Jak w Gimie mapy robić.

Zaczęty przez sympatyk, Kwiecień 01, 2014, 07:34:22 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rudel

Jeżeli mamy tam walczyć to drogi się przydadzą >:D, mapa jest rewelacyjna teren kiepski i mapa duża znaczy się będzie miodna bitwa ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

sympatyk

Cytat: Rudel w Listopad 25, 2015, 08:55:43 PM
Jeżeli mamy tam walczyć to drogi się przydadzą >:D, mapa jest rewelacyjna teren kiepski i mapa duża znaczy się będzie miodna bitwa ;D
W sumie to te drogi kawałkami były .. i przez góry trzeba było  --> jakieś dukty .. oni tez planowali, że w tydzień się wyrobią - a do następnego roku zeszło .. >:D
A może trochę inaczej te drogi?

Pioniere

Czemu inaczej? Przecież na mapce obok wyraźnie widać, że otaczają wokół "dolinę śmierci" zapewniając komunikację pomiędzy okolicznymi miejscowościami, a i jeszcze jeden odcinek biegnie bezpośrednio wprost w jej środek do Dobroslava.

sympatyk

Ta mapka obok jest narysowana na współczesnej mapie ..  >:D,  a tam odcinkami były ścieżki dla ruchu pieszego.
Po wtóre to jest mapa do gry w górach .. i  im więcej dróg tym lepiej  ???

Gustlik

Drogi zawsze można trochę "poszarpać" w pliku mapx. Poza tym jest zawsze opcja ustawienia zmiany warunków
po opadach deszczu. A narysowane się przydadzą jakby ktos chciał bardziej nowoczesną bitwę zrobić.

Im bardziej uniwersalna mapa - tym lepiej.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

#395
Nie zawsze dużo dróg to dobrze, w tamtych czasach to była europejska dżungla ;D.  Jak by było lekko to Rosjanie już 1944 by zajęli Czechosłowację niejako z marszu. Dlatego brak jest opcji przełączania drogi-drogi gruntowe czy drogi tylko akceptujące lżejsze jednostki a takie były w górach tego mi brakowało przy Kokoda Trail
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Pioniere

Zawsze można trochę utrudnić i zrobić fragmentaryczne zanikające drogi (np. na wzniesieniach, czy gdzieś w lesie), podobnie jak jest na mapie Viazma '42 w G14 Ghost Devision. Wiadomo, że w tamtych czasach większość pomniejszych dróg była drogami gruntowymi, wiec i ich przejezdność po deszczu była pod znakiem zapytania.

sympatyk

Jeśli jest jeszcze coś na tej trasie/wycinku ( całej mapie) do przerobienia to teraz, aby przed choinką zdążyć  .. ;D

sympatyk

Zrobiona grafika .. tak mi się wydaje  ;D
Po redukcji do 128 kolorów ma prawie dokładnie 5 Mb ..

http://open_nfog.sympatyk.strefa.pl/1284.png

Gustlik

Piękne - coraz ładniejsze te miasteczka Ci wychodzą :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Zgadzam się z Gustlkiem- miasteczka coraz ładniejsze ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

sympatyk

Dzięki  ;D

No to poszło na JPs i do Luisa ...
Mapka nazywa się Dukla_1944 i ma numer 1284
To taki   ...  prezent  ;) na Mikołaja  ;D, ale wyszedł na Andrzejki  ;D
Jakby kto chciał to mapx do grafiki powyżej i polski txt

https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGbC1PeVRrNFpJQVE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGMi00TVRob1YwZTQ/view?usp=sharing

Rudel

Tak na szybko lekkie poprawki do Tokyo zrobiłem. Jak się widzą?

tokyo new.jpg
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

Dużo większa niż oryginał  ;) i te kolory ładne ( zawsze mi się podobały oryginalne mapy do SSI PEG - były 16 bit kolor - wtedy, gdy do PG2 tylko 8- bit   >:D)