Test - P10 Stalowa Kurtyna

Zaczęty przez Greg, Październik 15, 2011, 08:26:10 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

czata

#30
Pancerna pięść.
Można odrobinę skrócić czas gry (o jakieś dwie tury). We wcześniejszych scenariuszach, czas pozostawić bez zmian.

Czemu, zamiast klasycznych jednostek rozpoznawczych, dajesz Białorusinom transport terenowy?

Pościg (jeszcze przed grą).
Komputer jest ustawiony agresywnie. To totalnie zaprzecza briefingowi, który informuje o cofaniu się Białorusinów.

Czy w ustawieniu tur do zwycięstwa wziąłeś pod uwagę, że na tej mapie brakuje dróg?

Gustlik

CytatMoże lepiej od roku 1990 daj jako bez możliwości  kupowania tylko dla twórców kampanii  i scenariuszów.

Jako twórca kampanii możesz zawsze WYMUSIĆ przy pomocy Suite użycie każdego, nawet przestarzałego, sprzętu podmieniając jakiś nowoczesny na przestarzały przy pomocy rozwijanego menu "Equip" przy liście sprzętu w scenariuszu.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

CytatCzy w ustawieniu tur do zwycięstwa wziąłeś pod uwagę, że na tej mapie brakuje dróg?

Ja osobiście zawsze przerabiam mapę Białegostoku, bo ona nawet na warunki 1939 ma bezsensownie ustawione drogi.
Mam nawet takiego gotowca - mogę Ci podesłać.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Greg

Cytat: czata w Październik 25, 2011, 09:52:45 AM
Pancerna pięść.
Czemu, zamiast klasycznych jednostek rozpoznawczych, dajesz Białorusinom transport terenowy?
W książce jest mowa o plutonie zwiadu i to właśnie na BTR-ach dlatego jak się uparłem tak cały zwiad Białorusi jeździ na BTRach :) - muszę to zmienić.
Cytat: czata w Październik 25, 2011, 09:52:45 AM
Pościg (jeszcze przed grą).
1 Komputer jest ustawiony agresywnie. To totalnie zaprzecza briefingowi, który informuje o cofaniu się Białorusinów.
2 Czy w ustawieniu tur do zwycięstwa wziąłeś pod uwagę, że na tej mapie brakuje dróg?
Ad1) omyłkowo - do poprawki
Ad2) terz miałem ten problem i tak już dołożyłem kilka tur ale dalej ciężko z czasem,
Cytat: Gustlik w Październik 25, 2011, 11:02:05 AM
CytatMoże lepiej od roku 1990 daj jako bez możliwości  kupowania tylko dla twórców kampanii  i scenariuszów.
Jako twórca kampanii możesz zawsze WYMUSIĆ przy pomocy Suite użycie każdego, nawet przestarzałego, sprzętu podmieniając jakiś nowoczesny na przestarzały przy pomocy rozwijanego menu "Equip" przy liście sprzętu w scenariuszu.
Wiem to i często stosuję, ale dla wygody można wprowadzić "bez kupowania"  zwłaszcza, że lata się na nich do dzisiaj.
Cytat: Gustlik w Październik 25, 2011, 11:04:12 AM
CytatCzy w ustawieniu tur do zwycięstwa wziąłeś pod uwagę, że na tej mapie brakuje dróg?
Ja osobiście zawsze przerabiam mapę Białegostoku, bo ona nawet na warunki 1939 ma bezsensownie ustawione drogi.
Mam nawet takiego gotowca - mogę Ci podesłać.
Dawaj wysyłaj - podmienię i zobaczymy

czata

Pościg.
Kombinacja błędnego ustawienia Al stance komputera oraz trudna mapa spowodowała, że scenariusz jest bardzo dobry. Do przyjęcia bez poprawek.

Czemu gracz ma cały czas Air Transport równe 0?

czata

Kameleon
Limit rozstawienia przed ostatnim scenariuszem? To spowoduje, że gracze będą sprzedawać nadwyżkowe jednostki.

Komputer ponownie ustawiony agresywnie. Również i tym razem, to się sprawdziło.

Teraz dopiero zauważyłem, że postawione przez saperów lotnisko, automatycznie dostało flagę.

Część białoruskich jednostek jest 10/10, ale tym razem, to nie przeszkadza.

Zwycięstwo za łatwe, już w piątej turze.

Ogólnie kampania bardzo interesująca. Duża różnorodność sposobów rozgrywania scenariuszy oraz sprzętu. Bardzo sympatyczny sposób rozrostu Samodzielnej Grupy Operacyjnej. Po kilku kosmetycznych poprawkach, do gry.

Jedna uwaga przed raportem.
Jednak sprzedałem Jasiołdę po Przedpolach Warszawy, ponieważ była 8/8.

Campaign: P10 Stalowa Kurtyna,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
OpenGen 0.69.1 * (6 Aug 2011)  * Efile version: GusOpen Ver:1.6

Played Scenarios:
1   Sabotaż , #0 , Wielki Sukces BV
2   Granica , #1 , Zwycięstwo TV
3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Sukces V
4   Przeprawa , #3 , Wielki Sukces BV
5   Przedpola Warszawy , #4 , Sukces V
6   Warszawa , #5 , Sukces V
7   Ani skrawka ziemi więcej , #6 , Wielki Sukces BV
8   Pancerna pięść , #7 , Wielki Sukces BV
9   Pościg , #8 , Wielki Sukces BV
10   Kameleon , #9 , Wielki Sukces BV

Piechota
*  Piechota 2000 , BWP "Anders" , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 4 bars , 496 exp , Poland , 9/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp (U:001)
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 0 bars , 10 exp , Poland , 5/5 , Extended Front  , 2 kill , 0 pp (U:004)
*  Komandosi , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 3 bars , 301 exp , Poland , 11/10 , 7 kill , 0 pp (U:006)

Czołgi
*  PT-91 , SGO/8/Podlaska Brygada Kawalerii , 4 bars , 491 exp , Poland , 12/11 , Superior Maneuver  , 32 kill , 0 pp (U:008)

Rozpoznanie
*  BWR-1S , SGO/2/"Brzoza"  , 2 bars , 283 exp , Poland , 4/10 , 6 kill , 0 pp (U:002)

Artyleria PPanc
*  PPK "Spike" LR , Humvee [W] , SGO/4/?Zaza? , 3 bars , 359 exp , Poland , 8/10 , Overwhelming Attack  , 5 kill , 0 pp (U:003)

Artyleria Naziemna
*  152mm "Dana" , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 2 bars , 200 exp , Poland , 11/10 , 3 kill , 0 pp (U:005)
2S1 Gozdzik ,  , 1 bars , 108 exp , Poland , 10/10 , 1 kill , 684 pp (U:009)

Myśliwiec
MiG-29 2004 ,  , 1 bars , 137 exp , Poland , 10/10 , 3 kill , 1248 pp (U:011)

Bomb. Taktyczny
*  SU-22 , SGO/7/"Brześć" , 2 bars , 255 exp , Poland , 12/10 , 8 kill , 0 pp (U:007)

Artyleria Lotnicza
*  UKM-2000 , Humvee [W] , SGO/3/"Jasiołda" , 0 bars , 35 exp , Poland , 8/8 , 0 kill , 0 pp (U:003) - sprzedana
ZSU 23-4 2000 "Biała" ,  , 0 bars , 62 exp , Poland , 10/10 , 0 kill , 492 pp (U:010) ? sprzedana przed ostatnim scenariuszem

Killed: AD 39 ,  AT  6 ,  ATY 41 ,  INF 87 ,  REC 11 ,  TK 26 ,  FTR  7 ,  TB 10 ,  Total: 227
Lost  : AD 19 ,  AT  9 ,  ATY 11 ,  INF 41 ,  REC 11 ,  TK  2 ,  FTR  1 ,  TB 20 ,  Total: 114

BV  6
V   3
TV  1
L   0

Piechota *  3 Units * 2 Leaders
Total :    807 exp,     24 kill,      0 pp
Average:    269 exp,      8 kill,      0 pp
Czołgi *  1 Units * 1 Leaders
Total :    491 exp,     32 kill,      0 pp
Average:    491 exp,     32 kill,      0 pp
Rozpoznanie *  1 Units * 0 Leaders
Total :    283 exp,      6 kill,      0 pp
Average:    283 exp,      6 kill,      0 pp
Artyleria PPanc *  1 Units * 1 Leaders
Total :    359 exp,      5 kill,      0 pp
Average:    359 exp,      5 kill,      0 pp
Artyleria Naziemna *  2 Units * 0 Leaders
Total :    308 exp,      4 kill,    684 pp
Average:    154 exp,      2 kill,    342 pp
Myśliwiec *  1 Units * 0 Leaders
Total :    137 exp,      3 kill,   1248 pp
Average:    137 exp,      3 kill,   1248 pp
Bomb. Taktyczny *  1 Units * 0 Leaders
Total :    255 exp,      8 kill,      0 pp
Average:    255 exp,      8 kill,      0 pp
Summary * 10 Units * 4 Leaders
Total :   2640 exp,     82 kill,   1932 pp
Average:    264 exp,      8 kill,    193 pp

Greg

Kampania dostępna po wprowadzeniu drobnych poprawek wersja 1.1

czata

Jeżeli są jakieś zmiany, to faktycznie muszą być kosmetyczne.

Czy mógłbyś sprawdzić scenariusz "Przeprawa", bo Suite pokazuje fanaberie?

czata

Czy mógłby ktoś sprawdzić kampanię pod Suite?
U Grega jest dobrze, a u mnie w scenariuszu Przeprawa pokazuje głupoty.

Gustlik

U mnie też - nie ma daty, nie ma stron, nie ma kolejek....

Greg, czy Ty na pewno masz najnowszą wersję Suite?

Powinna być: 4.28u July 2011
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

#40
Cytat: Gustlik w Listopad 15, 2011, 08:46:35 PM
U mnie też - nie ma daty, nie ma stron, nie ma kolejek....

Greg, czy Ty na pewno masz najnowszą wersję Suite?

Powinna być: 4.28u July 2011
Tak przy okazji, to najnowsza wersja ma numerek: 4.28x Oct 2011.
W tej wersji też scenariusz jest z 1900 roku z 0 liczbą tur.

Gustlik

O żesz Ty - faktycznie... No patrz, a ja sprawdzałem tylko na JP's Panzers i siedziałem zadowolony.

Był taki moment, w którym Luis zmieniał parametry w Suite i uprzedzał, że poprzednie wersje będą niekompatybilne. Więc jeśli Greg ma jakąś starszą - to u niego jest dobrze, ale nasze już tego nie czytają.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

czata

Ja miałem wersję "w" podczas testów.
Stalowa Kurtyna 1.0 działała poprawnie, dopiero 1.1 nie.

connor71

Cytat: czata w Listopad 16, 2011, 07:58:39 AM
Ja miałem wersję "w" podczas testów.
Stalowa Kurtyna 1.0 działała poprawnie, dopiero 1.1 nie.

Dokładnie. Wydaje mi się, że problem jest z tym konkretnym scenariuszem. Wersję 1.0 oglądałem na pewno pod wersją "u" albo nawet i pod "x".

Gustlik

CytatJa miałem wersję "w" podczas testów.
Stalowa Kurtyna 1.0 działała poprawnie, dopiero 1.1 nie.

Ale tu nie chodzi o to na czym my ją oglądamy, tylko o to na czym Greg ją zrobił...
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/