianą map chyba. że przy kampanii. Która będzie potrzebowała nowych map bo stare nijak nie pasują. A OG daje takie możliwości, że nowe mapy zdeklasować mogą stare nawet w kampaniach lądowych. Więc panika do niczego nie prowadzi co widać na przykładzie ikon.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

Powoli nowa mapa Rabaulu nabiera wyglądu. będzie inna niż ta znana nam.

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

I trochę ucywilizowana wersja Rabaulu. Jak wam się podoba

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Rabaul opublikowany jest już niedługo powinien być na MapFinderze
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

Podstawa nowej mapy już gotowa brak rzek i infrastruktury.

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Zsamot

Niby tak, ale te góry to pewnie nieprzekraczalne. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Tak te góry są ciężkie do przejścia. Ta mapa to rejon Papui Nowej Gwinei zawierająca tzw Kokoda Trail (szlak do Kokody). Mapa do walk o Kokodę i Port Moresby. Zarówno do walk na lądzie jak i hipotetycznego lądowania Japończyków w okolicach Port Moresby w 1942 po bitwie na Morzu Koralowym. Widać na tej mapie jak ciężko mieli obrońcy i atakujący (góry i jungla). Japończycy zaczynali w rejonie Wau ( góra mapy) a doszli do Kokody. Dróg niewiele tam jest a w górach nie ma ich wcale do dziś. Mapa będzie trudna i może da dużo frajdy.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

sympatyk

Po przygodzie z mapkami do wojny zuluskiej kilka domków i drzewek z Afryki- 19 wiek

W załączniku miniaturki (drzewa i domki),
oraz paczka pędzli do pobrania (Gimp)

[załącznik usunięty przez administratora]