Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"

Zaczęty przez Rudel, Luty 08, 2015, 08:08:29 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

A tak a propos mapy, Rudel - zrobiłbyś Midway?

To będzie sekunda roboty, bo to przecież jest 95% morza  ;D

Właściwie, do obecnej nic nie mam, ale mogłoby po prostu być więcej morza, żeby lepiej oddać "poszukiwanie się" flot obu stron.
W sumie to nawet można by po prostu dorobić morze do obecnego rysunku, ale pomyślałem sobie, żeby już kontynuować Twoją linię graficzną.

Tylko trzeba by trochę nagiąć skalę. żeby obie wyspy nie składały się z dwóch heksów każda.... :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

#151
Oczywiście że tak tylko jaką skalę na heks wziąść dla samego Midway taka jak biorę ok 2 km na heks czy większy trochę ;) ten atol zrobić. By tam coś dało radę wysadzić ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Elenval

Czy samolot Vickers Vincent ma mieć zdolność evade? Czy to jakiś błąd? Nie żeby to jakiś problem był, ale trochę mnie to zaskoczyło. Pozbycie się tej ciekawostki wymagało użycia 3 Zero zamiast 2.  ;D >:D

Waldzios

Cytat: Rudel w Luty 16, 2015, 09:50:58 PM
Oczywiście że tak tylko jaką skalę na heks wziąść dla samego Midway taka jak biorę ok 2 km na heks czy większy trochę ;)
Myślę ze w tym przypadku i 500m na heks byłoby OK, większość mapy i tak będzie wielką błękitną pustką ;).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Cytat: Elenval w Luty 16, 2015, 09:51:16 PM
Czy samolot Vickers Vincent ma mieć zdolność evade? Czy to jakiś błąd? Nie żeby to jakiś problem był, ale trochę mnie to zaskoczyło. Pozbycie się tej ciekawostki wymagało użycia 3 Zero zamiast 2.  ;D >:D

Mógł mieć takiego lidera co ucieka >:D Mi się taka piechota trafiła 2 piechoty i 3 czołgi ganiały 2 punktową piechotę i jej nie zabiły :damnpc :damnpc :damnpc
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

#155
Co do Midway to lepiej przerobić obecna mapę bo Atol jest ok. Tylko morze się dorobi i zobaczymy jak to wyjdzie, ą z satelity musiał bym wziąść zbliżenie takie że było by widać szczegółowo obecne lotnisko.
Tal na szybko  takie coś mam




Jak ewentualnie ustawić ten atol i czy potrzeba tej małej wysepki na coś ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Elenval

Problem w tym, że jeśli dobrze pamiętam nie miał lidera. Informacja, że ma evade była w abilities. Najpierw wyeliminowałem to cudo, a potem zacząłem się zastanawiać czy to nie jakiś błąd.  :huh?

Waldzios

Cytat: Rudel w Luty 16, 2015, 10:09:36 PM
Co do Midway to lepiej przerobić obecna mapę bo Atol jest ok. Tylko morze się dorobi i zobaczymy jak to wyjdzie, ą z satelity musiał bym wziąść zbliżenie takie że było by widać szczegółowo obecne lotnisko.
Na Midway jest obecnie rezerwat ptaków, wyspy są praktycznie zachowane w oryginalnym stanie z 1946.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

#158
Tu są dwa atole z salelity można trochę retuszu walnąć i będzie ok. Jaki ma być atol powiedzcie to taki zrobię i gdzie go na mapie posadowić



Ewentualnie mogę zejść ze skalą do 500 m na heks zmieści się ma mapie i będzie dużo miejsca
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

CytatJaki ma być atol powiedzcie to taki zrobię i gdzie go na mapie posadowić

Dzisiejsza mapa ma 14 heksów na jednej wyspie i sześć na drugiej - no i to w zasadzie jest OK - nawet jakieś mini-lądowanie by się tam dało zrobić.

Natomiast jeśli chodzi o położenie wysp na mapie, to załączam schemat bitwy - obszar mapy zaznaczyłem żółtym prostokątem.
Obecna mapa ma praktycznie cały obszar morza po stronie lewej - czyli "japońskiej", ale chcąc na tej mapie móc grać też Japończykami, trzeba zrobić miejsce dla Amerykanów - po prawej, więc raczej Midway powinno być na środku. Wtedy mapa będzie możliwa do stosowania w dwie strony.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Odpowiedź na wątek 2

CytatCzy samolot Vickers Vincent ma mieć zdolność evade?

Tak - ma mieć podobnie jak inne, samoloty obserwacyjne artylerii. "Evade" to praktycznie, lub dosłownie - ich jedyna broń.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Dobrze zrobię tak dwie wersje 1 km na heks i 500 m heks i jutro obadamy którą weźmiemy. Mam Kokodę bez mapx i nazw i Milne bay a w zasadzie Morze Koralowe pod tą bitwę z 42 też bez mapx
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

Nasunęła mi się jeszcze jedna rzecz odnośnie uzupełnień. Można dać oba rodzaje uzupełnień tzn Green i Elite. Kwestią wyboru będzie jakie się użyje. Tańsze Green czy droższe Elite ;D. To może uatrakcyjnić grę, a nie zawsze jest sens uzupełniać oddziały używając najdroższej opcji >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

A jak jest z ceną danej klasy? Za elite 100% czy więcej podstawowej "ceny"?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

To sie jakoś ustawia w pliku cfg - tylko muszę to rozpracować, bo nigdy jeszcze nie ustawiałem, ale nie musi być 100% ceny.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/