Aktualna wersja gry

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 16, 2010, 10:35:55 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Version 0.68.5 (15-Jun-2011)

   * Shock Tactics leader is excluded for units which already have lasting suppression.
- Lider Shock Tactics nie bedzie przyznawany jednostkom, które z definicji maja tę cechę

   * Replacements from HQ didn't resupplied also if unit was un-deployed
- (tego nie rozumiem)
   
  * When "disable auto-refit" was set, units didn't resupply fuel/ammo even when scenario didn't set "use ammo/fuel as defined"
- Gdy była wyłaczona opcja automatycznych uzupełnień jednostka nie uzupełniała również paliwa ani amunicji
   
  * AI was not moving artillery into mountain or forest under any circumstance.
- Komputer nie przesuwał artlerii w górach ani w lesie
   
  * Movement cost pop up, was cut under some resolutions.
- Okno tablicy ruchu nie wyświetlało się w pewnych rozdzielczościach
 
  * Units having anchor scenario attribute, will not try to evade if also having efile's evade attribute
- Jednostki "zakotwiczone" nie próbowały unikać walki jesli miały tą cechę 

* Fort class units having range >1 will not avoid defender to return fire anymore (Note if changes how Pg2 does)
- Fortyfikacje o zasiegu większym niż 1 nie będą unikały ognia zwrotnego     

* Mountain movement/attribute was showing wrong positions to move, when a minefield was in range.
- Jednostka o ruchu górskim źle wyświetlała pola ruchu jeśli w zasięgu było pole minowe.   

* When an unit disembarking revealed enemy units, it could undo action yet.
- Jeśli jednostka lądująca dostrzegła wroga, mogła nadal wykonać "undo"

* There is a new option when picking save-games to sort by date. When option is selected list jumps to show the latest saved game. Date format is yy-mm-dd
- Nowa opcja sortowania save'ów po dacie.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Sortowanie save'ów po dacie- super!
Nie rozumiem, dlaczego jak dostrzeże jednostka inną, to nie będzie mogła się wyładować...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Nie wyładować tylko cofnąć ruchu....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Version 0.68.6 (18-Jun-2011)

   
* Units set as "All Country" was not country in fact and so, graphs according country was not drawn
- Jednostki ustawione jako "All Country" zachowywały się jak "No Country"
   
* Air units could not deploy if enemy ground unit was in the airfield hex.
- Jednostki powietrzne nie mogly być rozstawione jeśli przeciownik stał na lotnisku (rozumiem, że nie chodzi o heks z flagą)
   
* Loading xsav/xcsv was changing file date (which was only needed if internal format had changed)
- Ładowanie save'a zmieniło date pliku

* When a scenario uses the "Allow victory by #VH to hold", the AAR displayed a wrong after-scenario prestige award for the different victory types.
- Przy opcji gry na utrzymanie heksów AAR pokazywał zły prestiż

* In campaign mode when scenario ends, map is toggled to strategic so you can have a look while starting info is shown before entering HQ window
- W trybie kampanii, na poczatku scenariusza, pod briefingiem jest wyświetlana mapa następnego scena w widoku strategicznym

* Toggle to disable saving commands as xlog was not working properly
- Wyłaczanie logów nie działało poprawnie

* Disable auto-refit campaign option has been split as disable auto-reinforce / auto-resupply
- Opcja wyłączonego Autouzupełniania została rozdzielona na funkcje wyłaczenie uzupełniania siły i osobno wyłączenie uzupełniania paliwa i amunicji.

* New option to avoid reassigning protos raised on a given campaign's scenario. This protos can be upgraded (if scenario allows that) but not reassigned.
- Nowa opcja "Zakaz sprzedaży prototypów"

* There is also a new option to avoid purchasing new units in a given campaign's scenario.
- Nowa opcja "Zakaz kupowania" -  w danym scenariuszu

Trzy ostatnie wymagają Suite w wersji  4.28q - również do pobrania od Luisa.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

UWAGA!!!!!!

DUŻA ZMIANA W WARUNKACH GRY - nie zmieniać (uaktualniać) w trakcie kampanii!

Version 0.68.7 (27-Jun-2011)

    * Now you can un-deploy units even if there are no more units to deploy or no more for same space
- Można cofnąć rozstawienie nawet jesli nie ma już kolejnej jednostki do rozstawienia, ale panel boczny nie jest zamknięty.
    * Ftp connection forced to be passive.
- niech mądrzejsi ode mnie to przetłumaczą
    * A few glitches fixes related with interception when flak unit has Camo Expert leader.
- Usunięto problemy z grafiką w czasie przechwytywania przez Flaki
    * Camo Expert units was not surprising enemies if retreating from combat
- "Camo expert" nie zaskakiwał jednostek jesli te się wycofywały
    * Air units was revealing units with Camo Expert leader
- Samoloty widziały jednostki z "Camo expert"
    * Check & Download missing files can be interrupted now after as soon as current file downloading is completed.
- (????)
    * Units dismounting after movement were spotting using transport spot instead of main.
- Jednostki wysiadające po ruchu widziały nadal z zasięgiem transportu
    * OG allow changing sides in the middle of a campaign, as far as scenario is properly set.
- Można zamienić stronę gracza w trakcie scenariusza - jesli został właściwie ustawiony
    * Special attribute "NoZoc" is working now
- Artybut "Bez Strefy Kontroli" działa.
    * When upgrading you can compare unit stats against items to upgrade. Just right-click on existing unit to show stats while selecting new unit.
- W czasie upgradeowania można porównać dane obu jednostek - klik prawym na starą.
    * There is a new button in HQ to allow review the map without units and showing DH hexes. Need updated buttons_dlgs.PNG
- Nowa opcja w HQ - pozwala na przegląd mapy bez jednostek.
   
  * Leader changes/ZMIANY DZIAŁANIA LIDERÓW:

          o Denominations won't be customizable (from Units.txt) temporarily.
(opisy z units.txt czasowo nie będą działały)
          o "Overwhelming attack": First enemy strength suppressed will become as killed (in addition)
- "OA": pierwsza wartość tłumienia zamieni się w zabitych
          o "Bridging" : will act as bridge also.
- "Bridging" będzie zachowywał sie jak most takze dla innych
          o "Infiltration Tactics" : doesn't act as bridge anymore but does First Strike if initiative is won by margin >1
- "IT" nie będzie robił mostów, natomiast będzie dodatkowo strzelał pierwszy jeśli wygra inicjatywą więcej niż o 1         
          o "Skilled Assault" will be immune also to AA interception besides it unveils the flaks along the way if they had shot also.
- "SA" będzie odporny na przechwyt przez AA (co z flakami tego nie rozumiem)
          o "Ferocious Defender" will ignore suppression in combat (same as having NoSurrender attribute)
- "FD" będzie ignorował tłumienie w czasie walki
          o "Liberator"¨: allow unit to capture hexes regardless class or efile special attribute also
- "Lib" - pozwoli na zdobywanie heksów niezależnie od klasy (mojego efila nie dotyczy)
          o "Alpine Training" will be renamed as "Mountain training" and will do the same than "Mountain" special
- "AT" zmienia nazwę na "Mountain Training" - będzie zachowywał się jak górska.
          o "Skilled Recon" will add +2 spot instead of +1
- "SR" doda 2 do pola widzenia zamiast 1
          o "Battlefield Intelligence" will keep avoiding being surprised and will add +1 to initiative.
- "BI" nadal będzie unikał zaskoczenia i doda 1 do inicjatywy
          o "Street Fighter", will act as "First Strike" when defending in cities
- "SF" będzie się zachowywał jak FS w miastach
          o "Extended Front" was unused, now it will allow fire support to adjacent friend units, but always will use "range fire support" (strength halved)
- "EF"  dotąd nie uzywany - będzie dawał wsparcie ogniem dla sąsiednich heksów
          o Skilled Ground Attack: Added for flaks
-  dodany dla flaków
          o Aggressive Maneuver: Disabled for air units
- wycofany dla samolotów
          o Infiltration Tactics: Disabled for ADs
- wycofany dla AD
          o Street Fighter: Disabled for ADs, added for flak, infantry
- wycofany dla AD, dodany dla flaków i piechoty
          o Overwhelming Attack: Added for flaks, ADs
- dodany dla flaków i AD
          o First Strike: Added for fighters
- dodany dla mysliwców
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Wszystkie nowe opcje liderów, w wyj bridging zostały dodane do istniejących, bez likwidowania dotychczasowych.

PS - Kowdar - myślę, że trzeba szybko zrobić nowa instalkę. To jest poważna zmiania.

Ci, którzy nie chcą czekać mogą oczywiście sami pobrać od Luisa, trzeba tylko pamiętać, że tym razem trzeba takze
uaktualnić pliki w katalogu OPENGUI
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Camo Expert Co to jest???
CytatMożna cofnąć rozstawienie nawet jeśli nie ma już kolejnej jednostki do rozstawienia...
Nareszcie, ile razy coś kliknąłem i potem tylko żałowałem nie mogąc nic zmienić...

CytatArtybut "Bez Strefy Kontroli" działa
Jaka jednostka Gustlik ma/ będzie miała u Ciebie en atrybut?

CytatW czasie upgrade'owania można porównać dane obu jednostek - klik prawym na starą.
Baaardzo pomocne. ;)

CytatBridging" będzie zachowywał się jak most także dla innych
To przeniesienie z IT? czyli muszę tym liderem pozostać w rzece?

Cytat"Extended Front"
Taki aktywny combat support?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

CytatJaka jednostka Gustlik ma/ będzie miała u Ciebie en atrybut?

Jeszcze nie wiem, ale na pewno partyzanci, policja i oddziały rozpoznawcze

Dowiedziałem się też tego, że w wypadku zmiany pliku exe w czasie gry, dotychczas posiadani liderzy będą się zachowywać po staremu, a zmiany będą dotyczyć tylko nowo otrzymanych.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

A dlaczego rozpoznawcze? Wtedy można je bezkarnie omijać...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Version 0.68.9 (9-Jul-2011)

    * Reinforces scheduled to arrive in a DH never arrived actually
- posiłki wyznaczone na DHexaxh - nie pojawiały się
    * Added core units if deployed at start of scenario, was apparently allowed to upgrade crashing the game when doing.
- dodane jeednostki "core" miały aktywny upgrade i wywalały grę
    * While reviewing map from HQ, you can switch to normal view and then activate show terrain but only by using hotkey ('L')
- podglądając mapę z HQ można uaktywnić przegląd tereny klawiszem L
    * New "Fog of war" option to draw on map a pattern darkening unspotted hexes. Movement is drawn differently according spotted/unspotted status. Requires updated hex_grids.png to show properly
- nowa opcja "Fog Of War" pozwala wyciemnić niesprawdzone hexy. Wymaga uaktualnnienia pliku Hex_grids.png
    * There is a new hex_text.png with blue for water terrain and red for impassable terrain
- nowy hes_text.png pozwala wyświetlać niebiestkie heksyu dla wody i czerwone dla terenu "impassable"
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Version 0.68.10 (16-Jul-2011)

    * New FoW pattern was revealing hidden hexes. OG will set hex's spotting based on flag instead of ownership
    * Start screen is tweaked a bit to show menu centered and tooltips always showing up out of the picture. Text on top is removed too.
    * Spotting and FoW status was not restored when unit undo movement

Nowa wersja wprowadza opcję "Fog Of War" czyli inny typ wyświetlania nieodkrytych heksów, ale za diabła nie wiem jak się  ją włącza :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Aaaaa.... Już wiem - trzeba to włączyć w "User Interface Settings" - domyślnie jest już włączony w tej wersji, ale jeszcze nie wiem czy mi się podoba. Poza tym może obciążać grafikę.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Version 0.68.11 (26-Jul-2011)

    * Automatic savegame made at the end of the scenario, was always showing debriefing from first scenario slot
    * Planes could cancel movement after flying over unspotted flags. It worked well if plane flew close to the flag though.
    * Explosions.png can use a 8th row to show when bombardment is into water terrain.
    * Weather animations was not showing properly sometimes.
    * Some debriefings was not shown if campaign file included suffix for text files
    * Dialog showing end of scenario data and debriefing include a new button to show text in a larger window
    * Planes with recon movement, was spending minimal fuel (1/3 of its movement) each phased movement

Zmiany dotyczą głównie poprawek błędów z wyświetlaniem briefingów i animacji. Dla gry bez znaczenia.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Ooops - problem

Na forum JP's Panzers doszło do małej afery towarzyskiej i kłótni między zwolennikami PG2 a OG. Administrator skasował Luisowi post, w którym ten "ośmielił się" udzielić komuś rady na kłopoty z PG2: "przerzuć się na Open Gen". No i pasztet - Luis powiedział, że nie będzie tego tolerował i zamknął download ze swojej strony póki nie otrzyma stosownych przeprosin.

Myślę, że to długo nie potrwa, bo ludzie go przekonają, ale rysa zostanie.

Ze swojej strony - zawsze myślałem, że OG, to następca PG2, stworzony właśnie po to, żeby eliminować błędy i taka rada jest całkiem naturalna - ile razy sami taką dawaliśmy. No a tam się ktoś obraził i to do tego stopnia, że skasował Luisowi post.

Jak mawia moja mama - są ludzie i ludziska.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

#104
Właśnie miałem przykrość spotkać się z Flakpanzer IV Wirbelwind z liderem Flak support (wcześniej czegoś takiego nie widziałem ::)) i muszę stwierdzić, że to może być lider "masakra"  >:D przy lepszym sprzęcie w tej klasie...

PS Gustlik, tak dawno Cię nie było, że umówiłem się Honoratą  ;)
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...