Cecha Camuflage Expert

Zaczęty przez Mario, Lipiec 14, 2012, 01:24:35 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Mario

Przy okazji  wątku "snajperzy" nasunął mi się pomysł-nie wiem czy możliwy do realizacji  jak:
-uatrakcyjnić rozgrywkę :)
-wzmocnić AI ( na czym jak zauważyłem w  wielu  kolegom zależy) ;D
Można by fortyfikacją ( bunkrom  itp) dać cechę Camuflage Expert ( w rzeczywistości  były i są one  właśnie maskowane ), spowoduje to  możliwość  zaskoczenia gracza i wymusi jeszcze staranniejsze rozpoznanie. zastanawiam się tylko czy  taką cechę dawać całej klasie czy wybranym "oddziałom".
Ciekawi mnie jeszcze sprawa  min?
Po pierwsze czy  one tez mogły by mieć tą cechę- są one w realu  właśnie maskowane.
A po drugie ( nie wiem czy to już nie nadaje się na inny wątek)  jak jest możliwość żeby saperzy/ pionierzy  lub inne jednostki, które mają możliwość minowania mogły używać min przeciwpiechotnych  lub przeciwpancernych ( oczywiście z różną siłą rażenia)

Można ta cechę (atrybut) dać też oddziałom np. partyzantów lub specjalnym: szpiegom itp. (w którymś wątku Gustlik proponował  takie jednostki, które miały "poprawić" inteligencje AI).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Cecha "Camouflage Expert" to cecha lidera przyznawanego przez grę losowo.

Polecam zapoznać się z edytorem LG Suite - tam  wyraźnie widać KTÓRE cechy można nadać, a które nadaje sama gra. Oszczędzimy sobie pisania....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Ok, rozumiem ( nie wchodzę w LG Suite-nawet sobie nie instalowałem).
Czy w takim razie szanowni koledzy widzicie sensowność,żeby  takie jednostki jak: snajperzy, fortyfikacje (oraz np. szpiedzy itp.)  miały  przypisane przez grę cechę Camuflage Expert. Oraz czy w ogóle miny mają też mieć taką cechę-moim zdaniem to uatrakcyjni rozgrywkę i wzmocni AI. Może zrobić małą ankietę, a Gustlik jako osoba która u Luisa cieszy się dużym  poważaniem w raz z pomysłem ze snajperów wrzuci to mu na "Wishes List".
A po drugie jak jest możliwość żeby saperzy/ pionierzy  lub inne jednostki, które mają możliwość minowania mogły używać min przeciwpiechotnych  lub przeciwpancernych ( oczywiście z różną siłą rażenia)-czy to też trzeba ustalać na poziomie gry?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

czata

Fortyfikacje nie powinny mieć cechy Camuflage Expert.

Na dzień dzisiejszy, cecha ta sprawia, że nie widzi się jednostki stojącej w sąsiednim heksie.
Na początku każdej nowej tury fortyfikacja przestawałyby być widoczna.

Jak sobie wyobrażasz walkę z jednostkami przeciwnika, wiedząc o ich istnieniu, ale ich nie widząc?

Gustlik

CytatCzy w takim razie szanowni koledzy widzicie sensowność,żeby  takie jednostki jak: snajperzy, fortyfikacje (oraz np. szpiedzy itp.)  miały  przypisane przez grę cechę Camuflage Expert.

Nie, nie "widzimy sensowności" gdyż - jak napisałem - cechy Camouflage Expert NIE DA SIĘ PRZYPISAĆ !!!!!!!
Jednostka może ją tylko dostać jako lidera....

Cytatnie wchodzę w LG Suite-nawet sobie nie instalowałem

No to dyskusja nie ma sensu........... 
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

#5
Widzę, że nie do końca się zrozumieliśmy :).
Ja rozumiem, że obecnie nie da się PRZYPISAĆ.
Pisałem " czy nie widzicie sensowności" w znaczeniu przyszłościowym- żeby taki ewentualny pomysł wrzucić  do Luisa w pracach rozwojowych gry na przyszłość-proszę czytać ze zrozumieniem :).

" No to dyskusja nie ma sensu...........  "


coś takiego mi osobiście  nie do końca się podoba ( nie każdy musi mieć zainstalowany LG Suite- gra mi służy do grania a wrzucam pomysły, żeby od bardziej doświadczonych  w szczegółach technicznych dowiedzieć się paru rzeczy oraz, żeby ewentualnie  uatrakcyjnić grę- a  o to nam chyba wszystkim chodzi) a  z wypowiedzi zauważyłem, że forum jest  do dyskusji
( a takie uwagi zniechęcają nowych takich jak ja ). Kolegę Gustlika szanuję  za ogromny wkład wniesiony w  popularyzowanie naszej rozrywki.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Cytata  z wypowiedzi zauważyłem, że forum jest  do dyskusji

Chodzi jednak o PRZEJRZYSTOŚĆ dyskusji. Instalując sobie Suite i odwiedzając JP's Panzers forum można zdobyć jaką taką orientację w tym co DA się zrobić, a czego NIE.

Unikniemy w ten sposób "pustych" przebiegów, jałowych dyskusji i odpowiedzi polegających wyłącznie na: 'nie da się"

Właśnie dostałem nową wersję silnika gry i nowe OpenSuite z mnóstwem nowych możliwości - do testów. Już widzę te pytania, na które trzeba będzie odpowiadać. Dlatego za wszelką cenę chcę uniknąć bicia piany i prosić, żeby (w miarę możliwości) każdy starał się na własną rękę zdobyć tyle wiedzy - ile się da.

Nowe formaty wchodzą lada dzień i teraz wszyscy jesteśmy TAK SAMO ZIELONI w tej kwestii. Skończyły się czasy kiedy ja wiedziałem więcej, bo zacząłem bawić się bebechami gry wcześniej niż inni. W OG wszyscy startujemy z tego samego poziomu i powinniśmy sobie ułatwiać rozgryzanie tajemnic gry.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Ok, jasne ale:
Pisałem " czy nie widzicie sensowności" w znaczeniu przyszłościowym- żeby taki ewentualny pomysł wrzucić  do Luisa w pracach rozwojowych gry na przyszłość.
Co do reszty to się w zupełności zgadzam z Tobą ( choć nie zawsze jest czas żeby czytać inne fora) :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

mara

Uważam że ta cecha powinna być zdjęta z lidera, a dostępna na etapie tworzenia efila, i tu popieram kolegę Mario że warto ten pomysł przedłożyć Luisowi.

Zsamot

Nie, stanowczo nie. Tylko dlatego, że jest to "ostra" specjalizacja? To może overwatch też?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

mara

Ale o co tu się spierać, dzisiaj jest tak że nikt nie ma wpływu na to czy dostanie takiego lidera czy nie, natomiast po takich zmianach o których mowa wcześniej, twórca kampanii miałby na to wpływ, a to byłaby kolejna możliwość pomocna w kreowaniu fajnych scenów. Myślę że powinieneś bardziej zaufać w możliwości autorów kampanii.
pozdrawiam

Mario

Jestem od początku za  :), proponowane zmiany  prawdopodobnie  uatrakcyjniły by rozgrywkę dając twórcą kampanii nowe możliwości- a wszystko co powoduje że, gra jest bardziej atrakcyjna moim zdaniem jest warte wprowadzenia (podobnie jak rozgrywanie tur nocnych).
Nie wie ktoś może jak postępują prace z wprowadzeniem do gry  tur nocnych?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

czata

OpenSuite umożliwa ustawianie konkretnego lidera na poziomie scenariusza.