Test - B02 12SS Hitlerjugend

Zaczęty przez czata, Marzec 12, 2011, 03:56:57 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

mara

#60
Cytat: Hansen w Marzec 21, 2011, 08:15:09 PM
Ściągnąłem najnowsza wersję...i dalej lipa,werhmacht dostępny,dalej mamy Panterę D(w 44r.?) zamiast G i dlaczego dywizja nie posiada pułku artylerii???
Mam pytanie....kiedy będzie można rozegrać dopracowany pierwszy scen???
Nie wiem o co chodzi ale u mnie nie ma wermachtu, nie ma już panter D, artyleria została podporządkowana I KPSS, a pierwszy i drugi scen są już w zasadzie gotowe ;)
może problemem jest granie ze stanu gry na starej wersji ???
dołączam najbardziej aktualną wersję
nie zawiera wszystkich poprawek czaty, ale to co wiedziałem to zmieniłem
PS sprawdzałeś tego scena którego ci podesłałem?
Poprawki od Czaty wprowadzone (trochę zmodyfikowałem 12SS walczy nadal ;))
Hansen - trzepie po kolei wszystkie sceny i znalazłem 1 Panterę D :huh? biorę się za poprawkę ;)
Znalazłem jeszcze Pz III ::)
ale już poprawiłem i dołączam poprawiony plik

[załącznik usunięty przez administratora]

Hansen

#61
Wywaliłem wszystko ze ''scenario'' i już jest OK.
Co do scena którego mi wysłałeś zaraz wyślę odp.
Co do artylerii....to mi się nie podoba...pułk art.był podporządkowany dywizji a nie korpusowi >:D...zazwyczaj to środki korpuśne przydzielano do dywizji.....więc czekam na dwie haubice(105 i 150mm)
Na razie widzę tylko werfer abt. >:(

mara

Dobra pójdźmy na kompromis dorzucam 1 haubice 105 i zostawiam artylerie korpusu tak jak jest, ok? ;D

Hansen


czata

Cytat: mara w Marzec 21, 2011, 05:46:10 PM
Cytat: czata w Marzec 21, 2011, 10:18:21 AM
Poprawiona jest ścieżka kampanii, ale nadal jej nie rozumiem.
Po BV w scenariuszu 00 idzie się do 09, a po nim do 13, którego nie ma.
Po BV i V w 02 idzie się do 11, który jest ostatnim scenariuszem.
Po 07 jest 08, którego akcja dzieje się pół roku wcześniej.
Po 08 idzie się do 12, którego nie ma lub cofa się do 03, co powoduje zapętlenie.
Żaden wynik nie prowadzi do scenariusza 10.
Uff!
to w sumie dobrze że jest efekt zaskoczenia ;)
a tak na poważnie to nie patrz na numerację, bo ta kampania nie jest liniowa.
Tu nie chodzi o to, czy jest liniowa, czy nie. Chodzi o to, że dotychczasowa kolejność nie ma sensu. Przeanalizuj sam dokładnie ścieżkę, a się przekonasz.

Cytat: mara w Marzec 21, 2011, 05:46:10 PM
Cytat: czata w Marzec 21, 2011, 10:18:21 AM
- wprowadziłem własną propozycję PC (nie we wszystkich scenariuszach);
w sumie nie jestem graczem turniejowym i szczerze powiedziawszy nigdy nie zwracałem uwagi na punkty, więc trudno mi ocenić jak ustawić to punktowanie - więc gdybyś mógł to zrobić dla całej kampanii to będę wdzięczny
Ja też nie jestem graczem turniejowym. A tu nie chodzi o punkty, a o prestiż (kasę) możliwy do zdobycia.

Poprawki będę nanosił na Twoje wersje. Nie chcę prowadzić poprawek niezależnie, bo to do niczego dobrego nie prowadzi.

Zgodnie z przewidywaniem, nie udało mi się wygrać BV w pierwszym scenariuszu.

W drugim scenariuszu nadal występuje jednostka UC (3InfDiv/4ATB). Jest to pojazd na innym pojeździe.

Pozdrawiam, Czata

czata

Wiedziałem, że niezależne nanoszenie poprawek musi przynieść negatywne rezultaty. Samodzielnie, nie będę więcej tego robił.

Do poprawienia w pierwszym scenariuszu:
- przywrócić DHeks na polu 13,23;
- Zsamot jest okopany, Czata nie, za to ma pojazd  ;D;

Pojazd UC na pojeździe Jeep jest także w trzecim scenariuszu. To celowe?

W najnowszej wersji, ścieżka jest poprawiona. Jedyny błąd, to zakończenie scenariusza 10. Po tym scenariuszu powinien być koniec gry, a jest scenariusz 11. 

Moje propozycje PC:
00 1000
01 1000
02 1600
03 2000
04 2200
05 2400
06 2600
07 3400
08 1600
09 1400
10 3800
11 1800

Pozdrawiam, Czata

mara

Cytat: czata w Marzec 22, 2011, 01:19:18 PM
Wiedziałem, że niezależne nanoszenie poprawek musi przynieść negatywne rezultaty. Samodzielnie, nie będę więcej tego robił.

Do poprawienia w pierwszym scenariuszu:
- przywrócić DHeks na polu 13,23;
- Zsamot jest okopany, Czata nie, za to ma pojazd  ;D;
??? poprawię
Cytat: czata w Marzec 22, 2011, 01:19:18 PM
Pojazd UC na pojeździe Jeep jest także w trzecim scenariuszu. To celowe?
Nie, to błąd (w pierwszej wersji to było działo z transportem, potem zrobiłem upgrade ale zapomniałem zdjąć transport). Do poprawy
Cytat: czata w Marzec 22, 2011, 01:19:18 PM
W najnowszej wersji, ścieżka jest poprawiona. Jedyny błąd, to zakończenie scenariusza 10. Po tym scenariuszu powinien być koniec gry, a jest scenariusz 11.
To akurat nie jest błąd - docelowo będą jeszcze 2 bitwy (ile to będzie scen jeszcze nie wiem)[/quote] 
Cytat: czata w Marzec 22, 2011, 01:19:18 PM
Moje propozycje PC:
00 1000
01 1000
02 1600
03 2000
04 2200
05 2400
06 2600
07 3400
08 1600
09 1400
10 3800
11 1800
jeżeli dobrze zrozumiałem, to jest to prestiż do zdobycia w scenariuszach, popraw mnie jeśli się mylę ;D

w pierwszym scenie (00) dodałem jedną haubicę 105 do jednostek corowych - po poprawce z tym pojazdem na pojeżdzie rozumiem że pierwszy scen  może tak zostać?

Hansen

Właśnie go skończyłem....nawet nie marzyłem o Bayeux ;)

mara

Cytat: Hansen w Marzec 22, 2011, 05:18:50 PM
Właśnie go skończyłem....nawet nie marzyłem o Bayeux ;)
ale poprzednim razem jak dobrze pamiętam to zdobyłeś?

Hansen

No zdobyłem,szczerze to teraz też mogłem w mieście była tylko jedna jednostka piechoty!!!
Druga bitwa za mną.
Teraz zdobyłem Bayeux :iwin
Jak pisałem wcześniej artyleria aliancka jest niby zabójcza ale trzeba w pierwszej kolejności zniszczyć dywizyjną 25pdr a później ciężką...pamiętajmy że jest bezbronna kiedy atakujemy ;)
Dostałem Wirbelwinda ale sprzedałem.
Czy można już grać 3 scen???

OpenGen 0.66a * (23 Feb 2011) *  Efile folder:F:\OPEN GENERAL\OpenGen\efile_og_wx\  * Efile version:GusOpen Ver.:1.1
Campaign: B02 12SS HITLERJUGEND,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza krew , #0 , Sukces V , score:-32
2   Utrzymać Caen! , #1 , Wielki Sukces BV , score:16
--
Campaign score: -16  *  Average: -8

Current scenario: 12SS walczy dalej!,  VH prestige is 200 ,  All map prestige is: 320
Total army value: 2102 , Current prestige is 37
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Kampfgruppe Luck , cap 0, 15 turns prestige: 375
if V : +150, Kampfgruppe Luck , cap 0, 18 turns prestige: 450
if TV: +100, Falaise , cap 0, 21 turns prestige: 525
if Ls: +150, Chambois , cap 0, 21 turns prestige: 525

Piechota
SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/25 Reg.-Meyer , 2 bars , 287 exp , Waffen SS , 12/10 , 3 kill , 446 pp (U:002)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/26 Reg.-Mohnke , 1 bars , 139 exp , Waffen SS , 11/10 , Resilience: straty w obronie mniejsze o 1 , 7 kill , 0 pp (U:004)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/Pion.Abt.-Muller , 0 bars , 61 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:006)

Panc
*  Pz IVH , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt.-Prinz , 2 bars , 228 exp , Waffen SS , 12/10 , 10 kill , 0 pp (U:005)
*  Panther G , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt.-Wunsche , 3 bars , 340 exp , Waffen SS , 12/10 , 34 kill , 0 pp (U:010)
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 781 exp , Waffen SS , 10/5 , Overwatch: pierwsza jednostka w zasięgu  , 12 kill , 0 pp (U:012)

Zwiad
*  251/22 , 12 SS/Hitlerjugend/Aukl.Abt.-Bremer , 1 bars , 125 exp , Waffen SS , 11/10 , 3 kill , 0 pp (U:011)

PPanc
*  JagdPz IV , 12 SS/Hitlerjugend/Jagd.Abt.-Hanreich , 1 bars , 153 exp , Waffen SS , 11/10 , 4 kill , 0 pp (U:003)

Artyleria
Hummel , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt.-Urbanitz , 0 bars , 51 exp , Waffen SS , 10/10 , 3 kill , 468 pp (U:001)
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS/Hitlerjugend/Werfer Abt.-Muller , 0 bars , 91 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:008)
*  10.5 leFH18M , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt.-Schops , 1 bars , 159 exp , Waffen SS , 11/10 , 2 kill , 0 pp (U:009)
15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/3 Abt.-Bartling , 0 bars , 25 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 480 pp (U:014)

Obrona Lotnicza
88mm FlaK 41 , Wagon , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt.-Fend , 0 bars , 58 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 468 pp (U:007)
Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt. , 0 bars , 42 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 240 pp (U:013)

Killed: AD 16 ,  AT 14 ,  ATY 39 ,  INF 67 ,  REC 17 ,  TK 28 ,  FTR 15 ,  TB  1 ,  Total: 197
Lost  : AD  3 ,  AT  2 ,  ATY  3 ,  INF 19 ,  REC  4 ,  TK  3 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  35

BV  1
V   1
TV  0
L   0


mara

wprowadziłem w trzecim scenie takie poprawki:
- dodałem na wzgórzu: 2 bunkry, 2 zasieki, 1 pole minowe
- cofnąłem trochę ciężką artylerie
- zmieniłem pola rozstawienia (część przeniosłem na drugą stronę rzeki)
- przy rzece rozstawiłem saperów, którzy mogą przeprawiać
- no i nie bez znaczenia powinna być ta dodatkowa corowa haubica ;)
myślę że będzie trudno, ale można to grać

czata

Utrzymać Caen!.
BV bez problemu. Ale SHeksa nie udało mi się zdobyć.

12SS walczy dalej!
Wrócił snajper. Raczej chodziło mi o to, by był on core od początku.  Jest on 10/3. Do poprawy. Inna sprawa, że szkoda jednostki core w tym miejscu.

Rozstawiam tak, jak mi sugerują DHeksy. Na razie, idzie nieźle. Sugestia: zabrać DHeksa z pola 24,29.


Nie wiem, która wersja jest aktualna. Przyjąłem, że ta od Kowdara.

Samodzielnie naniosłem na nią następujące poprawki:
- wprowadziłem PC;
- przywróciłem DHeks na polu 13,23 (Pierwsza krew);
- zabrałem Czacie pojazd i okopałem go (Pierwsza krew);
- nadałem nazwę Nebelowi (Pierwsza krew);
- zdjąłem ze snajpera opcję core, w zamian dałem mu lidera (12SS walczy dalej!);
- zmieniłem przynależność SHeksa, dołożyłem dodatkowego dla Niemców (Falaise).
Poprawki przesłałem Kowdarowi.

Cytat: mara w Marzec 22, 2011, 04:06:01 PM
Cytat: czata w Marzec 22, 2011, 01:19:18 PM
W najnowszej wersji, ścieżka jest poprawiona. Jedyny błąd, to zakończenie scenariusza 10. Po tym scenariuszu powinien być koniec gry, a jest scenariusz 11.
To akurat nie jest błąd - docelowo będą jeszcze 2 bitwy (ile to będzie scen jeszcze nie wiem)
Ale, i tak, po 10 nie ma prawa być 11.

Cytat: mara w Marzec 22, 2011, 04:06:01 PM
Cytat: czata w Marzec 22, 2011, 01:19:18 PM
Moje propozycje PC:
00 1000
01 1000
02 1600
03 2000
04 2200
05 2400
06 2600
07 3400
08 1600
09 1400
10 3800
11 1800
jeżeli dobrze zrozumiałem, to jest to prestiż do zdobycia w scenariuszach, popraw mnie jeśli się mylę ;D

Nie do końca. Prestiż zdobywa się z trzech źródeł. Za tury, za zdobywanie flag oraz premie za zwycięstwo (+prestiż początkowy). PC raczej ogranicza ilość prestiżu, możliwego do zdobycia za premie.

Pozdrawiam, Czata

kowdar

#72
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
Nie wiem, która wersja jest aktualna. Przyjąłem, że ta od Kowdara.
....
Poprawki przesłałem Kowdarowi.


NIE !!!!!!!!!!!!

Ja nie trzymam najnowszej wersji  ???
Kontaktujcie się bezpośrednio z autorem !!!

Wersja na stronie jest z forum ściągnięta o godz. 00:58 z dnia 22.03.2010.
A w tym dniu po południu mara napisał o wprowadzeniu poprawek ... więc sądzę, że
znowu wprowadzacie równolegle poprawki.

Maila forwarduje do mary ...
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

mara

#73
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
Utrzymać Caen!.
BV bez problemu. Ale SHeksa nie udało mi się zdobyć.
To co rozumiem że tego scena możemy zostawić jak jest?
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
12SS walczy dalej!
Wrócił snajper. Raczej chodziło mi o to, by był on core od początku.  Jest on 10/3. Do poprawy. Inna sprawa, że szkoda jednostki core w tym miejscu.
Snajpera zostawiamy jak jest - tak będzie "historycznie" - jak 12SS wycofała się za Orne to zostali tylko snajperzy ;)
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
Rozstawiam tak, jak mi sugerują DHeksy. Na razie, idzie nieźle. Sugestia: zabrać DHeksa z pola 24,29.
Zabrałem
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
Nie wiem, która wersja jest aktualna. Przyjąłem, że ta od Kowdara.
Nie. Ze względu na to że dłubie po trochu codziennie, a poprawek jest sporo, stwierdziłem że będę Kowdarowi wysyłał wersję z numerkiem powiedzmy raz na tydzień, a bieżące poprawki podwieszał na forum. Mogłem wcześniej napisać
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
Samodzielnie naniosłem na nią następujące poprawki:
- wprowadziłem PC;
- przywróciłem DHeks na polu 13,23 (Pierwsza krew);
- zabrałem Czacie pojazd i okopałem go (Pierwsza krew);
- nadałem nazwę Nebelowi (Pierwsza krew);
- zdjąłem ze snajpera opcję core, w zamian dałem mu lidera (12SS walczy dalej!);
- zmieniłem przynależność SHeksa, dołożyłem dodatkowego dla Niemców (Falaise).
Po za pierwszym i ostatnim punktem zmieniłem to wczoraj, te dwa punkty zrobię dziś
Cytat: czata w Marzec 23, 2011, 01:06:13 PM
Ale, i tak, po 10 nie ma prawa być 11.
to też poprawię dziś
Dołączam aktualną wersje:
oprócz wyżej wymienionych poprawek (i tego pojazdu z wczoraj) - przerobiony scen Chambois


[załącznik usunięty przez administratora]

Hansen

#74
Kolejna bitwa za mną....ustawiłem HJ w ''112'' i nic mnie stamtąd nie ruszyło ;D
Wittmann zalicza wroga co turę ;)
Sukces mogłem osiągnąć kilka tur wcześniej,ale poczekałem na kasę.
Dostałem JagdPz IV/70 ale sprzedaję bo wtedy w 12 SS takich nie było....sprzedaję też snajperów.
W 10 SS jest PzIII a powinien być PzIV.

OpenGen 0.66a * (23 Feb 2011) *  Efile folder:F:\OPEN GENERAL\OpenGen\efile_og_wx\  * Efile version:GusOpen Ver.:1.1
Campaign: B02 12SS HITLERJUGEND,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Pierwsza krew , #0 , Sukces V , score:-32
2   Utrzymać Caen! , #1 , Wielki Sukces BV , score:16
3   12SS walczy dalej! , #2 , Wielki Sukces BV , score:22
--
Campaign score: 6  *  Average: 2

Current scenario: Kampfgruppe Luck,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 120
Total army value: 2997 , Current prestige is 31
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Falaise , cap 0, 18 turns prestige: 360
if V : +150, Falaise , cap 0, 18 turns prestige: 360
if TV: +100, Falaise , cap 0, 21 turns prestige: 420
if Ls: +150, Chambois , cap 0, 21 turns prestige: 420

Piechota
SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/25 Reg.-Meyer , 2 bars , 287 exp , Waffen SS , 12/10 , 3 kill , 446 pp (U:002)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/26 Reg.-Mohnke , 1 bars , 139 exp , Waffen SS , 11/10 , Resilience: straty w obronie mniejsze o 1 , 7 kill , 0 pp (U:004)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/Pion.Abt.-Muller , 0 bars , 61 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:006)

Panc
*  Pz IVH , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt.-Prinz , 3 bars , 332 exp , Waffen SS , 13/10 , 13 kill , 0 pp (U:005)
*  Panther G , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt.-Wunsche , 4 bars , 450 exp , Waffen SS , 14/10 , 46 kill , 0 pp (U:010)
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 905 exp , Waffen SS , 10/5 , Overwatch: pierwsza jednostka w zasięgu  , 28 kill , 0 pp (U:012)
King Tiger , 1 SS/Lssah/KG-Peiper , 2 bars , 200 exp , Waffen SS , 12/10 , 0 kill , 849 pp (U:015)

Zwiad
*  251/22 , 12 SS/Hitlerjugend/Aukl.Abt.-Bremer , 1 bars , 196 exp , Waffen SS , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:011)

PPanc
*  JagdPz IV , 12 SS/Hitlerjugend/Jagd.Abt.-Hanreich , 1 bars , 195 exp , Waffen SS , 11/10 , 4 kill , 0 pp (U:003)

Artyleria
Hummel , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt.-Urbanitz , 0 bars , 78 exp , Waffen SS , 10/10 , 5 kill , 468 pp (U:001)
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS/Hitlerjugend/Werfer Abt.-Muller , 1 bars , 105 exp , Waffen SS , 11/10 , Combat Support , 2 kill , 0 pp (U:008)
*  10.5 leFH18M , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt.-Schops , 2 bars , 248 exp , Waffen SS , 11/10 , 5 kill , 0 pp (U:009)
15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/3 Abt.-Bartling , 0 bars , 61 exp , Waffen SS , 10/10 , 3 kill , 480 pp (U:014)

Obrona Lotnicza
88mm FlaK 41 , Wagon , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt.-Fend , 1 bars , 167 exp , Waffen SS , 11/10 , Forest Camouflage , 3 kill , 514 pp (U:007)
Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt.-Fend , 0 bars , 70 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 240 pp (U:013)

Killed: AD 26 ,  AT 20 ,  ATY 58 ,  INF 99 ,  REC 27 ,  TK 50 ,  FTR 20 ,  TB  1 ,  Total: 301
Lost  : AD  5 ,  AT  6 ,  ATY  7 ,  INF 32 ,  REC  8 ,  TK  5 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  64

BV  2
V   1
TV  0
L   0