Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

A czy zauważyłeś, że ja nie narzekam, ale się cieszę, że właśnie jest to rozwinięcie, nie zaś zawężenie możliwości gry?
Napisałem o moim skojarzeniu, nie testach, prawda?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

czata

Cytat: Gustlik w Wrzesień 07, 2012, 11:26:09 AM
Nie ma to jak zacząć dzień od ponarzekania - prawda? :D
Nie wiem, kto tu narzeka.

Gra przejmuje możliwości People i PGIII, a nie przejmuje PacGen. Trochę szkoda...

Gustlik

Cytatniemniej właśnie misje lotnicze spowodowały, że podziękowałem People G

Po tym zdaniu odniosłem wrażenie, że Ci się te misje nie podobają... Jeśli to było złe wrażenie - to przepraszam.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

derwiszx

Gratia gratiam parti

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Madlock

#260
Cytat: czata w Wrzesień 07, 2012, 07:02:11 AM
Niestety, nie zauważyłem, żeby lotniskowce miały przewozić samoloty.
Jest atrybut carrier deploy dla samolotów.  Samolot będzie mógł mieć bazę na lotniskowcu. Ale pewnie chodziło Ci o takie przewożenie jak w Pacific General, gdzie lotniskowiec mógł chować samoloty pod pokład?
Co do misji lotniczych, to ja będę je wolał od starego systemu.

Zsamot

Cytat: Gustlik w Wrzesień 07, 2012, 01:39:26 PM
Cytatniemniej właśnie misje lotnicze spowodowały, że podziękowałem People G
Po tym zdaniu odniosłem wrażenie, że Ci się te misje nie podobają... Jeśli to było złe wrażenie - to przepraszam.
Nie masz za co. dla mnie misje to gra w kierunku wręcz zniszczenia trzech klas jednostek- bo nie tylko myśliwce, bombowce- ba -NOWA klasa- strategiczne lotnictwo, ale i pelotki stracą dla mnie frajdę... FlaK też... Można misje lubić, jak się trzaska na nowych grach, RTS-y itp. ale dla osób - jak ja uwielbiających PG2 od zawsze- myślę, że to spory ubytek atrakcyjności...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

No to wyłóż ten pogląd jasno i prosto - misje są opcjonalnym wyborem podejmowanym przez twórców kampanii. Jeśli obronisz swoją tezę i przekonasz do niej innych, misje nie będą działać. nawet pomimo wprowadzenia do efila samolotów "misyjnych"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Ale kogo mam przekonać? Graczy czy twórców kampanii? Bo względem tej nowej opcji nie ma możliwości kompromisu. Jest tylko opcja 0-1.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

derwiszx

Zgadzam się z Gustlikiem. Nie jest wskazane zakładanie kagańca twórcom.
Twórcy wprowadzają w życie autorskie projekty kampanii, a do gracza należy wybór czy chcą grać dana kampanię czy nie.
Moim zdaniem, nam graczom wypada tylko cieszyć się, że twórcy dostali tyle nowych narzędzi. Teraz mogą urozmaicić kampanie i wdrożyć pomysły, których do tej pory ze względów technicznych nie byli w stanie zrealizować.
Gratia gratiam parti

derwiszx

#265
Pojawiła się nowa wersja silnika.

Version beta 0.90.1.0 ( 12-Sep-2012)
Autodownload of missing maps was not working properly, now it's fixed (also fixed OpenSuite)
Hotkey N <next unit> - didn't work.
Units set as reinforces and also as deployed, will become deployed when loaded and reinforce-turn will be cleared
Using Air Missions, air units (reinforces) not arriving in a valid air base are moved to HQ to be deployed manually.

-naprawiono mechanizm autoładowania brakujących map (dotyczy również OpenSuite)
- przywrócono działanie Hotkey N <next unit> skrót klawisza N  <następna jednostka>

Dwóch kolejnych tłumaczeń nie jestem pewien (wróci Gustlik to poprawi)

EDIT - Gustlik
- jednostki oznaczone jednocześnie jako posiłki i rozstawione (częsty błąd w scenariuszach), będą przyjmowały rolę rozstawionych, a ich numer kolejki (w której miały się pojawić) będzie kasowany.

-Misje lotnicze,  jednostki lotnicze (wzmocnienia) nie przybywające do właściwych  im baz (lotnisk) są kierowane do HQ i stamtąd mogą być wprowadzane do gry ręcznie. 

EDIT - zgadza się to trzeba sprawdzić - bo nie wiem czy to jest opis tego, co jest, czy tego co było i zostało usunięte.
Gratia gratiam parti

czata

Cytat: derwiszx w Wrzesień 13, 2012, 02:41:25 PM
-Misje lotnicze,  jednostki lotnicze (wzmocnienia) nie przybywające do właściwych  im baz (lotnisk) są kierowane do HQ i stamtąd mogą być wprowadzane do gry ręcznie. 
Zapewne chodzi o sytuacje, gdy gracz nie ma własnego lotniska (przed tą poprawką samoloty bez lotniska zachowywały się głupio).

derwiszx

Też tak uważam, ale pewnosci nie mam bo na razie nie miałem do czynienia z tym przypadkiem.
Gratia gratiam parti

derwiszx

Version beta 0.90.2.0 ( 20-Sep-2012)
AAR shows caps for the different choices when scenario to follow is a xsch
AAR can include the list of scenario settings
When playing standalone scenarios with reversed sides, the game freezes when a popup window with new equipment appears
When playing PBEM turn prestige was not allocated properly at the beginning of each player turn
Turn messages are written in yellow now to enhance a bit
When victory condition is Exit Units - after saving and reloading- the number of exited units was reset to scenario defined number
The rail station icon was drawn twice in the map (on top of each other)
During bad weather, if Air Missions are enabled, mission 0 was always highlighted in the menu and planes could not change base
Trains was not excluded from protos.
Random leader attribute was changed sometimes by game when loading a savegame.
When typed VH was defined but no VH was needed for a given result, game was ending with that result
Sometimes un-named core units got a name from the auxiliary or even from enemy units after scenario ends
Some intro text files starting a row with '_' character was throwing strange errors, so now engine will replace '_' with '-' those lines, to avoid the issue and also the need to edit existing text intros using that character
Gratia gratiam parti

derwiszx

Własnie dowiedziałem się, że zwiększenie czasu budowania obiektów (lotnisk, stacji itp) i  naprawiania zburzonego heksa z 2 do 3 kolejek  to jest błąd, który zostanie poprawiony w następnej wersji, Tak, że należy ten fakt uwzględniać w scenariuszach będących w opracowaniu.
Gratia gratiam parti