Marynarka Wojenna w Open General-propozycje, przemyślenia.

Zaczęty przez Mario, Marzec 16, 2014, 11:39:26 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Napisałem do Luisa - powiedział, że będzie myślał o tych okrętach podwodnych, tak że na razie poczekajmy....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

To dobra wieść w między czasie może jakiś test tych rozwiązań które sami możemy zrobić :huh? Żeby nie zmieniać dla wszystkich to wersja testowa i ognia, W parę osób jakoś damy radę. >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Mario

Cytat: Waldzios w Marzec 17, 2014, 07:37:46 AM
Cytat: Gustlik w Marzec 17, 2014, 12:37:34 AM
Rozważył bym jeszcze dodanie niszczycielom opcji AD support (o ile działa dla nich?). Niszczyciel działający jako flak pochodzi z przed epoki samolotów torpedowych.
To ciekawy pomysł. A jak widzicie zaproponowaną przez Gustlika osłonową rolę niszczyciela?
-jakich jednostek pływających taka ochrona miała by dotyczyć-transportowców czy również okrętów wojennych,
-osłona tylko przed OP czy również przed atakiem jednostek nawodnych
-pełny zasięg ostrzału/Range czy działający jak lider EF


Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Taki niszczyciel to cacko na wodzie by był. Ważne by podobnie łapał op >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#34
Cytat: Mario w Marzec 17, 2014, 11:44:01 PM
To ciekawy pomysł. A jak widzicie zaproponowaną przez Gustlika osłonową rolę niszczyciela?
Gustlik pisał o istniejącej roli niszczyciela, czyli o osłonie transportów morskich, kiedy niszczyciel sąsiaduje z transportem automatycznie przechwytuje atakujące okręty podwodne, niestety opcja nie działa gdy OP atakuje z odległości dwóch hexów, więc jest mało użyteczna.

Atak OP z odległości 1 hexa:

Atak OP z odległości 2 hexów:
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

#35
Gustlik co sądzisz o możliwości realizacji szalonego pomysłu >:D-
Czy można  dodać specjalny "rodzaj  oceanu" o charakterystyce zbliżonej do lasu na lądzie -utrudniający widoczność (co dawało by efekt tzw. Termokliny- warstwy wody o różnej temperaturze stanowią barierę dla sygnałów akustycznych co utrudniało by możliwości wykrycia OP i również  przy okazji innych okrętów, które na takim terenie by się znalazły)?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Niestety - wszystkie miejsca na różne tereny są już wykorzystane.
Poza tymi, które były fabrycznie ustawione - był tylko jeden dodatkowy, który wykorzystałem na "śnieg".
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Cytat: Waldzios w Marzec 18, 2014, 01:08:34 AM
Cytat: Mario w Marzec 17, 2014, 11:44:01 PM
To ciekawy pomysł. A jak widzicie zaproponowaną przez Gustlika osłonową rolę niszczyciela?
Gustlik pisał o istniejącej roli niszczyciela, czyli o osłonie transportów morskich, kiedy niszczyciel sąsiaduje z transportem automatycznie przechwytuje atakujące okręty podwodne, niestety opcja nie działa gdy OP atakuje z odległości dwóch hexów, więc jest mało użyteczna.
Więc bez ingerencji w kod gry zmienienie tego nie jest możliwe.
Szkoda, może Luis to kiedyś zmieni.
Pisaliśmy dużo  o niszczycielach.
Wydaje mi się, że podstawowym problemem jest zwiększenie możliwości OP ( ich rola jest mocno ograniczona i gdy zostaną już wykryte to stosunkowo łatwo je zniszczyć).
Najlepszym rozwiązaniem byłoby zmniejszenie możliwość wykrycia go (tylko nie wiem czy jest taka możliwość ???)
Można też zwiększyć donośność/Range do 3/4 hexów.
Może ma ktoś jakieś inne pomysły? ( oczywiście sposobem jest też ograniczenie możliwość ataku na OP przez samoloty co już Gustlik zaproponował :))
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Temat op nadany do Luisa zobaczymy czy zmiany będą w miarę szybkie. Niszczyciel faktycznie powinien bronić inaczej przed op ale to nie jest łatwe do określenia.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

#39
Większy zasięg strzału op to koszmar :o  już teraz nieraz op może pietra napędzić >:D. Trzeba by to obadać empirycznie. Ale tak to było na wojnie ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Wyłączenie ataku ASW samolotom torpedowym powinno załatwić sprawę. Jeśli samoloty bombowe nie będą zapewniać 100% ochrony przed OP posiadanie niszczycieli stanie się niezbędne.
Skuteczność OP jest wystarczająca, dobrze wykorzystane potrafią być zabójcze. Gdyby dodać w kampanii 5 belkowy pancernik z leaderem i stanami 15/15, gwarantuje ze wszyscy zaczęli by używać OP  >:D.

Większym kłopotem jest zasięg przechwytywania niszczycieli, przechwytują samoloty i OP tylko w odległości jednego hexa, przy obecnych samolotach torpedowych i OP (z zasięgiem 2 hexów) stanowi to spory problem.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Tak tez i mi się  wydaje niszczyciele powinny ostrzeliwać samoloty torpedowe. Te zmiany które już ustalone są to rewolucja zmienią rozgrywkę. Umieszczenie op w dziwnych lokacjach tak by mogły osiągnąć zaskoczenie i jak Waldzios dodał czasami wypasiony pancernik >:D, naloty z różnych kierunków to aż naddatek atrakcji.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

Nie pamiętam (a nie chce mi się robić ćwiczebnego scenariusza) - czy OP dostaje ogień zwrotny od niszczyciela, kiedy atakuje z 2 heksów? Czy wali bezkarnie?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Marzec 18, 2014, 09:21:18 PM
Nie pamiętam (a nie chce mi się robić ćwiczebnego scenariusza) - czy OP dostaje ogień zwrotny od niszczyciela, kiedy atakuje z 2 heksów? Czy wali bezkarnie?

Cytat: Waldzios w Marzec 18, 2014, 01:08:34 AM
Atak OP z odległości 1 hexa:

Atak OP z odległości 2 hexów:

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Cytat: Waldzios w Marzec 18, 2014, 04:24:37 PM
Wyłączenie ataku ASW samolotom torpedowym powinno załatwić sprawę. Jeśli samoloty bombowe nie będą zapewniać 100% ochrony przed OP posiadanie niszczycieli stanie się niezbędne.
Skuteczność OP jest wystarczająca, dobrze wykorzystane potrafią być zabójcze. Gdyby dodać w kampanii 5 belkowy pancernik z leaderem i stanami 15/15, gwarantuje ze wszyscy zaczęli by używać OP  >:D.

Większym kłopotem jest zasięg przechwytywania niszczycieli, przechwytują samoloty i OP tylko w odległości jednego hexa, przy obecnych samolotach torpedowych i OP (z zasięgiem 2 hexów) stanowi to spory problem.
Masz rację niszczyciele powinny przechwytywać/ostrzeliwać  samoloty i ewentualne OP na pełnym zasięgu (przy osłonie konwojów transportowców- pytanie czy również przy osłonie większych jednostek wojennych?).
Ale dalej uważam, że OP powinny mieć zwiększoną donośność/Range do 3/4 hexów (choć osobiści  wolałbym  pozostawienie donośność/Range na obecnym poziomie jeśli zostałaby zmniejszona możliwość wykrycia OP  :)).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.