Okręty- kwestie ceny, ich cech

Zaczęty przez Zsamot, Kwiecień 03, 2014, 01:48:14 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rudel

Realistyczne IMHO tak, Ale powinniśmy się zastanowić czy w grze takie wartości będą ok. Trzeba to określać w porównaniu do całości floty ( nie robić z nich siedzących kaczek  ;))
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

Pamiętajmy- to gra. Za wiele realizmu zepsuje jej frajdę. Transport dla OP- wartość o 2-3 heksy więcej.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

Tak trzeba się poruszać po średnich wartościach ruchu (jeżeli 4 teraz mamy). To proste założenie , nie realne, ale proste=> 50% pod wodą i 50% na powierzchni czasu operacyjnego daje nam nasze obecne 4 punkty ruchu. To np 3 pod wodą i 5 na powierzchni spełnia ten warunek. Nie bawmy się bardzo realistyczne oddawanie IMHO bo zabijemy OP. Myślę, że zakres ruchu OP (3-4) pod wodą i (5-6) na powierzchni jest  całkiem sensowny.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Dla mnie obecne okręty podwodne są bliskie ideału. Problemem są/były tylko samoloty torpedowe zapewniające 100% zniszczenie OP.
Rozumiem ze nie można całkowicie oddać realizmu, ale można się starać. Jeśli nie bawimy się w oddawanie realizmu to po co w ogóle dodawać jakieś transporty? Obecny OP jest właśnie uśrednieniem statystyk. Zamieniać jedno uśrednienie w dwa, to dla mnie absurd.
Równie dobrze można dodać OP transport helikopterowy, to dopiero będzie frajda :P.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Jest to jakieś rozwiązanie-oczywiście nie idealne ( cały czas uważam, że najlepszym rozwiązaniem bez zmiany  parametrów OP było by zmniejszenie możliwości ich wykrycia-ale na dzień dzisiejszy bez ingerencji Luisa nie jest to możliwe) :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Rozumiem ale jak Luis to tak jakoś rozważa to my możemy sobie podyskutować. Też za bardzo tego nie widzę transport dla OP i tu pełen wybór od motocykla po Herkulesa czy jakoś tak ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Zakładam ze Luis rozumie to w ten sposób:
transport = wynurzony okręt, traktowany jak zwykły statek nawodny;
właściwy OP = zanurzony okręt,  z wszystkimi zaletami i wadami obecnego OP;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Ale możemy to jakoś u niego naprawić może. Nie jest to idealne rozwiązanie, lecz zawsze coś. Być może jest to ruch w dobrym kierunku . Możliwe, że takie rozwiązanie jest prostsze do zaimplementowania w grze w tej chwili. Mogło by być ciekawe jak to zadziała, Testuję nowy e-file Gustlika teraz >:D.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

Cytat: Rudel w Kwiecień 09, 2014, 09:55:14 PM
Tak trzeba się poruszać po średnich wartościach ruchu (jeżeli 4 teraz mamy). To proste założenie , nie realne, ale proste=> 50% pod wodą i 50% na powierzchni czasu operacyjnego daje nam nasze obecne 4 punkty ruchu. To np 3 pod wodą i 5 na powierzchni spełnia ten warunek. Nie bawmy się bardzo realistyczne oddawanie IMHO bo zabijemy OP. Myślę, że zakres ruchu OP (3-4) pod wodą i (5-6) na powierzchni jest  całkiem sensowny.
Ja również.
Cytat: Waldzios w Kwiecień 09, 2014, 10:46:01 PM
Zakładam ze Luis rozumie to w ten sposób:
transport = wynurzony okręt, traktowany jak zwykły statek nawodny;
właściwy OP = zanurzony okręt,  z wszystkimi zaletami i wadami obecnego OP;
Również tak to rozważałbym jako sensowne.
Cytat: Waldzios w Kwiecień 09, 2014, 10:14:10 PM
Dla mnie obecne okręty podwodne są bliskie ideału. Problemem są/były tylko samoloty torpedowe zapewniające 100% zniszczenie OP.
No tu bym polemizował. Moje 15/10 miały całkiem często komunikaty o ucieczce przeciwnika...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Z ciekawości przetestowałem to w grze, połączenie OP + transport dodane za pomocą edytora działa całkiem sensownie, miej więcej wedle założeń, gorzej jest z zakupem takiego zestawu, nie ma możliwości bezpośredniego kupna kompletu OP + transport.

Cytat: Zsamot w Kwiecień 10, 2014, 12:35:25 AM
No tu bym polemizował. Moje 15/10 miały całkiem często komunikaty o ucieczce przeciwnika...
Zgadza się, ale wtedy można wysłać 6 kolejnych samolotów, 2 z 7 na pewno trafią,
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

Pewnie, ale... to jest moment, gdzie odciągasz realnie siły z innego frontu.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Mario

No ale kolega Waldzios ma przeważnie duże siły powietrzne ;D (nie jest to pewnie dla Niego w takim przypadku duży problem :))
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Czyli, jak rozumiem, KAŻDY okręt podwodny w KAŻDYM kraju musiałby mieć swojego "brata-bliźniaka" - w postaci transportu?

To może być trochę trudne, jako że jest tylko 16 slotów transportowych, a musi się w nich jeszcze zmieścić normalny transport morski, dla oddziałów lądowych.

Gorzej, że na powierzchni taka jednostka nie będzie już klasą "Submarine" - tylko "Naval Transport".
Zatem będzie mogła wykonać zanurzenie alarmowe, tylko będąc w zanurzeniu - trochę to dziwne.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

A ja mam postulat/ pomysł- by można było mieć niszczyciel jako transport morski. Japończycy wszak masowo transportowali tak jednostki. Oczywiście tylko jako przydzielony, nie do kupienia. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Ale wtedy komputer, żeby nie stracić okrętu, nie wysadzi jednostki na brzeg tylko będzie atakował jak niszczycielem.

Już kiedyś tak było jak desantowe helikoptery miały aktywny atak. Komputer wolał latać ze spadochroniarzami na pokładzie i atakować niż ich wysadzić, bo wtedy transport znika.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/