Kampania: "Znak Orła"

Zaczęty przez Gustlik, Grudzień 13, 2007, 12:04:43 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

To teraz -  dla porównania wrażeń - mój komentarz:

- w dwóch pierwszych scenach - nie zostało zmienione LITERALNIE NIC. To tylko świadczy o tym jak nieprzewidywalny komputer potrafi byc. No i siła sugestii, że gramy w nową wersję. :)

- Mińsk - rzeczywiście jednostki stron -  pod Kałuszynem - są o heks odsunięte od siebie, a Bofors ma transport. Można go sobie pozyczyc z Okęcia.

- Kock - bez zmian

- Tobruk - artyleria włoska jest nieco odsunięta od linii, żeby nie było tak łatwo się do niej dobrac.

Resztę będę ujawniał, ale PO Tobie :)

Powtórka cwiczeń odbywa się BEZ żadnej nagrody, więc to może nie byc dobre wyjście.

PS - Tobruk - to nie jest droga Maczka ;)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

majerek

No to i ja dorzucę swoje 3 grosze

Mokra.
Co do tych artylerii to jeśli nie strzelają w swojej turze to ładują się na ciężarówki i w następnej naszej można kontratakować bez obaw.

Dokupuję jak zwykle artylerię 105 i 7TP

Borowa Góra.
Pod Rozprzą idzie szybko korzystam z tego że arty niemiecka jest w ciężarówce i tak jak czata mogę zakończyć scenariusz czwartej turze. Ale oczywiście gram do ostatniej kolejki BV  ;) Zająłem wszystkie flagi oprócz lotniska na płd-zach.
Dokupiłem drugi 7TP i boforsa niestety z zaprzęgiem

Minsk Mazowiecki. zastosowałem tu rozwiązanie Eryka i obszedłem Kałuszyn od wschodu co faktycznie ułatwia sprawę. Bofors się niestety nie nawalczył - oddał dwa strzały jakoś nie mogłem złapać tych samolotów w pułapki.
W prezencie dostałem Spitfire, dokupiłem Karasia i wymieniłem lekką artylerię  na 155

Kock.
Szybko rozprawiam się z jednostkami w centrum i przerzucam siły  do Krzywdy celem wsparcia broniących się tam boforsa, sztabu, AT i kawalerii AUX.

Najbardziej denerwuje mnie to że nie dostałem jeszcze żadnego lidera - coś mnie dowództwo nie lubi za bardzo.

Wybrałem drogę Maczka - Vive la france
Dokupuję recona, 2x Bloch i przerabiam jedną kawalerię na strzelców karpackich

Montmirail - Stoję twardo w obronie wysyłając na płd-wsch recona i 3x inf (w tym moją kawalerię). Niemiec po prostu się rozbił o moją obronę a kontry skutecznie likwidowały wrogi jednostki. W powietrzu szybko uzyskałem panowanie bo francuski myśliwiec miał lidera CS, do tego doszły 2 pułapki. Grupa która wysłałem na płd-wsch odbiła VH i zniszczyła tam Krady i recona. Pod koniec czekałem tylko na kolejne niemieckie jednostki.

Nie bo nie :)

Ervin von Rommel

Cytat: czata w Czerwiec 17, 2009, 01:22:05 PM

Minsk Mazowiecki.
Paradoksalnie, łatwiej jest mi zdobyć miasta, niż je potem utrzymać. Dzieje się tak, ponieważ jednostki szybkie 61. Dywizji nie interesują się w ogóle Warszawą, a idą centralnie na południe. Trzeba więc zostawić jakieś wojsko w zdobytych wcześniej miastach.  Za to można ogołocić stolicę z wojska.

hej

Też zacząłem tą kampanię i gram tą samą ścieżkę co Ty i nawet do podobnego etapu doszedłem ale co do tej 61 dyw. to stosuję zupełnie inną taktykę. Wysyłam spod Warszawy większość AUX-owych oddziałów plus corowy sztab (zostawiam w Warszawie tylko 1 obronę narodową). Zagradzam drogę niemcom pod Wołominem i tam staczam nimi mini-bitwę. Czasami próbują mnie obejść z prawej flanki tam ale zawsze jestem na to przygotowany. Jak do tej pory zawsze skutecznie...

POZDRAWIAM!!!

Ervin von Rommel

Gustlik

A ja powiem jeszcze inaczej, otóż W OGÓLE sobie nimi nie zawracam głowy. Owszem - zajmują miasta, ale właśnie dlatego jeszcze nigdy poważnie nie zdążyli zagrozic moim zdobytym punktom. Czasem kawaleria Wermachtu podchodzi pod VH w Cygance, ale  najczęściej wpadają na sztab, który tam zostawiam (albo jakiś oddział ON). Jak podciągają resztę - to już jest za późno.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

majerek

Co do Mińska i tej 61 dyw to ja stosuję taką taktykę jak Ervin i nigdy z nimi nie miałem kłopotu.

A teraz dalsze losy moich chłopaków

Montbard - Wystawiłem do boju 2x arty, 2x piech, czołg, recona i oczywiście lotnictwo. Lotnictwem i artylerią nadgryzałem resztą wykańczałem, ogółem żadnych problemów.
Wreszcie dostałem lidera - 105 dostała Agr Attack.

Szkocja - Zastanawiałem się jak rozegrać ten scenariusz bo poprzednim razem prawie wszystko wybiłem lotnictwem i jednostki naziemne nie postrzelały za wiele. Teraz chciałem przepuścić większość spadochroniarzy i wybić ich na lądzie ale jakoś mi nie wyszło (powpadali przypadkiem w pułapki). Karasiem postrzelałem sobie w łodzie podwodne i tak 4 kolejki przed zrobiłem BV. W nagrodę dostałem Stewarta

Cwiczenia  - W briefingu przed tym scenem są polskie znaki. Widzę że całkiem inna mapa więc trzeba uważać. Wystawiłem do boju 2 myśliwce (spit i huricane) i całość sił lądowych. Na początku ostro do przodu, po pierwszej kolejce migneły mi 2 spity kanadyjskie a beaufighter zatrzymał się obok mojego mustangaaux, zastawiłem 2 pułapki i w jedną złapał się spit ginąc przy tym. drugiego załatwiłem klasycznie. Spadochroniarze wylądowali koło lotniska i po dwóch kolejkach go opanowali z pomocą lotnictwa. Kanadyjczycy jakoś nie kwapili się do atakowania mnie bo obstawiłem się artylerią i po 5 kolejkach dobijałem ich resztki.
Znowu żadnych liderów jakieś fatum mam na razie 2 w tym jeden z przydziału a tu czas na Falaise i Wittmanna  >:D

Falaise  - Cały czas mam Karasia jakieś sentymenty mam do polskiego uzbrojenia (ostatnią kawalerię przed tym scenem wymieniłem na commando bo koniki się już zmęczyły  ;D ). Taktyka jest taka - skoro jest mnóstwo jednostek aux to idziemy kupą na wroga. Tylko w pierwszej kolejce zatrzymuję się poza zasięgiem jego widoczności (przynajmniej taką mam informację od zwiadu - karaś + recon). W kolejnych atakuję. W dwóch kontrach niemieckich straciłem 3 piechoty trochę oberwały AT i czołgi ale sukces bo zlikwidowałem im widoczne pojazdy pancerne (w tym wittmanna ) piechoty za bardzo nie atakowałem bo ona się nie kontruje bojąc się mojej artylerii. 4 tura tracę corowego recona  :( trochę się zagalopowałem do przodu i kara. W kolejnych turach trochę przystanąłem bo ta artyleria  za rzeką dawała mi się we znaki do tego nadleciały Bf i lotnictwo miało swoje zadania. Po podciągnięciu mojej artylerii (której notabene jest mnóstwo) pomknąłem do VH i zdążyłem je zdobyć tuż przed przybyciem niemieckich posiłków.
Wreszcie dostałem dwóch kolejnych liderów (ckm+spit)
Nie bo nie :)

czata

#515
Cytat: Gustlik w Czerwiec 17, 2009, 02:30:25 PM
No i siła sugestii, że gramy w nową wersję. :)

No to moja siła sugestii wpłynęła, że artyleria chowała się do pojazdów  :).


Cytat: Gustlik w Czerwiec 17, 2009, 02:30:25 PM
Bofors ma transport. Można go sobie pozyczyc z Okęcia.

Wykorzystałem, wykorzystałem.


Cytat: Gustlik w Czerwiec 17, 2009, 02:30:25 PM
Tobruk - to nie jest droga Maczka ;)

Chciałem tylko sprawdzić, czy uważnie czytacie moje posty  ;D.


Cytat: Ervin von Rommel w Czerwiec 17, 2009, 07:39:45 PM
Wysyłam spod Warszawy większość AUX-owych oddziałów plus corowy sztab (zostawiam w Warszawie tylko 1 obronę narodową). Zagradzam drogę niemcom pod Wołominem i tam staczam nimi mini-bitwę. Czasami próbują mnie obejść z prawej flanki tam ale zawsze jestem na to przygotowany. Jak do tej pory zawsze skutecznie...

Świetny pomysł, dodający dodatkowych wrażeń. Ale wymagający pewnej wiedzy o scenariuszu. Nie wiem, czy grając po raz pierwszy bym się na to zdecydował.

c.d.
Przed scenariuszem kupuję Wellingtona. Niespodzianka, jest już z jedną belką.
Operation "Crusader". Nie lubię tego scenariusza. Nie potrafię opanować chaosu, który sam wprowadzam.
Jest tu limit rozstawienia lądowych jednostek (brak SH), jednak nie ma o tym informacji w briefingu.
Rozstawiam jednostki trochę nietypowo, wsparcie na początek. Oczywiście, pamiętam o tym, że artyleria na rough.
Przy ustawieniu scenariusza: gracz ? agresywnie, komputer ? defensywnie, dobrze jest w miarę równomiernie zajmować punkty. Przeważnie, po utracie jednego ważnego punktu, komputer traci do niego zainteresowanie i idzie bronić następnego. Jednak tym razem było inaczej, komputer dużo atakował. Dzięki temu rozpraszał siły i było łatwiej. Mimo to, krwawe walki trwały o samego końca.
Wydaje mi się, że pola minowe, mimo Spotting Range równe 0, widzą.

Pozdrawiam, Czata

Gustlik

CytatNo to moja siła sugestii wpłynęła, że artyleria chowała się do pojazdów

Ona zawsze miała pojazdy - to się nie zmieniło.

CytatOperation "Crusader". Nie lubię tego scenariusza. Nie potrafię opanować chaosu, który sam wprowadzam.
Jest tu limit rozstawienia lądowych jednostek (brak SH), jednak nie ma o tym informacji w briefingu.

Dzięki - to ważne - sam się na to ostatnio naciąłem i zapomniałem.

CytatWydaje mi się, że pola minowe, mimo Spotting Range równe 0, widzą.

Bo range = 0, to jest to samo, co range = 1. Zauważ, że przy zasięgu strzału też masz 1, niezależnie od tego, czy w efilu ma wartośc 0 czy 1. Więc pola minowe i każde inne zasieki "widzą". Dlatego ich nie lubię.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

czata

Cytat: Gustlik w Czerwiec 18, 2009, 06:34:02 PM
Bo range = 0, to jest to samo, co range = 1. Zauważ, że przy zasięgu strzału też masz 1, niezależnie od tego, czy w efilu ma wartośc 0 czy 1. Więc pola minowe i każde inne zasieki "widzą". Dlatego ich nie lubię.

To się nadaje do tamatu o błędach PG2.

El Gazalla. Zaczynają się płatne punkty.
Z tego, co pamiętam, to właśnie tu była ta dziwnie zachowująca się dywizja niemiecka.
Scenariusz wydaje się bardzo prosty. Pędem na zachód, do wrogich punktów. Ale wtajemniczeni wiedzą, że Niemiec tu atakuje. Trzeba wybrać takie miejsce spotkania, żeby to dla nas było korzystnie.
Okopana piechota i karabiny maszynowe, to piękny widoczek. To 15. Dywizja przywiązana do swoich stanowisk ogniowych. Może jednak przeciwnik nie zaatakuje?
I nie zaatakował, gdyż jednostki szybkie niemieckich dywizji dalej szukają szczęścia na południu. Cóż takiego tam jest?
Dzięki temu można wygrać dość swobodnie. Tylko trzeba uważać, by nie wybić wszystkich wrogich jednostek.
W nagrodę dostaję spadochroniarzy.
Trochę mnie martwiło to, że polskie oddziały nie nadążały za angielskimi. No cóż, taki ich urok.

Ghazala Line. Polskie litery w briefingu.
Pierwszy dylemat to bronić punktów, czy może skupić wojsko przy fortyfikacjach? Decyduję się na to pierwsze, przeciwnik może być dookoła.
Za to moje jednostki szybkie (choć, już nie za bardzo takie szybkie) sprawdzą, co się kryje przy SH.
Miły scenariusz, pomyślany jako starcia małych sił. Jedynie przy południowym punkcie trwały ostrzejsze walki. Udowódczona piechota przeciwnika trzymała się tam bardzo dzielnie.
Nie ma też zagrożenia, że przedwcześnie wybije się całą armię wroga. Jedna jego artyleria jest ustawiona w dość dyskretnym miejscu.

Monte Cassino. Przeskok czasowy i sprzętowy jest ogromny. Prestiżu wystarcza jedynie na wymianę części wojska, mimo że nie we wszystkich rodzajach wojsk sprzęt kwalifikuje się do wymiany. Może w tej części też dać misję ćwiczebną?
Szkoda, że nie można wymienić ciągników przy polskiej artylerii.
Opis walki w następnym poście.

Pozdrawiam, Czata


Zsamot

Mokra, Borowa Góra,- nie ma informacji, które heksy dają pp.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

I to właśnie dopisałbym w briefingu.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

majerek

Co do opisywania które flagi są płatne a które nie to ja uważam że jest to zbyteczne bo i tak staram się zajmować wszystkie jak leci.

A teraz dalsza część Maczka i jego chłopaków.
Chambois - Zaczynam ostrożnie na południu przygotowuję amerykanów na spotkanie z czołgami. W okolicach maczugi likwiduję sztab i uszkadzam wrogą piechotę. Lotnictwo na razie bezczynne bo wykryłem 88 i nie chcę ryzykować. Oj sporo sprzętu mają niemiaszki (na szczęście jedna z panter wpada w zasadzkę amerykańską i ginie). Pod Trun mam kłopoty bo komputer sporymi siłami prze na mój SH. Amerykanie trzymają się dzielnie przy wsparciu swojej artylerii i systematycznie likwidują kolejne jednostki. Kolejni spadochroniarze niemieccy przekonują się pod Maczugą o sile rażenia dział 7 calowych. Pod Trun dzięki lotnictwu i czołgom w końcu zaczynam odzyskiwać teren, ale o zajęci miasta nie ma na razie mowy. Pojawiają się nowe siły niemieckie na płn-wsch przeciwko nim moi komandosi i spadochroniarze wsparci artylerią, ckm i AT za chwilkę dołączy lotnictwo i zagrożenie zostanie zlikwidowane. Na 3 kolejki przed końcem mogę zająć ostatni VH (Trun) ale czekam aż liberator aux zbierze co może. Oj ciężko tu było ale naprawdę bardzo ciekawie.
Karasia w końcu wymieniam na B-25


Gandawa - Siły dzielę na dwie części górą arty, czołg, 2xpiechota, i recon, dołem reszta. W pierwszej kolejce moja artyleria nadkrusza wroga w zasięgu a czołgi i piechota likwidują. Lotnictwo bezkarnie ostrzeliwuje co się da. Mój recon pod Gendawą zostaje ostrzelany z ciężkiej artylerii - trzeba ją wytropić zanim dobierze się do mojej artylerii, na szczęści na płn szybko przekraczam rzekę i mogę się do niego dobrać. Artyleria wespół z lotnictwem nadgryzła obronę w Gendawie a piechota i czołgi wyczyściły resztę. Pozostałe VH stanowiły już tylko praktycznie cele strzeleckie dla artylerii i lotnictwa i innych niedoświadczonych jednostek. BV -4


Terneuzen - Większość lotnictwa na początku wspomaga kanadyjczyków bo oni mają tu ciężko. Polacy prą na północ i nagle BUM moja 7 calówka obrywa od V2 (sporo prestiżu poszło na naprawę z 2 do 10). Natychmiast wysyłam w potencjalne miejsce jej stacjonowania lotnictwo i po 3 kolejkach niszczę na szczęście nie uzupełniła amunicji. Kanadyjczycy w końcu przełamali obronę i zmierzają powoli do małych flag. Polacy w końcu przełamali obronę na rzece i śmiałą szarżą opanowali lotnisko. Posiłki Niemiecki utknęły w rzece obok najbliższego VH co wykorzystało moje lotnictwo i czołgi. Z kanadyjczyków wiele nie zostało ale takie było ich zadanie (za wszelką cenę zdobyć małe flagi). Dwie kolejki przd końcem zacząłem niszczyć miny i bunkry które zostały celem zwiększenia doświadczenia artylerii.


Breda - Przed tym scenariuszem nie zauważyłem że do kupienia są Firefly i Challenger jakoś mi to umknęło plusem było to że Cromwelle mają 8 ruchu a sprzętu pancernego za wiele tu nie było. Ruszam do przodu, lotnictwo ostrzeliwuję artylerie i co tylko się da. Brytyjczykom na zachodzie dodaję czołg recona i 7-mio calówkę (wsparta ich sztabem roznosi nawet te najbardziej okopane piechoty w miastach). Dokupiony Halifax znakomicie tłumi okopana piechotę lub artylerię. Pierwsza linia oporu wroga pęka. Korzystając z okazji że lotnisko w centrum jest puste (tylko obok jest piechota niemiecka) zajmuję je reconem aux i się natychmiast wycofuję nadlatując oczywiście samolotami celem dozbrojenia. W następnej kolejce oczywiście Niemiec zajmuje z powrotem lotnisko ale amunicję już mam. Sukcesywnie likwidowałem kolejne gniazda oporu z Bredą włącznie, całość mogłem skończyć 5 tur przed BV ale zająłem jeszcze SH, lotnisko i oczywiście magazyny .


Kapelsche Veer - Wystawiam 2xarty, AT, Czołg, recona i komandosów (lotnictwa wystawić nie można). BV w ostatniej kolejce i to tylko dlatego że moi komandosi mają devastaiting fire. Strasznie głęboko okopani są ci Niemcy jeszcze jak by się trafił któryś z determinated defence lub Reseliance to by był nie do ruszenia. Należy też dobrze rozplanować ustawienie komandosów brytyjskich bo ta literka C była bezcenna. Dwie jednostki niemieckich spadochroniarzy wogule się nie ruszyły z miejsca i czekały w okopach (12 poziom) na całe szczęście chyba. Myślę że można by troszkę zmniejszyć okopanie Niemcom szczególnie tym którzy są w miastach lub lasach bo i tak co kolejka im narasta, a po naszej stronie brak inżynierów.
Nie bo nie :)

majerek

Wilhelmshaven - Ten SAS brytyjski to piękna sprawa inżynier ze wsparciem szkoda że Polacy nie mają takiej piechoty  ;D (czemu komandosi mają tylko M? komandos który nie umie skakać na spadochronie?). Poza tym sporo kasy miałem przed tym scenem nie wiedziałem co z nią zrobić więc kupiłem trzeciego B25 i overstrenght kilku jednostkom liniowym.
A teraz do rzeczy artylerię (7 calówki z liderami Agres Attack) rozstawiłem na przodzie i jazda. Pierwsze strzały i niespodzianka pada 88 z szacunkowych 4:0 zrobiło się 8:0  >:D - pierwszy raz coś takiego miałem,  następny bunkier szacunkowo 6:0 zrobiło się 10:0. Poprawiłem lotnictwem i od razu stanąłem pod Emden Kanadyjczykami. W 2 turze Emden pada. Tworzę dwie grupy Jedna jedzie na płn druga na płn-wsch w kierunku Wilhelmshaven, ta się rozdziela bo zwiad wykrywa spadochroniarzy na wschodzie. Na płn idzie sprawnie SAS daje niezłe wsparcie do tego bezkarne lotnictwo. Pod Wilhelmshaven rozstawiam 3 7-mio calówki i 25 pdr wsparte sztabem i zaczynam likwidować 88. Nie mam czym ugryźć na początku tych okrętów B25 nie dają rady więc podsuwam im co turę coś do ostrzelania (AUX). 5 tur przed końcem mógłbym mieć BV ale nie mogę darować tym okrętom, więc po wybiciu wszystkiego w Wilhelmshaven atakuję je wszystkim czym mogę (piech, arty, AT, czołgi samoloty) o dziwo najskuteczniejsi byli panowie z SAS (dopiero później zobaczyłem że mają 8 NA). Po tych działaniach postanowiłem resztę Niemców wziąć do niewoli  :D i skończyć scen.

Nie bo nie :)

majerek

Flensburg - to taka mała rzeź tylko trzeba pamiętać o swoich VH ale przy takiej ilości wojska to nietrudne. Koniec w 6 kolejce.
W trzech ostatnich scenariuszach ograniczyłbym prestiż bo jest go zdecydowanie za dużo.

Campaign: Sign Of The Eagle , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Mokra  Tactical Victory
02 Borowa Gora  Brilliant Victory
03 Minsk Mazowiecki  Brilliant Victory
04 Kock  Brilliant Victory
05 Wybor drogi  Victory
18 Montmirail  Brilliant Victory
19 Montbard  Brilliant Victory
20 Szkocja  Brilliant Victory
21 Cwiczenia "Snaffle"  Brilliant Victory
22 Falaise  Brilliant Victory
23 Chambois  Brilliant Victory
24 Gandawa  Brilliant Victory
25 Terneuzen  Brilliant Victory
26 Breda  Brilliant Victory
27 Kapelsche Veer  Brilliant Victory
28 Wilhelmshaven  Brilliant Victory

Current scenario: Flensburg , VH prestige is 0 , All hex prestige is 0
Total army value: 8903 , Current prestige is 1621
BV: Win , turn prestige: 240
V : Win , turn prestige: 300
TV: Win , turn prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Infantry
*  Strzelcy Karpaccy[M3A1 [W]] , 5 bars , 878 exp , 10 base , 10 curr , 16 kill , 0 pp
*  S.K. Commando [M][M3A1 [W]] , 5 bars , 1090 exp , 10 base , 10 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 30 kill , 0 pp
Spadochroniarze [PT][Jeep [TW]] , 5 bars , 560 exp , 10 base , 8 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 4 kill , 228 pp
*  Strzelcy Karpaccy[M3A1 [W]] , 5 bars , 870 exp , 10 base , 8 curr , 15 kill , 0 pp
*  Sztab [AEC][PF 508/518] , 2 bars , 228 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 0 pp

Tank
*  Firefly , 5 bars , 707 exp , 10 base , 10 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 48 kill , 0 pp
Challenger , 5 bars , 820 exp , 10 base , 9 curr , 89 kill , 408 pp
Challenger , 5 bars , 923 exp , 10 base , 10 curr , Resilience - Harder to Destroy , 92 kill , 408 pp

Recon
*  Marmon Herrington MkIV , 2 bars , 200 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 0 pp
Staghound 37 , 3 bars , 342 exp , 10 base , 3 curr , 2 kill , 192 pp
Staghound 37 , 4 bars , 409 exp , 10 base , 6 curr , Influence - Has prestige modifier f , 1 kill , 192 pp

Anti-tank
*  Achilles [S , 5 bars , 784 exp , 10 base , 10 curr , 13 kill , 0 pp
Achilles [S , 3 bars , 322 exp , 10 base , 10 curr , Street Fighter - Bypass city entren , 4 kill , 324 pp

FlaK
*  MG [FPST][Bren [W]] , 5 bars , 590 exp , 10 base , 10 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 5 kill , 0 pp

Artillery
7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 2 bars , 226 exp , 10 base , 12 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 9 kill , 647 pp
25 Pdr[Morris Quad] , 5 bars , 540 exp , 10 base , 15 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 6 kill , 522 pp
*  7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 5 bars , 675 exp , 10 base , 15 curr , 17 kill , 0 pp
7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 5 bars , 588 exp , 10 base , 15 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 14 kill , 810 pp

Air Defense
Bofors 40 [G][Bren] , 5 bars , 543 exp , 10 base , 10 curr , Bridging - Units treat rivers as ro , 2 kill , 288 pp

Fighter
*  Mosquito FB VI , 5 bars , 870 exp , 10 base , 8 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 15 kill , 0 pp
Mustang IV , 5 bars , 624 exp , 10 base , 10 curr , 17 kill , 648 pp
Mosquito FB VI , 5 bars , 754 exp , 10 base , 9 curr , 12 kill , 684 pp
*  Mosquito FB VI , 4 bars , 472 exp , 10 base , 10 curr , 5 kill , 0 pp

Tactical Bomber
B-25H , 3 bars , 313 exp , 10 base , 10 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 8 kill , 708 pp
B-25H , 5 bars , 700 exp , 10 base , 7 curr , 9 kill , 708 pp
B-25H , 1 bars , 118 exp , 10 base , 9 curr , 2 kill , 708 pp

Level Bomber
Avro Lancaster [L] , 1 bars , 118 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 1428 pp

Killed: AD 78 ,  AT 56 ,  ATY 98 ,  INF 322 ,  REC 35 ,  TK 46 ,  FTR 17 ,  TB  6 ,  Total: 658
Lost  : AD  4 ,  AT  6 ,  ATY  1 ,  INF 28 ,  REC  3 ,  TK  3 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  46

BV 14
V   1
TV  1
L   0

Summary * 27 Units * 13 Leaders
Total :  15264 exp,    437 kill,   8903 pp
Average:    565 exp,     16 kill,    330 pp


Player 1 has 45 units total:
Infantry : 11
Tank :  6
Recon :  4
Anti-tank :  3
FlaK :  2
Fortification :  3
Artillery :  6
Air Defense :  1
Fighter :  5
Tactical Bomber :  3
Level Bomber :  1

Player 2 has 1 units total:
Infantry :  1
Nie bo nie :)