jak chcesz by wyglądał e-fail -masz pomysł to napisz

Zaczęty przez Janus, Wrzesień 24, 2009, 11:32:31 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Janus

czy można coś zrobić z nowym efilem
by ripleje działały i nie rwały się
w scenie operacja tajfun notorycznie nie działają prawidłowo
nie wiem jak w innych scenariuszach? :-\

Rommel

Cytat: Gustlik w Październik 09, 2009, 09:29:53 AM
Dlatego wprowadzam dwa rodzaje mobilne i nieruchome. A autor scenariusza wybierze sobie taką, jaka mu będzie pasowac. Natomiast gracz, w czasie gry, żadnej kupowac nie może.
Mi podoba się pomysł z bunkrami HQ, tylko nie umieszczałbym ich w punktach Victory ani zaopatrzenia tylko hex obok "z tyłu do lini frontu" wtedy taki układ ma sens, pozwala określić dla gracza jaką jednostką ma bronić Victory hexa, w dodatku jednostka go broniąca będzie miała wsparcie Combat od bunkra.
W takim przypadku zdobycie takiego VH jest o wiele trudniejsze, niż gdyby bunkier bronił VH.
Ponadto przy proponowanym przeze nie układzie lepiej można kontratakować.
Nie przesadzałbym z jednostkami mobilnymi z właściwościami Combat, przydzialiłbym góra dwie do danego scenariusza

Rommel

Cytat: Janus w Październik 10, 2009, 10:16:18 AM
czy można coś zrobić z nowym efilem
by ripleje działały i nie rwały się
w scenie operacja tajfun notorycznie nie działają prawidłowo
nie wiem jak w innych scenariuszach? :-\
Operacja Tajfun jest scenariuszem zimowym i z posiadanej przeze mnie wiedzy na rwanie się replaya ma wpływ zmieniająca się pogoda np na snow lub ze snow na pogodę pozwalająca działać lotnictwu.
Dlatego ja osobiście nie lubię scenariuszy zimowych z często zmieniająca się pogodą

giees

Wyszukiwarka ogloszeniowa Broomer.pl. Znajdz samochod.

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rommel

Cytat: giees w Październik 10, 2009, 06:37:46 PM
Co to jest "bunkier HQ" ?
Bunkier z właściwościami Combat Support, takie jednostki występują już na nowym RSFie

giees

Wyszukiwarka ogloszeniowa Broomer.pl. Znajdz samochod.

Rommel

Cytat: giees w Październik 10, 2009, 09:28:11 PM
Co to jest "sztab" ?
Jednostki z właściwościami Combat Suport, te mobile na RSFie są w carze przeważnie o sile 3 punktów, niestety są one wrażliwe na atak, i jak już wiesz są też bunkry, sprawdź to na pierwszym scenariuszu Anzio.
(zajrzyj też na wątek : Gildia Panzer General - dokąd zmierzamy?  Janus potrzebuje pomocy na Warzone :) )

Janus

czy nie warto by było opisać jakie jednostki w jakich scenach powodują rwanie się ripleja
tak jak to jest w dawnej vistuli

Rommel

Cytat: Janus w Październik 30, 2009, 08:39:39 PM
czy nie warto by było opisać jakie jednostki w jakich scenach powodują rwanie się ripleja
tak jak to jest w dawnej vistuli
Kolego Janus pisałem o tym w wątku o nowym RSFie, ale powtórzę:
Powodem zrywania się replayi jest jednostka STABSEINHEIT a właściwie to jej środek transportu VwKuebelwagen, Gustlik  określił to fachowo  "jednostki, które rwały
replay mają jako transport ustawiony pojazd z klasy Recon, a nie z
klasy Ground Transport. Na szczęście - to nie jest błąd efila - tylko
scenariusza(y). "
Staraliśmy się rozwiązać z Gustlikiem ten problem, ale niestety nie do końca nam się udało, a jest to jedynie moja wina - przepraszam.
Roziwązanie problemu jest jednak bardzo proste Raidersi wydali nową wersję RSFu i poprawili już błąd z Vistuli przydzielili tej jednostce nowy środek transportu, więc wystarczy pobrać pliki scenariusza ze strony Raidersów

Janus

poradziliśmy sobie z tą jednostką w ten sposób iż ruszamy się nią jak piechotą lub jako ostatnią.
kolejna ciekawostka jaka mi się przytrafiła w tym scenie to -
kliknołem na jednostkę przeprawową na przeprawie by zobaczyć dokąd może odjechać po czym okazało się że nie mogę w tym miejscu przeprawić innych jednostek :D na szczęście nie musiałem ich przeprawiać ale gdybym musiał?
>:D
jednostka była na samochodach.

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rommel

Cytat: Janus w Listopad 08, 2009, 11:23:05 PM
poradziliśmy sobie z tą jednostką w ten sposób iż ruszamy się nią jak piechotą lub jako ostatnią.
I widzisz można sobie poradzić  ;D i znaleźć rozwiązanie
Cytat: Janus w Listopad 08, 2009, 11:23:05 PM
kolejna ciekawostka jaka mi się przytrafiła w tym scenie to -
kliknołem na jednostkę przeprawową na przeprawie by zobaczyć dokąd może odjechać po czym okazało się że nie mogę w tym miejscu przeprawić innych jednostek :D na szczęście nie musiałem ich przeprawiać ale gdybym musiał?
>:D
jednostka była na samochodach.
Sorki Janus, ale bez podania szczegółów nie można Wam pomóć lub rozwiązać Twoją zagadkę, zresztą pisałem już o tym wcześniej, potrzebne są szczegóły:
1. Podanie typu jednostki, oraz podanie dokładnej jej nazwy, jej przynależności (jaka to dywizja) informacje znajdziesz w lewym dolnym rogu.
2. Podanie hexu na którym była przeprawa

Janus


Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/