Test - OpenTestCam Gustlik'a

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 25, 2010, 12:33:58 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Tak sobie siedziałem i machnąłem, żeby się zorientować jak to się robi i jak to działa.
rzecz jest absolutnie fikcyjna, a jedynym jest celem jest pokazanie i przetestowanie nowych warunków zwycięstwa i kilku innych opcji w OpenPG. Stąd briefingi są napisane nieco łopatologicznie, ale mają być raczej instrukcjami niż elementem klimatu.

12 scenariuszy, spis map załączony - zresztą Open ściąga i ładuje brakujące mapy automatycznie.

Kampania BEZWZGLĘDNIE wymaga efila dla Open PG - granie jej na dotychczasowym - nie ma sensu.

Efil i kampania będą dostępne na stronie Grega, jak tylko potwierdzi.

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

No to czekamy. Tymczasem- rozważasz Gustlik poprawienie- tylko jakie???- coś z wcześniejszych?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Greg

Kampania i Efil - dostępna na stronie

Rozprza

Cytat: Gustlik w Lipiec 25, 2010, 12:33:58 PM
Tak sobie siedziałem i machnąłem, żeby się zorientować jak to się robi i jak to działa.
rzecz jest absolutnie fikcyjna, a jedynym jest celem jest pokazanie i przetestowanie nowych warunków zwycięstwa i kilku innych opcji w OpenPG. Stąd briefingi są napisane nieco łopatologicznie, ale mają być raczej instrukcjami niż elementem klimatu.

12 scenariuszy, spis map załączony - zresztą Open ściąga i ładuje brakujące mapy automatycznie.

Kampania BEZWZGLĘDNIE wymaga efila dla Open PG - granie jej na dotychczasowym - nie ma sensu.

Efil i kampania będą dostępne na stronie Grega, jak tylko potwierdzi.


Szkoda, ze jestem na urlopie (kurde, jak można tego żałować  ???) i mam sporadyczny dostęp do netu, bo chętnie bym zagrał...
PS Pozdrowionka z Kujaw!
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

kowdar

Dwie pierwsze bitwy za mną.

Ciekawostki i co warto zapamiętać:

W pierwszym scenie, dopiero utrata DWÓCH wskazanych jednostek kończy grę (od razu).
Można jedną stracić i wygrać.
A więc warunkiem nie przegrania, jest zachowanie co najmniej jednej wskazanej jednostki.
Wg moich spostrzeżeń AI atakuje te wyznaczone jednostki w pierwszej kolejności.
Mając do wyboru zaatakowanie artylerii i wskazanej jednostki, wybrał do ataku właśnie tą wskazaną jednostkę.

W drugim scenie - jednostki mogą "uciec" przez dowolny wskazany hex (nawet wszystkie przez jeden).
W mojej grze, AI zajmuje wszystkie wskazane hexy (RH - analogicznie jak VH, SH ?) swoimi jednostkami
- sądzę, że takie będzie standardowe zachowanie AI.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

czata

No, to moje obserwacje:
- komputer strzela z artylerii plot także do celów naziemnych;
- jednostki nabywane przez gracza w trakcie gry są inaczej zaznaczane (w porównaniu do jednostek posiadanych od początku;
- w przypadku konieczności zniszczenia bądź uratowania jakiś jednostek, również one są zaznaczone;
- jednostka wprowadzona w kolejnym scenariuszu może stać się naszą jednostką core;
- do wyjścia z planszy wystarczy jedno pole; liczba pól RH nie musi być równa ilości wyprowadzanych jednostek;
- SS ma flagę ONZ.
Pozdrawiam, Czata

Zsamot

#6
Pierwszy scen za mną. ;) A oto pokrótce- świetnie gra komputer, zmiękcza artyleria, reconem dopiero na końcu. nie atakuje od razu. A sam scenariusz super, by nie zdradzać za wiele: jak byłem w trakcie wspierania sił spadochronowych to zaskoczyły mnie zupełnie te oddziały podczas przegrupowania. Mały mętlik, a potem jeszcze większy, gdy już byłem prawie pod miastem. Prawie utraciłem 3 ze swoich oddziałów, 11 tura byłby brylant, ale chciałem te 88-mki zdjąć. Nagroda- pokaźna-P47. ;)
Jak na razie- super. Briefingi ok. Na plus dodam, a to naprawdę DUŻY plus- zróżnicowanie sił.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Jakim zaj..tym wynalazkiem jest tryb okienkowy OG. ;) W pracy pyknąłem drugi scen. ;) Powiem tak- bardzo ciekawy, tylko:
1. dodałbym oddziałom zajmującym RH- 37mm, ew. coś samobieżnego plot/ flak,
2. ten BF110c na wyższy model, może następcę?
a  z wrażeń:
3. idealnie udowódczam przeciwnika, sam też zyskuję lidera superior man. na Shermanie z C.S. (mama mało dział, więc to taki erzac...
4. skończyłbym 4 przed czasem a nawet prędzej, ale w obliczu konieczności modernizacji armii, każdy heks jest ważny. Poza tym te lotnisko mocno się przydaje,
5. udowódczyłem niemieckiego flaka : )
6. oczywiście bez prezentu. ;(
7. na RH od razu rzuciłem wykrwawione własne oddziały-1/10, 2/10 przynajmniej nie musiałem o nie dbać.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#8
3scen sprawdzony. ;)
Dodam tylko, iż w scenariuszu opartym o ewakuację jednostek- zagrałem go 6 razy, komputer na początku szarżował, a innym razem tylko oparł obronę o RH.
A w tym scenie- niestety nie wiem, co się bardziej opłaca- zniszczyć ten pociąg pancerny, czy zająć VH??? Miałem sporo problemów na zachodzie, ale B26 rozwiązał problem Pantery w jednym podejściu, potem trochę szkód narobiła ta przeklęta 88-mka... Zwiadowczy Bocian uparł się i latał koło jednego heksu bez sensu... W każdym razie przed tym scenem dokupiłem Shermana wersja ppanc. , zatem mam teraz 3 czołgi, bo nagrodzono wreszcie me starania i otrzymałem prototyp M26. I słusznie- najlepszym- najlepsze. :) Dopiero w ostatniej turze, bo chciałem te lotnisko zająć.
====
4 Scenariusz- hmm wytrwałem do 9 rundy, ale niemieckich sił zabrakło i to oni nie wytrwali.  ;D
Dokupiłem sobie samobieżne działo- zasięg 6, w efekcie nareszcie powoli mogę piechotę w jednej kolejce wykurzyć z miasta- atak z dwóch dział, lotnictwo i 4 ataki z dystansu. ;)
Po prostu dodałbym z dwie 7,5cm, z 2 moździerze i coś ofensywnego tak po 4,5 turze. 
====
5. scenariusz.
4 tury przed końcem- chyba jest sekretny heks, bo lądowiska nie zniszczyłem a zająłem niby wszystko???
Lotnictwo wroga prędko niszczę jak tylko sobie lata. W ogóle dziwnie się nimi zachowuje komputer, przelatuje, a len ie atakuje w ogóle, nawet jak ma pewność- a ma- mając radar. :/ Scen ciekawy. niby tylko piechota, a użerania jest mnóstwo. Dobrze, ze dokupiłem przed scenem 155mm.  Jak znalazł...Dowództwo mnie ceni i nagradza Korsarzem, no i bardzo dobrze. ;) Może jeden ppanc bym dodał?
Ciekawy unit- Area AD... No i oddalający się przydzielony oddział- naprawdę jest ciekawie.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

#9
Cytat- SS ma flagę ONZ.

GraphSwitcher się kłania - albo skopiuj sobie plik Panzer2.dat z katalogu starego PG2 - jeśli tam miałeś dobrze.

Cytatchyba jest sekretny heks, bo lądowiska nie zniszczyłem a zająłem niby wszystko???

Jest - bodaj pod radarem
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#10
No i mały raporcik. ;) Przed rozłożeniem sił. Trza pomóc francuskim obibom. :D
OpenGen 0.59o * (24 May 2010) *  Efile folder:e:\Moje dokumenty\Tomasz\P\Open General\
Campaign: OpenPG Test,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Rescue Mission , #0 , Brilliant Victory
2   Escape , #1 , Brilliant Victory
3   Gold Of The Reich , #2 , Brilliant Victory
4   Line of Fire , #3 , Brilliant Victory
5   Secret Base , #4 , Brilliant Victory

Current scenario: Reinforcements , VH prestige is 0 ,  All hex prestige is: 120
Total army value: 1692 , Current prestige is 718
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture)
if BV: +550, Two Ways , cap 7500, 12 turn prestige: 95
if V : +350, Two Ways , cap 7500, 12 turn prestige: 95
if TV: +200, Two Ways , cap 7500, 12 turn prestige: 95
Ls: Loss , turn prestige: 95

Infantry
*  Ranger , Jeep ,Al , 2 bars , 257 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:001)
*  Infantry 43 , GMC ,Ed , 1 bars , 191 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:002)
*  Special Service , M5A1 [W] ,Zack , 1 bars , 154 exp , USA , 5/5 , 0 kill , 0 pp (U:003)
Assault Eng. , M5A1 [W] ,Tim , 3 bars , 391 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 444 pp (U:010)

Tank  
*  M4A3E2 Jumbo ,John sup.man. , 5 bars , 562 exp , USA , 10/10 , Superior Maneuver , 47 kill , 0 pp (U:004)
*  M26 ,Clive , 1 bars , 120 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:011)
M4A3/76 ,Brad , 1 bars , 168 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 348 pp (U:012)

Recon
*  M8 Greyhound ,Peter , 3 bars , 381 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:006)

Anti-Tank
*  M36 ,Henry first strike , 3 bars , 357 exp , USA , 10/10 , First Strike , 4 kill , 0 pp (U:007)

Artillery
*  M7 ,Betty , 4 bars , 417 exp , USA , 12/10 , 1 kill , 0 pp (U:005)
M12 ,Katty , 0 bars , 48 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp (U:013)
155mm M1 , M5 HS Tractor ,Maggy , 2 bars , 218 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 480 pp (U:015)

Fighter
*  P-38J ,Perry skilled rec. , 5 bars , 540 exp , USA , 11/10 , Skilled Reconnaissance , 1 kill , 0 pp (U:008)
*  P-47M ,Kriss , 2 bars , 275 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:009)
*  F4U-4 Corsair ,Greg , 1 bars , 180 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:014)

Killed: AD 13 ,  AT  8 ,  ATY 15 ,  INF 58 ,  REC  4 ,  TK  4 ,  FTR  3 ,  TB  1 ,  Total: 106
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  2 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   2

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 0 Leaders
Total :    993 exp,     12 kill,    444 pp
Average:    248 exp,      3 kill,    111 pp
Tank   *  3 Units * 1 Leaders
Total :    850 exp,     59 kill,    348 pp
Average:    283 exp,     20 kill,    116 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
Total :    381 exp,      3 kill,      0 pp
Average:    381 exp,      3 kill,      0 pp
Anti-Tank *  1 Units * 1 Leaders
Total :    357 exp,      4 kill,      0 pp
Average:    357 exp,      4 kill,      0 pp
Artillery *  3 Units * 0 Leaders
Total :    683 exp,      2 kill,    900 pp
Average:    228 exp,      1 kill,    300 pp
Fighter *  3 Units * 1 Leaders
Total :    995 exp,      7 kill,      0 pp
Average:    332 exp,      2 kill,      0 pp
Summary * 15 Units * 3 Leaders
Total :   4259 exp,     87 kill,   1692 pp
Average:    284 exp,      6 kill,    113 pp

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

czata

Przydarza mi się coś dziwnego.  Czasami, po ruchu nad jednostkę przeciwnika, mój samolot samoczynnie wykonuje atak w płaszczyźnie powietrze - ziemia.  Po tym ataku, mam jeszcze zwykłą możliwość ataku.

Pozdrawiam, Czata

Gustlik

A nie jest przypadkiem tak, ze ta jednostka to Flak (ckm - na przykład) i po zatrzymaniu się nad taka jednostką samolot zostaje z definicji ostrzelany ZANIIM ma możliwość wykonania ataku? Przyjrzałeś się dokładnie czy to samolot atakuje, czy sam zostaje zaatakowany?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

#13
Ja miałem, ze sam zostaje zaatakowany. ;) Co było ciekawe- tym scenie z tajną bazą- że miałem wrażenie, jakby były 2 oddziały na jednym heksie, bo najpierw B25 został zaatakowany, a potem wykonał atak i "zdjął" adwersarza.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#14
Scenariusz z odwrotem Francuzów- czy panel zakupów będzie zamknięty, czy jest przewidziany jako otwarty?
ps. nie wiem, już gdzie apelować, ale uważam, ze posty powinny mieć zablokowaną możliwość zmian np. po 30 minutach.
ps. 2 Francuski sprzęt lotniczy- chyba jest za długo dostępny? Blochy czy Amiotty???
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369